Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nevýhoda přišlo poskozeno

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený zákazníku,

    pokud k Vám zboží dorazilo poškozené přepravou, spojte se, prosím,s naším reklamačním oddělením na telefonní lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin, abychom mohli celou situaci řešit.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Na obchodu nefungovala platební brána. Nebylo možné zaplatit. Ani po slibu zaslání platebních údajů na email. Nic nepřišlo.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Woldřichová,

    je nám líto, že jste nespokojena. Nefunkčnost platební brány bohužel nemáme možnost ovlivnit, většinou se jedná o překážku na straně banky. Celou situaci jsme s Vámi řešili telefonicky a nabízeli jsme zaslání na dobírku se stejným poplatkem za dopravu, ale na základě Vašeho přání jsme objednávky stornovali.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zbozí bylo rozbaleneé,pak přelepené,chyběl slibovaný dárek který byl vybrán z krabice

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Belho,

    hodnotíte nákup, který jste nerealizoval.
    Dne 7.2.2021 jste na našich internetových stránkách zadal objednávku, kterou jste ale neuhradil, proto jsme byli nuceni ji stornovat. Žádné zboží jsme Vám tedy neposílali . Pravděpodobně jste si nákup u naší společnosti spletl s objednávkou u jiného obchodu.
    Prosíme, abyste hodnocení dostranil, protože je nepravdivé a poškozuje náš e-shop. Žádost o odstranění zašlete na [email protected]

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo od firmy TV Products

    zboží přišlo od firmy TV Products, kdybych toto tušil, nikdo to neobjednám. Mé obavy se potvrdily. Zboží přišlo s vadou, dáno k reklamaci. TV Productem zaslíbeno zaslat vyreklamované zboží na dodací adresu, ale bylo uloženo na prodejně a nikdo není absolutně ochoten uznat chybu a zboží poslat dle domluvy, takže si holt udělám výlet 70 km do prodejny a definitivně dávám tuto společnost na svůj blacklist

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Vaculíku,

    na reklamačním protokolu jste nezaškrtnul možnost zaslání reklamovaného zboží na Vaši adresu, z tohoto důvodu bylo reklamované zboží doručeno na prodejnu Olomouc, kde jste jej k reklamaci odevzdal. Bohužel není technicky možné po výrobci veškeré zboží, které denně odesíláme, rozbalovat a kontrolovat. Vaše reklamace byla vyřízena výměnou za zcela nové zboží.
    Informace, že pro nás expedici zásilek zajišťuje náš smluvní partner TV PRODUCTS CZ s.r.o., je uvedena na našich internetových stránkách https://www.bazeny.it/vse-o-nakupu

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    obchod vcelku v pohodě ale zboží je nekvalitní.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Skálová,

    je nám líto, že jste se zakoupeným zbožím nespokojena. Naše pracovnice zákaznického servisu Vás již informovala jakým způsobem zboží reklamovat a naše reklamační oddělení se bude snažit situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny, telefonické upozornění na trochu pozdější dodávku
    • dodací list jsem dostal až po urgenci
    • objednáno u IT bazény, dodal TV product, reklamační oddělení další (třetí) subjekt
    • přes telefonickou dohodu mi na reklamačním odmítli odpovědět na jednoduchý dotaz

    První fáze nákupu byla v pohodě. Při řešení problému (dotazu) nastali komplikace. Výrobek budu v zákonné lhůtě vracet protože mi nevyhovuje, tak doufám, že vzhledem k různým subjektům (dodavatelům) nenastane další problém s vrácením peněz.
    Na obchod jsem úplně nezanevřel, ale doporučit jej nemohu.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Konečný,

    je nám líto, že jste nespokojen.
    U Vašeho výrobku nebyl přiložen dodací list, protože jste zboží odebíral na výdejně v Českých Budějovicích a ke zboží jste obdržel paragon z pokladny.
    Reklamace sortimentu značky Bestway si řeší přímo autorizovaný servis firmy Bestway. Tato informace je přiložena na zvláštním listě v balení každého zboží firmy Bestway a sdělila Vám ji také operátorka našeho zákaznického servisu včetně kontaktu na autorizovaný servis.
    Jestliže pro vrácení zboží dodržíte zákonnou 14 denní lhůtu po odstoupení od kupní smlouvy určitě nevzniknou žádné komplikace s vrácením peněz na Váš účet.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Jsem strasne nastvanej. Bazen mi prisel, bohuzel jsem zjistil, ze se mi nevejde na zahradu. Jelikoz jsem ho “nastesti” nerozbalil z krabice, Poslal jsem jej zpet. Bohuzel jsem vsak necekal, Ze mi vraceni neuznaji. Nejprve se ohaneli lhutou na vraceni 14dni (nechapu proc tedy heureka deklaruje 90dni!!!, po sdeleni dodali duvod poskozene krabice. Taky jsem dostal od pani na reklamacnim odd. temer vynadano. Tak ted nevim, zda to poskodil dopravce, nebo uz to takto poslali, nicmene bazen mi putuje zpatky domu, takze ted budu mit dva ruzne bazeny. Kvuli neprijemnemu chovani a kvuli celkovemu jednani jak s hadrem uz nikdy od Tv Products (alias Bazeny.IT,...) nic nekoupim. Byla to zivotni chyba. Nedoporucuji!!!

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Mácho,

    chápeme Vaše rozhořčení, ale na našich internetových stánkách i na stránkách Heuréky je uvedeno, že v souladu se zákonem
    č. 89/2012 Sb. máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě do 14-ti dnů při nákupu přes e-shop nebo zásilkový obchod. Poučení o právu na odstoupení od smlouvy je uvedeno na stránkách každého internetového obchodu. Kromě tohoto zákonného práva nabízíme při nákupu přes e-shop nebo zásilkový obchod prodlouženou lhůtu pro odstoupení od smlouvy - 90 dnů. Podmínka vrácení peněz za zboží při odstoupení od smlouvy v prodloužené lhůtě - zboží musí být vráceno úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém bylo zboží převzato.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Konstrukci bazénu nelze sestavit, použil jsem starou osvědčenou konstrukci z bazénu zakoupeného asi před 8 lety

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Kejři,

    svorka, která chyběla v balení Vámi objednaného bazénu, byla na Vaši adresu již odeslána. Bohužel není v naší moci po výrobcích rozbalovat a kontrolovat všechny výrobky, které denně odesíláme.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Při rozbalení zboží jsem zjistil,že chybí jeden díl ať volám nebo píšu na tvproducts.cz nebo bestway nejsou schopni a ochotni mi vyhovět!!!Hlavně zákazníku zaplať.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Malý,

    bohužel není v naší moci po výrobci kontrolovat všechna balení zboží. Pokud ve Vaší zásilce chyběl díl objednaného zboží, zašlete, prosím, v tomto smyslu email na autorizovaný servis firmy Bestway, chybějící díl Vám bude doposlán. Většina stížností je vyřešena nejdéle do týdne. Adresa autorizovaného servisu je [email protected]
    V případě dotazů se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, naši pracovníci se Vám budou rádi věnovat.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednala jsem si teploměr do bazénu a nefungovala rtutová riska

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Pražáková,

    je nám líto, že máte s výrobkem problém. Samozřejmě na zboží máte záruku, obraťte se, prosím na naše reklamační oddělení na emailu [email protected] nebo telefonicky na lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží vracím

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Moravcová,

    je nám líto, že Vám zakoupená krycí plachta nevyhovuje. Vaše odstoupení od kupní smlouvy již bylo projednáno.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedodáno kompletní, I když nikde nebylo uvedeno, že tyč k bazénovému kartáči není součástí balení a má se dokoupit. Tyč naopak uvádíte v návodu ke kartáči a je vyobrazena i na krabici, ve které byl kartáč doručen!!! Paní Neveklovská Petra - vedoucí rek. oddělení mi až ve třetím emailu odpověděla, že si mám tyč dokoupit...

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Prchale,

    Vaše hodnocení nás mrzí, ale v informacích, které uvádíme na našich internetových stránkách je uvedeno, že nabízíme "kartáč na dno", na obrázku v eshopu je také vidět pouze "kartáč na dno". Na Váš podnět výslovně doplníme, že součástí balení není tyč, ale dovolujeme si podotknout, že řada zákazníků kartáč běžně používá i samostatně, takže odmítáme nařčení, že je kartáč nekompletní. Pro Vaši informaci kartáč lze dokompletovat na jednoduchý bazénový vysavač, takže součastí nekompletního "kartáče na dno" by mohla být hypoteticky i bazénová hadice a bazénová filtrace..... Na krabici a v návodu jsou ilustrační fotografie širokého využití od výrobce, o jejichž výběru nerozhodujeme.
    V případě dalších dotazů se můžete spojit s naším zákaznickým oddělení, naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jan Novotný
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatný nekonkrétní a nepřesný popis výrobku

    OcHota vstřícnost ano.
    Nepřesná textová i borazová informovanost o výrobku v eshopu

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Pavezo,

    informace o výrobku, které uvádíme na našich internetových stránkách, jsou poskytovány výrobcem. V případě dotazů se můžete spojit s naším servisním oddělení, naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V balení chyběla plstěná podložka a krycí plachta. Myslím ,že výhodná cena byla díky tomu , že tam něco chybí. A nedovedete to otevřeně přiznat . Beru to jako podvod. Takhle se nejedná.
    • Dle soupisu , tam chyběla plstěná podložka a krycí plachta.

    Podvodné jednání.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Klašková,

    u naší společnosti jste si objednávala bazén Bazén Prism Frame 3,66 x 0,99 m set včetně příslušenství, který se skládá z: bazén s konstrukcí, kartušová filtrace 2006 l/hod a bezpečností schůdky k bazénu 107 cm. Takto originálně zabalená sada od výrobce nic navíc neobsahuje. Doporučujeme nahlédnout do popisu zboží na objednací stránce, kde jste objednávku zadávala https://www.bazeny.it/bazen-prism-frame-3-66-x-0-99-m-set-vcetne-prislusenstvi.html nebo stránky jiných autorizovaných prodejců.
    Plstěné podložky pod bazén v naší nabídce nikdy nebyly, takže se nemůže jednat o náš sortiment.
    Do dnešního dne jsme od Vás neobdrželi email ani jste k nám netelefonovala, že by Vám v balení něco chybělo.
    Žádáme Vás, abyste odstranila nepravdivý komentář, kterým poškozujete naši společnost.


    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dostanete to z tv schopu, plachta není kvalitní, hned se natrhla.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Urbanová,

    na našich stránkách je uvedeno, že expedici zásilky technicky zajišťuje TV Products CZ. Tato společnost však nemá na kvalitu zboží žádný vliv, protože my jsme v pozici lokálního distributora obou největších výrobců bazénů a příslušenství. (INTEX, Bestway)
    Pokud máte se zakoupenou plachtou nějaké problémy, můžete se obrátit na reklamační oddělení na emailu [email protected] nebo telefonicky na linku 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin. Pracovníci reklamačního oddělení se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tento obchod je podle mě pouhá odnož TV Products s.r.o., což není na první pohled patrné a podle toho vypadá kvalita výrobku.
    • Reklamace vyřizuje pouze TV Products s.r.o. a podle toho to také vypadá, vše si rozbijete sám a co ne, tak to správně funguje.
    • Nesetkala jsem se s ochotou, za to jsem narazila s arogancí a výsměchem, po stížnosti na jednání mi vedoucí onoho zaměstnance ani neodpověděl.
    • Kdo má zkušenost s TV Products s.r.o., pozor na Bazeny. IT
    • S obchodem Bazeny.IT se spojíte pouze při nákupu, pak již TV Products s.r.o.

    Vzhledem k tomu, že jsem si kupovala solární sprchu, velké lehátko a platila poštovné za reklamaci, byla moje zkušenost dost drahá. Doufám, že již nikdy více nenaletím.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Neslová,

    na našich stránkách je uvedeno, že zásilku technicky zajišťuje TV Products CZ.
    Reklamace Vám nebyla uznána, protože podle posouzení servisního technika se jednalo o poškození zákazníkem a ne o výrobní vadu.
    Samozřejmě byla pořízena fotodokumentace poškození. Pokud jste nespokojena, můžete vznést stížnost u vedoucí reklamačního oddělení.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objenáte si zboží u Bazeny.it a přijde Vám z TV Products.

    Objednané zboží je již použité a lepené, prodané jako nové.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Matěnová,

    za zboží Vám byly vráceny peníze včetně nákladů na dopravu.
    Na našich internetových stránkách je uvedeno, že zásilku pro vás techmicky zajišťuje náš smluvní partner TV PRODUCTS CZ s.r.o.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dorazila filtrace, chemie, krycí plachta ... ale bazén již dva týdny nedorazil!

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Krausi,

    je nám líto, že jste nespokojen. Všechny balíky Vaší objednávky jsme přepravci předávali ve stejný den a po Vašem telefonickém hovoru jsme přepravci zaslali urgenci doručení.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pro banální překlep v PSČ 635 02 místo 635 00 byla má zaplacená objednávka vyřazena z expedice a celých pět dnů se nikdo ani neobtěžoval se se mnou spojit, případně alespoň poslat mailem zprávu o vyřazení. Objednávku jsem zrušil a již s touto firmou nechci mít nic společného, je dostatek jiných firem!

    Pikantní na celé věci je, že uvedená cena byla údajně v akci, ale v tentýž den, kdy jsem objednávku rušil již byla cena o 1000 Kč vyšší, jsem tedy přesvědčen, že se jednalo o omyl v ceně a to bylo skutečnou příčinou neexpedice a mlčení firmy. Jejich výmluva bylo údajné přetížení - to by tedy museli podobně chybovat skoro všichni zákazníci :)

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Kalužíku,

    jsem ráda, že konečně mohu celou situaci osvětlit, protože při našem telefonickém hovoru jste mne nepustil ke slovu, neustále jste prosazoval svoji zcela mylnou teorii o navýšení ceny za zboží.
    Do objednávky jste uvedl neexistující PSČ a proto systém objednávku vyhodnotil jako nezpracovatelnou. Při další kontrole objednávek byla Vaše objednávka zpracovávána dodatečně ručně, ale bohužel se zpožděním. V současné době denně zpracováváme přes 1500 objednávek denně a všichni zákazníci chtějí být obslouženi co nejrychleji. Zboží bychom tedy odeslali za cenu slevové akce, ve které jste objednával, rozhodně ne za zvýšenou cenu, což ani není možné u objednávky, která byla již uhrazena předem. Ale to už jste žádal vrácení peněz a dodatečné odeslání zásilky odmitl. Poukázanou částku jsme Vám vrátili obratem, takže jak vidíte o finanční profit nám rozhodně nešlo.
    Když jsem Vám volala, abych Vám celou situaci vysvětlila, neměl jste čas se mnou hovořit. Při dalším hovoru jste evidentně neměl zájem o dialog, ale pouze o osočování naší společnosti.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsou to jen překupníci tv product. Přišel jsem o slevu 20%.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Němčíku,

    na našich internetových stránkách je uvedeno, že zásilku pro vás expeduje náš smluvní partner TV PRODUCTS CZ s.r.o. , informace je zveřejněna na https://www.bazeny.it/vse-o-nakupu
    Vaše poslední objednávka z 3.6.2019 byla na částku 298 Kč a neopravňuje slevu věrnostního programu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis