Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem před třema dny obdržel akorát fakturu.a informací, že se objednávka připravuje na cestu ke mně. Obě objednané položky jsou v e-shopu údajně stále skladem. Na písemný dotaz na skutečný termín odeslání nepřišla žádná odpověď.

  • Nedoporučuje obchod

    • Po dokončení objednávky byla cena o 30 Kč vyšší než bylo vidět v košíku.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednáno a zaplaceno v Pátek a za týden v Pátek jsem nedostal ani jedno info proč my to ještě neposlali, takže zatím nic nemám jen jsem přišel o peníze

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • od té doby co jsem zboží zaplatil, nemám žádnou informaci o stavu zakázky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fakturu poslali skoro vzápětí od objednávky ale zboží po týdnu ještě nemám a to bylo skladem, bohužel info. také žádné kde se právě nachází zboží )-:
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lháři a podvodníci!
    • Kdo lže, ten krade a do pekla se hrabe!!!
    • Když něco nabízím za nějakou cenu a udělám chybu tak se k tomu postavím čelem a neříkám zákazníkovi, že je blázen, když chce zboží za cenu za kterou ho koupil!
    • Podvod!!!
    • Je to skoro měsíc od objednávky. Obchod objednávku zrušil a ještě má tu drzost poslat dotazník spokojenosti!

    Doporučuji zde nenakupovat.

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den,
    abych to ujasnil, objednal jste Xbox Series X za 749 Kč, při kontrol objednávek jsme Vás upozornili, že se jednalo o systémovou chybu a objednávku budeme muset stornovat. V rámci dobrých mravů se dalo jasně vyhodnotit, že se jedná o chybu a místo nahlášení, jste jí chtěl využít. V tomto případě jsme měli právo objednávku stornovat a řádně jsme Vás na tuto situaci upozornili.

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Black-Monday.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nikdo nezvedá telefony, neodepisuje na maily, eshop neukazuje objednávky a jejich stav, na chat nikdo neodpověděl. Měl jsem strach, jestli nešlo o podvodný eshop a ztracené peníze.

    Nikdo nezvedá telefony, neodepisuje na maily, eshop neukazuje objednávky a jejich stav. Měl jsem strach, jestli nešlo o podvodný eshop. Zboží ale došlo v pořádku a velmi rychle, cena velmi dobrá, takže strach netrval dlouho. Předpokládám přetíženost obsluhy. Kdyby správně fungoval shop-uživatelský profil, bylo by to na jedničku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrá cena
    • zboží nebylo dodáno
    • obchod nekomunikuje pravdivě o skladu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velmi jsem byla zklamaná z vnímání slova IHNED. Balíček měl být odeslán ihned po zaplacení, zaplatila jsem IHNED při objednávce zboží. Den se nic nedělo. Po 24 hodinách jsem se snažila kontaktovat obchod, co se děje. Při chatu jsem byla ubezpečena, že další den bude zboží odesláno. Nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opět obchod označujicí skladem zasobu někde u distribuce.
    • Na požadavek vrácení peněz při zpoždění bez reakce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace temrr nulová, dnes je to týden od objednání a zboží stále nemám a ani nevím zda budu mít a jen lituji toho, že sem zaplatila předem a neobjednala zboží z jiného (ověřeného) e-shopu!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku jsem zrušil, protože s obchodem nelze nijakým způsobem komunikovat. Na emaily nereagovali a telefon obsluhuje pouze automat, který po chvíli jen mlčel a pak pokaždé přerušil spojení.

    Nejhorší obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodný nebo zvláštní obchod. Nevím jak jinak to posat

    Objednal jsem externí disk, naštěstí na dobírku. Přišel potvrzující email a od té doby se nic už týden neděje! Na email nereagují, nechápu jak takový obchod může vůbec fungovat!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přestože obchod uvádí, že zboží, které je skladem, bude doručeno během 1-2 prac.dnů, nebyl tento termín dodržen. Obchod reaguje se zpožděním. Objednávka 18.11., můj dotaz na objednávku 21.11., reakce na dotaz 25.11., zboží dodáno 27.11.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulova komunikace,a to je objednavka zaplacena
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Firma nevydala danovy doklad po platbe, telefony nebere, automat , zbozi nedodano. Takze drzi platbu a bez reakce. Avoid!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo "údajně " skladem,hned při objednávce zaplaceno. Píšu a nedovoláte se nikam. Čekám už 8 dní a nevím nic. Žádná odezva.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani týden po uhrazení celé kupní ceny zboží stále nemám

    Takhle si fungování profesionálního e-shopu opravdu nepředstavuji

  • Nedoporučuje obchod

    • jejich telefonní linka nefunguje
    • Na emaily a zprávy neodpovídají
    • Zboží až 3 týdny zpoždění
    • žádné emaily o stavu objednávky

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den,
    od objednávky je to týden, tudíž 3 týdny je trochu mlživé, také jsme Vám tuto skutečnost emailem oznámili, že se objednávka lehce zdrží z důvodu vyprodání. Omlouváme se za komplikace, které mohli nastat tímto zdržením, ale prosím uvádět pravdivé informace :)

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Tým Black-Monday.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po uskutečnění objednávky 19.11., kdy mi v mailu přišla rekapitulace, již nemám další zprávy. Dnes je 26.11. a zboží mi doposud nebylo doručeno, ani mi nepřišel info mail o zpoždění objednávky.

    Na eshopu jsem objednala, protože zboží nabízeli nejlevněji. Je vám to ale k ničemu, když zboží stejně nedoručí.