Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • 10 %

    Podvodný e-shop. Před 3 týdny jsem obdržel zboží (což už samo o sobě je zřejmě zázrak, jak čtu v ostatním recenzích), v balíku bylo naprosto jiné zboží, než jsem si objednal, o naprosto jiné hodnotě (objednal jsem zboží o dost dražší, než dorazilo). Faktura byla na jiné jméno. Proto jsem ihned napsal email, že mi přišlo jiné zboží, které zřejmě mělo být dodáno někomu jinému a žádám proto nápravu. Na email žádná odpověď. Proto jsem volal, ale nikdo nebere. Obrátím se začátkem týdne na obchodní inspekci, lidí, kteří se tímto způsobem napalili je zřejmě víc než dost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlý
    • Spolehlivý
    • Super komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • nízké ceny
    • dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto tristní komunikace se zákazníkem
    • Zboží do teď nedorazilo (11 dní od vytvoření objednávky), přitom bylo zaplacené hned po vytvoření.
    • Ignorace ze strany zaměstatnců či majitele při pokusu je kontaktovat

    Objednal jsem si zboží (vše skladem) za necelé 3000,-Kč 15.9.2022, které bylo ještě ten den zaplaceno okamžitou platbou. Do teď (odpoledne 26.9.2022) zboží, informace o přesném doručení nebo peníze nemám.
    Ve čtvrtek 22.9. jsem volal na telefon, ale zvedl to zřejmě pan majitel a měl na starosti soukromé věci, takže mi sdělil, ať pošlu číslo obj. do sms, což jsem udělal hned v 9 hodin ráno, ve 12 jsem se ještě další sms připomněl, ale do konce dne mě nikdo nekontakoval. V pátek 23.9. mi přišla sms, že objednávka je v pátrání a že odesílají znovu, jenže žádné potvrzení o předání dopravci mi do teď nepřišlo a stále se není možné dovolat ani mi odepsat na sms..
    Chápu, že se může stát nějaký neočekávaný problém s dopravcem, ale v tom případě tedy dostatečně komunikuji se zákazníkem, obzvláště, když má už 11dní zaplceno a do poznámky psal, že to spěchá a prosí o rychlé vyřízení..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje a telefon nikdo nezvedá. Zboží mi nepřišlo

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • panovala ve mně nejistota kvuli prilis nizkym cenam, ale nakonec vse v poradku. Zbozi doruceno vcas, hodnotim kladně!
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží bylo doručeno včas
    • Hodnotím pozitivně také nižší ceny
  • 10 %

    • Podvod
    • Arogance
    • Krade a nereaguje

    Rostislav Truhlář=Normální zloděj, který se schovává za několik eshopů. Nechápu, co stále dělá na Heuréce a proč ho nevyškrtnou. Vždy pravděpodobně odbaví několik málo významných objednávek, ale některé nepošle a nechá si peníze. Nepřišlo mi ani zboží, a majitel nebere již mnoho týdnů telefony na nic nereaguje. Vyhněte se tomuto eshopu obloukem, v lepším případě dostanete prošlé zboží jako ostatní zde, nebo vás okrade jako mě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo před týdnem vyexpedováno, dosud nedorazilo, na email žádná odpověď

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • láká na dobré ceny a slevové akce
    • Peníze za nedodané zboží, v mém případě 74Kč za nedodaný vitamín C, vrátili po telefonátu a pár urgentních SMS.

    Vzhledem k tomu, že ze tří položek zaplacené objednávky pošlou pouze dvě. Z těch dvou poslaných je jedna o kterou jsem je nežádal (prý mi vědomě přilepšili), tak si příště raději objednám jinde, i bez peripetií
    ohledně vrácení peněz za nedodanou položku v objednávce.

  • 10 %

    • Zloděj
    • Lhář
    • Podvodnik

    Před dvěma měsíci objednáno zboží. Do dnes nepřišlo ani zboží, ani peníze.
    Majitel má akorát samou výmluvu - celozávodní dovolená, dovolená s rodinou, skládám zboží, nestíhám, jsem v nemocnici, už jsem to poslal, nevim co se stalo atd.
    A to vše jen kvůli necelych 1000kč

  • 10 %

    • výmluvy
    • chaos a nekomunikace

    1.8. jsem odeslal objednávku a zaplatil, obratem přišel potvrzovací email. Následně však eshop nekomunikoval a objednávka nepřišla, a tak jsem do eshopu v pondělí 8.8. zavolal a ptal se na stav objednávky. Bylo mi řečeno, že čekají na jeden produkt (který nabízeli jako skladem) a během toho týdne mi ho zašlou. Řekl jsem, že tedy počkám. Od té doby uplynulo 17 dní a obchod nic neposlal a ani se neozval. Ve čtvrtek 25.8. jsem tedy volal znovu a pan majitel se jen vymlouval, opět na produkt a že už všem ostatním volal a mě se zrovna chystal volat a divil se, že kromě nedostupného produktu chci zbytek objednávky stále zaslat. Dokonce jsem mu musel smskou zaslat to, co jsme si právě řekli do telefonu, čili že chci zbytek zaslat a vrátit peníze za nedostupný produkt. Nyní je 28.8. a já nemám ani peníze, ani svojí objednávku a ztrácím trpělivost, protože je jasné, že do konce srpna objednávku neuvidím a pán mi měsíc zadržuje peníze. Co mě ale rozčiluje nejvíc jsou výmluvy, které tu pán píše i k ostatním recenzím, kdy se vymlouvá na dovolenou a další věci, přitom tu měli minulý měsíc a očividně naprosto to nezvládají ani teď. Místo aby mě pán kontaktoval a normálně řekl, že produkt není a případně nabídl kompenzaci za čekání, tak dělá mrtvého brouka a když zavolám, tak se vymlouvá na milion věcí. Nechápu, jak mu může tenhle byznys model fungovat jak píše 15 let, když má ve všem evidentně úplný chaos.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • dlouhá dodací doba
    • špatná komunikace eshopu
    • nedodání kompletního počtu produktů
    • dodání i jiné příchuti

    Zboží bylo skladem, tak očekávám brzké odeslání i vzhledem k jejich podmínkám kdy doba expedice je 2-5 dní. Expedice ovšem u nich neznamená odeslání, ale jenom, že je přichystána k předání dopravci. Tento email jsem obdržel čtvrtý den po objednání. Když ani sedmý den nebylo odesláno, tak jsem napsal email s dotazem, ale nepřišla žádná odpověď. Po dvou týdnech přišla zásilka, ve které byla jenom polovina zboží. Tyčinky ovšem nebyly ani v originální krabici balené po 15-ti kusech, ale byly volně. Vyjádření eshopu: "to byl zbytek skladových zásob v dané příchuti. Tyčinky jsme doobjednali". Celkem po třech týdnech od objednání přišel i zbytek tyčinek, ale opět nebyl originálně zabalen a dokonce 6 tyčinek bylo v jiné příchuti. Pokud by doobjednali, tak je logické poslat originálně zabalené ve folii a nikoliv znovu rozbalené a ještě s výměnou 6ks za jinou příchuť. Dokonce tyčinky jiné příchuti byly rozlomené napůl. Rozhodně nedoporučuji tento eshop !

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ceny
    • Cena dopravy
  • 60 %

    • Dobré ceny, výhodné slevové akce
    • V sobotu 13.8.2022 objednáno
    • V dalším týdnu dodáno Balíkovnou.
    • Za jeden chybějící produkt v zásilce omluva a domluveno vrácení 74Kč.

    Hodnotil registrový zákazník u BESTNUTRITION.CZ Vlastislav B.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Úplne bezproblémové doručenie, seriózne jednanie.
    • Tovar presne tak ako som ho chcel
    • Nabudúce využijem tento obchod znovu.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Placeno 5.8. kartou. Dnes je 11 a zboží stále nikde!!

    Snad za tu cenu seženu jinde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechapu dobu doruceni.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na emaily nereagují.
    • Objednávka 17.7. dnes 5.8. a zboží stále nedorazilo...
    • Místo reakce na recenzi odešlete objednávku č.214511861
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Super a rychlé doručení