Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nechápu, proč obchod chtěl zadat kód pro dárek zdarma, když stejně žádný neposlal???

    Reakce obchodu BeWooden

    Dobrý den, jak jsem již zmínila v telefonickém hovoru, v našem systému žádný vámi zadaný kód nevidíme. Samozřejmě se ve vánočním stresu u nás může stát, že přehlédnéme malý detail, proto jsme objednávku ihned kontrolovali. Vzhledem k tomu, že u nás tedy k pochybení nedošlo, ještě více nás velmi mrzí vaše hodnocení. Opravdu se snažíme, aby vše bylo v naprostém pořádku a zakládáme si na přístupu k zákazníkům. Snažíme se dělat věci jinak, poctivě. Je nám líto, že jsme se vám nezavděčili. Na email vám ještě zašleme foto objednávky v našem systému, abyste viděla, že v objednávce opravdu kód není. Mějte se hezky, Hanko.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrá komunikace a rychlé dodání zboží
    • nabídka vyražení monogramu na pásek, vůbec, ale vůbec neodpovídá nabízené službě a financím už vůbec ne. To se vážně nepovedlo.
    • Škoda

    nevěřte všemu, co vám tato firma nabízí

    Reakce obchodu BeWooden

    Zdravíme vás, Evi a zároveň přijměte naši omluvu za to, že opasek nebyl podle vašich představ. S nespokojeností s gravírováním se setkáváme za 3 roky vůbec poprvé a velmi nás to mrzí. Rádi vám pomůžeme tento problém vyřešit k vaší spokojenosti, i od toho máme 30 dnů na navrácení zboží. Můžeme se domluvit na dalším postupu, budeme vás kontaktovat. Snažíme se dělat věci opravdu poctivě a kvalitně a hlavně v žádném případě neklameme. Budeme proto rádi, když nám dáte cenný podnět pro vylepšení prezentace gravírování. Budeme rádi za možnost si u vás spravit reputaci a vylepšit vašich 30%. :)