Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Šílenost
- Zaplacené zboží nedorazilo
- Komunikace
Krátce po objednání přišel email, že je zboží vyexpedováno. Po týdnu, kdy nebylo předáno k přepravě, jsem se dovolal na pana majitele, který slíbil, že balík dohledá, případně vrátí peníze. Po dalším týdnu ticho po pěšině. Zboží nepředáno dopravci, nemožné se dovolat, na emaily nikdo neodpovídá. Nevěřil bych, že je něco podobného v roce 2022 možné. Navíc u firmy, která vypadá seriózně a je podporována Heurekou. Doufám, že zboží dorazí. Ale už se poohlížím po dalších krocích.
Reakce obchodu bestnutrition.cz
Dobrý den pane Snášel,
předem se vám chci omluvit za pozdní dodání vaší objednávky, kterou jste dnes obdržel. Tak jak víte, nemohli jsme ji odeslat dříve, proto že jste si objednal zboží, které nebylo skladem a byl jste na to upozorněn při zadávání objednávky, Zboží jsme doobjednali a telefonicky vás kontaktovali o jeho odeslání. Bohužel zboží odcházelo před Vánočními svátky, což prodloužilo jeho dodání. -
Nedoporučuje obchod
- objednané zboží a bohužel zaplacené za 10 dní nelze obdržet
Reakce obchodu bestnutrition.cz
Dobrý den,
předem se velice omlouvám, prosím kontaktujte nás obratem - e-mailem, nebo telefonicky, pokuď není ještě vyřešeno, ať můžeme vaší záležitost dát do pořádku.
Nemohl jsem reagovat, vzhledem k nemoci v uplinulých 14. dnech. Již je vše v pořádku.
Předem děkuji.
jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
Do dnešního dne mi nepřišlo zboží. Budu řešit s PČR
-
Nedoporučuje obchod
po týdnu pořád zboží nedorazilo a mělo být skladem.
Reakce obchodu bestnutrition.cz
Dobrý den, pokud vám vaše objednávka nebyla doručena , jak píšete, ani po týdnu, prosím kontaktujte nás, ať ji dohledáme a dáme do pořádku-nevíme z této recenze o kterou objednávku se jedná.
Předem děkujeme. -
Nedoporučuje obchod
- nektere polozky uvedene skladem nemaji
- po objednani odeslou nekompletni objednavku, aniz by o nekompletnosti informovali
- ziskat penize zpet trvalo 2 mesice, nekolik urgenci, pomohlo zaslat QR kod na platbu zpet na muj ucet
Rozhodne nedoporucuji!!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Naprosto tristní komunikace se zákazníkem
- Zboží do teď nedorazilo (11 dní od vytvoření objednávky), přitom bylo zaplacené hned po vytvoření.
- Ignorace ze strany zaměstatnců či majitele při pokusu je kontaktovat
Objednal jsem si zboží (vše skladem) za necelé 3000,-Kč 15.9.2022, které bylo ještě ten den zaplaceno okamžitou platbou. Do teď (odpoledne 26.9.2022) zboží, informace o přesném doručení nebo peníze nemám.
Ve čtvrtek 22.9. jsem volal na telefon, ale zvedl to zřejmě pan majitel a měl na starosti soukromé věci, takže mi sdělil, ať pošlu číslo obj. do sms, což jsem udělal hned v 9 hodin ráno, ve 12 jsem se ještě další sms připomněl, ale do konce dne mě nikdo nekontakoval. V pátek 23.9. mi přišla sms, že objednávka je v pátrání a že odesílají znovu, jenže žádné potvrzení o předání dopravci mi do teď nepřišlo a stále se není možné dovolat ani mi odepsat na sms..
Chápu, že se může stát nějaký neočekávaný problém s dopravcem, ale v tom případě tedy dostatečně komunikuji se zákazníkem, obzvláště, když má už 11dní zaplceno a do poznámky psal, že to spěchá a prosí o rychlé vyřízení.. -
Nedoporučuje obchod
Obchod nekomunikuje a telefon nikdo nezvedá. Zboží mi nepřišlo
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo před týdnem vyexpedováno, dosud nedorazilo, na email žádná odpověď
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- dlouhá dodací doba
- špatná komunikace eshopu
- nedodání kompletního počtu produktů
- dodání i jiné příchuti
Zboží bylo skladem, tak očekávám brzké odeslání i vzhledem k jejich podmínkám kdy doba expedice je 2-5 dní. Expedice ovšem u nich neznamená odeslání, ale jenom, že je přichystána k předání dopravci. Tento email jsem obdržel čtvrtý den po objednání. Když ani sedmý den nebylo odesláno, tak jsem napsal email s dotazem, ale nepřišla žádná odpověď. Po dvou týdnech přišla zásilka, ve které byla jenom polovina zboží. Tyčinky ovšem nebyly ani v originální krabici balené po 15-ti kusech, ale byly volně. Vyjádření eshopu: "to byl zbytek skladových zásob v dané příchuti. Tyčinky jsme doobjednali". Celkem po třech týdnech od objednání přišel i zbytek tyčinek, ale opět nebyl originálně zabalen a dokonce 6 tyčinek bylo v jiné příchuti. Pokud by doobjednali, tak je logické poslat originálně zabalené ve folii a nikoliv znovu rozbalené a ještě s výměnou 6ks za jinou příchuť. Dokonce tyčinky jiné příchuti byly rozlomené napůl. Rozhodně nedoporučuji tento eshop !
-
Nedoporučuje obchod
- Placeno 5.8. kartou. Dnes je 11 a zboží stále nikde!!
Snad za tu cenu seženu jinde
-
Nedoporučuje obchod
- Nechapu dobu doruceni.
-
Nedoporučuje obchod
- Na emaily nereagují.
- Objednávka 17.7. dnes 5.8. a zboží stále nedorazilo...
- Místo reakce na recenzi odešlete objednávku č.214511861
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Možná moje nepozornost, ale jasné upozornění na nadcházející dovolenou nebylo - dodáno až za 14 dní. Místo příchutě pomeranč jsem dostal černý rybíz. Naštěstí mě chutná taky.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- cena (??)
- delší doba odeslání i přes to, že shop indikuje zboží skladem
- ...není moc důveryhodný....
...obchod jsem zvolil kvůli ceně a tomu, že požadované zboží indikovali jako "skladem"...objednávka potvrzená v pondělí, ve čtvrtek email, že zboží připravené na odeslání....jenže pak nic a až po více jak týdnu, po emailové urgenci, teprve odesláno....doručeno druhý den.....celková doba doručení byla tedy více jak 14 dní od objednávky...takže alespoň opravdu doručeno.....nicméně touto objednávkou mě obchod nepřesvědšil a příště se kouknu jinam...
-
Nedoporučuje obchod
Objednal jsem v pondělí 11.7 a pořád nic. V dnešní době je to opravdu zvláštní. Problém asi vzít pixlu s proteinem a odnést ho na poštu. Jako vážně. A to nemluvím že odpověď na objednávku byla až po dvou dnech. A po týdnu nemít objednávku no nevím, asi by to chtělo vzít si příklad z jiných e-shopu. Takže je mi líto, ale nedoporučuji obchod. S pozdravem Laňka
Reakce obchodu bestnutrition.cz
Dobrý den, již delší dobu nereaguji na recenze, ale nyní musím. Předem se velice omlouvám všem zákazníkům, kterým se opozdila zásilka a hlavně za to, že jsme v minulém týdnu nereagovali na e-maily a telefonáty a to z důvodů, že jsme měli celofiremní dovolenou, kterou si bereme každý rok v červenci. Jsme rodinná společnost a za těch 15. let co provozujeme e-shopy se zdravou výživou, se snažíme být aspoň jeden týden v roce spolu. Informaci o celofiremní dovolené uvádíme na všech naších stránkách, sociálních sítích již delší dobu do předu a naší stálý zákazníci již s tím počítají a přejí nám to. Samozřejmě bychom chtěli do budoucna řešit naší dovolenou tak, aby jsme nemuseli omezovat ani na ten týden naše zákazníky, ale je to otázka nákladů, které by se museli zákonitě projevit do naších bezkonkurenčních cen a to nechceme, chceme, ať je špičková výživa dostupná pro každého, né jen pro majetnější skupinu zákazníků. Zákazníci byli dle našeho názorů dostatečně informování, že v době dovolené, nebudou zásilky odesílány, ani nebudou řešeny případné dotazy, reklamace s tím, že vše dáme do pořádku po návratu z dovolené. Věřte, že nám je opravdu líto, že za ten týden naší dovolené přicházíme o zákazníky a velice těžko se nám čtou recenze tohoto znění. Ještě jednou se omlouváme.
Jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
Bohužel se musím přidat k předchozí recenzi. Po šesti dnech od emailu, že zboží je předáváno dopravci, stále zboží nedorazilo a ani není zásilka zaevidována u dopravce. Telefon nikdo nebere. Komunikace 0
Reakce obchodu bestnutrition.cz
Dobrý den, již delší dobu nereaguji na recenze, ale nyní musím. Předem se velice omlouvám všem zákazníkům, kterým se opozdila zásilka a hlavně za to, že jsme v minulém týdnu nereagovali na e-maily a telefonáty a to z důvodů, že jsme měli celofiremní dovolenou, kterou si bereme každý rok v červenci. Jsme rodinná společnost a za těch 15. let co provozujeme e-shopy se zdravou výživou, se snažíme být aspoň jeden týden v roce spolu. Informaci o celofiremní dovolené uvádíme na všech naších stránkách, sociálních sítích již delší dobu do předu a naší stálý zákazníci již s tím počítají a přejí nám to. Samozřejmě bychom chtěli do budoucna řešit naší dovolenou tak, aby jsme nemuseli omezovat ani na ten týden naše zákazníky, ale je to otázka nákladů, které by se museli zákonitě projevit do naších bezkonkurenčních cen a to nechceme, chceme, ať je špičková výživa dostupná pro každého, né jen pro majetnější skupinu zákazníků. Zákazníci byli dle našeho názorů dostatečně informování, že v době dovolené, nebudou zásilky odesílány, ani nebudou řešeny případné dotazy, reklamace s tím, že vše dáme do pořádku po návratu z dovolené. Věřte, že nám je opravdu líto, že za ten týden naší dovolené přicházíme o zákazníky a velice těžko se nám čtou recenze tohoto znění. Ještě jednou se omlouváme.
Jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- Výběr
- Nižší ceny
- doprava zdarma nad určitou částku
- K O M U N I K A C E
- Komunikace
- KO MU NI KA CE
- Vícero stránek které jsou jak přes kopírku jenom jiné logo a jiné jméno.
V klidu jsem si objednal zboží, pár dnů nato přišel email že zboží bylo odesláno. Ovšem žádné potvrzení od doručovací služby... když potvrzení nepřišlo ani následující den prolétl jsem si recenze a nestačil se divit... Viděl jsem tam i nějaké kladné tak jsem si řekl že jim dám týden a potom to začnu řešit. Samozřejmě se nic nedělo tak jsem jim zkoušel psát na ten chat co mají na stránkách že si pro zboží klidně zajedu sám ( mám to 10 km ale v tu dobu co jsem to objednával jsem měl auto v servisu...) Každopádně jsem nedostal odpověď, Tak jsem napsal že jestli nedostanu jakékoli info ať už že zboží není na skladu nebo že objednávky posílají hromadně, COKOLIV. Tak se budu obracet na banku ohledně reklamace platby. Načež jsem dostal odpověď že vůbec neví o jaké objednávce mluvím a že se mám obrátit na úplně jinou jejich stránku, objednával jsem z top-telo.cz a měl jsem psát na bestnutrition.cz ... Ale z ničeho nic po této výměně emailů najednou z čista jasna se balíček objevil a za dva dny přišel a dokonce i kompletní a se správnými příchutěmi. :) každopádně omluva nebo email že se zapomenul odeslat, cokoliv. nic
Kde byla chyba nevím, Jak někdo už psal kdyby měli na stránkách napsáno "DORUČENÍ MŮŽE TRVAT 14 DNŮ" tak úplně v pořádku, ale jelikož nemají a nic se týden,dva neděje tak člověk začne panikařit protože je zvyklý že je všechno druhý den už doma.
Nebýt této nepříjemnosti s radostí bych obchod doporučil ale jelikož vidím úplně stejné zkušenosti z recenzí očividně se tu děje něco nekalého. Obzvlášť když mají vícero stránek na jedno brdo.
Každopádně balíček mi nakonec dorazil , ovšem tento obchod mě určitě ponaučil že z neznámých eshopů max na dobírku (:Reakce obchodu bestnutrition.cz
Dobrý den, již delší dobu nereaguji na recenze, ale nyní musím. Předem se velice omlouvám všem zákazníkům, kterým se opozdila zásilka a hlavně za to, že jsme v minulém týdnu nereagovali na e-maily a telefonáty a to z důvodů, že jsme měli celofiremní dovolenou, kterou si bereme každý rok v červenci. Jsme rodinná společnost a za těch 15. let co provozujeme e-shopy se zdravou výživou, se snažíme být aspoň jeden týden v roce spolu. Informaci o celofiremní dovolené uvádíme na všech naších stránkách, sociálních sítích již delší dobu do předu a naší stálý zákazníci již s tím počítají a přejí nám to. Samozřejmě bychom chtěli do budoucna řešit naší dovolenou tak, aby jsme nemuseli omezovat ani na ten týden naše zákazníky, ale je to otázka nákladů, které by se museli zákonitě projevit do naších bezkonkurenčních cen a to nechceme, chceme, ať je špičková výživa dostupná pro každého, né jen pro majetnější skupinu zákazníků. Zákazníci byli dle našeho názorů dostatečně informování, že v době dovolené, nebudou zásilky odesílány, ani nebudou řešeny případné dotazy, reklamace s tím, že vše dáme do pořádku po návratu z dovolené. Věřte, že nám je opravdu líto, že za ten týden naší dovolené přicházíme o zákazníky a velice těžko se nám čtou recenze tohoto znění. Ještě jednou se omlouváme.
Jednatel společnosti -
Nedoporučuje obchod
- Zaslány jiné příchutě výrobků.
- Obchod nekomunikuje.
-
Nedoporučuje obchod
Zbozi nedorazilo a eshop nereaguje na emaily. Podan podnet COI.
-
Nedoporučuje obchod
- E-shop bestnutrition.cz nedodal zaplacené zboží.
Carnitin jsem zaplatil spolu s dalším zbožím, na faktuře je uveden, dodán nebyl. Reakce obchodu na e-mailovou žádost o nápravu žádná, takže mě okradli. Pravděpodobně podám podnět na obchodní inspekci. Je to již druhá špatná zkušenost s obchodem bestnutrition.cz, takže tento e-shop silně nedoporučuji!