Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení poškozeného zboží, odstoupení od smlouvy a následné svalení viny poškození na kupujícího a vrácení částky o 6000,-Kč méně, nemožnost domluvy, nevhodné chování.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Kamenická,

    pokud jste nespokojena s vyřízením reklamace, můžete se obrátit na vedoucí reklamačního oddělení na telefonním čísle 387 020 571 v pracovní dny od 8 do 15 hodin.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednávka byla přesměrována na TV products a vyřízena až asi 4. den. Objednávka byla přesměrována na TV products.

    Už nikdy.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Valentová,

    v potvrzovacím emailu jste od nás obdržela informaci, že doručovací lhůta jsou 4 pracovní dny. Objednávku jste na našich stránkách zadala ve středu 12.6.2019, zboži Vám bylo doručeno v pondělí 17.6.2019, doba dodání tedy byla dodržena.
    Na našich stránkách je uvedeno, že zásilku pro vás expeduje náš smluvní partner TV PRODUCTS CZ s.r.o. Tato informace je zveřejněna na https://www.bazeny.it/vse-o-nakupu

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dlouhá dodací doba, zboží podle sledování zásilky bylo dva dny na vstupním depu

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Růžičko,

    v potvrzovacím emailu jste od nás obdržel informaci, že doručovací lhůta jsou 4 pracovní dny. Objednávku jste na našich stránkách zadal ve středu 12.6.2019, zboži Vám bylo doručeno v pondělí 17.6.2019, doba dodání byla dodržena. Pokud máte připomínky k práci přepravní společnosti PPL, doporučujeme, abyste se se stížností obrátil přímo na tuto společnost.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží bylo doručeno včas, ale nebylo kompletní, polovina konstrukce ke stavbě bazénu chyběla v balení, naštěstí vše vyřešil kamenný obchod v Mladé Boleslavi, kde mi bylo zboží obsluhou vyměněno , když započítám nájezdové km tak jse mi nákup prodražil o cca 600kč.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Radimský,

    v balení chyběla malá krabička se spojovacím materiálem. Bohužel není v naší moci po všech výrobcích rozbalovat a zase zabalovat všechna balení bazénů. Chybějící zboží jsme Vám dodali nejrychleji jak to bylo možné.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost při dodání zboží v terminu
    • Neochota opetatorky
    • Zboží jsem si musel zakoupit u jiného dodavatele

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Krausi,

    bohužel při dopravě došlo k záměně balíků.
    Snažili jsme se tutu chybu napravit a zaslat Vám novou zásilku, ale nebylo možné doručit bazén v termínu, který jste žádal.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • obchod poslal rychle co bylo objednáno
    • doprava zdarma je za trest - obchod poslal 4 samostané balíky přes PPL

    Obchod obecně reagoval a zboží poslal rychle.
    Nafukovací bazén je príma, bezproblémové sestavení.
    Následující věci naše nadšení trochu srazily:
    Skládací podložka (puzzle) pod bazén je velice tenká - špatně se skládá a nedrží pohromadě - z fotky na webu to nebylo vidět, kdybych to věděl neobjednám a koupím někde zbytek lina s filcem.
    Nafukovací kruh bazénu po několika dnech nutno dofukovat.
    Obchod rozdělil můj nákup na 4 balíky které přivezla PPLka samozřejmě ne vše v jeden den. Pro jeden jsem si musel nakonec na depo, protože s PPL není možné domluvit jiný než polední čas doručení u nás.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Béme,

    některé zboží je nutno balit samostatně třeba proto, že je nestandartní délky a není komptatibilní s ostatním sortimentem.
    Upozornění, že je Vaše objednávka rozdělena do 4 zásilek, jsme Vám zaslali sms zprávou v den zpracování objednávky. Naše společnost zásilky předala přepravci ve stejný den. Skutečnost, že Vám přepravce zásilky doručoval postupně, nejsme bohužel schopni nijak ovlivnit. Jestliže jste nespokojen s přepravní společností PPL, máte možnost pro příští nákup zvolit jiného dopravce.
    Pokud máte se zakoupeným zbožím nějaký problém, obraťte se, prosím, na naše reklamační oddělení na telefonní lince 387 020 570 v pracovní dny od 8 do 15 hodin, naši pracovníci se Vám rádi budou věnovat.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bazén přišel vadný, po napuštění vody protékalo dno - netěsnost spár dna bazénu. Za noc cca 12 hodin vytekly z bazénu více než 4 l vody. Bazén vracíme zpět, reklamujeme, požadujeme výměnu za nový. Doufám, že nový bude OK a nebudeme muset pro uplatnění reklamace opět vypouštět přes dva kubíky vody. Recenzi budu moci doplnit po vyřízení reklamace.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Záblocká.

    je nám líto, že máte se zakoupeným výrobkem nepříjemnosti. Vaše reklamace byla přijata naším reklamačním oddělením. Informace o stavu Vaší reklamace můžete získat na emailu [email protected]

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží doručeno poměrně rychle. Objednala jsem si bazén, včetně krycí plachty. Plachta druhý den praskla.. na reklamačním naprostá neochota řešit situaci. Klasicky na vlastní náklady zašlete a 30 dní lhůta na vyřízení. Žádnou jinou alternativu nepřipustili. To, že naštvou zákazníka, kterému bude měsíc padat bordel do bazénu a patrně si už nikdy od nich nic nekoupí...patrně nikoho nezajímá. Spokojenost s nákupem nedělá jen rychlost dodání, ale i způsob a ochota řešit problémy.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Štefková,

    já nám líto, že došlo k závadě na krycí plachtě. Bohužel výrobek v hodnotě 299 kč nedovoluje jiný způsob vyřízení reklamace než zaslání a vyměnu zpět za nový. Ano, zákon připouští až 30 dní na vyřízení reklamace. Průměrná doba vyřízení se u nás pohybuje mezi 7-10 dny, což v top sezóně považujeme za velmi slušný standard a Vaše obava není na místě.

    Jan Novotný
    reklamace a servis

  • Objednávku byla stornována „prý na můj požadavek ??“. Ano hovořil jsem s vaší pracovnicí, že jsem chtěl zaplatit převodem ale bohužel nemám on-lin. Tak jsem poslal novou objednávku s platbou při dodání. Po několika dnech (5 prac.dní) na dotaz co je se zbožím, odpověď - nezrušeno. Žádná informace prostě storno ……….. byl to první nákup a problém.
    Hezký den.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Bundo,

    Vaše objednávka z 26.5.2018 s avizovanou platbou předem byla automaticky stornována ve chvíli, kdy v časovém limitu nedošlo k platbě. Další objednávku, kterou jste zadal 31.5.2018, jste zrušil sms zprávou, že si již nepřejete zboží zasílat. Pracovnice zákaznického servisu Vám storno potvrdily též sms zprávou.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po peti dnech mi byla dorucena sms o doruceni zasilky. Jeste ten den v poledne byl telefon ze nemam zasilku prebirat protoze dorucovatel spletl adresu prijemce a vse napravi v nejblisim terminu. Po dalsi 3 dny prisla pouze plachta. Do dnesniho dne cekam na zaslani bazenu a filtrace!!! Je az neuveritelne ze nekdo chce skoro po 14 dnech hodnoceni doruceni zasilky ktera mela byt dorucena kompletni do 3 pracovnich dnu!!!

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Vacle,

    mrzí nás vzniklé problémy s doručením zásilky. Nové zboží bylo již na Vaši adresu odesláno, jako omluvu přikládáme malou pozornost.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bazen prisel poskozeny a byly v nem dirky musela jsem ho vrátit a reklamovat.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Koukalová,

    bohužel při denní objemu odesílaného zboží nemáme možnost po výrobci všechno zboží kontrolovat. Vaše reklamace již byla projednána a zboží odesláno na Vaši adresu.

    Jana Kocmichová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží stálo za ho*no

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Měrková,

    pokud máte se zakoupeným výrobkem nějaký problém, můžete zboží reklamovat. Prozatím jsme u Vaší objednávky nezaznamenali žádnou reklamaci ani jiný požadavek. S přijetím reklamace se, prosím, obraťte na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kodadová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    velmi špatná zkušenost

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Gabrieli,

    je nám líto, že jste s našimi službami nespokojen.
    Bohužel jsme zjistili, že poslední kus vybraného bazénu, který jste si objednal, byl při skladování poškozen, proto jsme jej na Vaši adresu neodeslali. S touto informací Vás kontaktovala naše pracovnice, a zároveň Vám nabídla možnost objednání jiného typu bazénu. Této možnosti jste nevyužil.

    Jana Kodadová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Oba objednané kusy vykazují vady. Netesnici pumpa a dirka v bazénu. Pri ceně dopravy a vzhledem k tomu, ze dira v bazénu se projeví až po jeho napusteni-cena vody, se mi jevila reklamace jako neekonomicka. Zadal jsem u prodejce set na opravu bazénu, ale ten údajně nemaji, což je také divné. Tak jsem opravný set koupil jinde a tento eshop jsem si zařadil na svůj osobní blacklist...

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Pucku,

    mrzí nás, že jste nespokojen.
    Bohužel nemáme možnost po výrobci všechny bazény nafukovat. Pokud by jste se rozhodl zboží reklamovat, došlo by k výměně výrobku.
    Prodej bazénů a příslušenství začíná již koncem měsíce března, proto v současné době je již některý bazénový sortiment vyprodán.

    Jana Kodadová
    zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dostali jsme jiné zboží, než jsme objednali. Reklamace je na dlouhé lokte.K čemu nám bude podložka pod bazén za 30 dní, když je léto v plném proudu?

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nedoporučuji tento obchod,protože filtrace k bazénu nefiltruje!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • doprava PPL

    nespolehlivost dopravy mě stála 2 dny dovolené

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Baudysová,

    pokud jste nespokojena s prací přepravní společnosti PPL, máte možnost při nákupu vybrat jiného dopravce.

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • dorazilo rozbite ale nemam cas to resit proto resim pc obchod

    nekupovat zbozi je poskozeno

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Štětko,

    pokud k Vám došlo zboží poškozeno přepravou, měl jste se na nás rozhodně obrátit, abychom mohli sjednat nápravu.
    Pro reklamaci zboží se můžete obrátit na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Skluzavka dorazila v pořádku, ale hned po prvním použití se roztrhala.

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážený pane Galdo,

    je nám líto, že máte s naším výrobkem nepříjemnosti. Pro uplatnění reklamace se obraťte, prosím, na náš zákaznický servis, rádi se Vám budeme věnovat.

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu

    • Problém s reklamacemi

    Reakce obchodu Bazény.IT

    Vážená paní Kostenko,

    omlouváme se za pozdržení Vaší reklamace, které vzniklo tím, že servisní technik čekal na doručení reklamovaného zboží. Vaše reklamace je vyřízena přednostně.

    Jana Kodadová
    pracovnice zákaznického servisu