Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží nemám ani nevím, jestli dorazí
    • Platila jsem predem

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste si objednala zboží, které nebylo fyzicky skladem, ale na objednání u našeho dodavatele. Zboží se nám již podařilo naskladnit a v nejbližších dnech jej budeme odesílat. Ohledně odeslání vás ještě budeme informovat emailem.

    Děkuji za pochopení a trpělivost.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste v ní objednala zboží, které nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání 29. 6. – 3. 7. 2023. Informaci o termínu dodání zboží máme vždy uvedenou přímo u výrobku na našich webových stránkách.

    Jakmile zboží obdržíme na skladu, tak následně budeme celou vaši objednávku zpracovávat a expedovat.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále někde putuje, u zásilky nebyly nastaveny všechny údaje a tak neumí dopravce správně dopravit.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vaše hodnotenie.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem.

    Kontaktovala som vás na vašej e-mailovej adrese, aby sme záležitosť spoločne vyriešili.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi mi nebylo dodáno ve slibovanem terminu. Způsobilo mi to problemy, protoze jsem si v důvěře, ze zbozi bude dodáno podle vašeho slibu, zajistila následnou dopravu do mista určení.
    • Vase jednani považuji za nesolidní a svuj nazor budu sdílet se svymi známými.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za vašu recenziu.

    Ospravedlňujem sa vám za komplikácie.

    Sme si vedomí našej chyby, že sme objednávku odoslali s oneskorením. Výrobok sme dnes odoslali a v najbližších dňoch vás bude kontaktovať prepravná spoločnosť.

    Na vašu e-mailovu adresu som vám zaslala zľavový kód, ktorý môžete uplatniť v prípadnej ďalšej objednávke.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadán přepravce, přes kterého nelze doručit -chápu , oznámena změna přepravce -chápu, zboží stále není odesláno - nechápu, obj. zřejmě" stojí " v systému a zůstane tam....

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujem vám za recenziu.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujem. Moja kolegyňa poslala urgenciu na náš sklad, aby vašu objednávku urýchlene odoslali. Objednávka bude čoskoro expedovaná a o odoslaní vás budeme informovať cez e-mail.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Goods were meant to arrive Wednesday. I cannot say if the problem
    Is with Bonami or their preferred delivery company - Fofr. But I have had to change my plans so that I can be home for delivery…. Which I hope will be tomorrow. There is no “fofr” to this delivery

    Reakce obchodu Bonami

    Hello,

    thank you for your review.

    I checked your order and found out that you placed your order 8.9.2023. 9.9.2023 we handed the package over to the delivery company FOFR. Subsequently, I see that there was a minor delay in the transfer of the shipment to the delivery depot of the shipping company. We are very sorry for this delay. Now I can see that the package should have been delivered today so hopefully everything arrived alright.

    Thank you for your understanding and I apologize for the inconvenience caused.

    Josef, Bonami.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně nespolehliví, příšlo mi úplně něco jiného, než jsem objednal a než bylo inzerovaný.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi.

    Velice mne mrzí, jestli vám bylo omylem dodáno jiné zboží. Mohlo v tomto případě dojít k záměně na skladu a odeslání jiného zboží, za což se vám omlouváme.

    Vaši objednávku jsem kontroloval a zjistil jsem, že zboží bylo z vaší strany vráceno zpět k nám a finance jsme vám proplatili 24.5.2023 zpět na bankovní účet.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bonami jakožto prodejce zvláště designových kousků mám velmi ráda, líbí se mi jejich nabízený sortiment. Ale v poslední době pozoruji jisté zhoršení v kvalitě dodávaných produktů. Respektive opět jsem dostala produkt, který byl předtím evidentně otevřený (nalepovací "plomba" byla roztržená) a následně zalepený (lepicí páska přes plombu), což mělo svůj důvod, se kterým jsem pozdeji ale nesouhlasila. Bohužel jsem si toho všimla až doma při rozbalování objednávky. To by ani tak nevadilo, jako fakt, že v balení produktu chyběly komponenty potřebné k montáži daného produktu, které měly být součástí tohoto balení. Nechce se mi kvůli chybějící komponentě vracet celý produkt (naštěstí se dá sehnat v železářství, ale stojí to další peníze (o mírně podebrané náladě alá nedostala jsem to, za co jsem si zaplatila, nemůže být ani řeč) a hlavně i čas). Ale pro příště si holt budu muset ve výdejním místě zkontrolovat vše, tj. kromě balení i jeho obsah. Obvykle dávám vyšší skóre, neb nejsem nijak náročný zákazník, ale pokud se mi daná věc stane opakovaně, můj flegmatismus jde stranou. ;-) :-)

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi.

    Těší nás, že jste spokojena s nabízeným sortimentem zboží v našem eshopu.

    Na druhou stranu nás velice mrzí, jestli vám ve vaší objednávce dorazilo dříve rozbalené a nekompletní zboží. Toto by se určitě standardně nemělo stávat, ale je možné, že došlo k pochybení kolegů na skladu a omylem vrátili do prodeje vrácený výrobek.

    Pokud však takový problém nastane, tak nás stačí kontaktovat na našem emailu [email protected] s fotografiemi. Vždy se pak snažíme reklamace obratem vyřizovat zasláním kompletně nového kusu nebo pouze chybějících komponentů.

    Kontaktoval jsem vás ještě na emailu z vaší objednávky, abychom celý problém dořešili slevou a případně proplacením nákladů za dodatečně zakoupené chybějící komponenty.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neflexibilni, neochotny kuryr. Žádné info ohledně času doručení, pouze den. Změňte kurýra za takového který dokáže doručit na konkrétní čas. Vaši klienti ocení když si kvůli každé drobnosti nebudou muset brát cely den volna v práci.

    Obchod je Ok. Problém vidím ve způsobu doručovani na aderesu.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi.

    Mrzí nás, že při doručování vaší objednávky došlo k těmto problémům. Za chování kurýra přepravní společnosti se velice omlouváme.

    Co se týče termínu doručování zásilek, tak přepravní společnost by vždy měla dát dopředu vědět přesný den doručení a také časové okno doručení. Pokud jste o bližším časovém oknu doručení nebyl informován, tak se jednalo o pochybení přepravní společnosti, za které se vám taktéž omlouváme.

    Na váš email jsem vám ještě v rámci omluvy zaslal slevový kód, který můžete uplatnit na vaši případnou další objednávku u nás.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží vypadá obvykle úplně jinak, než na fotkách z e-shopu.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi.

    Mrzí nás, jestli jste ve vaší objednávce obdržela zboží, která barevně neodpovídá produktovým fotografiím.

    Snažíme se mít u všeho zboží produktové fotografie, které barevně odpovídají realitě. Nabízíme však tak široký sortiment výrobků, že se mohlo v některém případě stát, že u daného výrobku nebyla uvedena správná produktová fotografie.

    Kontaktoval jsem vás na váš email ohledně upřesnění a dořešení této situace.

    Za Bonami.cz, Josef.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Až po mém telefonu, že zboží nedorazilo ani poslední uvedený den, jsem dostal email, že už by ho už měli předat přepravci.
    • Cenu snížili za tři dny o 50 procent. Já jsem platil 899, potom , když jsem zásilku hledal a kliknul na odkaz byla tam cena 449,-. Zboží jsem (jen opakuji) stále neměl.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za recenzi.

    Moc se omlouvám za obstrukce spojené s doručením vaší objednávky.

    Současně celý případ ověřuji jak s přepravní společností, tak s kolegy z obchodního oddělení. Jakmile obdržím bližší informace, dal bych vám ihned vědět ohledně dalšího postupu.


    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Velmi obtížná montáž nožiček
    • taburetu. Bylo třeba přimontovat tři šroubky, ale byly připraveny jen dva otvory, které neodpovídají rozměrům nožek. Jsem z tohoto důvodu velmi nespokojená.

    Nevíhoda

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi.

    Velmi mě mrzí vaše nespokojenost s dodaným výrobkem. Již jsem vás kontaktoval prostřednictvím emailu, abychom vše vyřídili do zdárného konce.

    Moc se omlouváme za potíže.


    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží bylo doručeno ale nekompletní - obchod reaguje pomalu a nyní přestal reagovat

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu.

    Za komplikácie sa vám ospravedlňujeme.

    Kontrolovala som priebeh celej komunikácie. Reklamáciu ste nám nahlásili dňa 1.6.2023. Dnes 7.6.2023 sme vám odoslali balíček. V prípade, že potrebujete ešte s niečím pomôcť, tak nás prosím kontaktujte na naše e-mailovej adrese.

    Za Bonami, Šárka.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    We placed an order for a couch, but unfortunately, it turned out to be too large for the elevator. The delivery personnel declined to carry it up the stairs and advised us to contact Bonami's clients desk. We maintained regular communication with their customer service for a week, and eventually, they assured us that the problem had been resolved and set a new delivery date. However, on the designated day, the couch was not delivered due to the same reason—its inability to fit in the elevator (which was expected, as it was the same couch and the same elevator). Bonami once again assured us that they would resolve the issue and promised to call us back promptly. Unfortunately, instead of a follow-up call, we received an automated email a few days later informing us that the order had been canceled.

    Reakce obchodu Bonami

    Good afternoon,

    thank you for the review.

    I am very sorry for your disappointment.

    This particular case is very complicated because the ordered sofa weighs 77 kilograms and it won't fit in the elevator. The sofa has to be taken up to the 16th floor manually, which requires a group of four guys.

    According to the system, I see that the case is still being solved. We will contact you shortly regarding further action.

    We will try to do everything we can to finish this case successfully.


    Michal, Bonami.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Scratches on the frame.
    • Wrong color. I ordered white and got grey.

    Dissapointment. I ordered the mirror with the white frame and got the other color: grey. Also, there are few scratches on the frame.

    Plus, the delivery should have been between May 30 and June 1 and I got it on June 5.

    Reakce obchodu Bonami

    Good afternoon,

    thanks for your review.

    I am really sorry to hear that. I contacted you via e-mail and I will try to do my best to resolve the issue.

    I'm sorry for all the complications.


    Michal, Bonami.cz

  • Nedoporučuje obchod

    objednaly jsem si stolek, ,terý nepřišl ani za 10 dní , ani žádná informace jak jak to s obj.vypadá . Minaříková Eva

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za vaše hodnocení.

    Zkontroloval jsem vaši objednávku a vidím, že obsahuje jeden výrobek, který nemáme fyzicky na skladě. Tento kus nám od výrobce dorazí až v polovině června. Vaše objednávka má termín dodání 21. – 23. 6. 2023.

    O dostupnosti všech výrobků informujeme předem pod tlačítkem "Přidat do košíku", následně před potvrzením objednávky a posléze v potvrzovacím emailu.

    Mrzí mě vaše nespokojenost s nákupem. Pevně ale věřím, že došlo pouze k nedorozumění.

    Za Bonami.cz, Michal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Výhodou je široká nabídka zboží. Nevýhodou, že zboží stejně nedorazí a komunikace obchodu je nulová.

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Jsme rádi, že jste spokojen s naší nabídkou zboží.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste v ní objednal zboží, které nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání 21. – 23. 6. 2023. Informaci o termínu dodání zboží máme vždy uvedenou přímo u daného výrobku na našich webových stránkách.

    Jakmile zboží obdržíme na skladu, tak následně budeme celou vaši objednávku zpracovávat a expedovat.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno již 11 dní a nic....

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste v ní objednala zboží, které nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání 12. – 14. 6. 2023. Informaci o termínu dodání zboží máme vždy uvedenou přímo u výrobku na našich webových stránkách.

    Jakmile zboží obdržíme na skladu, tak následně budeme celou vaši objednávku zpracovávat a expedovat.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef

  • Nedoporučuje obchod

    Dobrý den objednal jsem si zboží před 6ti dny , zboží je zaplaceno předem převodem a stále nedorazilo .

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste v ní objednal zboží, které nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání 12. – 14. 6. 2023. Informaci o termínu dodání zboží máme vždy uvedenou přímo u výrobku na našich webových stránkách.

    Jakmile zboží obdržíme na skladu, tak následně budeme celou vaši objednávku zpracovávat a expedovat.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá čekací lhůta na zboží

    Reakce obchodu Bonami

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení objednávky.

    Kontroloval jsem vaši objednávku a zjistil jsem, že jste v ní objednala zboží, které nemáme fyzicky skladem, ale je na objednání u výrobce s termínem dodání 8. – 12. 6. 2023. Informaci o termínu dodání zboží máme vždy uvedenou přímo u výrobku na našich webových stránkách.

    Jakmile zboží obdržíme na skladu, tak následně budeme celou vaši objednávku zpracovávat a expedovat.

    Děkuji za pochopení.

    Za Bonami, Josef