Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Katastrofa ze třech sad pneumatik pouze jedny po 45 min. úspěšně vybrané jiné o 200 Kč dražší a třetí sada zatím není hrůza nikdy víc

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Jednoduchá rezervace na webu
    • Nedalo se s pobočkou v Plzni spojit a dořešit detaily
    • Nereagovali na telefon ani e-mail
  • Nedoporučuje obchod

    Zvednul to debil co nemel cas

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    měli mě kontaktovat a je to více než týden a nikdo mě nekontaktoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ozvali sa mi 10 minút pred rezervovaným ( a potvrdenym) termínom na výmenu oleja. Vraj si to nevšimli v rezervačnom systéme a nenakupili potrebny olejový filter a tým pádom, sa to nedá spraviť.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • zhoršila se dodací lhuta (dopravce)
  • Nedoporučuje obchod

    Po potvrzení objednávky kde bylo uvedeno že budu v servisem kontaktován ohledně termínu, jsem kontaktoval nebyl.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zbozi nedorazilo vcas, vlastne ani nekolik dni po planovanem doruceni ho stale nemam. V obchode ani netusic, kde se pneu nachazi. Komunikace nula.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si servis klimatizase s tím, že se mi servis ozve a domluvíme termín přistavení vozidla, ale dosud se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přezutí, vyvážení a geometrie celkově katastrofa, auto ujíždělo doprava a samozdřejmě pneu se začali sjíždět, vyhozené peníze. Šel jsem raději jinam, teď už vše v pořádku, bestdrive už nikdy.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přístup pracovníků, znudění prací
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechal jsem udelat geometrii kol a po chvili jizdy jsem zjistil ze auto samovolne zataci na jednu stranu tak ze prace k nicemu a vyhozeny cas i penize.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • je to online

    nepřehledný a nepochopitelný způsob objednávání

  • Nedoporučuje obchod

    Váš internetový obchod není v součinností s pobočkou BestDrive, dnes, v den na který byl potvrzen termín montáže, mi bylo zvolenou pobočkou oznámeno, že zboží (pneumatiky) na pobočku nedošlo a že ho musí teprve dnes objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 45 min plánovaná výměna kol (???)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 8.3.2024. V potvrzení objednávky byla informace o dodání do 13.3.2024.
    Po telefonickém dotazu (13.3.2024) zda je zboží na prodejně byla informace, že není, tak zavolejte zítra.
    14.3.2024 - zboží není, ale my ho objednáme a zítra bude.
    V pátek opět zboží nedorazilo a odpověď personálu prodejny - možná v pondělí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupíte si něco, dostanete termín k vyzvednutí, dostanete den předem na telefon upomínku, aby jste náhodou nezapomněli a po té, co dorazíte tak zjistíte .... , že to zboží není není nejenom na pobočce BestDrive, ale není vůbec ani v nějakém centrálním dodavatelském skladu a bude...? A informace o nedostupnosti (či zpožděné dostupnosti) ....0! Ani při nákupu, ani při vyzvedávání. Takže webová aplikace nákupu a informovanosti - naprosté zklamání, ale pobočka BestDrive Olomouc je naštěstí perfektní a paní mně vyšla vstříc a pomohla mně. Takže web zklamal a člověk to zachránil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, po posledním dotazu kde je zboží, nulová.

    Reakce obchodu BestDrive

    Vážený zákazníku, objednané zboží nám přepravce bohužel vrátil zpět k nám do skladu s odůvodněním, že byla uvedena špatná adresa. Adresu jsme zkontrolovali a zboží Vám dle dohody zasíláme ve zvoleném termínu. Za způsobené problémy se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Nulová komunikace