Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to 2 týždne od objednávky a zboží stále neprišlo, nedodržal sa predpokladaný čas doručenia objednávky a ani mi neprišiel mail s informáciami o zdržaní objednávk. Komunikácia a dodacia lehota veľmi slabá z mojej skúsenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu.

    Skontrolovala som vašu objednávku a v nej máte objednaný tovar s termínom doručenia : 3. – 5. 10. 2023. Výrobok sa už ale naskladnil a vaša objednávka sa pripravuje na odoslanie.

    Za Bonami, Šárka

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Přišla jen část objednávky, velikost objednaného zboží miniatutní.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Kontrolovala som vašu objednávku. Vo vašej objednávke sa nachádza produkt, ktorý je na objednanie u dodávateľa s termínom doručenia 25. – 27. 9. 2023. Pri vytvorení objednávky ste si sami zvolili oddelené doručenie a informujeme o tom vždy pred potvrdením objednávky.

    Čo sa týka doručeného tovaru, tak všetky rozmery uvádzame na našej stránke. Ak je niektorý z rozmerov nesprávny, tak nás prosím kontaktujte na našej e-mailovej adrese [email protected]. Pošlite nám zároveň aj fotografie dokazujúce nesprávne rozmery a reklamáciu s vami radi vyriešime.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Hodně hodně drahý obchod i o 70% dražší než jinde!!

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Ohľadom vašej objednávky vás už cez e-mail kontaktovala naša kolegyňa, ktorá s vami celú záležitosť vyrieši.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednané zboží zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie.

    Skontrolovala som vašu objednávku a termín doručenia je stanovený na 21. – 25. 9. 2023, pretože výrobok, ktorý ste si objednali nemáme skladom, ale je na objednanie u dodávateľa.

    Túto informáciu uvádzame pri každom výrobku pred vložením do košíka a rovnako aj pred potvrdením objednávky.

    Ďakujem vám za pochopenie.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Příště se neunáhlím, stejné křeslo značky Noela jsem našla na netu za 1999,- Kč.., pouze v jiné barvě.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Ohľadom vašej objednávky vás už cez e-mail kontaktovala naša kolegyňa, ktorá s vami celú záležitosť vyrieší.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo. Napsali po objednávce, že bude v povině září. Takže pokud spěchate, tady rozhodně nakupovat.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si objednala některé zboží na objednávku u dodavatele s termínem dodání 21. – 25. 9. 2023.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku". Termín dodání uvádíme i v košíku a následně je uveden i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se tedy předem snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl. Záleží tedy zcela na zákazníkovi, zda-li dodací lhůtu akceptuje.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 24.7 jsem objednala zboží. Dle informace obchodu mělo být doručeno 10.- 14.8 i tak za hodně dlouho... 14.8 zboží doručeno nebylo. Po zavolání na infolinku jsem zjistila že nastala chyba v systému a zboží ještě nebylo ani odesláno...

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace. Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že v tomto případě opravdu došlo ke zpoždění při zpracování objednávky na našem skladě, takže objednávka byla předána přepravci teprve včera 14.8.2023.

    Jako omluvu za vzniklé zpoždění a komplikace jsem na váš email z objednávky zaslal slevový kód, který můžete využít v další objednávce.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velmi dlouhá dodací lhůta, více jak měsíc je přeci jen dost.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste v ní objednal zboží, které nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání 11. – 13. 9. 2023. Informaci o termínu dodání zboží máme vždy uvedenou přímo u výrobku na našich webových stránkách.

    Jakmile zboží obdržíme na skladu, tak následně budeme celou vaši objednávku zpracovávat a expedovat.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme zboží, které bylo označeno jako “skladem” bohužel ani po týdnu se nikdo z obchodu neozval a až po mém dotazu mi bylo sděleno, že čekají na zboží od dodavatele a dodání bude trvat měsíc a půl???? Poté paní dodala, ale že v počítači jí ukazuje, že zboží skladem je, takže vlastně jsem se nedozvěděla nic.. a opět ticho po pěšině

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Skontrolovala som vašu objednávku a tovar, ktorý ste si zakúpili sme nemali skladom, ale bol na objednanie u dodávateľa s termínom dodania 20. – 22. 9. 2023. Tento dátum uvádzame pri každom výrobku, rovnako aj pred potvrdením objednávky a posielame to aj v potvrdení objednávky na e-mailovu adresu zákazníka.

    Výrobok bol ale medzičasom doručený na náš sklad v predstihu a vaša objednávka je tak expedovaná a pripravená na odoslanie. Po odoslaní vás bude následne kontaktovať prepravná spoločnosť.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proběhla objednávka s termínem doručení 1.-3.8.2023, ze strany obchodu žádná komunikace.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Ospravedlňujeme sa vám za nepríjemnosti. Vo vašej objednávke sa nachádzala systémová chyba, ktorá spôsobila, že sa objednávka nezačala spracovávať. Obratom som poprosila našich kolegov o urýchlené odoslanie.

    Zároveň som vás kontaktovala na vašej e-mailovej adrese, kde som vám poslala zľavový kód na ďalší nákup.

    Ešte raz nás nás to veľmi mrzí.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • 8

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za hodnotenie a za komplikácie sa vám ospravedlňujem.

    Naša kolegyňa vás informovala prostredníctvom e-mailu o poškodení výrobku na sklade. Na vašu žiadosť sme vám vrátili späť platbu za celú objednávku. Do budúcna sa budeme snažiť podobným problémom predchádzať.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velký výběr
    • Šílená doba dodání

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Každý rokem zvyšujeme skladovou zásobu nejoblíbenějších kousků a hlavně se snažíme udržovat naši nabídku neustále pestrou, aby si každý zákazník přišel na to své. Bohužel z kapacitních důvodů není možné, abychom všechny výrobky měli k dispozici skladem k okamžitému odeslání.

    Zboží, které můžeme odeslat ihned, naleznete pod filtrem "Skladem", který lze nastavit po zobrazení kategorie.

    Pevně věřím, že se vám objednaný výrobek bude líbit.



    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zatím jsem svoji objednávku nedostal (nedoručena - velmi zdlouhavé doručování!!!

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si zvolila výrobek na objednávku s termínem dodání 14. – 16. 8. 2023.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku". Termín dodání následně uvádíme v téměř všech krocích v košíku a posléze je vám sdělen i v potvrzení objednávky, které vám dorazí do emailu. Zákazníka se snažíme informovat, aby o delší dodací lhůtě věděl. Záleží tedy zcela na zákazníkovi, zda-li dodací lhůtu akceptuje.

    Děkuji za pochopení.



    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Velmi dlouhá dodací lhůta měsíc, navíc chcete hodnotit a zboží nemám

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že jste si kromě dvou položek, které máme fyzicky skladem zvolila i výrobky, které se objednávají u výrobce.

    Informaci o dodání každého výrobku naleznete pod zelenou kolonkou "Přidat do košíku". Termín dodání následně uvádíme v téměř všech krocích v košíku. Po kliknutí na košík se vás též systém zeptá, zda-li si přejete objednávku doručit dohromady s pozdějším termínem dodání a nebo doručit rozděleně.

    Jakmile zboží naskladníme a odešleme k vám, dorazí vám opět informační email.

    Děkuji za pochopení.



    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží neodpovídá (jiná barva)

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi.

    Je mi moc líto, pokud vám zboží dorazilo v odlišné barvě. Již jsem vás kontaktoval emailem, abychom se domluvili na dalším postupu.

    Moc se omlouváme.


    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace , neochota upravy dokladu

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi.

    Ohledně vašeho případu jsme s vámi komunikovali a emailem jsme vám dali vědět, že zpětně fakturační údaje u objednávek doplnit nedokážeme. Na tuto skutečnost upozorňujeme i v posledním kroku vytvoření objednávky, kde apelujeme na kontrolu správnosti uvedených údajů.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • nakupovala jsem už na Bonami víckrát, předtím bez problémů, ale tentokrát už je to týden a zboží pořád nedorazilo

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že vámi objednané zboží nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání: 21. – 23. 8. 2023.

    Jakmile zboží naskladníme a zajistíme odeslání, tak vás ještě budeme informovat emailem.

    Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po zaplacení zadna komunikace ze strany obchodu, uz 6 dni od zaplacení zadna zprava, zboží zatim nemam

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi.

    Velice mne mrzí nastalé komplikace ve vaší objednávce.

    Objednávku jsem kontroloval a zjistil jsem, že v tomto případě bohužel došlo ke ztrátě balíčku během přepravy, takže vám za objednávku v nejbližších dnech proplatíme zpět finance. O této skutečnosti jsme vás 25.7.2023 informovali emailem.

    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace nula.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaši recenzi.

    Velice mne mrzí, že ve vaší objednávce nastaly komplikace.

    Kontroloval jsem ji a zjistil jsem, že jsme ji nakonec byli nuceni stornovat, jelikož dodání vámi objednaného zboží bylo stornováno ze strany výrobce.

    Ohledně této skutečnosti jsme vám zasílali informační email a jako omluvu jsme na váš Bonami účet nahrál kredity, které můžete využít jako slevu na další objednávku u nás.

    Děkuji za pochopení a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Za Bonami.cz, Josef.