Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ochod má permanentně vypnutý kontaktní telefon.
    • Na sms a emaily ohledně vráceného zboží reagoval po velmi dlouhé době.
    • Boty jsem vracela pouze vyzkoušené expres poštou zpět,adresát nezastižen a boty byly vyzvednuty z pošty po 14 dnech
    • Peníze za vrácené zboží nemám dosud na účtě.Uplynula doba od odeslání více jak 14 dní.

    Nedoporučuji.
    S vrácením zboží a následném vrácení peněz problém.
    Velmi špatná komunikace

    Reakce obchodu Barefoot Monster

    Dobrý den,

    předně se omlouvám za zpožděnou komunikaci, jsem teď na e-shop sám a moc nestíhám. Platbu jsem posílal dnes ráno, ale banka nepodporuje okamžité transakce, měla byste mít peníze na účtu nejpozději zítra (23.11.). Psal jsem Vám i e-mail se screenshotem transakce a zkoušel jsem Vám volat.

    Petr z Barefoot Monster

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Z důvodu chybně objednané velikosti jsem zboží vrátila zpět, podle postupu uvedeného na webových stránkách. Do dnešního dne si balíček v Zásilkovně nikdo nevyzvednul, na email mi nikdo nereaguje. Jsem z tohoto jednání moc zklamaná..ještě jsem se s tím nesetkala. Docela se obávám, zda dostanu své peníze zpět..

    Reakce obchodu Barefoot Monster

    Dobrý den,

    peníze jsme vraceli minulý týden na kartu použitou při platbě objednávky, banka tyto požadavky zpracovává do tří pracovních dnů. Prosím o kontrolu účtu, mělo by to být v pořádku.

    Petr z Barefoot Monster

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po deseti dnech od objednávky mi nebylo stále zboží vyexpedováno, natož doručeno, i když je již zaplaceno, obchod mi nereaguje na emaily, telefon je nedostupný.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 7 dnech od objednavky boty neprisly a nebyla zaslana ani odpoved na stav objednavky. Zbozi bylo zaplacene hned pri objednani. Nulova komunikace obchodu budi spatny dojem. Obvzvlast v dobe, kdy jine eshopy zasilaji emaily o kazde zmene stavu nebo alespon komunikuji. Dodaci lhutu uz vubec nekomentuji, snad se nekdy v botach projdu...

    Reakce obchodu Barefoot Monster

    Dobrý den,

    jak jsem psal již v e-mailu, před odesláním jsem boty kontroloval (dělám to raději u každého páru) a našel jsem na nich výrobní vadu ve zpracování podešve. Jiný pár ve Vaší velikosti jsme na skladě neměli a bohužel se mi nepodařilo zajistit ú výrobce nový pár, protože boty byly dočasně vyprodané.

    Nabídl jsem Vám jiný model z naší nabídky, nebo storno objednávky a vrácení peněz. Vybrala jste si storno, které jsem obratel provedl a platbu vrátil.

    Velice mě tedy mrzí obdržená recenze, ale opravdu jsem se snažil Vám vyjít maximálně vstříc.

    Petr z Barefoot Monster