Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • Po odstoupení od smlouvy s námi již nikdo nemluvil,peníze jste nám nevrátili a pilu také nemáme.Jsme 80 letí důchodci a už se v tom nevyzname. Pomozte nám prosím.

    Odstoupili jsme od smlouvy, nemáme peníze ani pilu. je nám 80 let, pomozte nám.Co uz. máme dělat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod zrušil bez jakéhokoli vysvětlení objednávku, což jsem zjistil až tehdy, kdy mi na účet přišly zpátky zaplacené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodane zboží
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nejhorsi komunikace, jakou jsem kdy zazil - vlastne zadna, na email zadna reakce, chat, ktery se sam promazava, reakce sporadicka
    • po automaticky generovanem emailu o obdrzeni objednavky se dlouho nic nedelo - viz komunikace
    • doruceni zbozi uvedene "skladem" trvalo tyden - coz je nestandardni, ale nevadilo by, kdyby eshop reagoval na dotaz ohledne stavu objednavky

    Pokud nekdo preferuje zalozit objednavku a pak se prepnout do rezimu "cekej a doufej", pak je to idealni eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám rád akce - neakce

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží jsem po více než týdnu nedostal, koupil jsem ho jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Možná ceny zboží. Ale je Vám to k ničemu, když dostanete úplně jiné zboží jako já.
    • Absolutně jsem se nemohl dovolat. Komunikace pouze písemně. Radím všem si před nákupem pročistí recenze a uvidíte, jak se tam pan majitel vyjadřuje k nespokojeným zákazníkům. To už o něčem svědčí. A takové ty jejich řečicky o prozákaznickém přístupu atd. jsou jen bláboly. Jo a mé peníze za vrácené zboží obchod držel opravdu snad do poslední možné vteřiny zákonné lhůty. A to jsem si ještě musel vydobýt zpět peníze za zaslání špatné zboží zpět k nim. Nebyla to přeci moje chyba a byly to pro mě vícenáklady. Hned druhý den jsem ho zaslal zpět. Vše si nafotil- dokumenty, postup zabalení, stav notebooku, udělal screenshot celé komunikace, prostě vše. Prý musí vše překontrolovat. Tak to asi trvalo těch třicet dní "přesně na vteřinu". Ale chápu. Peníze na účtu jsou peníze na účtu. Provozují stránky Black-monday.cz a APOLLOs.cz. Za mě prostě nedoporučuji. Chtěl jsem ušetřit cca 700 Kč a dopadlo to takhle. Notebook žádný, peníze celý měsíc žádné a ještě to chování. Příště si radši připlatím a nakoupím u opravdového profesionála. A to, že peníze obchod držel do poslední chvíle jsem zažil poprvé. Většinou jsem je měl tak do 7-10 dnů zpět. Celá tato záležitost velice pobavila i kolegy a kolegyně v našem eshopu. První a poslední zkušenost. Radši o trochu dražší, ale profesionální přístup a péče bez zbytečných průtahů. A je mi absolutně jedno, jak si obchod na mou recenzi odpoví. Že tolik a tolik dní trvá poslání a kontrola zboží a podobně. V dnešní době typu dnes podám a zítra je doručeno. Vážně k smíchu. Stačí pročíst recenze na ně a máte jasno. Jediné a lákavé pozitivum je cena. Nic víc.
    • Nízké ceny produktů
    • Nekomunice. Po 14 dnech vrátili peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová proaktivita komunikace
    • Telefon nikdo nezvedá
    • Neschopnost držet dodací lhůty, ani ty, potvrzené skrze chat na mou žádost
    • Od nákupu uběhly 3 týdny- stále nemám zboží ani peníze

    !!! OTŘESNÉ JEDNÁNÍ, OBCHOD JEDNOZNAČNĚ NEDOPORUČUJI !!!
    Zakoupil jsem zboží, které mělo být údajně skladem. Po 4 dnech nedorazilo, zkusil jsem tedy zavolat - bez odezvy, telefon nikdo nezvedá.
    Vyzkoušel jsem chat na stránce, tam jsem dostal poměrně rychle odpověď, že se údajně zboží rozbilo a zítra má dorazit náhradní kus od dodavatele.
    Uběhly další 4 dny a zboží nebylo odesláno, na chat nikdo neodpovídal a telefon stále hluchý.
    Napsal jsem email s odstoupením od kupní smlouvy, načež jsem dostal obratem 17. 5. reakci, že chápou a omlouvají se.
    Dnes je 29. 5. a stále se mi nevrátily peníze, které jsem za objednávku zaplatil.
    Toto je naprosto neakceptovatelné jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi dlouhá dodací lhůta pokud vůbec nějaká bude - zboží skladem zjevně nebylo
    • žádné informace o stavu objednávky
    • mizerná komunikace - chat v podstatě nefunguje
    • tři dny po zaplacení jsem zjišťovala stav zásilky, protože jsem byla úplně bez informací
    • ujištění, že tentýž den se bude zboží vyskladňovat a dostanu nějaké avízo byla nepravdivá
    • pravidelná zkouška chatu, kde nikdo nereaguje

    Doposud nejhorší zkušenost s e-shopem. Doteď jsem nikdy neměla problém s žádným jiným dodavatelem. Rozhodně nedoporučím. Ráda bych objednávku zrušila neboť šlo o dárek a nevěřím, že zboží bude doručeno včas. Jak a kdy z nich ale dostanu peníze nazpět?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Tiskárna Kyocera P 2040 dn byla dodána s neoriginálním tonerem, reklamace byla firmou uznána a vyměněna po 5 týdnech za nový kus a odmítli požadavek vrácení paněz. Reklamaci vyřizovala firma Apollo Multimedia s.r.o.

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den,
    je zde takový celorepublikový omyl, jakmile k nám donesete reklamaci, tak mi jí ve stejný den posíláme do příslušného autorizovaného servisu, rozhodnutí o reklamaci, délce reklamace atd... o tom rozhoduje pouze servis a my jsme jen ti, kteří reklamaci přijímají nebo odevzdávají, stejně jako každý prodejce. Tudíž reálně Vaše reklamace trvala 27 dní a u nás se ohřála maximálně 2 dny :) V tomto případě jste dostal novou tiskárnu, která již byla v pořádku :)

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Tým Black-Monday.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zobrazují jinou, výhodnější cenu než ve skutečnosti fakturují, neseriózní a nečestné jednání.

    Zobrazují jinou, výhodnější cenu než ve skutečnosti fakturují, neseriózní a nečestné jednání. Děs a hrůza, to se mi nestalo ani u jednoho prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • I pres ujisteni, ze bude objednavka vyrizena v domluvenem terminu se tak nestalo.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na Heurece se jednalo o 1TB SSD disk, ale přišel pouze 500GB
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišlo,až po 6 dnech

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • O trochu nižší ceny než u mimozemšťana.
    • Informace na eshopu o tom, jestli zboží je skladem, vůbec neodpovídá realitě. Objednal jsem v pondělí kolem jedné odpoledne. Předpokládal jsem tedy, že stihnou zboží vyexpedovat tak, aby dorazilo do konce týdne. V pátek jsem se dotazoval na stav zásilky a bylo mi řečeno, že zboží sice bylo skladem, ale někde na centrálním skladu nebo co, a že dnes (pátek) předávají zásilku přepravci. No, máme tu začátek nového týdne a zásilka stále nikde a nemám ani informaci z eshopu o předání zásilky přepravci (číslo zásilky). Doufám, že svoje zboží uvidím alespoň do 14 dnů.
    • Nefunkční zákaznická sekce na eshopu, takže se nelze podívat na stav objednávky.

    Nevadí mi dlouhá dodací lhůta u zboží, které není skladem, pokud jsem o tom informován. Vadí mi nepravdivá informace o tom, že zboží je skladem, když ve skutečnosti leží bůhví kde.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Ceny
    • Po stornu ,vrácení částky zpět na můj účet.
    • Cena dopravy.
    • Nefunkční telefonická podpora.
    • Jediná komunikace na chatu nebo e-mailem.
    • Zboží které se tváři skladem ,skladem nebylo.

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den,
    dané zboží jsme měli na centrálním skladě a hned druhý den po objednání, jsme k Vám chtěli zboží nechat expedovat, každopádně jste dříve napsal o storno a také Vám bylo vyhověno a peníze vráceny ve lhůtě 3 dnů. Zde tedy moc nedoporučující recenzi nechápu :)

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Tým Black-Monday.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Prodává věci, co nemá skladem jako by je měl. Že to zrovna náhodou objednalo víc lidí a systém to neumí. Dost na hovno systém teda. Dle ostatních recenzí běžná praxe. Aspoň nabídl vrácení peněz, ale až když jsem se začal zajímat, co se děje. Počkám, ale znovu už nic neobjednám

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, ano před Vámi někdo poslední kus odkoupil a my jsme Vám vstřícně nabídli jestli počkáte na dodání nového nebo jestli stornujeme? Myslím si, že vcelku běžná reakce a toto se běžné stává ve spoustu e-shopech (i těch největších), proto by jste příště mohl volit trochu pokornější slova :)

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Tým Black-Monday.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem a zjistil jsem že jsem zaškrtl platbu přes účet.To by bylo dlouhé ,tak jsem poslal email,že chci platit kartou.Obchod konkétně(František Skála zákaznická podpora BLACK Monday.CZ) mi napsal ,že musím znova objednat a on ,že první objednávku stornuje. Provedl jsem zaplatil kartou a teď se začali dít věci. "Rychle"za dva dny mi poslali email ,že objednávka nebyla dosud uhrazena, já na výpisu stržené peníze a on opět ,že na účtě nic nemají. Já hovor s bankou ta potvrdila poslání peněz i poslala potvrzení ale p. Skála po mém důrazném připomenutí mi odpověděl ať si udělám pořádek sám .Opět jsem intervenoval a pan dotyčný najednou po 4 dnech zjistil že vymáhá peníze za objednávku, kterou měl stornovat!!!!!!!!!!!!!!!Že by padla nějaká omluva ani náhodou!!Je to týden od objednání a přišla mi zpráva , abych si zboží vyzvedl. Vzdálenost obchod Praha -Balíkovna cca 50km a týden doručování!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den,
    tak tolik vykřičníků by ani nebylo potřeba, každopádně celá situace vznikla díky tomu, že jste celou dobu psal o objednávce, která měla být stornovaná a nebyla zaplacená, proto jsme k ní tu platbu nedohledali, až asi po 6 mailech, jsme se dopátrali k tomu, že celou dobu se ptáte na jinou objednávku, než o které píšete. Příště bych poprosil nazývat situace takové jaké jsou. Druhou objednávku co jste u nás měl, jsme expedovali druhý den a bohužel nejsme vládci světa a proto moc neovlivníme externí dopravce. (Vlastně i tuto recenzi píšete na objednávku, která nebyla ani dokončena)
    Doufám, že v budoucnu se tedy lépe pochopíme :)

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Tým Black-Monday.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná neexistuje

    Jedenáctý den čekám na doručení zboží, které údajně mělo být skladem. Obchod se neustále vymlouvá - jednou zboží bylo poškozené, podruhé ještě nepřišlo, potřetí že neví. Při čtvrtém pokusu přestal reagovat úplně. Dovolat se nedá, na maily neodpovídají. Než komunikace ustala, byla alespoň na chatu. Věřil jsem hodnocení 4,9, takže jsem se neobával zaplatit zálohu ve výši 38.108 Kč, teď lituji.

    Reakce obchodu BLACK Monday CZ

    Dobrý den Aleši,
    Omlouváme se, za delší čekací dobu, ale nakonec jsme vše společně vyřešili ke spokojenosti a dobře to dopadlo. :)
    Doufám, že tato zkušenost nebude mít vliv na naše budoucí vztahy a ještě se společně uvidíme!

    Hezký zbytek dne
    Jakub
    Tým Black-Monday.cz