Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo, vypadá kvalitně, ale ilustrační fotky jsou dost zavádějící, kupoval jsem sedací vak, v reálu je mnohem menší, než na fotkách, rozměry jsou samozřejmě k dispozici, můj problém - neměřil jsem jestli to sedí. Nalákali mě na slevu 300 Kč k nákupu, ta se však klasicky neuskutečnila. Po registraci samozřejmě, že slevu není možné využít na takové a takové zboží nebo, že slevu lze využít maximálně do výše 20% z ceny. Za mě klamavé, znovu tu nakupovat určitě nebudu. Nikdo mě do nákupu nenutil, ale už jsem byl línej hledat zboží jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží krásné, bohužel jsem čekala na avizovanou zásilku celý pátek doma, kdy bylo datum doručení (zásilku jsem potřebovala na víkendovou oslavu, jinak bych objednala u jiného dodavatel, kdyby bylo pozdější datum doručení). Dorazila až v pondělí, kurýr psal v 6 ráno a dorazil v 7, kdy jsem dospávala z předešlého náročného dne organizování oslavy a ještě měl blbé řeči, že jsem v županu (byla jsem v kabátě). Byla jsem šokována jeho stylem komunikace a opravdu se mi to nelíbilo.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí nastalé komplikace při doručení vaší objednávky. Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jsme ji hned v den vytvoření 14.11.2024 odpoledne předávali přepravní společnosti DPD. Bohužel z důvodu menšího zpoždění přepravní společnosti bylo doručení následně zajištěno až v pondělí 18.11.2024, za což se vám dodatečně velice omlouvám.

    Za nepřípustné kurýrovo chování během doručení se vám taktéž velice omlouvám, protože takový přístup rozhodně není v pořádku a ani standardem. Předáme vaši zpětnou vazbu přímo přepravní společnosti DPD, aby se v budoucnu podobný případ již neopakoval.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem povlaky v šedé barvě. Byly doručeny v bílé. Do obchodu jsem napsala přes chat i email, bez odpovědi. Reklamace se mi nevyplatí, vím, že zde již neobjednám nikdy nic. Ani na hadr nejsou dobré, velmi špatná kvalita.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Mrzí nás, že vás barevné provedení povlaků zklamalo. Na vaši emailovou adresu jsme 20.11.2024 zasílali odpověď s vyjádřením, že reálná barva těchto povlaků je skutečně bílá. Produktové fotografie bohužel z důvodu horšího nasvícení mírně zkreslovaly reálnou barvu povlaků, za což se vám dodatečně ještě jednou omlouvám.

    Pokud vám zboží takto nevyhovuje, tak nám jej můžete samozřejmě bezplatně vrátit a my vám proplatíme finance na vámi uvedený bankovní účet. Více informací o vrácení zboží naleznete na našich webových stránkách zde: https://www.bonami.cz/c/vraceni-zbozi.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám zatím co hodnotit, zboží ani po urgenci nedorazilo.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí nastalé komplikace s doručením vaší objednávky. Dle kontroly jsem zjistil, že s největší pravděpodobností došlo ke ztrátě zásilky během přepravy u přepravní společnosti Zásilkovna.

    V nejbližší době zajistíme zaslání nového kusu na naše náklady a s přepravní společností Zásilkovna si dořešíme reklamaci na přepravu.

    Děkuji za trpělivost a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem si kobereček s dlouhým vlasem za 1700 Kč. Přišel příšerný kýč s našitými silonovými cáry. Naštěstí mi ochotná slečna na reklamačním oddělení sdělila, jak kobereček vrátit.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že vás zklamala kvalita dodaného zboží. Dle vaší objednávky vidím, že jste se kolegyní již domluvila na bezplatném odvozu zboží zpět k nám. Po navrácení a zpracování zboží vám proplatíme finance na vámi uvedený bankovní účet.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při objednání se ukazuje dodací doba ,která není dodržena,komunikace o zpoždění dodání nulová,zboží zaplaceno a stále čekám na dodání,první nákup na e shopu,již nikdy více, nefunkční obchod

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednal zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 25. – 26. 11. 2024. Na email, který jste uvedl při vytvoření objednávky, jsme rovněž 10. 11. 2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Produkt byl ze špatného materiálu obsahoval 100 zbytečných chaotických dílu .. balení přišlo vizuálně dobre po otevření 2. Dily praskle hrůza

    Nepochopím jak někdo muže prodávat Dílenskou skříň která je vyrobena z křehkého plastu a má 100 drobných Dílu . Tento konkrétní výrobek je ostudou tohoto e-shopu

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Moc nás mrzí, že vám zboží z objednávky nedorazilo v pořádku. V nejbližší době vás budeme kontaktovat emailem, abychom s vámi celou situaci vyřešili prostřednictvím reklamace.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nektere produkty jsou kvalitni a krasne.
    • Inzerovane slevove akce jsou podminene tak, ze se skoro nedaji splnit. Nektere produkty pusobi predrazene.
    • Dlouho jsem vybirala vhodnou komodu, ale nakonec nekoupila na zaklade negativnich recenzi. Coz je skoda, na Bonami jsem sla pro kvalitu.

    Celkove to neni spatna zkusenost, jen trochu zklamani. Clovek ztratí spoustu casu kdyz klickuje mezi nekvalitnimi produkty. Ještě, ze mame recenze.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí vaše negativní zkušenost s naším obchodem.

    Slevové akce jsou u nás v drtivé většině podmíněné zadáním slevového kódu v košíku při vytváření objednávky a zpravidla tyto slevové kódy platí na vybraný sortiment. Pokud se slevový kód na daný výrobek nedá uplatnit, tak máme vždy u daného výrobku napsanou poznámku, že se na tento výrobek slevový kód nevztahuje.

    Mrzí nás, že vás negativní recenze u konkrétního výrobku odradila od nákupu u nás. Rádi bychom zdůraznili, že kvalita našich výrobků je pro nás velmi důležitá. Pokud máte jakékoliv konkrétní dotazy ohledně našich výrobků nebo služeb, rádi vám poskytneme více informací a rádi vás přesvědčíme o naší kvalitě. Pokud se rozhodnete vyzkoušet naše produkty, věříme, že budete s jejich kvalitou spokojena.

    Jsme k dispozici pro jakékoliv otázky a rádi vám pomůžeme s výběrem. Stačí nás kontaktovat na emailové adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +420232005040.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží budu reklamovat

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice nás mrzí, že vám zboží z objednávky nedorazilo v pořádku. Vidím, že vaši reklamaci má již v řešení má kolegyně, která vás žádala o zaslání fotografické dokumentace. Následně s vámi celou reklamaci vyřídí k vaší spokojenosti.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nebyla mi dosud zaslána faktura, zboží doručeno před 4 dny

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Fakturu zasíláme vždy e-mailem do 3 pracovních dní od doručení objednávky. Najdete ji také po přihlášení na váš Bonami účet v sekci Objednávky.

    Fakturu k vaší objednávce jsem pro jistotu ještě jednou zaslal přímo na vaši emailovou adresu z objednávky.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách je vše ideální.. Opak je pravdou..

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Moc nás mrzí, jestli jste nebyl spokojen s vyřízením vaší objednávky. Pokud nastal jakýkoliv problém, tak nás neváhejte kontaktovat na naší emailové adrese [email protected]. Uděláme maximum pro to, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Problemy s platbou pak problemy platbu najit pak platbu sparovat a zbozi nemam, uz tu kupovat nebudu

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem za vašu spätnú väzbu. Po prešetrení vašej objednávky som zistila, že došlo k nečakanému duplicitnému vytvoreniu objednávky. Jedna z nich bola riadne uhradená, zatiaľ čo druhá, ktorá zostala neuhradená, bola následne automaticky stornovaná.

    Mrzí ma, ak táto situácia spôsobila akékoľvek nepríjemnosti. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo by sme vám mohli s niečím pomôcť, neváhajte nás kontaktovať.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží objednáno 6.11. S termínem doručení 8.11 (pá). Nikdo nic nedoručil, nepřišla ani sms a email. V pondělí ráno řeším na klientské lince, že jsem měla mít už balík doma. Prý zjistí info a dají vědět. Za celý den se mi nikdo neozval, tak jsem volala přímo na dopravce wedo kde mi řekli že eshop jim nenahrál moje data ( adresu, tel. a tak) Paní velmi ochotná - ihned donahrála a předala kurýrovi, aby mi to mohl druhý den doručit. Volala jsem zpět na bonami, že se mi nikdo neozval, jestli jim tohle prijde normální a že jsem si volala na dopravce sama a oni no my tady už vidíme, že to máte na cestě :))) skvělý přístup k zákazníkovi. Šlechtí je jen to, že jsem si vydupala vrácení peněz za dopravu. Jen to mohlo možná přijít tento návrh ze strany bonami a né z mojí hlavy. Za mě už nikdy více. Raději objednám jinde. Stát se to může, ale ten přístup? Děs.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem za vašu spätnú väzbu a za to, že ste sa na nás obrátili. Veľmi nás mrzí, že vaša skúsenosť s našou službou nebola podľa vašich očakávaní. Rada by som podrobnejšie vysvetlila situáciu, ktorá vznikla, a uistila vás, že sme sa snažili postupovať čo najrýchlejšie a čo najúprimnejšie.

    Po vašom prvom telefonáte naša kolegyňa okamžite začala preverovať stav vašej objednávky na sklade. Odpoveď však neprišla hneď, a preto sme vás informovali o tom, že hneď ako budeme mať presné informácie, ozveme sa vám. Po krátkom čase sa vám podarilo dovolať ďalšej kolegyni, ktorá medzitým zistila, že objednávka už bola medzitým odoslaná a je v procese doručenia. Táto informácia bola prepísaná do systému prepravnej spoločnosti rýchlejšie ako sklad informoval o odoslaní našu prvú kolegyňu, s ktorou ste telefonovali. Z toho dôvodu vám nezavolala späť. V tomto momente vám tiež s kolegyňou potvrdili, že vám dopravu poskytneme bezplatne.

    Našou prioritou je vybaviť každú požiadavku zákazníka čo najefektívnejšie, a mrzí nás, ak naša komunikácia nepôsobila úplne jasne alebo rýchlo.

    Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo potrebujete niečo dovysvetliť, neváhajte sa na nás opäť obrátiť.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Na jeden malý nákup 4 účetní doklady. To se mi nákup prodraží, jelikož za každý zaúčtovaný doklad platím účetní firmě.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu.

    Chápeme, že viacero dokladov môže byť pri účtovaní nevýhodné. Sme však viazaní zákonom vystaviť účtovné doklady podľa typu a spôsobu úhrady jednotlivých položiek. Mrzí nás, ak vám to spôsobuje komplikácie, avšak, ako s dokladmi naložíte ďalej, je už, samozrejme, na vašom rozhodnutí.

    Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, sme vám k dispozícii.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    Háček se hned druhý den zlomil

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie a ospravedlňujem sa za komplikácie.

    Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, kde som vám poslala reklamačný e-mail so žiadosťou o fotografie. Ak mi odpoviete, tak rada s vami reklamáciu vyriešim k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit, jelikož zboží ještě nedorazilo...

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Vo vašom prípade veľmi nerozumieme vášmu negatívnemu hodnoteniu ak vám objednávka ešte nebola doručená. Termín dodania máte stanovený na 12. – 13. 11. 2024 a dnes 11.11. sme zásielku odoslali. Počkajte tak prosím na kontakt od prepravnej spoločnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dosud nepřišlo a bez vysvětlení.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu reakciu.

    Vašu objednávku som skontrolovala. Objednávku ste vytvorili dňa 2.11.2024 s predpokladaným termínom dodania 5.11.2024. Objednávku sme dňa 4.11. odoslali na vami vybrané odberné miesto Packety a dňa 5.11. bol pre vás balík pripravený. O tejto skutočnosti sme vás informovali cez e-mail a rovnako avízo o pripravení balíka vám poslala aj Packeta. Objednávku ste prevzali dňa 11.11.2024. Z našej strany tak nedošlo k žiadnemu pochybeniu.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    jak může přijít ohodnocení, když objednávka ještě nebyla doručena

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu.

    Jedná sa o e-mail so žiadosťou o hodnotenie objednávky, ktoré posielame spolu s faktúrou. Tento e-mail sa odosiela po doručení objednávky. Objednávku sme vám doručili o 13:20 a e-mail vám bol doručený o 14:30.

    Ak ste taký e-mail obdržali, je možné, že k inej objednávke.

    Za Bonami, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná !
    • Jakmile uvidíte Bonami utíkejte co vám nohy stačí !!! Neskutečně neschopný a neochotný obchod !!!

    Jakmile uvidíte Bonami utíkejte co vám nohy stačí !!! Neskutečně neschopný a neochotný obchod !!!

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Moc nás mrzí, jestli jste nebyl spokojen s vyřízením vaší objednávky. Pokud nastal jakýkoliv problém, tak nás neváhejte kontaktovat na naší emailové adrese [email protected]. Uděláme maximum pro to, abychom problém vyřešili k vaší spokojenosti.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • špatná kvalita zboží z Číny
    • nábytek balený v tenkých kartonových krabicích, riziko poškození
    • dodán vadný materiál k sestavení nábytku (šrouby se strhanými závity)
    • zašpiněné potahy již při vybalení z krabice
    • díky nepřesnostem z výroby je sestavení nábytku výzvou, kterou nechcete absolvovat

    Poprvé a naposledy, nekvalitní produkty, raději si připlatím v jiném obchodě za dobré zpracování.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Dle systému vidím, že vámi hodnocená objednávka zatím ještě ani nebyla doručena, jelikož se jedná o zboží na objednání u výrobce s termínem dodání 13. – 20. 12. 2024, takže příliš nerozumím tomu, jak můžete hodnotit způsob doručení nebo kvalitu výrobku, který vám zatím ani nedorazil.

    Pokud vám nedorazilo v pořádku zboží z jiné objednávky, tak se vám samozřejmě velice omlouvám. V takovém případě vás poprosím o kontaktování na naší emailové adrese: [email protected] s fotografiemi a uděláme maximum pro vyřízení reklamace k vaší spokojenosti.

    Za Bonami, Josef.