Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo dodáno nekompletní, chybí 10kusů trubek,podle plánku označení F,po zavolání na reklamace e-shopu,neochota řešit problém,že mám špatné tel.čislo a mně nikde přepojovat nebude,

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Korytáři,

    pracovnice, které evidují internetové objednávky, bohužel nemají kompetence řešit chybějící zboží, které je baleno přímo u výrobce. Proto Vám byl nadiktován email na firmu BESTWAY [email protected]
    Pokud Vám v originálním balení bazénové sady chyběla nějaká část, stačí na tento email napsat (případně zaslat fotodokumentaci), firma BESTWAY se s Vámi spojí a celou situaci vyřeší k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují při reklamaci přepravy

    Dorazila pouze půlka objednávky z 25. 6. o dva dny později - v pořádku. Balík s druhou půlkou se ztratil v Balíkovně (na poště). Na první urgenci 3. 7. reagovali rychle s tím, že čekají na vyjádření pošty. Pak už na dotazy ke stavu zásilky ani na prosbu o opětovné zaslání až do srpna nereagovali, odkazovali na reklamační oddělení tvproducts. Nepomohla ani zpráva řediteli (email byl někým přečten). Nakonec po pátrání na poště, která se omluvila za ztrátu, nabídli vrácení peněz, coč jsem přijal a objednal zboží jinde.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pan Brotzi,

    je nám líto, že jste nespokojen, ale bohužel nemáme možnost ovlivnit práci dopravce, kterého jste si vybral.
    Vzhledem k tomu, že jste objednávku hradil předem, jsme nuceni vyčkat vyjádření České pošty a teprve pak zaslat novou zásilku. Na Vaše přání Vám byla vrácena částka za nedodané zboží na Vámi uvedený účet.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod co bere produkty z tv.products

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Kožená,

    děkujeme Vám za objednávku. Prodáváme zejména výrobky značek Bestway a Intex, které vyrábí stejnojmenní výrobci. Kvalita je naprosto stejná, jestli je odebereme od TV PRODUCTS nebo jiných dovozců.
    Pokud jste s rychlostí dodání a zakoupenou pískovou filtrací navíc spokojena, tak Vašemu negativnímu hodnocení nerozumíme.

    Petr Novotný
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena zboží
    • Prodávají zboží od jiných partnerů. Není to jejich sortiment

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený zákazníku,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše hodnocení.
    Na našich internetových stránkách je uvedeno, že expedici zboží technicky zajišťuje náš obchodní partner TV Products CZ.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplatí domluva, bylo mi slíbeno v minulém týdnu, že zboží dostanu a stále nic. Navíc děláte mrtvého brouka, žádný kontakt, update, prostě jen tápu. A to jsem tak spěchal a říkal to :-(

    Je to hrozné, prosím, udělejte s tím zbožím něco, koelgyně co mi volala mě velmi poučovala, arognatně apod. Moje obavy byly oprávněné, prostě to nedopadlo. Naví nevím, zda mám stále čekat? Prosím, ozvěte se někdo

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Waldhausere,

    omlouváme se za opožděné odeslání Vaší objednávky, které je způsobeno opravdu velkým nárůstem objednávek. Zboží Vám zasíláme samozřejmě bez poplatku za dopravu, za zvýhodněnou cenu.
    Pro příští nákup můžete využít 15% slevu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zbozi, ktere melo byt skladem jsem objednal v nedeli. Zasilku predal eshop dopravci az ve stredu. Zbozi dorazilo az ve ctvrtek. Pokud ocekavate, ze zbozi skladem bude expedovano obratem, tak se tomuto eshopu vyhnete.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nespokojen. Vaše objednávka byla zadána 9.7.2023 a doručena 14.7.2023
    Omlouváme se za skluz 1 dne, který byl způsoben velkým nárůstem objednávek.
    O víkendu od nás dopravci objednávky nepřebírají.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem pro děti bazén bylo to nekonečné psali posunovali termín dodání tak jsme to zrušila napsali, že je zrušena objednávka ale pak za par dní mi přišla sm , že si mám na dobírku toto zboží vyzvednout tak nevím , kdo mi psala že objednavku ruší a a kdo další mi psal že si mám vyzvednout zasilku,mezitím co jsme si emailem psali tak jsme si bazen pro děti kopila v jinem obchodě , tak posud te sami S pozdravem D.H.

    Objednala jsem pro děti bazén bylo to nekonečné psali posunovali termín dodání tak jsme to zrušila napsali, že je zrušena objednávka ale pak za par dní mi přišla sm , že si mám na dobírku toto zboží vyzvednout tak nevím , kdo mi psala že objednavku ruší a a kdo další mi psal že si mám vyzvednout zasilku ,mezitím co jsme si tak v emailu psali jsme dětem zakoupila bazen jinde ,tak posud te sami S pozdravem D.H.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený zákazníku,

    je nám líto, že jste nespokojena.
    Vaši objednávku jsme odeslali následující pracovní den po víkendu. V sobotu a neděli od nás dopravci zásilky nepřebírají.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednávka byla dělaná ve čtvrtek (svátek). Platba kartou neprošla. (U me karty nebyl problém). Další pracovní den (pátek) přišlo okolo 8 hod údaje pro zaplacení převodem. Zaplatil jsem před obědem a poslal do obchodu s potvrzením z banky o zaplacení a požádal o odeslání týž den. Bylo mi odpovězeno že odešlou až bude platba připsána na jejich účet. Až další týden v úterý psali email o expedici ovšem zasilkovna přijala zásilku až ve středu a ve čtvrtek mi bylo doručeno na výdejní místo. Shrnutí od objednávky a zaplacení do předání dopravci uběhly 3 pracovní dny. Tyto stránky obchodu spadají pod společnost TV Products.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Bartko,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Bohužel nemůžeme posoudit, proč Vaše platba kartou nebyla realizována, protože samozřejmě nemůžeme vstoupit do Vašeho bankovního účtu. Okamžitě však zasíláme náhradní platební údaje pro běžný bankovní převod, který trvá 2-3 dny. Teprve po připsání platby na náš účet systém Vaši objednávku uvolní. Následující pracovní den po připsání Vaši platby jsme zásilku i odeslali na Vámi uvedenou zásilkovnu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží málo funkčí . Doporučují zakoupit dva fitry . Ale v balení jsou 3 .......
    tak jich mám 5 ....Nefunkční jedna tryska ( instalace 14.7. ). Dodací firma si telefonicky posunula termím dodání , ale raději jsem souhlasil , aby nedělali potíže .

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Kozojede,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    V balení filtrace je samozřejmě filtrační vložka a dvě další jste si objednal jako náhradní.
    Pokud máte se zbožím nějaký problém, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected] Naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.
    Vzhledem k tomu, že se jednalo o nadrozměrnou zásilku doručovanou na paletě, Česká pošta doručila zboží až na druhý pokus.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Filtrace přišla poškozená

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Kadlečková,

    děkujeme Vám za objednávku i Vaše kladné hodnocení. Těší nás, že jsme mohli vyhovět Vašemu požadavku je nám líto, že jste nespokojena.
    Pokud máte se zbožím nějaký problém, spojte se, prosím, s naším zákaznickým servisem, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Filtrace je perfektni, dostatecny prutok pro 11m3 bazen s tepelnym cerpadlem. U puvodni filtrace mi po letech popraskala filtracni nadoba, tak jsem sel do jistoty a koupil stejnou. Obchod me zklamal tim, ze misto nove filtrace jsem obdrzel jiz pouzitou rozbalenou filtraci. Sacky byly otevrene, ve filtracni nadobe byl zbytek pisku, v otocnem ventilu vlasy... Tohle nepovazuji za korektni chovani ze strany obchodu, a proto obchod nedoporucuji.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Lipnere,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Pokud k Vám dorazilo zboží, které nebylo v perfektním stavu, mrzí nás, že jste se s námi nespojil emailem nebo telefonicky, abychom mohli celou situaci co nejrychleji napravit.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejsem spokojen, zboží které je už týden zaplaceno nemám stále doručeno, zvažuji o zrušení objednávky a vrácení peněz, objednal jsem protože bylo psáno doručení do dvou pracovních dnů a vířivý bazen po týdnu id zaplacení stále nedorazil. Ligocky.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Ligocký,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Objednávku jste zadal 1.7.2023, do 4.7.2023 jsme čekali na úhradu Vaší objednávky. Po připsání platby jsme objednávku zpracovali a zboží expedovali. Vámi zvolený dopravce, doručil zásilku až na druhý pokus z důvodu nezastižení příjemce.
    Jestliže máte výhrady k délce doručení, doporučujeme pro příští objednávky volit jiného dopravce.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • zboží dorazilo poškozené

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Ondrejko,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Pokud k Vám zboží dorazilo poškozené, spojte se, prosím, přímo s naším reklamačním oddělením na emailu [email protected]
    Budeme se snažit celou situaci vyřešit co nejrychleji.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Bazen přišel poškozený, prokazuje, teče, na telefonu jsou sice ochotni,ale nic se nevyřeší. Nemají důvěru k zákazníkovi, můžete mít fotodokumentaci a přesto Vám to k ničemu není. Nikdy jsem se s takovou nedůvěrou a neochotně vyřešit problém nesetkala. Bazén do 1000 kč 2.4m s příslušenstvím a chemií a plachtama a filtrací 6000kc vše k ničemu. ROZHODNĚ NEDOPORUCUJI. na to jaký musí mít tato firma obrat je jejich přístup nepochopitelný!!!!!!!!
    • Nestandartni
    • Nekvalitni
    • Šunt

    Naprostý propadák, rozhodně nedoporučuji. Nekvalitní a proto levný. S reklamací neuspejete ani když máte fotodokumentaci že bazén prosakuje. Jen hokynari, prekupnici, obchodník se chová solidně aby si Vás udržel. Tato firma má jen dobrou reklamu. Zboží nedoporučuji v žádném případě. Škoda vody, peněz i námahy. Všechno k ničemu. Nekvalitní!

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Jemelková,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale na Vámi zaslané fotodokumentaci nebylo patrné žádné poškození, proto Vás reklamační oddělení vyzvalo k zaslání výrobku. Bohužel do dnešního dne jsme zboží neobdrželi.
    V případě dotazů se Vám rádi budeme věnovat na naší zákaznické lince.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Čekal jsem dodání obratem.V systému sledování zásilek jsem viděl v systému České pošty... dodány doklady k dosud neprodané zásilce.Tento stav trval den.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Fojtíku,

    je nám líto, že jste nespokojený.
    Zboží jste obdržel do 3 pracovních dnů přesně dle našeho emailového potvrzení.
    Bohužel nemáme možnost nijak ovlivnit skutečnost, že Česká pošta pozdě aktualizuje své internetové stránky.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránce obchodu jsem nebyl přesměrován na online platbu a když jsem žádal o platební údaje, byl tu problém. Nemohl jsem proto objednávku zaplatit a tato byla stornována.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Horáku,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    Při záznamu Vaší objednávky bohužel došlo k technické chybě platební brány, proto nebyla platba realizována.
    Snažili jsme se s Vámi spojit telefonicky a nabídnou Vám zaslání zboží na dobírku se stejným poplatkem za dopravu, ale bezvýsledně.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel zboží bylo opravené a pak teprve zaslané jako nové.Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Pelešková,

    je nám líto, že jste nespokojena, ale určitě jsme Vám nezaslali použité zboží.
    Krabice mohla být přelepena naší firemní páskou z důvodu kontroly zboží, které namátkově provádíme u veškerého sortimentu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Bazen jako takový není špatný,špatné je to že už při montáži kdy v bazenu nebyla voda mi praskly oválné podložky,které navíc nejdou sehnat až v číně tam se to vyrabí,další věc je problém to postavit jen na ty plastové podložky ty se boří i když je pdklad rovný a pevný takže jsem to musel podkládat zatím dřevem do budoucna vymyslím něco lepšího krátce řečeno dodělěj doma,koupání zdar!

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Pezlare,

    pokud máte se zakoupeným bazénem nějaký problém, obraťte se, prosím, přímo na naše reklamační oddělení , abycho mohli celou zálěžitost vyřešit. Telefonní kontakt 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin, email [email protected] Naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nevýhoda přišlo poskozeno

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený zákazníku,

    pokud k Vám zboží dorazilo poškozené přepravou, spojte se, prosím,s naším reklamačním oddělením na telefonní lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin, abychom mohli celou situaci řešit.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis