• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikuje se zákazníkem
    • nabízí zboží u kterého mají poznámku skladem, po odeslání peněz mi však přišlo sdělení, že skladem není.

    Obchod komunikuje, nicméně myslím si, že by měli "dopracovat" aktualizaci webových stránek, tak aby nebylo nabízeno zboží, které ve skutečnosti nemají skladem. Uvítal bych rychlejší vrácení peněz. V rámci objektivity, ale sděluji, že peníze byly obchodem v pořádku vráceny zpět na účet. Doporučuji tedy, nejprve si ověřit u tohoto obchodníka skladovou dostupnost a platit až poté.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 10 dnech se ani ještě neozvali.....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Neseriozní jednání

    Dostal jsem slevový kupon. Při nákupu jsem ho aplikoval, při samotném nákupu a na faktuře, kterou jsem obdržel emailem byla sleva akceptována. Po dodání - bohužel přebírala manželka, já bych to nepřevzal - jsem zjistil že cena byla o slevu vyšší a ve faktuře v balíčku již o slevě nebylo ani zmínky. Takže pozor!

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    velmi se Vám omlouvám za pochybení. Bohužel se sleva kvůli technické chybě nepřenesla do fakturačního systému a Vám tak byla mylně naúčtována původní částka před slevou.

    Celou věc napravíme. Nemusíte se obávat, vzniklý přeplatek Vám vrátíme zpět na bankovní účet.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zavádějící informace o dodacích lhůtách!

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi líto, že na zboží čekáte již několik dní. Jak Vás kolega informoval, zboží se bohužel doprodalo a dodací lhůta na webu se nestihla zaktualizovat. Nyní čekáme na dodávku zboží od výrobce do ČR.

    Dle již proběhlé komunikace s Vámi věřím, že zboží budete mít k dispozici do termínu, na kterém jste se s kolegou domluvili.

    Přeji Vám pěkný den.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena konkrétních brašen
    • Brašny, které jsem si objednal (psané skladem u dodavatele) nepřišly do uvedených 7 dnů, objednávku jsem zrušil na základě telefonátu 14 dní po objednání, kde mi pán řekl, že je momentálně nemají a budou k dispozici až 5 měsíců po objednání! Obchod mě o tom neinformoval a musel jsem si to zjišťovat sám!

    Brašny, které jsem si objednal (psané skladem u dodavatele) nepřišly do uvedených 7 dnů, objednávku jsem zrušil na základě telefonátu 14 dní po objednání, kde mi pán řekl, že je momentálně nemají a budou k dispozici až 5 měsíců po objednání! Obchod mě o tomzo neinformoval a musel jsem si to zjišťovat sám!

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    velice se Vám jménem naši firmy omlouvám. O prodloužení termínu dodání jste měl být informován dříve. Netuším, co bylo za zmatky u výrobce, který nám se zpožděním sdělil info o naskladnění v 46. kalendářním týdnu. Zhruba po 10 dalších dnech nám však zboží z Německa bez ohlášení dorazilo a máme jej tedy skladem.

    Za nepříjemnosti se Vám ještě jednou omlouvám.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodávají něco, co nemají

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    jak bylo uvedeno u Vámi objednaného produktu, měl být skladem přímo u dodavatele, respektive výrobce. Bohužel nám až se zpožděním výrobce oznámil, že se produkt doprodal a bude trvat další měsíc, než bude zase k dispozici.

    Omlouvám se Vám za tyto komplikace a je mi líto, že se nepodařilo objednávku vyřídit k Vaší spokojenosti.

    S pozdravem
    Roman Klein
    batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobra cena.

    Objednavka mi nebyla dlouho dorucena, po kontaktovani obchodu jsem byla informovana o posunuti dodaci lhuty a pak jeste jednou. Nakonec, kdyz se mela objednavka jiz odesilat, tak mi bylo oznameno, ze prisla jina varianta od dodavatele a na tu puvodni bych asi musela opet cekat. Celkove: to se stane asi v kazdem obchode jednou za cas, ale ze zacatku spatna komunikace a po te spatne vyrizeni objednavky. Nakonec jsem objednavku zrusila.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi velice líto, že se nepodařilo Vámi objednaný batoh dodat. Jak uvádíme u produktu, tak zboží by měl mít na skladech distributor a dodání trvá delší dobu. Bohužel ne vždy má náš dodavatel aktuální informace a z toho pak vnikají tato nedorozumění.

    Za vniklou situaci se Vám za náš obchod omlouvám.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Za deset dní nedorazilo zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nic
    • špatná komunikace
    • blbé výmluvy

    nic moc

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi líto, že jste nebyl s námi spokojen. Dle informací od kolegy, který s Vámi řešil objednávku, však veškerá komunikace s Vámi proběhla korektně. Vaši objednávku nebylo možné uspokojivě vyřídit z důvodu doprodání zboží, o výmluvy se určitě nejednalo.

    I tak Vám děkujeme za hodnocení.

    S pozdravem
    Roman Klein
    batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • kladné vyřešení reklamace
    • rychlost komunikace
    • dodání zboží
    • špatná kontrola výrobků před odesláním

    V obchodě bych již podruhé nenakupovala, vzhledem k tomu, že mi 2x jedno a to samé zboží přišlo poškozené. Musí ale na druhou stranu ocenit přístup obchodu k reklamaci, rychlé a bezproblémové vyřešení - i když až na 3. pokus.Vím, že chybovat je lidské, ale toto by se asi stávat nemělo. Rychlost zaslání a komunikaci jinak skvělé.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pěkné stránky, lákavá dodací lhůta udávaná na stránce bohužel není pravda.
    • Dodací lhůta

    Pokud na zboží nespěcháte není problém

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    děkuji za Vaše hodnocení. Zboží Vám dle všeho bylo doručeno se zpožděním 1 dne, za což se Vám velice omlouvám.

    Termíny odeslání na našem webu však pravidelně aktualizujeme dle situace na skladech. V drtivé většině případů zboží zasíláme s předstihem oproti stanovenému termínu, abychom předešli možnému zdržení ze strany přeravce a doručili zboží včas.

    Přeji pěkný den.
    Roman Klein
    http://batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • pokud se stala chyba a výrobek byl poškozen jako kvalitní firma by nabídla zaslání jiného hned jak by byl na skladě a jak jsem měl možnost zjistit na skladě již je .

    Můj názor když jsem si poprvé objednal a bylo mi zavoláno že se distribuce zdrží byl jsem nadšen jak mají o zákazníka zájem ale když mi posléze přijde email s tím ,že byla objednávka poškozena tak nadšení nahradilo velké sklamání.Takže je to na vás zákazníci jak byste pak hledali důvěru .

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi líto, že se nepodařilo vyřídit Vaši objednávku. Bohužel poslední skladový kus byl poškozen a takový jsme Vám nemohli zaslat.

    Po komunikaci s dovozcem zboží do ČR jsme Vám ani nemohli nabídnout jiný kus, jelikož není znám termín, kdy tento konkrétní produkt do ČR dorazí.

    Omlouvám se Vám za nepříjemnosti a děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    Roman Klein
    http://batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednal jsm si zelený batoh,doma jsem zjistil že batoh je černý

    nedoporučil,nesplnil co jsem objednal

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi velice líto, že Vám dorazil jiný batoh, než který jste objednával. Pokud Vám tedy dorazila jiná barevná varianta, než kterou jste požadoval, napište nám prosím na [email protected] nebo volejte na 722 933 770. Následně bychom Vám zajistili výměnu za správnou barevnou variantu.

    Omlouvám se za komplikace, věřím, že se věc podaří vyřešit během pár dní.

    S pozdravem
    Roman Klein
    www.batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží označené "skladem-ihned k odběru" není skladem již delší dobu. toto jsem se dozvěděl až po tom, o jsem 2 dny neobdržel po objednávce žádné info a skutečný stav jsem zjistil až po mém telefonátu. slíbeno mi bylo, že bude zjištěna další dostupnost zboží, ale už se nikdo neozval...ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD!

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD!
    zboží označené "skladem-ihned k odběru" není skladem již delší dobu. toto jsem se dozvěděl až po tom, o jsem 2 dny neobdržel po objednávce žádné info a skutečný stav jsem zjistil až po mém telefonátu. slíbeno mi bylo, že bude zjištěna další dostupnost zboží, ale už se nikdo neozval...POZOR!!!: po dalším vyhledávání stejného zboží jsem narazil na další 2 eshopy, které sice mají jiný design stránek i název, ale provozuje je zřejmě stejná firma. a na všech se uvádějí tytéž lživé a zavádějící informace o dostupnosti zboží...

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za pochybení při vyřizování Vaší objednávky. Skladová dostupnost byla u tohoto produktu opravdu mylně uvedena a to kvůli chybným informacím z našeho skladu. Taková chyba se bohužel vyjímečně stát může, i když se obdobným chybám snažíme předcházet.

    V každém případě jste o této skutečnosti měl být ihned informován naším pracovníkem, který Vaši objednávku zaevidoval a vyřizoval. Zde tedy došlo k druhému pochybení z naší strany, jelikož kolega v našem systému chybně vyznačil, že jste byl informován a na zboží si přejete počkat.

    Za tyto chyby se Vám velice omlouvám, uděláme vše pro to, aby se v budoucnu podobné situace nevyskytly.

    V každém případě děkuji za Vaše upozornění na nedostatky.

    S pozdravem
    Roman Klein
    http://batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí něco, co nedokážou zákazníkovi zajistit

    Vzhledem k tomu, že jsem nedostal co jsem požadoval, tak se raději nevyjadřuji. Nicméně musím podotknout, že mě aspoň odkázali na konkurenci. "No hold taky forma podnikání".

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi líto, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit k Vaší plné spokojenosti. Bohužel, přestože jsme měli zboží přislíbeno od dodavatele, zboží nám na sklad nedorazilo a neměli jsme možnost ho v požadovaném termínu zajistit jiným způsobem.

    V takových případech, jak sám píšete, se snažíme zákazníkovi buď doporučit alternativní výrobek nebo mu alespoň pomoci najít jiného prodejce, který by daný produkt mohl mít k dispozici.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na zboží, které mi příšlo do ULOŽENKY Praha 4 jsem čekala 2 hodiny, venku v mrazu.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    je mi líto Vaší negativní zkušenosti s Uloženkou, která před Vánoci nestíhala odbavovat i naše zákazníky. Bohužel jejich fungování jsme nemohli nijak ovlivnit.

    V předvánoční době se jako nejspolehlivější přepravce jevila PPL, která vše doručila včas.

    S pozdravem
    Roman Klein
    www.batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Zkracování dodacích lhůt je pro nás jednou z priorit, bohužel občas nastanou nečekané komplikace a dodání trvá déle. Vždy se však snažíme zákazníka o této skutečnosti informovat a najít pro něj ideální řešení.

    S pozdravem
    Roman Klein
    www.batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena.
    • Dostupnost zboží.
    • Komunikace se zákazníkem.
    • Doba dodání.
    • Přehlédnutí objednávky a její opožděné vyřizování.

    Hlavním důvodem byla cena a dostupnost zboží, které mělo být na skladě.
    Od objednávky zboží, která proběhla 29. 2. mi přišel pouze jeden e-mail o tom, že děkují za mojí objednávku. Od té doby jsem nedostal žádnou zprávu o stavu objednávky. Až 9. 2. mi volal zástupce společnosti, že se omlouvají, že se objednávce nemohli věnovat, protože jí nejspíš přehlédli, nebo kvůli systémové chybě neviděli. Na expedici objednávky se už nejspíš pracuje.
    Jedná se o mojí první zkušenost s tímto obchodem, takže může jít o ojedinělou událost.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouvám za komplikace s Vaši objednávkou. Naším zaviněním byla objednávka špatně zařazena a nebyla vyřízena standardním postupem.

    Zásilka Vám bude doručena 13.2. na základě domluvy s kolegou, který Vás telefonicky kontaktoval.

    Jako omluvu od nás prosím přijměte malý dárek, který Vám zašleme společně s objednaným zbožím.

    Ještě jednou se omlouvám za způsobené komplikace.

    S pozdravem
    Roman Klein
    http://batohybrasny.cz