Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Naponěkolikáté jsem se dokázal přes stránky zapsat na výměnu pneu, hurá.
    • Stránky buď nefungovaly nebo slibovaly, že někdo zavolá zpět, nevolal nikdo. Pak se mě ptají na spokojenost s návštěvou, ale já tam nebyl....
    • Telefon uvedený na webu nikdo nebere jen odkazuje ne stránky, které moc nefungují.

    Před zavedením vylepšení komunikace přes webové stránky a před robotem na telefonu, se kterým se nedokážu domluvit to celkem fungovalo, ne každé vylepšení se povede.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Myslel jsem si, že jsem konečně našel použitelný autoservis, ale bohužel. To, co se navenek tváří jako jedna firma, jsou ve skutečnosti autonomní jednotky s vlastními pravidly. Takže ačkoli Vám v Sezimově Ústí ochotně vymění olej i s tím, že si přivezete svůj vlastní, tak v Českých Budějovicích je to “strašný problém”, co prý “nejde”. Doprovázen bláboly o jakýchsi reklamacích v případě zadření motoru … A ještě Vám to nesdělí dopředu, ale až v den, kdy máte přijet.

    Reakce obchodu BestDrive

    Vážený zákazníku, musíme se ohradit vůči Vaší neobjektivní recenzi. Každá naše pobočka se snaží vycházet zákazníkům vstříc. Ve Vašem případě jste však nedodržel při objednávce požadavek, abyste identifikoval vozidlo (pro naše zajištění náhradních dílů předem) a bohužel jste nereagoval na dvoudenní prokazatelnou snahu o komunikaci s Vámi ze strany personálu pobočky v ČB.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Servis počas komplexnej prehliadky vozidla neodhalil povolené koleso

    Objednala som si letnú servisnú prehliadku, ktorú Best drive tituloval ako komplexnú prehliadku vozidla pred odchodom na letnú dovolenku - aby ste s istotou mohli najazdiť tisícky kilometrov.

    V pravej prednej časti vozidla sa občasne pri istej rýchlosti ozýval "klepot", hneď na druhý deň som auto odviezla na túto komplexnú prehliadku a servis som na to upozornila. Diagnostikovali to ako zlomený vnútorný kĺb v pravej prednej ose (tým, že bol podľa servisu zlomený vnútorný kĺb, bolo treba osu vymeniť celú - oprava cca 10000 CZK). Mala som v pláne cestovať a servis ma uisťoval, že 300 km možem v pohode, bezpečne odšoférovať.

    Nechala som auto ešte skontrolovať iným servisom - výsledok? Povolené pravé predné koleso. Stačilo utiahnuť, a problém bol vyriešený.

    Rozumiem, že može byť náročné určiť problém, ale pokiaľ idete s autom na prehliadku pred letnou dovolenkou a servis vás na ňu pošle s uvoľnením kolesom, nemožem žiaľ odporúčať ďalej. Navyše som nedostala žiadnu ďalšiu relevantnú spatnú vazbu ohľadom vozidla - v akom je stave.

    Počas mojej prvej návštevy (doplnenie klímy) automechanik nemohol nájsť termín STK, tak si ju vymyslel (na SVK už neplatí povinnosť nálepky - čo on nevedel, ale tituloval ma nezodpovedným vodičom, pretože túto nálepku nemám). Upozornila som, že dátum nie je správny a servis aj e-mailom informovala o dĺžke platnosti STK. Na e-mail nikto nereagoval a očividne dátum nikto nezmenil na správny, pretože servis mi posiela sms správy, že STK mi končí v termíne, ktorý si mechanik vymyslel (v realite platná ďalších 18 mesiacov!)

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Za osm dní od objednávky se nikdo zatím vůbec neozval. A to jsem se objednával i na přezutí. Prý se mi někdo z pobočky, kam jsem se objednal ozve. Zatím nic.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 13.6. 2022 jsem přes internetové stánky Best Drive objednal Olejový balíček Ekonomy Klasik, který obsahuje 4 litry oleje, olejový filtr a práci (výměna oleje), a to na dnešní den, tedy na 20.6. na 8:00 hodin na servis v Havířově, Contitrade Havířov, Frýdecká 1061. Servisní technik mi však sdělil, že výměnu neprovedou, že jsem si neobjednal olejový filtr, přičemž ten je součástí objednaného balíčku. Považuji toto jednání za naprosto neprofesionální.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Chování a přístup k zákazníkovi na prodeji na pobočce Horní Počernice
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jen to že to je blízko
    • Dlouhá dodací lhůta
    • Ani nejsou schopni napsat že doručení pneumatik se spozdi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Reklamace

    Geometrii nutno dělat dvakrát jako v každém bestdrive. Již nikdy..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Geometrie k ničemu
    • Firma nekomunikuje

    Vzniklá škoda skoro 5 tisíc dodnes nevyřešena od 23.12.2021

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednán do servisu, servis potvrdí termín, servis v den servisu zavřeno, !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nezrealizována ze strany prodejce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaměstnac u přepážky se zakázníkem mluví jako s "blbcem" a nechápe, že kdo není automechanik, autu nerozumí. Až ponižující jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • i přes objednání na konkrétní čas mě nevzali, protože měli plno :-((((((
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výběr pneumatik přehledný, efektivní
    • Všechny vlastnosti zboží přehledně k porovnání
    • Špatná evidence firemních zákazníků
    • Čekáte i když jste objednáni
    • Objednávky na určitou tedy hodinu ztrácejí smysl
    • Nelze na eshopu zvolit placení fakturou, přestože na to máte podepsanou smlouvu s BestDrive

    Na objednání čekáte 3 týdny a pak s vámi stejně nepočítají. Na to, jaká je to firemní síť poboček, od které očekáváte nějaký komplexní systém je to velká bída z horní dolní. Že taková firma má ISO9001?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutni neochota
    • Dělají z vás blbce

    Bezte jinam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přes web obchod funguje.
    • Na uvedené telefonní číslo se nedá dovolat, telefonní komunikace přestala existovat.

    Silně doporučuji vše řešit přes web. Telefon mi nebrali. A když po dlouhé době vzali, byl jejich zaměstnanec arogantní.
    Poslal jsem vedoucímu servisu na zaměstnance stížnost, po týdnu žádná odezva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaoticka až záporná komunikace

    Přes stránky servisu jsem se objednal na jejich nabízenou standardní službu- "výměna brzdové kapaliny a odvzdušnení". Objednání proběhlo v pořádku, ale to je asi tak vše. Když jsem přijel na smluvený termín do servisu bylo mi řečeno vedoucím pracovníkem a zároveň i technikem, že za chvilku bude hotovo ( hodina až hodina a půl) což pro mě bylo super. Šel jsem tedy do města si zařídit něco jiného. Když jsem se vrátil auto už stálo venku na dvoře. Řekl jsem si že super tak to mají dřív. Bohužel mě technik ihned uvedl na pravou míru s větou že na autě vůbec nic neudělali protože mají vlastně dlouhodobě rozbitou sadu na výměnu kapaliny. Na otázku proč mi tedy alespoň nezavolali dříve (Když tel číslo bylo součástí objednavky) mi bylo odpovězeno : opravdu ? To číslo tam je ? Naštvaně jsem tedy odjel a nikdy více určitě nepřijedu. Plus jsem si ještě vyslechl že mám být vlastně rád že mě to nebude nic stát

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • O žádné nevím.
    • Nefunkční online systém

    Nějak postrádám smysl online objednávky na servisní úkon, když už dopředu vědí, že nemají kapacitu lidí a tím pádem ani čas. To jsem nemusel v ten den spěchat, abych tam byl 15minut před dohodnutým časem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pobočka Praha Strašnice. Objednal jsem "Servisní prohlídku před dovolenou" za 199 Kč. Součástí prohlídky byla mimo jiné "Vizuální kontrola seřízení geometrie nebo Quick check (pokud je pobočka vybavena zařízením pro QCh)". O provedení prohlídky jsem dostal protokol, ve kterém byla většina úkonů označena "x", několik OK nebo konkrétní nalezenou závadou. Po telefonickém dotazu, zda bylo provedena kontrola seřízení geometrie označená "x", jsem byl informován, že za 199 Kč nemůže být provedena a je na speciální objednávku. Na dotaz co tedy bylo a nebylo provedeno, jsem dostal informaci, že byly provedeny úkony, které jsou v protokolu označeny OK nebo s konkrétní výhradou. To by ovšem znamenalo, že 2/3 úkonů nebyly provedeny. Při osobní reklamaci na pobočce jsem byl znovu informován, že za 199 Kč nemohlo být vše provedeno. Po upozornění na další položky prohlídky (kontrola provozních kapalin, kontrola osvětlení vozidla atd.) označené "x" jsem byl informován, že byly provedeny. Tedy rozpor oproti telefonické informaci. Rozumím, že za 199 Kč nelze provést kontrolu seřízení geometrie, ale nechápu, proč je tedy označena "x" splněna. Zůstává nepříjemný pocit, jaké další kontrolní
    úkony označené v protokolu "x" splněno nebyly provedeny.

    Reakce obchodu BestDrive

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků. Situaci Vaší zakázky jsme podrobně probrali s danou pobočkou a chceme Vás ujistit, že na vozidle byly řádně provedeny veškeré deklarované úkony a Vaše vozidlo je v pořádku. Na základě Vaší recenze upravujeme formu komunikace výsledku kontroly tak, aby tyto byly naprosto jasné všem našim zákazníkům. Budete kontaktován naším zástupcem pro dořešení tohoto obchodního případu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neudělali objednanou práci a ještě chtěli zaplatit za dignostiku geometrie kvůli které jsem přijel na seřízení ..... kvůli tomu, že je potřeba seřídit jsem přijel do servisu takže diafnostika byla k ničemu.