Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobré vyřízení reklamace
    • Zboží bylo nekvalitní, obratem jsem ho reklamoval.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vám dorazilo zboží, které nebylo v pořádku. Dle našeho systému vidím, že jste reklamované zboží vrátil na naší prodejně a částka za reklamované zboží byla následně obratem refundována.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    Nevýhodou je neustálé obtěžování.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Kontroloval jsem váš účet a na váš email jsme zasílali primárně informační emaily ohledně vyřízení vaší objednávky. Pokud vám nevyhovuje zasílání emailů s nabídkami, tak je možné v těchto emailech zvolit odhlášení z odběru těchto emailů.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    No to juste me teda nasrali

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Skontrolovala som e-mail, ktorý vám poslala naša kolegyňa. V ňom je uvedené, že ste volali na našu infolinku, pretože ste potrebovali pomôcť s poškodením tovaru.

    Kolegyňa vám navrhla viacero možností ako problém vyriešiť a zároveň vám poslala aj zľavový kód na ďalší nákup.

    Ak budete chcieť pomôcť, tak prosím kolegyni odpovedzte, určite vám rada poradí.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koberečky přišly srolované tak, že i když jsou zatížené již týden, neustále se krabatí

    Obchod nabízí celkem dražší zboží, které kvalitní většinou je. Díky balení došlo však k poškození koberečků. Myslím, že týden zatížení je dost na to,aby se srovnaly

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem.

    Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme reklamáciu spoločne vyriešili k vašej spokojnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Lákají na 200 Kč slevu na první nákup, pokud vás někdo z přátel pozve.
    • Mají velký výběr produktů.
    • Pozvánka pro nového zákazníka je prostý, téměř neformátovaný e-mail, po prokliku a registraci žádných 200 Kč nedostanete.
    • Dostanete jedině 100 Kč za registraci k newsletteru. A pak zjistíte, že ani tuhle slevu nevyužijete, protože platí jen na nezlevněné zboží a to vaše je zrovna o pár korun zlevněno. (Drtivá většina zboží má nějakou drobnou slevu.)
    • Při objednání dostanete odhad, že zboží dorazí za 1-3 dny. Po objednání se to změní na 3-4 dny. (A uvědomuju si, že za tohle Bonami nemůže, ale jako třešnička na dortu vám pak Balíkovna za ty 4 dny přesměruje balík někam jinam, ideálně místo boxu na poštu, která má otevřeno jen pár hodin denně.)

    Sečteno a podtrženo - sleva za sdílení nefunguje, sleva za odběr newsletteru se v praxi nedá použít, protože je omezena na nezlevněné produkty a skoro všechny nějakou malou slevu mají. Interakce s obchodem a zaslání pro mě byl bohužel uživatelsky spíš nepřívětivý zážitek, takže k dalšímu nákupu mě to skutečně nenalákalo.

    Na závěr mi přišel mail s žádostí o ohodnocení, jak jsem byla spokojena a když jsem označila, že jsem byla nespokojena, následoval automatizovaný e-mail s omluvou a kódem na slevu... na nezlevněné zboží. :/

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za spätnú väzbu.

    Skontrolovala som vašu objednávku. V objednávke máte produkt a v jeho popisku sa uvádza informácia - Na tento produkt nelze uplatnit slevový kód ani kredity. Následne túto informáciu uvádzame aj v nákupnom košíku.

    Informácia o nemožnosti uplatniť kredity je uvedená pri každom produkte, na ktorý sa to vzťahuje. Takýchto produktov je ale minimum a sú aj zľavnené.

    Za prípadne spôsobené komplikácie sa vám ospravedlňujeme.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 23.10. 2023 mi emailem bylo oznámeno, že objednané a již zaplacené zboží bylo odesláno. Zboží nedorazilo a dopravcem mi bylo sděleno, že balík k odeslání od Bonami NEOBDRŽELI. Pracovnice Bonami mi přislíbila, že vše prošetří a dá mi vědět. Bohužel do dnes (9.11.2023) se tak nestalo. Během dne pak přišel email, ve kterém mne Bonami informuje, že se objednávku nepodařilo doručit a tudíž ji ruší. Mezitím zboží již není k dispozici. Navíc o vrácení zaplacené částky je musím písemně požádat.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Prověřoval jsem znovu vaši objednávku a zjistil jsem, že v tomto případě došlo ke ztrátě balíku. Omlouvám se za naše pochybení v komunikaci, kdy jsme vám včas nedali vědět ohledně stavu celé zásilky. Děkujeme na vaši zpětnou vazbu a do budoucna určitě zapracujeme na lepší komunikaci z naší strany.

    Kontaktoval jsem vás ještě emailem s návrhy možných řešení nastalé situace. Věřím, že se nám společně podaří najít řešení, které vám bude vyhovovat.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už je to týden, co jsem zboží objednala, zaplatila... a t.č. "ticho po pěšině". Z obchodu žádná informace, žádná reakce. Jsem zvyklá z jiných e-shopů, že zákazníka průběžně informují o stavu objednávky. Zde mohu jen doufat a modlit se, že to nakonec dobře dopadne.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 30. 11. – 4. 12. 2023.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku" na našich webových stránkách. Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl. Záleží tedy zcela na zákazníkovi, zda-li dodací lhůtu akceptuje.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neférová firma, již nikdy více.

    Žádal jsem vás již několikrát, NEPOSÍLAT NABÍDKY!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.

    Na základě vašeho emailu z 29.10.2023 jsme obratem zrušili veškeré zasílání reklamních emailů na vaši emailovou adresu.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    It’s been six days since I placed order and I have no idea when to expect delivery.

    Reakce obchodu Bonami

    Hello,

    Thank you for the review.

    I have checked your order. You ordered an item we do not have in stock. We expect delivery of this product from the supplier between 24.11.2023 and 1.12.2023.

    You can find the delivery information for each product under the green box "Přidat do košíku" on our website. The delivery date is also indicated in the shopping cart and is subsequently indicated in the order confirmation that arrives in your email. We always try to inform the customer about the delivery date.

    Thank you for your understanding.

    Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si komodu ve stavu smontovana. Prisla v nekolika balikach rozlozena. Proto jsem objednavku zrusila a budu chtit penize zpet

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení.

    Kontroloval jsem vaši objednávku. V popisu vámi zakoupené komody máme na webových stránkách jasně uvedeno, že tento výrobek vyžaduje montáž a tudíž není dodáván ve složeném stavu.

    Po navrácení zboží zpět k nám na sklad vám samozřejmě proplatíme finance zpět.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání zboží bylo cca do 14 dnů, i tak dodání prodloužili o dalších 14 dní. Je to téměř měsíc a zboží nikde.
    • Uplatňování jsem při platbě dárkový poukaz a nešlo jej zkombinovat se slevou na dny Marrien (poukazy na slevy sem si zaplatila a pak je nemohla využít!!!)

    Nedoporučuji tento obchod. Zboží mi ještě nedorazilo, ale mám pocit že i kvalita bude stát za prd.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujeme vám za vaše hodnotenie.

    Ospravedlňujeme sa vám za spôsobené komplikácie. Vidím, že ste objednávku stornovali a platbu sme vám vrátili späť na platobnú kartu.

    Čo sa týka uplatnenia kreditov a darčekového poukazu, tak sa jedná o systémovu chybu, o ktorej vieme. Bohužiaľ ju v súčasnej dobe vyriešiť nedokážeme. Budeme sa snažiť umožniť zadávanie poukazov a zľavových kódov do objednávok čo najskôr.

    Darčekový poukaz vám ale môžeme vložiť do vašej objednávky s kombináciou zľavového kódu cez našu zákaznícku podporu. Ak by ste o to mali záujem, tak nás prosím kontaktujte na e-mailovej adrese [email protected] alebo na telefónnom čísle +420 232 005 040.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zaslán jiný rozměr knihovny, než požedovaný. Faktura uvedena na správný druh zboží. Komunikace při vyřízení reklamace špatná.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Ospravedlňujem sa vám za komplikácie. Priebeh reklamácie som skontrolovala. Kontaktovali ste nás dňa 27.10.2023. Ihneď po víkende vám náš kolega odpísal a dohodli ste sa na zvoze cez prepravnú spoločnosť a vrátení platby.

    Následne vám platbu vrátime do 14 dní odo dňa prijatia zásielky na sklade.

    Ešte raz nás to veľmi mrzí.

    Za Bonami, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    bohuzel zbozi jsem dostala zrejmne 2.jakost..vanocni svicen za 900 kc bych si predstavovala bez vyrobnich vad..na tom co jsrm dostala jsou ve zlatem ozdobnem prouzku opakujici se skrabance. jako popraskany material.uz bych zde nenakoupila vyrobce posila predrazeny ausus a prodejce by si mel pred odeslanim zkonzrolovat a takovou nekvalitu vratit zpet a ne posilat zakazmikovi.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Ospravedlňujem sa vám za vzniknuté komplikácie. Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme spoločne celú záležitosť vyriešili.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Potrebovala jsem cervene deky a vsude byly jen vinove barvy a u bonami byla v nabidce vinova ale i prave ta cervena ,tak jsem cervenou objednala ale prisly mi deky vinove barvy takze me docela zklamali bohuzel

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí, že vás barevné provedení zakoupeného zboží zklamalo. Pokud vám zboží barevně nevyhovuje, tak nám jej samozřejmě můžete vrátit a my vám po navrácení zboží proplatíme zpět finance.

    Na váš email z objednávky jsem vám zaslal návod pro bezplatné vrácení nevyhovujícího zboží.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Termín doručení nebyl dodržen, po expedici nastal opět problém, dopravce FOFR, napsal den doručení, ale nepřijel, po tel. kontaktu z naší strany přislíbil, že doručí následující den, opět nedorazil, následovala cca 4 dny odmlka, cca 5 dní od oznámení doručení se dopravce opět ozval, ale to už jsme zrušili převzetí zboží, v dnešní době katastrofální služby

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace při doručování vaší objednávky. Bohužel se v tomto případě skutečně jednalo o pochybení přepravní společnosti FOFR, za což se vám velice omlouvám.

    Jako omluvu za vzniklé komplikace jsem na váš email z objednávky zaslal slevový kód, který můžete využít v další objednávce.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od obchodu jsem čekala víc. Větší šunt jsem ještě neviděla za ty peníze.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Je mi moc líto, pokud vám výrobek nedorazil v pořádku. Kontaktoval jsem vás na vaší emailové adrese, abychom vše společně vyřešili.

    Moc se omlouváme.


    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Docela využívám služeb různých eshopů, nikde jsem se nesetkala s takovou tlupou zoufalců jako na Bonami.
    Nejen že poklesla kvalita nabízeného a prodávaného zboží, také poklesla kvalita služeb - expedice, balení, to jsou největší a nejhorší trapnosti Bonami, zboží rozmlácené a neodškodněné, kulatý koberec téměř zničený, obchodu nestálo za to jej namotat na dutý papírový válec, doslova jej sešlapali do igelitu, takže přišel zlámaný, namísto položení jsem jej musela několik dní stáčet, aby se zlomy alespoň částečně napravily.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Velice mě mrzí, že vám objednávka nedorazila v pořádku. Balení koberců je jeden z postupů, který probíhá již u výrobce. Vaši zpětnou vazbu předám a pokusíme se do budoucna podobné případy minimalizovat. Již jsem vás i kontaktoval prostřednictvím emailu a pokusím se udělat maximum proto, abychom tuto nepříjemnou záležitost dotáhnuli do zdárného konce.

    Moc se omlouváme.


    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • fotografie výrobku vůbec neodpovídá realitě

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí, pokud dodané zboží neodpovídá produktovým fotografiím. Již jsme s vámi v emailovém kontaktu, abychom se domluvili na dalším postupu.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Extremne dlouha dodaci lhuta na kterou neni dopredu dostatecne upozorneno

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala některé zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 18. – 25. 10. 2023.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku". Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl. Záleží tedy zcela na zákazníkovi, zda-li dodací lhůtu akceptuje.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Již podruhé z tohoto obchodu přišlo zboží z výraznými vadami

    Není zde vůbec kontrola ve výběru partnerů. Již balení zboží bylo velmi nekvalitní jak zpracováním, tak užitým materiálem. Ten, kdo to balil, musel zcela jasně vidět, že do krabice vkládá kusy s vadou.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie.

    Za spôsobené problémy sa vám ešte raz ospravedlňujem.

    Na vašu reklamáciu som odpovedala a dohodli sme sa spoločne na zvoze tovaru a vrátení platby. Zároveň som vašu spätnú väzbu ohľadom kontroly tovaru a balenia predala ďalej svojim kolegom.

    Ešte raz nás veľmi mrzí, že ste nemali s nami dobrú skúsenosť.

    Za Bonami, Šárka