Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po přijetí platby žádná reakce, ani odesílací aviso. Zboží po týdnu v nedohlednu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ceny produktů
    • neprofesionálnost
    • lživé informace ohledně objednávky
    • nedodržování vlastních obchodních podmínek
    • nulová komunikace ze strany obchodu

    Objednávka vytvořena a zaplacena 17.1. na stránkách top-telo.cz. Žádná reakce ani na chat ani na mail. 19.1. přišel mail, že zboží bylo odesláno. Samozřejmě dodnes žádná informace ohledně zboží. Objednávku ruším a budu chtít vrátit peníze pane Truhláři.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplaceno a nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Za objednaný a zaplacený creatin mě dosud obchod peníze nevrátil. Majitel obchodu mě již několikrát ujištoval, že peníze obratem pošle, ale bohužel lže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dne 18.11 provedena objednávka a zaplacena. Doposud zboží nedodano.obchod na zprávy nereaguje telefon nikdo nezveda. Dejte si na tento obchod pozor nedodávaji zboží a peníze už nuvidite

    Reakce obchodu bestnutrition.cz

    Dobrý den,
    pokud vám objednávka nedorazila, prosím kontaktujte nás na e-mailu: [email protected] ať můžeme vaší objednávku dohledat a dát do pořádku, v době předvánoční opravdu nejsme schopní sedět u telefonu. Musíme všichni pomáhat při balení a expedici ať máte zboží co nejdříve . Velice se omlouváme za vzniklé potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic

    Objednáno 15.11.2021, dnes je 30.11.2021 a ani obraz ani zvuk. Po dotazu pres email jen ,,Dobrý den,dohledáme a dáme do pořádku. " Opět nic, končím. Objednáno jinde na druhý den mám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejlevnější cena
    • dodávka nedoručena ani po 15 dnech
    • nelze se dovolat na uvedený telefonní kontakt
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Obchod nekomunikuje
    • Dodání zboží po 14ti dnech po mnoha urgencích
    • Nedodržení obchodních podmínek

    Objednané zboží bylo skladem, po více než týdnu stále nic. Po urgencích emailem a snahy se dovolat jsem požádal o zrušení objednávky. V tu chvíli konečně první reakce. Čekání na zboží další týden. Telefon nikdo nikdy nezvedl, domlouvá se tedy velmi těžko. Za mě již nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží objednáno 16.11.21...dnes 25.11.21 stále zboží nedorazilo :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádné nevím
    • Na maily nikdo nereaguje
    • Objednáte a budete čekat a doufat

    Pokud má někdo zboží skutečně skladem, očekávám, že ho odešle dříve, než za týden. Na můj mail s dotazem, kdy zboží dostanu, nikdo neodpověděl. Objednávku jsem proto zrušil, pan majitel se poté omluvil s tím, že nestíhá, že toho má moc. Sice to lidsky chápu, ale to není problém zákazníka. Tento obchod doporučit nemohu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikace e-shopu, žádné info, zda platba došla a zboží je předáno dopravci, nezvedání telefonu, neodpovídání na email

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Telefon nikdo nebere a na email nereaguje.
    Objednano a zaplaceno 10.11.2021

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Výhodná cena
    • Dodání zboží po 2 urgencích, do 3 týdnu od objednání - naprostí diletanti
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednávka-4.11,2021-dosud nedorazila

    Reakce obchodu bestnutrition.cz

    Dobrý den,
    pokud vám objednávka z minulého týdne nedorazila, prosím napište nám na náš e-mail: [email protected] a obratem dáme do pořádku. V minulém týdnu se nám bohužel nenačetly stítky u některých objednávek a jsou v pátrání. Velice se vám omlouváme za vzniklé potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem si objednala 5.11. A hned zaplatila,dnes je 12.11 a ještě mi bohužel nic nedošlo

    Reakce obchodu bestnutrition.cz

    Dobrý den,
    pokud vám objednávka z minulého týdne nedorazila, prosím napište nám na náš e-mail: [email protected] a obratem dáme do pořádku. V minulém týdnu se nám bohužel nenačetly stítky u některých objednávek a jsou v pátrání. Velice se vám omlouváme za vzniklé potíže.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 28.10.21 dnes je 9.11.21 a já stále nic nemám,zboží je zaplaceno.Akorát mi napsali,že ho dají dopravci v nejbližším termínu tak doufám že to letos dojde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dni a zbozi skladem stale nedoruceno, na dotaz ohledne me objednavky zadna odpoved.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod skutečně nedoporučuji, jelikož předchozí negativní recenze se opravdu potvrdily. Dne 20.10 provedena objednávka s dobírkou. Po necelém týdnu, konkrétně 26.10. přišel mail, že zásilka je expedována a předána dopravci. Do dnešního dne, 8.11.2021, absolutně nic. Počítám, že ani zásilka nebyla odeslána. Takže: 1) špatná expedice (nevím jak dlouho může trvat dát do krabice 19 ks proteinových tyčinek, které jsou dle obchodu skladem a na balík vytisknout štítek) 2) jak neproběhne platba předem, obchod nezašle zboží (ne, skutečně nebude problém na straně přepravce) 3) nulová komunikace. Na závěr uvádím že jsem obchod už neurgoval, čekal jsem zda se někdo ozve, protože pokud mám objednávku, tak mi visí a musím ji vyřídit. Pokud ji odešlu, čekám že přijdou peníze, protože ty taky někde visí. A pokud v tom nemám systém, dopadá to takhle. Takže po recenzi počítám s reakcí obchodu, že se někde stala logistická chyba, víme jak to chodí, že.......

  • Nedoporučuje obchod

    nevím zboží stále nedorazilo, obchod to hází na přepravce. Tvrdil, že to odeslal znovu, ale stále nic nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    • neskutečně dlouhé dodací lhůty

    V neděli před týdnem jsem objednávala, do čtvřtka se nedělo nic, zavilala jsem do obchodu a slíbili, že to hned pošlou do Balíkovny, ze které jsem dostala večer v pátek zprávu o převzetí zboží z e-shopu a zatím pořád nic. V poovnáná s jinými shopy nemají konkurenci v komunikaci a zejména dodací lhůtě :(