Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Všechno by bylo fajn až na kvalitu zboží, která je v porovnání s cenou vážně špatná.
    Jedna věc mi přišla poškozená, což se může stát. Ale druhá je tak špatně vyrobená, že jim budu psát. Jedná se o siluetu lišky, kterou je možné zavěsit na zeď za hřebík, do předem vyvrtané díry. Bohužel někdo anebo spíš nikdo tady nemyslel na nějaké vyvážení a tak je liška na zdi úplně na křivo (převažuje ocas).
    Dále si musíte vždy podívat na rozměry, protože to záměrně fotí vše v nějakém mini nerealistickém bytě, kdy dekorace vypadají opravdu veliké, ale ve skutečnosti nejsou.

    Reakce obchodu BeWooden

    Dobrý den, moc nás mrzí, že máte s objednávkou nepříjemnou zkušenost. Prosím obraťte se na naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected] Rádi to prověříme a budeme dělat vše pro to, abychom vám to vynahradili. :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nejde o obchod. Zásilková služba v úterý nahlásila, že zboží musí uložit jinam a do nes tedy do pátku se neozvala, kam je uložila, V emailu tvrdí, že to bude na místě druhý den a od té doby je ticho po pěšině.

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den, vaše nepříjemná zkušenost se zásilkovou službou nás moc mrzí. Pokud můžeme jakkoliv pomoct s dohledáním balíčku, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přehledné webové stránky

    Obj. z 20.9.2023 je zatím stále ve stavu přijata, i když měla být dle potvrzení do dvou prac. dnů odeslaná. Byl to původně dárek k narozeninám, to už se nestihne, tak z toho bude dárek k Vánocům…když dorazí.

    Reakce obchodu BeWooden

    Dobrý den, moc nás mrzí, že máte s objednávkou nepříjemnou zkušenost. Prosím obraťte se na naši zákaznickou podporu na e-mail [email protected] nebo na tel. číslo +420702966744. Rádi to prověříme a budeme dělat vše pro to, abychom vám to vynahradili. :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Krasné Výrobky
    • Bohužel často prichazí s dobrným požkozením kvuli spatnemu balení

    Reakce obchodu BeWooden

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, jestli k vám zboží doputovalo ve špatném stavu. Určitě to tak nenecháme - ozvěte se nám prosím na [email protected] a vše dáme do pořádku. :-)

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží mělo být nachystano k osobnímu odběru do 24.12., zatím stále nedorazilo.

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu a doufáme, že vše nakonec dopadlo dobře. Poctivě jsme sledovali, jestli všechny objednávky s osobním odběrem stihneme na svá odběrová místa dostat a neměli jsme jedinou výjimku. Proto se asi stala chyba někde jinde, za což se velice omlouváme. Doufáme, že vám výrobek udělal radost i tak :) Přejeme krásný zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Moc malé šperky za tu cenu

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,

    děkujeme za recenzi. Velikost všech našich výrobků naleznete u popisku v kolonce vlastnosti. Mrzí nás, že jsme nesplnili na 100 % vaše očekávání, ale věříme, že se šperky i přesto líbí a udělaly radost :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé doručení
    • přišlo jiné zboží než bylo objednáno

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den, Veroniko, opravdu nás tato skutečnost velice mrzí. Čas od času i my uděláme chybu, ale to nemění nic na tom, že na všem se lze rychle domluvit a my vám rádi nabídneme řešení! :) Ohledně vaší objednávky nás, prosím, kontaktujte a společně to vyřešíme cobydup :)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Navoněná bída
    • Super prezentace obchodu vytváří představu, že se bude jednat o prvotřídní výrobky. Koupil jsem si dřevěné hodiny za 1400 Kč. Při jejich rozbalení máte pocit, že si z Vás vystřelil Aliexpres. Pocitová hodnota 150 Kč.

    Reakce obchodu BeWooden

    Hezký den,
    děkujeme za vaši zpětnou vazbu, ač nás velmi mrzí. Originalita, ochota a kvalita jsou věci, na kterých si zakládáme a snažíme se je vždy dělat na 100 %. Nejedná se pouze o prezentaci produktů, ale o výrobu jich samotných.

    Pokud byste nebyl s našimi produkty spokojen, vždy se můžeme dohodnout na výměně výrobku nebo vrácení zboží či jiném individuálním řešení. Spokojenost zákazníka je pro nás nejdůležitější!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Čekal jsem o něco větší srdíčka

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den Jakube,

    děkujeme za recenzi! Velikost všech našich výrobků naleznete u popisku v kolonce vlastnosti. Mrzí nás, že jsme nesplnili na 100 % vaše očekávání, ale věříme, že se srdíčka i přesto líbí a udělala radost :-)

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Věci jsou originální
    • Rychle jednání a dodání zboží
    • Krásné balení zboží - krabičky, kartičky atd.
    • Česká firma, udržitelnost...
    • Zboží proste kvalitou nedosahuje na cenovku, o kterou si říká
    • Nedostatečný poměr kvality a ceny

    Celý obchod má zajímavou filozofii, myšlenka dřevěných doplňků je originální. Všechno od stránek po balení produktu je cool. Bohužel kvalita pro mne pokulhává. Vzhledem ke zpracování je zboží předražené- vlastním hodinky, ty jsou hezké, vizitkovnik - te cene cca 890 Kč naprosto neodpovídá - za tu cenu bych čekala krásně zpracovanou kůži- vypadá ale lacině, jako z umělé tvrdé kůže. Přívěsek srdce - na fotkách super, osobně již méně, řetízek vypadá jako z pouti, je moc dlouhý, bohužel věnuji neteří na hraní.

    Reakce obchodu BeWooden

    Hezký letní den,

    děkujeme za milou recenzi a zpětnou vazbu. Vždy se snažíme, aby se k vám balíček dostal, co nejrychleji a zabalen s láskou.

    Mrzí nás, že jsme se netrefili do vašeho vkusu, ovšem to se ne vždy podaří. Každý člověk má jiný vkus, proto se snažíme vyrábět vždy více variant produktů, abyste si našli ten svůj.

    Vše děláme ručně a s láskou, opravdu je každý kousek originál.

    Váš BeWooden.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Komunikují slušně, aroganci jsem naštěstí nezaznamenal
    • Peníze vrátili okamžitě
    • Lžou, zkoušej svoje nedostatky přehodit na zákazníka, aby si myslel, že to byla jeho volba
    • Mají bordel v odesílání a expedici (nemají žádný kontrolní systém, že ke každé příchozí transakci/objednávce bylo vyexpedováno zboží, pokud se člověk nepřipomene, tak má smůlu

    Objednali jsme 4 roušky, link jsme měli z jejich FB reklamní kampaně. Ne všechny byly K dispozici, některé na objednávkum některé skladem. Raději jsem zvolil ty skladem, ačkoli se mi nelíbily tolik, jako ty na objednávku. Klíčové bylo, aby je co nejdříve expedovali. Po cca 7 dnech přišel email s obecnou omluvou majitele, že teď mají mnoho práce a musejí to zvládat v méně lidech, tak prosí o strpení, protože dělají chyby, ale snaží se je napravit. OK, kulantně řečeno máme v tom trochu bordel, ale stane se. Po dalších asi 3-4 dnech přišel generický email, že zásilku předali dopravci. Sice to trvalo, ale paráda. Po dalším cca týdnu píšu, že se to asi někde zaseklo a prosil jsem je, aby to zkontrolovali. Dostal jsem info, že jsem si objednal věc na objednávku a že jto neměli skaldem a teprve vyrábějí a hned odešlou. Ani slůvko omluvy a více méně to vyznělo: Co se divíte, však to je na objednávku a tam to vše trvá déle. Tady mi už došla trpělivost, trvalo to bez 2 dní 3 týdny, tak jsem požádal o vrácení peněz. Tady jsem si teprve uvědomil, že spustili FB reklamní kampaň, aby urvali co nejvíc a aniž by na to byli pořádně připraveni. To nepovažuji za solidní a zodpovědné vůči zákazníkům.

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,
    kolegyňka s vámi již vše řešila skrze emailovou komunikaci :) Veškeré naše fashion roušky jsou na objednávku a v popise produktu vždy uvádíme, kdy přibližně budou výrobky expedovány. Moc nás mrzí, že došlo k pochybení a nepochopení. Samozřejmě se vždy snažíme vyjít vstříc a vše ihned řešit a dát do pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neustále chodí reklamní maily od prodejce, ovšem po deseti dnech stále nedorazilo, byt bylo uhrazeno obratem!!

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,

    u vaší objednávky evidujeme dvě bavlněné fashion roušky. U těchto produktů máme nad možností přidání do košíku uvedeno, že jsou na zakázku a v popisku produktu je také informace, kdy přibližně budeme výrobky odesílat na cestu k vám.

    Moc děkujeme za shovívavost v těchto dnech. Není pro nás reálné mít fashion roušky skladem ihned k odeslání, protože nejdůležitější je pro nás šít a dodávat roušky lidem v první linii v rámci našeho produktu 1+1, kdy jednu roušku vždy předáme zdravotníkům, městu, do domova seniorů apod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazila jen jedna rouška, bez vysvětlení.

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,
    vždy se snažíme vše ihned řešit a napravit a proto jsme neotáleli a prověřili vaši objednávku. O to více nás reakce mrzí, když není oprávněná.

    Evidujeme objednávku výrobku Rouška 1+1, kdy při zakoupení jedna bavlněná rouška putuje k vám a tu druhou my předáváme těm nejpotřebnějším do nemocnice. Vše je uvedeno v popisu produktu. Chápeme, že je někdy možné si nevšimnout či nějakou informaci přehlédnout, avšak raději jsme vám zde chtěli napsat vysvětlení a budeme věřit, že případně další hodnocení už bude kladné! :) Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doručení bylo deklarovano o pět dní dříve než ve skutečnosti, což v dané situaci způsobilo problémy, musela jsem roušky shánět jinde.

    Reakce obchodu BeWooden

    Hezký den :)

    Součástí vaší objednávky jsou bavlněné roušky, u kterých máme v popisku produktu uvedenou informaci o tom, že se snažíme šít jak nejlépe a nejrychleji dokážeme a naše bavlněné roušky budou expedovány do 7 dnů po objednání.

    Chápeme, že email o doručení mohl deklarovat dřívější cestu výrobku k vám a může být tato informace matoucí, za což se moc omlouváme! Jsme přeci jen řemeslníky a snažíme se být v této situaci co nejvíce flexibilní! Děkujeme za shovívavost :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • spatna resp. chybejici komunikace, nedodrzovani podminek a terminu

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,

    ještě jednou se vám omlouváme za nedorozumění a jsme moc rádi, že nakonec vše dopadlo v pořádku!

    Děkujeme :)

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Náramek svou kvalitou neodpovídá ceně. Čekala jsem kvalitnější zpracování. Co se týče kvality servisu, nemám výhrady.

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den,
    i přesto, že nás vaše hodnocení mrzí, vám moc děkujeme za názor.

    Jsme moc rádi, že oceňujete náš přístup a zákaznický servis. Je to jeden z nejdůležitějších prvků naší práce. Stejně tak velký důraz klademe na výrobu, kdy naši řemeslníci pracují ručně, s radostí a láskou a veškeré materiály pro výrobu vybíráme poctivě, aby byla kvalita co nejvyšší. To vše si žádá cenu takovou, jaká je, lidský dotek a autorizovaní dodavatelé materiálů jsou pro nás nadevše hodnotní. Pevně věříme, že náramek bude i tak skvělým doplňkem a bude přinášet radost dlouhou dobu, stejně tak jako našim ostatním skvělým zákazníkům.

    Děkujeme za zpětnou vazbu, které si vážíme!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    drahé, lživé informace, jen mamon.

    Reakce obchodu BeWooden

    Hezký den,
    na váš email evidujeme větší množství objednávek s platbou bankovním převodem – vždy pod jiným jménem a bez úhrady ceny za výrobky.

    V tomto případě tedy z naší strany vaše hodnocení považujeme téměř za bezpředmětné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobry den,

    dovolte mi prosim kratky odstavec, zamysleni.
    - bratrovi jsem k Vanocum objednal broz z limitovane edice (je to v nejlepsim slova smyslu patriot, vlastenec - vek 35 let)
    - nebudu popisovat horsi zkusenost s procesem (tj avizo s datem doruceni neodpovidalo skutecnosti, objednavku jsem rusil a osobne pak vyzedaval v OC Kotva - kolegyne Nina velmi dobre vyridila, dekuji)
    - chtel jsem se spise zamyslet nad produktem / propozici
    - limitovana edice proste musi vypadat jinak, broz je spise dilem pro miniaturisty, co limitovaneho je na papirove krabicce? kde je pruvodni dopis na hezkem papire, napr o tom, ze TGM mel drevo nebo broze rad (vymyslet se da cokoliv, rucni vyrobe a ceskemu produktu dnes zakaznik uveri vsechno)
    - konstruktivne:
    (1) doporucoval bych vyhotoveni v drevene jednoduche krabicce
    (2) 290,- Kc za 7mm dreva je lichva (chapu marzovy napocet, ale uberte prosim na PPC marketingu a investujte do produktu)
    (3) Customer satisfaction je mrtvy index, jedinym dulezitym je NPS score, ja ted budu vsude vypravet (vsem svym znamym a kamaradum, kteri se zeptaji, co jsem dal bratrovi k Vanocum), ze jsem videl skvelou broz... a presto se citim byt okraden a bewooden je “mnoho povyku / marketingu pro nic”

    Zustavam v ucte k ceskym autentickym firmam, preji vam mnoho spokojenejsich zakazniku a hlavne poklidne svatky,
    Karel Kincl
    775139010

    Reakce obchodu BeWooden

    Krásný den Karle přejeme z BeWooden!

    Moc vám děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás nesmírně důležitá. Rádi se vždy přiučíme něčemu novému nebo se dozvíme podněty na zlepšení.

    Rádi bychom vás pozvali k nám do dílny v Beskydech a ukázali vám celý proces výroby dřevěných broží, na kterém se podílí téměř 4 osoby, které svou práci dělají s pečlivostí a láskou. Dřevěná brož není, jak říkáte, pouhých 7 mm dřeva, je to výrobek, který byl stvořen detailním ručním zpracováním s přesností na milimetry. Možná vše nejde na první pohled spatřit, nicméně to vše za výrobkem opravdu stojí.
    Co se týče ceny za výrobek, bohužel se nejedná ani o naši marži nebo drahý marketing. Možná vás to překvapí, ale 50 Kč z ceny tvoří DPH a další náklady. Rozhodli jsme se jít složitější cestou poctivé výroby a vyrábíme s horší marží než je například v Asii. To vše nám ale za to stojí, protože svou práci děláme s radostí.

    Dřevěné krabičky bychom měli opravdu velice rádi ke každému výobku. Jejich výroba je však náročná a náklady by s lehkostí pokryly celou cenu dřevěné brože. Vždy děláme vše pro to, aby byli zákazníci maximálně spokojení a i v tomhle směru ze zkušenosti víme, že dřevěné krabičky nejsou tak žádoucí a oblíbené a samotná cena výrobku v dřevěné krabičce by v konečném důsledku byla téměř dvojnásobná.

    Děkujeme vám za váš názor! Avšak musíme uznat, že nás mrzí, jelikož je to první takováto reakce, kterou slyšíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nechápu, proč obchod chtěl zadat kód pro dárek zdarma, když stejně žádný neposlal???

    Reakce obchodu BeWooden

    Dobrý den, jak jsem již zmínila v telefonickém hovoru, v našem systému žádný vámi zadaný kód nevidíme. Samozřejmě se ve vánočním stresu u nás může stát, že přehlédnéme malý detail, proto jsme objednávku ihned kontrolovali. Vzhledem k tomu, že u nás tedy k pochybení nedošlo, ještě více nás velmi mrzí vaše hodnocení. Opravdu se snažíme, aby vše bylo v naprostém pořádku a zakládáme si na přístupu k zákazníkům. Snažíme se dělat věci jinak, poctivě. Je nám líto, že jsme se vám nezavděčili. Na email vám ještě zašleme foto objednávky v našem systému, abyste viděla, že v objednávce opravdu kód není. Mějte se hezky, Hanko.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrá komunikace a rychlé dodání zboží
    • nabídka vyražení monogramu na pásek, vůbec, ale vůbec neodpovídá nabízené službě a financím už vůbec ne. To se vážně nepovedlo.
    • Škoda

    nevěřte všemu, co vám tato firma nabízí

    Reakce obchodu BeWooden

    Zdravíme vás, Evi a zároveň přijměte naši omluvu za to, že opasek nebyl podle vašich představ. S nespokojeností s gravírováním se setkáváme za 3 roky vůbec poprvé a velmi nás to mrzí. Rádi vám pomůžeme tento problém vyřešit k vaší spokojenosti, i od toho máme 30 dnů na navrácení zboží. Můžeme se domluvit na dalším postupu, budeme vás kontaktovat. Snažíme se dělat věci opravdu poctivě a kvalitně a hlavně v žádném případě neklameme. Budeme proto rádi, když nám dáte cenný podnět pro vylepšení prezentace gravírování. Budeme rádi za možnost si u vás spravit reputaci a vylepšit vašich 30%. :)