Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výrobek, který jsem zakoupila byl hodně nekvalitně vyrobený.., za hodně peněz byl opatlaný, nakřivo, jak když to dělalo nějaké "dítě doma na koleni"...., přitom prezentováno jako "značkový severský výrobek"....

    Dodání zboží proběhlo v pořádku.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, jestli vám objednané zboží nedorazilo v pořádku. Poprosím vás v takovém případě o kontaktování na naší emailové adrese: [email protected] s fotografiemi a uděláme maximum pro vyřízení reklamace k vaší spokojenosti.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    velmi dlouhá dodací lhůta u obyčejného zboží

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Kontrolou vašej objednávky som zistila, že ste si objednali tovar, ktorý je na objednanie u dodávateľa s termínom doručenia 7. – 8. 11. 2024. Túto informáciu uvádzame pri každom produkte na našej stránke, rovnako aj v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky a následne to posielame aj v potvrdení na e-mailovu adresu zákazníka.

    Vami objednaný produkt sa už ale stihol naskladniť a vaša objednávka sa tak pripravuje na odoslanie. O odoslaní vás budeme informovať cez e-mail.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení zboží
    • Poměr cena / kvalita moc neodpovídá

    Udělal jsem pouze jednu objednávku. Objednával jsem prostěradlo. Za téměř dvojnásobnou cenu oproti jiným prostěradům mi přišlo prostěradlo, které mělo spoustu vláken různě po švech. Docela zklamání.

    Jinak dodání a přehlednost e-shopu byla OK.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu a ospravedlňujem sa vám za komplikácie.

    Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme spoločne vyriešili reklamáciu k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo a nikoho z obchodu nenapadlo mě kontaktovat a vysvětlit mně, proč zboží nedorazilo a kdy případně dorazí.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu.

    Kontrolou vašej objednávky som zistila, že ste si objednali tovar, ktorý je na objednanie u dodávateľa s termínom doručenia 8. – 11. 11. 2024. Túto informáciu uvádzame pri každom produkte na našej stránke, rovnako aj v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky a následne to posielame aj v potvrdení na e-mailovu adresu zákazníka.

    Ak by ste si želali akokoľvek upraviť alebo zmeniť vašu objednávku, tak nás prosím kontaktujte na našej e-mailovej adrese [email protected].

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednávka nedorazila ani za 6 dnů.

    Myslím,že tady mohla objednávka být již dávno.6 dnů se mi zdá dlouho.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu.

    Kontrolou vašej objednávky som zistila, že tovar, ktorý ste si objednali nemáme skladom a je na objednanie u dodávateľa s termínom dodania 14. – 15. 11. 2024. Túto informáciu uvádzame pri každom produkte na našej stránke, rovnako aj v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky a následne to posielame aj v potvrdení na e-mailovu adresu zákazníka.

    Ak by ste si želali akokoľvek upraviť alebo zmeniť vašu objednávku, tak nás prosím kontaktujte na našej e-mailovej adrese [email protected].

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádné informace do teď nemám objednávku doma a ani žádné info.
    Hlavně že dotazník pošlou.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem za vašu recenziu a zároveň sa ospravedlňujem za vzniknuté nepríjemnosti.

    Vašu objednávku som skontrolovala. Požadovaný tovar bol objednaný u nášho dodávateľa s predpokladaným termínom doručenia 11. – 14.10.2024. Túto informáciu uvádzame pri každom produkte, ako aj v procese pred samotným potvrdením objednávky.

    Bohužiaľ, došlo k oneskoreniu dodávky od nášho dodávateľa, čo malo za následok, že vaša objednávka nebola doručená v pôvodne avizovanom termíne. V súčasnosti som kontaktovala náš sklad s požiadavkou o čo najrýchlejšie expedovanie vašej zásielky.

    Ešte raz sa ospravedlňujem za spôsobené komplikácie.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Slibili doruceni 7.10. Kdyz sleduji zasilku jeste ji ani nedali dopravci

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu a ospravedlňujem sa za komplikácie.

    Vidím, že ste ohľadom problému komunikovali s našou kolegyňou a podľa všetkého to vyzerá tak, že balík bol pozdržaný na strane prepravnej spoločnosti. Kolegyňa vám obratom nechala poslať nový kus, aby ste na dodanie nemuseli ešte dlhšie čakať. Prepravca vám ale doručil balíky dva.

    Vzhľadom k tomu, že druhý balík nepotrebujete, tak vám kolegyňa uviedla inštrukcie na vrátenie tovaru zdarma späť k nám.

    Ešte raz sa ospravedlňujem za spôsobené problémy.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nabízí jenom platbu přes kreditní kartu - zveřejněním čísla účtu a dalších údajů k ověření karty. Já nemíním dávat žádné firmě (a to včetně čínského TEMU) údaje o své platební kartě, navíc když jsem si daný produkt mohl vyzvednou přímo na prodejně v OC Metropole Zličín. Pokud si neupraví možnost platby přímo přes bankový účet (bez zadání údajů z karty) neb dobírka a také možnost vyzvednutí přímo na prodejně, kde to rovnou zaplatím, nebudu s takovým obchodem komunikovat.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Rozhodně není pravda, že v našem obchodě nabízíme platbu pouze online platební kartou. Ve skutečnosti nabízíme širokou škálu možností, jak objednávku uhradit, včetně platby na dobírku nebo bankovním převodem. Veškeré platební metody máme uvedené i přímo na našich webových stránkách zde: https://www.bonami.cz/c/platba.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na e-shopu bylo psáno, že zboží je do týdne skladem, tak jsem potvrdila a v potvrzení objednávky mi přijde, že bude za měsíc. Nikdo mne ani nekontaktoval a teď mi přijde Dotazník spokojenosti, tak nevím, co to je....komunikace obchodu nic moc.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 31. 10. – 1. 11. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 30. 9. 2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena neodpovídala kvalitě

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, jestli zakoupené zboží nesplnilo vaše očekávání. V takovém případě nás prosím kontaktujte na naší emailové adrese [email protected] a rádi vám pomůžeme s vrácením nevyhovujícího zboží.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod sám se snaží komunikovat dobře a asi se i snaží, ale dopravce kterého využívá, to je jedna velká katastrofa. Svou objednávku jsem zrušila během 24h, o víkendu, i tak mi bylo řečeno v pondělí ráno, že už je naskladněná na autě a bude se přepravovat směrem ke mě. Paní z dispečinku aspoň informovala dopravce že ji má vrátit zpět k nim, a stav po týdnu je takový, že dopravce zboží vyložil v meziskladě a nebyl schopen od pondělí, dnes je sobota ho dopravit zpět na centrálu. Do té doby než se zboží nevrátí úplně zpět, neobdržím své peníze které jsem při objednání poslala.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace s vaší objednávkou. Jelikož jste nás o stornování informovala během víkendu, tak jsme se k vašemu požadavku dostali až během pondělí, kdy již byla tato objednávka předána přepravní společnosti.

    Kolegyně proto obratem informovala přepravní společnost, že zásilku nepřevezmete a žádala o její navrácení zpět k nám na sklad. Bohužel z důvodu pochybení přepravní společnosti trvalo zpracování našeho požadavku delší dobu, takže zásilka byla zaslána zpět k nám až 8.10.2024.

    Jakmile zásilku na skladu zpracujeme a předáme k proplacení na finanční oddělení, tak vás ještě budeme informovat emailem.

    Děkuji za trpělivost a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zbozi bylo nekvalitni

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám zboží nedorazilo v pořádku. V takovém případě vás jen poprosím o zaslání stručného popisu závady + fotografií na naši emailovou adresu [email protected] a uděláme maximum pro to, abychom reklamaci společně vyřešili.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží přišlo poničené(rozbité talíře), což se může stát, ale obchod neodpovídá můj reklamační požadavek .

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace. Kontroloval jsem naši emailovou schránku a zjistil jsem, že systém z nějakého důvodu chybně identifikoval vaši emailovou zprávu jako spam, což byl důvod nereagování na váš požadavek.

    Za tuto chybu se vám velice omlouvám. Na váš email jsem dnes osobně reagoval a udělám maximum proto, abychom spolu reklamaci vyřešili k vaší spokojenosti.

    Omlouvám se za veškeré vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    banda podvodniku
    dodali nakraply stul
    reklamacni email absolutne zadna reakce
    uz nikdy

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám zboží nedorazilo v pořádku.

    Kontroloval jsem celou situaci a zjistil jsem, že reklamaci jste nám nahlásil 16.9.2024. Na váš email odpovídal kolega obratem 17.9.2024 s žádostí o doplnění fotografií pro další vyřízení celé reklamace. Od té doby od vás nemáme žádnou reakci.

    Poprosím vás tedy o zkontrolování emailové schránky a odpověď s požadovanými fotografiemi. Reklamaci se následně budeme samozřejmě věnovat a vyřešíme jí k vaší spokojenosti.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    Nechápu situaci, vy píšete, že jsem zakoupila zboží na dobírku, já jsem nedala ani korunu a posta píše, že s těchnickych důvodu nebyla zásilka doručena .

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace. Kontroloval jsem vaši objednávku v našem systému a dle posledních informací u ní evidujeme doručení 23.9.2024 a objednávka je taktéž uhrazena.

    Pokud máte nějaké nejasnosti nebo doručení neproběhlo v pořádku, tak nás prosím kontaktujte na emailové adrese: [email protected] a uděláme maximum pro vyřešení celé situace.

    Děkuji a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednali jsme 2 sady povlečení na manželskou postel. Každá je od jiného výrobce a tím pádem má viditelně jinou barvu.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu a ospravedlňujem sa za komplikácie.

    Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme reklamáciu vyriešili k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na zboží již 10 dní čekám....

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 12. – 16. 9. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 25.8.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    3.9.2024 mi přišla na e-mail zpráva, že peníze za zboží dorazily. Dodnes zboží ale nemám, ač jsem zvolila osobní odběr na prodejně Westfield Chodov a mnou vybrané zboží na prodejně mají !!!! Nechápu. co tak dlouho může trvat.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 19. – 20. 9. 2024. Na email, který jste uvedla při vytvoření objednávky, jsme rovněž 2.9.2024 zaslali zprávu s potvrzení celé objednávky.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl.

    Zboží se nám v tomto případě podařilo naskladnit dříve, takže již pracujeme na připravení zboží na naší prodejně. Jakmile zde bude zboží připravené k vyzvednutí, tak vás ještě budeme informovat emailem a SMS zprávou.

    Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • poškozeny tovar
    • Doručení zasilky

    Postel přišla nejen že poškozena ale doručení je jedna velká katastrofa !! Nejdřív přišla jedna část postele a za den druhá. Po kontaktování Bonami ohledně rozkouskovaneho dodání zboží nemají ani ponětí co s božim je.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den.

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace při doručení vaší objednávky. Pokud byla vaše objednávka nebyla doručována najednou, tak se jednalo o pochybení přepravní společnosti, za což se vám velice omlouvám.

    Co se týče reklamace poškození, tak moje kolegyně již má reklamaci v řešení a v nejbližších dnech vás bude kontaktovat ohledně dalšího postupu a vyřízení.

    Děkuji za trpělivost a ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zbožì bylo poškozené.Zatím se neozvali.Mám to dárek,proto spěchám

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu a ospravedlňujem sa za komplikácie.

    Náš kolega vás už späť kontaktoval cez e-mail. Pre vyriešenie reklamácie mu prosím odpíšte a rád vám pomôže.

    Za Bonami, Šárka.