Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Pri objednavce bylo ukázáno, ze doručeno bude do konce srpna, a pak se objevilo ze až v říjnu.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň
ďakujem vám za recenziu.
Vašu objednávku som skontrolovala a dovoľujem si vás informovať, že pôvodný termín dodania, ktorý ste mali uvedený v nákupnom košíku aj v potvrdení objednávky ostáva nezmenený.
Termín dodania sa vytvorením objednávky zmeniť nemôže, je vždy rovnaký ako pri vytváraní a v potvrdení objednávky.
Radi by sme vás však uistili, že pracujeme na tom, aby sme vám tovar doručili čo najskôr, a preto vás budeme čoskoro kontaktovať s návrhom na urýchlenie dodania.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo rozbité.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za hodnotenie a ospravedlňujem sa za problémy.
Všimla som si, že ste nám napísali e-mail a naša kolegyňa s vami komunikovala. Ak by ste mali záujem o reklamáciu, tak jej odpovedzte na správu a radi ju s vami vyriešime.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Kdybych si všimnul, že zboží bude doručeno skoro za měsíc, tak si objednalmu jiné firmy.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za hodnotenie.
Tovar, ktorý ste si objednali sme nemali skladom a je na objednanie u dodávateľa. Produkt sa už ale naskladnil a pripravuje sa na odoslanie. O odoslaní vás budeme informovať cez e-mail.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
- Filtr na vodu mi dorazil úplně jiný než byl na fotce nabízeného produktu
Nedoporučuji. Důvod? Filtr na vodu mi dorazil úplně jiný než byl na fotce nabízeného produktu
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za recenziu a ospravedlňujem sa za komplikácie.
Všimla som si, že ste nám napísali e-mail a dňa 22.8.2024 vám naňho kolega reagoval. Ak by ste mali záujem o reklamáciu, tak mu odpovedzte a rád ju s vami vyrieši.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Dlouhá dodací lhůta.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za hodnocení.
Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 29. 8. – 2. 9. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 11.8.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.
Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
Bohužel je to od objednávky již 6 dnů a vůbec netuším, zda ji obdržím, nemám žádné informace.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za vaše hodnocení.
Velice mne mrzí nastalé komplikace. Vaši objednávku jsem kontroloval a zjistil jsem, že bohužel došlo k problému při odeslání na vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny z důvodu velikosti zásilky. Z tohoto důvodu jsme museli přenastavit doručení na kurýrní společnost DPD, která zajistí doručení přímo na vaši adresu během tohoto týdne.
Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- rychlost objednávky
- velký výběr
- byl mi zaslán vadný kus
Objednávala jsem 3 ks nášlapů, bohužel jeden přišel otlučený - kousek je odštípnutý a vznikla ostrá hrana. Naštěstí na spodní hraně, ale stejně bych očekávala, že za tuto cenu mi zašlou kus bez vad... K poškození muselo dojít určitě ještě před odesláním, protože zboží bylo důkladně zabalené a krabice nepoškozená
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za recenziu a ospravedlňujem sa za komplikácie.
Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme spoločne vyriešili vašu reklamáciu.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- není důvod
- Nabízí zboží, které je vvyprodáno a neví, kde stejné zboží dojde
Dodaný výrobek neodpovídal našim potřebám, proto zásilku budeme vracet.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za vaše hodnocení.
Velice mne mrzí, že jste nebyl se zakoupeným zbožím spokojen. V takovém případě nám nevyhovující zboží můžete bezplatně vrátit do 14 dní od doručení a proplatíme vám finance na vámi uvedený bankovní účet. Zde: https://www.bonami.cz/c/vraceni-zbozi naleznete podrobný návod pro bezplatné vrácení zboží. Pokud byste s vrácením zboží potřeboval pomoci, tak nás neváhejte kontaktovat na emailové adrese: [email protected] nebo telefonicky na čísle: +420 232 005 040.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
- Nenakupuje tady, jen když má paní nějaké přání
- Dodací lhůty. Mám dojem že dodavatel je někde na jiné planetě
Heureka se mi ptá, jaký byl můj nákup. Termín objednaného zboží se stále posunuje a já doufám, že dárek k svátku, který má manželka v srpnu, obdrží alespoň na vánoce. Aliexpress je rychlejší než Bonami. Bohužel.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za vaše hodnotenie.
Skontrolovala som vašu objednávku. V objednávke máte tri výrobky. Jeden z nich má dodanie 21. – 23. 8. 2024. Tento termín dodania uvádzame pri každom produkte pred vložením do košíka a rovnako aj v poslednom kroku pred potvrdením objednávky. Ďalšie dva kúsky máme skladom, takže ak si želáte, môžeme vám objednávku rozdeliť. Stačí ak nás telefonicky kontaktujete na našom tel. čísle +420 232 005 040 alebo nám napíšete e-mail na adresu [email protected].
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
- koberecky na schody byly ustrizeny kazdy jinak, kdyby to kousal bobr bylo by to soumernejsi...
- na obrazku vypadaji pekne, ale v realu jsou tenoucke a krive
- uz nikdy vice online, jedine osobne v kamennem obchode
Budeme muset poslat zpet k reklamaci. ze vsech kusu jsou pouzitelne tak 4...
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za recenziu.
Ospravedlňujem sa vám za problémy. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese pre vyriešenie vašej reklamácie.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlé dodání
Hrozná kvalita výrobku.Podle obrázku na stránkách pravý opak.Cena tak 400kc.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za hodnocení.
Velice nás mrzí, že nejste s kvalitou zboží spokojen. Nevyhovující zboží nám můžete samozřejmě bezplatně vrátit dle návodu na našich stránkách: https://www.bonami.cz/c/reklamace-a-vraceni s tím, že po navrácení vám proplatíme finance.
Pokud byste s vrácením potřeboval pomoci, tak nás neváhejte kontaktovat na emailové adrese: [email protected] nebo telefonicky na čísle +420232005040.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mám uhrazeno, dodání má být až po 5ti týdnech!!
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za hodnocení.
Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 19. – 21. 8. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 12.7.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.
Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
- čínské zboží
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za vaše hodnocení.
Velice mne mrzí, že vás kvalita zboží zklamala. V takovém případě nám nevyhovující zboží můžete vrátit dle návodu na našich stránkách: https://www.bonami.cz/c/reklamace-a-vraceni. Případně nás prosím kontaktujte na emailové adrese [email protected] a rádi vám s vrácením zboží pomůžeme.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná komunikace
Objednavku mi nepotvrdili tak jsem ji vytvořila znovu a přišla 2x .Znovu postovné a znovu dobírka
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za recenziu a ospravedlňujem sa za komplikácie.
Objednávky skutočne evidujeme dve. Je možné, že duplicitná objednávka vznikla systémovou chybou. Túto druhú objednávku ste v prípade nezáujmu nemuseli preberať a platiť.
Kontaktovala som vás tak na vašej e-mailovej adrese pre vyriešenie nedorozumenia.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Jedná věc byla rozbitá, obchod nereagoval
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za hodnotenie.
Za poškodenie tovaru sa vám ospravedlňujem. Zároveň som skontrolovala, či sme vám nereagovali na vašu reklamáciu. Bohužiaľ sme od vás žiaden e-mail ani telefonát v danej veci neobdržali.
Pre vyriešenie vašej reklamácie som vás teraz kontaktovala na vašej e-mailovej adrese so žiadosťou o zaslanie fotografií.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo poškozené a i přes okamžitou reklamaci obchod nereaguje.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za vaše hodnocení.
Velice mne mrzí, že vám zboží nedorazilo v pořádku. Reklamaci jste nám písemně zaslala 17.6.2024, kolegyně z reklamačního oddělení na vaši reklamaci následně reagovala 19.6.2024 s možnostmi řešení celé reklamace, takže rozhodně není pravda, že bychom na vaši reklamaci nereagovali.
Dle posledního emailu jste si vybrala řešení prostřednictvím proplacení financí. Finance vám tedy v nejbližších dnech proplatíme bez nutnosti vracení poškozeného zboží zpět.
Omlouvám se za vzniklé komplikace.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
Zboží mi bylo doručeno ale barva kterou jsem neobjednala. Bohužel manžel zboží převzal ,nalepil a obal vyhodil. Telefonní číslo na Bonami neexistuje.
Reakce obchodu Bonami
Dobrý den,
děkuji za vaše hodnocení.
Velice mne mrzí, jestli dodané zboží barevně neodpovídá produktovým fotografiím. V případě reklamace nás můžete kontaktovat na emailové adrese [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 232 005 040. Na telefonním čísle jsme dostupní každý všední den v časovém rozmezí 8:00 - 16:00.
Za Bonami, Josef. -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel vše je fsjn,jen nemohu nikde získat daňový doklad ,který potřebuji vždy a rovnou a mě po něm pátrat :(
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za vaše hodnotenie.
Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme problém spoločne vyriešili.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- V balíku chyběly některé prvky (celkem 4ks)
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za hodnotenie a ospravedlňujem sa vám za komplikácie.
Náš kolega vám dňa 5.6.2024 odpovedal na vašu nahlásenú reklamáciu so žiadosťou o fotografie. Verím, že sa podarí reklamáciu vyriešiť k vašej spokojnosti.
Za Bonami, Šárka. -
Nedoporučuje obchod
Nafocené pro zákazníky krásné ale skutečnos vůbec neotpovidá žádná patina jen kus šedého plech.Velké sklamání za ty peníze
Reakce obchodu Bonami
Dobrý deň,
ďakujem vám za hodnotenie a ospravedlňujem sa za komplikácie.
Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme spoločne vyriešili reklamáciu k vašej spokojnosti.
Za Bonami, Šárka.