-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nabízí zboží, které nedoručí. Přišel úplně jiný batoh než, který byl na fotce.
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
mrzí nás Vaše negativní zkušenost s nákupem a omlouváme se za nesrovnalost s batohem.
Na základě Vašeho podnětu jsme situaci prověřili. V tomto případě, bohužel, došlo k tomu, že jsme měli na webu nahranou fotografii starší verze produktu. Mezitím výrobce aktualizoval design batohu - odstranil z něj 2 koženkové prvky, ale všechny ostatní prvky batohu zůstaly stejné. Jedná se o stejný model se stejným číslem výrobku.
Nabídli jsme vám možnost zboží vrátit, ale odmítla jste s tím, že si batoh ponecháte. V případě, že se pro to ještě rozhodnete, nepoužitý batoh s visačkami je možné u nás vrátit i po uplynutí zákonné 14 denní lhůty, a to až do 365 dnů od zakoupení. Fotografii na webových stránkách jsme již opravili.
Věříme, že podobná situace se již nebude opakovat a při dalším nákupu bude vše v pořádku.
Bagalio -
Nedoporučuje obchod
Zboží i ceny super, přehlednost produktů, popisky... Ale po objednání jsem dlouho čekal na jakoukoliv informaci, nic o průběhu zásilky jsem neobdržel. Až teprve na dotaz o doručení jsem info obdržel, ale... V e-shopu mi bylo sděleno, že zásilku bych měl obdržet během následujících pracovních dnů, že bude teprve expedována. Dopravce mě však kontaktoval s naprosto odlišnými informacemi. Znejistěl jsem a objednávku tak zrušil z důvodu nepřesných informací.
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý deň,
mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie. Kontrolovala som Vašu objednávku, ktorá bola vytvorená 26. 12. 2022 o 20:36. Obratom sme Vám zaslali potvrdenie objednávky, v ktorom bol uvedený predpokladaný termín dodania 30. 12. 2022. Následne bola objednávka expedovaná. Po vyexpedovaní objednávky Vám bol 29.12. odoslaný email s faktúrou, ktorý zároveň obsahoval trackovacie číslo k zásielke. V trackingu je možné overiť, že Vaša zásielka bola 30.12.2022 07:20 naložená na doručovacie vozidlo a pred poludním má dopravca v trackingu poznámku, že príjemca odmietol prevzatie. Nedokážem overiť, aké informácie Vám poskytol dopravca, každopádne z našej strany prebehlo všetko ako malo a bol dodržaný termín dodania, ktorý sme Vám avizovali pri vytváraní objednávky. Jediný problém, ktoré mohol vzninúť je, že Vám emaily mohli spadnúť do spamu.
Pevne veríme, že aj napriek tomuto nedorozumeniu si zachováme Vašu priazeň.
Bagalio -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Objednání i dodání bylo bez chyby, rychlé a spolehlivé. Problém byl v tom, že zboží neodpovídalo popisu. Objednány byly toaletní tašky, jejichž rozměry byly o cca 5 cm menší. Pokud by tyto reálné rozměry byly uvedeny i v popisu, nikdy bych si je neobjednala.
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Nedoporučuje obchod
Byl to můj první nakup a poslední,prostě nejhorší obchod
-
Nedoporučuje obchod
zboží měli skladem a zatím po 11 dnech nic nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Už přes týden čekám na zboží, které jsem měla objednadné... Slibovali, ale bohužel....
-
Nedoporučuje obchod
- Rychlost doručení
- Zboží vypada trochu jinak, než na fotografii, za tu cenu má v reálu dost obyčejný vzhled. Bohužel jsem se rozhodla pro vrácení a to osobně, kdy jsem společnost Shopen Group nebyla schopna najít, po půl hodinové "pátrací akci" jsem volala na výše uvedené zákaznické číslo, aby mi bylo sděleno, že vratky jsou možné pouze na další brněnské pobočce. Organizace naprosto nulová. Už nikdy více.
-
Nedoporučuje obchod
Už jsem nakupovala v obchodě Bagalio, ale po každé celkově velká neochota a nezájem o zákazníka (obchod vždy byl prázdný) .
-
Nedoporučuje obchod
Nemám co hodnotit, zboží zatím nedorazilo, je již zaplacené a obchod se neozývá. Jsem zklamaná s dobou vyřizování mé objednávky, kterou jsem udělala 1.7. a dnes, 16.7. zatím ticho po pěšině. Velké zklamání. Myslím, že až (snad někdy) zboží obdržím, již si v tomto obchodě nebudu nic objednávat. Jsem z jiných obchodů zvyklá na jiné termíny.
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
velmi nás mrzí Vaše hodnocení. Omlouváme se Vám za vzniklé zpoždění. Došlo k němu kvůli zpoždění dodávky zboží od výrobce. V době objednání jsme kufr neměli skladem, u výrobku byla uvedena informace o jeho dostupnosti napravo od fotografie výrobku - "Dostupnost: Obvykle 14 dní".
Podle informací ze systému dopravce Vám bylo zboží doručeno 17.7., 2 dny po deklarované lhůtě, což nás velmi mrzí a ještě jednou se Vám chceme omluvit za komplikace, které jsme Vám tím způsobili.
Bagalio -
Nedoporučuje obchod
- Rychlé doručení
- Rozměry (55 x 40 x 20 cm) kufru Travelite Cabin 2w S Berry uvedené na webových stránkách obchodu neodpovídají skutečným rozměrům ani rozměrům uvedeným na visačce!
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem červený dětský batůžek s motivy veverek, přišel mi sice červený, ale s motivy pavouků. Bez jediného slova, bez vysvětlení. Mám ho pro holčičku na Vánoce, tak nevím, jaká bude spokojenost?!
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
velmi se Vám omlouváme za tuto chybu. Výrobce bohužel změnil varianty batohu z motivu s veverkami na pavouky, ponechal však kód výrobku. Při expedici Vaší objednávky tak došlo k popsanému omylu.
Mrzí mě, že jste nás nekontaktovala ihned po doručení nesprávné varianty, abychom mohli celou záležitost obratem vyřešit. Pokusíme se tak učinit alespoň nyní - spojím se s Vámi telefonicky, abychom se domluvily na detailech a celý problém vyřešili co nejrychleji a k Vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Jarmila Brhelová
Vedoucí zákaznického servisu
tel.č. +420 722 933 770
Team Bagalio
www.bagalio.cz
Purkyňova 3050/99a
Brno, 61200
Česká republika -
Nedoporučuje obchod
- 4 dny jsem čekala na balíček, ale ani po 4 dnech nebyla žádná reakce. Přitom zboží bylo skladem
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
podle našich údajů nebyla v okamžiku vytváření Vaší objednávky dne 30.11. taška Travelite Basics Messenger Bag Black narozdíl od jiných barevných variant dostupná skladem, proto bylo u této konkrétní barevné varianty uvedeno "Dostupnost: Obvykle 12 dnů". Je mi líto, pokud tato informace nebyla dostatečně zvýrazněna.
Ihned po vytvoření Vaší objednávky jsme tašku poptali u výrobce a čekali na její naskladnění, mezitím jste však objednávku zrušila, bohužel bez udání tohoto důvodu. Mrzí mě, že jste se na skladovou dostupnost zboží nezeptala ihned při rušení objednávky a došlo tedy k tomuto nedorozumění.
Pokud budete mít nějaké dotazy, neváhejte mě kontaktovat na e-mailové adrese [email protected] nebo na telefonním čísle 722 933 770.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Jarmila Brhelová
Vedoucí zákaznického servisu
Team Bagalio -
Nedoporučuje obchod
- Uvedená doba doručení na webových stránkách neodpovídá skutečnosti. Pokud potřebujete výrobek na určitý den, doporučuji použit jiný obchod.
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod.
Zřejmě došlo k nějakému nedorozumění, jelikož zboží bylo odesláno včas tak, jak bylo avizováno při jeho objednání. Objednávku jste vytvořila ve čtvrtek 21.9., bylo uvedeno odeslání do 3 pracovních dní. K expedici došlo v úterý, 26.9.
Věřím, že se tímto vzniklé nedorozumění vysvětlilo a předem děkuji za pochopení. Pokud budete mít jakékoliv dotazy či nejasnosti k zodpovězení, neváhejte nás kontaktovat na naší zákaznické lince +420 722 933 770 nebo prostřednictvím emailu [email protected]
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Říhová
Team Bagalio.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Vše bylo v pořádku až na to že v odkazu bylo,že ještě k batohu dostaneme dárek...nějake fixy a vodové barvy ,myslím že byly na obrázku a dárek se zbožím nedorazil...
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci na náš obchod.
Zřejmě došlo k velkému nedorozumění. V našem obchodě nebylo nikdy uvedeno, že k batohu Ergobag Prime dáváme dárek. Chápu však, jak tento omyl vznikl. Při prohlížení produktů přes vyhledavač Heureka je v hlavním obrázku tohoto produktu uvedeno, že k batohu jsou jako dárek barevné fixy, vodové barvy a pastelky. Pokud se však podíváte pozorně všimnete si, že na obrázku je uveden název jiného obchodu, který zřejmě v rámci marketingové propagace dárek k batohu dává.
Od nás jste sice dárkem pastelky, fixy a vodovky nedostali, zato však máte u nás dopravu nad 500 Kč zdarma a možnost vrácení či výměny zboží v rámci 365 dní! :)
Věřím, že toto nedorozumění dojde pochopení a těším se na Vaši další návštěvu!
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 722 933 770 či prostřednictvím emailu [email protected]
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Říhová
Bagalio.cz -
Nedoporučuje obchod
- žádné, když nedodají zaplacené věci
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod.
Po telefonické a emailové domluvě s kolegyní na našem zákaznickém servisu byla na Vaši žádost objednávka zrušena a finanční prostředky byly vyplaceny zpět na Vámi uvedený bankovní účet. Pokud Vám platba nebyla připsána, kontaktujte nás na telefonním čísle +420 722 933 770 nebo prostřednictvím emailu [email protected].
Věřím, že jde pouze o nedorozumění a finance již v pořádku dorazily. V případě dotazů nás kontaktujte.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Říhová
Bagalio.cz -
Nedoporučuje obchod
- obal na kufr byl špinavý a guma špatně našitá
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Velice nás Vaše negativní zkušenost mrzí.
Při expedici obalů SuitSuit dbáme na to, aby byl obal doručen zákazníkovi v originální krabici, nejsou proto obaly z krabice vytahovány. Rádi Vám však pomůžeme situaci napravit.
V našem obchodě máte možnost vrácení nepoužitého zboží do 365 dní (vytažení obalu z krabice není považováno za použité zboží).
Ze zákona máte samozřejmě také možnost zboží reklamovat. Reklamace se snažíme řešit co nejrychleji a ke spokojenosti zákazníka.
Kontaktujte nás, prosím, na našem telefonním čísle +420 722 933 770, kde se domluvíme na dalším postupu.
Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den!
S pozdravem
Kateřina Říhová
Bagalio.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží vráceno pro výrobní vadu (šikmo přinýtovaný kódový zámek, kufr se otvíral)
Po 10 dnech žádná reakce obchodu, takže jsem si kufru užil-neužil 24 hodin a teď zřejmě budu čekat zákonnou dobu 1 měsíc na vyřízení reklamace. Vyřízení reklamace jim tak rychle, jako prodej nejde....Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den pane Dobiáši,
ráda bych se omluvila za vzniklé nedorozumění. U zásilek vždy posílám e-mail zákazníkovi, kde ho informuji o převzetí zboží k reklamaci. Tento proces ovšem nečiním při reklamaci, kterou zákazník přinese přímo na kamennou prodejnu, neboť tam dostane do rukou reklamační protokol rovnou od prodavače.
Velice mě mrzí, že se u zboží projevila závada, kterou nyní konzultuji přímo s výrobcem. Bohužel toto zboží nemáme v nabídce skladem, ale pouze na objednávku, proto jsem Vám nemohla obratem poslat nový kus.
Nyní čekám na vyjádření výrobce a jakmile v reklamačním procesu dojde k jakékoliv novince, ubezpečuji Vás, že Vás budu okamžitě informovat.
S jakoukoliv otázkou se na mne můžete obrátit cestou e-mailu [email protected] nebo na telefonním čísle +420 702 131 611.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den
Bohdana Zigo Kalinová
reklamační oddělení Bagalio.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nedodává zboží se vším příslušenstvím
Rozhodně nedoporučuji. Momentálně čekám jestli mi dorazí popruh, který měl být součástí tašky. Co jsem si na toto stěžovala, tak obchod nereaguje.
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci na náš obchod. Dovolím si však vyvrátit Vaše tvrzení o nereagování z naší strany ohledně chybějícího popruhu. Za tuto skutečnost se znovu omlouváme.
Výrobce, bohužel, popruh k tašce nedodal a kolegové na expedici si nedopatřením nevšimli, že u tašky chybí. 25.11.2016 jste se s kolegyní na chatu domluvily o možnostech náhrady. Rovněž Vám byla nabídnuta možnost okamžitého zaslání nového popruhu v černé barvě (tmavě modrá momentálně nebyla skladem), kterou jste odmítla. S kolegyní jste se tedy domluvily na objednání odpovídajícího popruhu s dodací lhůtou 10-14 pracovních dní. Zboží má dorazit v průběhu tohoto týdne a následně Vám bude popruh na naše náklady zaslán.
Věřím, že jde pouze o nedorozumění. Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme a předem děkujeme za pochopení. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat. na telefonním čísle +420 722 933 770 nebo prostřednictvím emailu [email protected]
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Říhová
BatohyBrašny.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Špatně popsán zboží
Dorazila jiná barva.
Reakce obchodu Bagalio
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Velice nás Vaše nespokojenost s naším zbožím mrzí. Dle systému Vám však bylo doručeno zboží správné. Je možné, že doručená barva se Vám v realitě jevila odlišně, jelikož zobrazení na našich stránkách je závislé na nastavení barev na monitoru. Každé oko vnímá barvu jinak a mohlo se tak stát, že barvu kufru jste na monitoru vnímala jinak, než ve skutečnosti. Popis zboží, který nám poskytuje přímo výrobce, odpovídá skutečnosti.
Z naší strany Vám byla opakovaně nabídnuta možnost výměny či vrácení zboží na naše náklady, kterou jste odmítla.
Budete-li přeci jen chtít zboží vrátit, či vyměnit za jiné, neváhejte nás kontaktovat na telefonním čísle +420 722 933 770 nebo prostřednictvím emailu [email protected]
Věřím, že pro celou situaci najdete pochopení a vše se vyřídí k Vaší spokojenosti.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Kateřina Říhová
BatohyBrašny.cz