• Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • To fakt nevím
    • Za ty ceny nic moc!

    Dvakrát si to rači rozmyslet, něž tady něco koupíte!

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci na náš obchod. Nicméně mi uniká důvod Vaší nespokojenosti - objednávka byla odeslána ihned následující den po jejím založení, bylo doručeno objednané zboží, platba také proběhla v pořádku. Pokud Vám batoh nevyhovuje, máte samozřejmě nárok na jeho vrácení. V našem obchodě máte možnost výměny nebo vrácení zboží po dobu 365 dní.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 722 933 770 nebo prostřednictvím emailu [email protected]

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    nemohu zatím hodnitit. Objednávku mám již zaplacenou,ale nikdo se neoptěžoval po zaplacení ani ozvat a zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den, pane Milane,

    děkujeme za Vaši reakci. U zboží byla uvedena desetidenní dodací lhůta. Vzhledem k tomu, že jste zboží objednal v sobotu, bylo předpokládané datum odeslání 7.11.2016. Nicméně se nám zboží podařilo odeslat již v pátek, 4.11.2016 a doručení můžete očekávat v pondělí.

    Abychom naše zákazníky nezahrnovali hromadou emailů, které je mohou obtěžovat, informujeme je automaticky o přijetí objednávky a dále pak až v případě, že zboží z objednávky není dostupné či bude delší dodací lhůta, než bylo původně uvedeno při jeho objednání.

    Pevně věřím, že nás pochopíte. Budete-li v budoucnu objednávat jiné zboží z našeho eshopu, můžete do objednávky uvést, že si přejete potvrdit přijetí finančních prostředků, rádi tak na Vaši žádost učiníme.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 722 933 770 či prostřednictvím emailu [email protected]

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Ulozenka.cz

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den, pane Pechu,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Mrzí nás, že jste nebyl spokojen s výdejním místem Uloženka. V případě jakýchkoliv komplikací při převzetí zboží nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám pomůžeme Váš problém vyřešit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Nina Černochová
    Batohybrasny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání a dobrá cena.
    • Obrázek a popis produktu neodpovídá doručené objednávce.

    Kufr který mi přišel neodpovídal mé objednávce. Obdržela jsem jiný model. Místo kufru se čtyřmi kolečky a váhou 2.1 kg mi byl zaslán kufr se dvěma kolečky a váhou 2.5 kg.

    Vzhledem k časové tísni, jsem ale objednávku před svou cestou nestihla reklamovat.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod.

    Dle našich skladových zásob a kontrolní inventury nebyla zjištěna chyba. Možná došlo pouze k nedorozumění, kdy jste přehlédla informaci o počtu koleček. U objednaného kufru je ve specifikaci uvedeno, že kufr má dvě kolečka. Co se barvy týče - každé oko vnímá barvu jinak a je tedy možné, že se Vám doručený kufr zdá barevně odlišný oproti fotce, kterou nám poskytl výrobce. Každý ovšem může chybovat, proto prosím o zaslání fotografie kufru do našeho emailu [email protected] , podle které budeme moci chybu vyloučit či potvrdit.

    Pokud se zakoupeným kufrem nejste spokojena, máte u nás možnost vrácení či výměny zboží do 365 dní od koupě. Zboží samozřejmě nesmí nést známky užívání.

    V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Opakovaná záměna zásilky a následná změna chování na "nekomunikaci".

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci na Váš obchod a velice nás Vaše negativní zkušenost mrzí. Pro spokojenost našich zákazníků se snažíme učinit maximum. Proto jsme i ve Vašem případě, kdy došlo k záměně zásilky, která byla obratem stažena zpět od odesílatele, snažili domluvit na co nejlepším řešení pro Vás - v tomto případě se jednalo o osobní svoz a opětovný dovoz objednaného zboží přímo na Vaší adrese, přičemž Vám rovnou byly na Vaši žádost vyplaceny finanční prostředky za objednávku. Bohužel jsme již nebyli schopni ovlivnit skutečnost, že přepravce nám zpět zaslal jiný balík, než jsme požadovali a to i po opakované a velice důrazné urgenci.

    Nejspíše se jedná o nějaké nedorozumění, jelikož z naší strany opravdu k "nekomunikaci" nedošlo, o průběhu vrácení objednávky jste byla informována denně.

    Věřím, že pro tuto situaci máte pochopení. Ještě jednou se za vzniklé komplikace omlouváme.

    Přeji vše dobré v novém roce! V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Spatna komunikace, nepravdive informace o stavu skladu

    Tomuto obchodu se vyhnout

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši recenzi na Váš obchod. Jak již bylo vysvětleno telefonicky, u Vaší objednávky došlo k prodlevě při získávání informací od distributorského skladu, kde měl být batoh k dispozici. Bylo zjištěno, že batoh zde skladem nebyl a vzhledem k tomu, že se jednalo o doprodej staré kolekce, nebylo možné jej objednat ani od výrobce. Udělali jsme vše, co bylo v našich silách, abychom batoh dodali či případně zajistili náhradu v jiném provedení, nicméně poptávaná barva již v celé České republice není dostupná.

    Veškerá komunikace, kterou jsem s Vámi osobně vedla se nesla ve velice pozitivním duchu a došlo ke kompromisu, kdy jsou obě strany spokojeny. Na objednávku Vám byla poskytnuta sleva jako kompenzace za zdržení při vyřizovaní a nepřesnou informaci na našich stránkách. Osobně jsem navrhovala několik řešení této situace tak, aby došlo k Vaší spokojenosti a jsem přesvědčena, že se to nakonec podařilo. Nechápu tedy negativitu Vaší recenze.

    Pevně věřím, že se jedná pouze o nedorozumění. V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zbozi je chybne oznaceno jako skladem a neni skladem

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod. Velice nás mrzí, že jste u Vaší objednávky došlo k této komplikaci. Nicméně věřím, že nakonec bylo zboží doručeno k Vaší spokojenosti. Přeci jen se nakonec podařilo dodat variantu, která se Vám líbila více, než původně objednaná.

    Toto však nemění skutečnost, že díky chybně uvedené skladové dostupnosti došlo ke zdržení při expedici z důvodu domlouvání nové varianty k odeslání. Za toto zdržení se velice omlouváme.

    Pevně věřím, že celá situace je pouhým nedorozuměním a doufám, že s novým batohem budete dokonale spokojeni. Předem děkuji za pochopení.

    V případě dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformuje zákazníka o nedostupnosti zboží, nekomunikuje.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi na náš obchod. U Vámi objednaného zboží je dodací lhůta 15 dní, který je uvedena i pod informací o skladové dostupnosti. Dodání zboží by tedy mělo proběhnout v příštím týdnu. V okamžiku expedice budete informován prostřednictvím emailu.

    Snažíme se našim zákazníkům poskytnout maximální servis a nechceme je zatěžovat zbytečnými informacemi, obzvláště v případě, kdy objednávka probíhá naprosto v pořádku a dle plánu.

    Věřím, že došlo pouze k nedorozumění a informaci o skladové dostupnosti jste u zboží pouze přehlédl. V případě jakýchkoli dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký sortiment, ochotný personál
    • Nízká kvalita výrobku, závada při prvním použití.

    Přilákal mne široký sortiment, přehledně uspořádaný. Samotný obchod nemusí být špatný, mohl jsem mít jen smůlu s nekvalitním výrobkem.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci na náš obchod. Velice nás Vaše negativní zkušenost mrzí. Snažíme se nabízet našim zákazníkům pouze výrobní nejvyšší kvality.

    U Vámi objednaného kufru se nesetkáváme s reklamacemi či jakýmikoli závadami - kufr většinou vydrží i velmi hrubé zacházení, které je na letištích běžné. Nicméně se mohlo stát, že právě onen kus byl vadný již z výroby a tato vada se projevila až po jeho použití. Při běžné výstupní kontrole není možné takové vady zjistit.

    Proto prosím o zaslání kufru k reklamaci zpět k nám. Reklamaci se pokusíme co nejrychleji vyřídit.

    V případě jakýchkoli dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží prý jim došlo, slíbili dodat v náhradním termínu 16. 9.
    • Slíbili informaci e-mailem. Informaci ani zboží jsem doposud nedostal

    Dojem veskrze negativní

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci na náš obchod. Zřejmě došlo k nějakému nedorozumění v komunikaci. Vámi objednané zboží je momentálně nedostupné u českého distributora a mělo by být naskladněno koncem tohoto týdne. O této skutečnosti jste byl informován telefonicky před týdnem. Doručení můžete očekávat v příštím týdnu. Expedice Vám bude potvrzena prostřednictvím emailu.

    Věřím, se jedná opravdu o nedorozumění. V případě jakýchkoli dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Doba dodání zboží. Jednalo se o malý výrobek a poštovné stejné jako za nadměrný balík. Za dobírku účtují 50 kč ostatní účtují 30 kč.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš názor na náš obchod. U vytváření zboží máte pod informací o dostupnosti uvedenou i dodací lhůtu, která v tomto případě činí 14 dní. Nicméně, Vaše objednávka se nám podařila vyexpedovat již po osmi dnech od vytvoření objednávky.

    Snažíme se svým zákazníkům poskytnout co nejkvalitnější přepravní služby a klademe důraz na to, aby byly zásilky doručeny v pořádku a včas. U zásilek se nerozlišuje, zda se jedná o malý zámek nebo veliký kufr, kvalita doručení je vždy stejná, z tohoto důvodu je stejná i cena přepravy.

    Pokud nesouhlasíte s platbou na dobírku, máte možnost objednávku uhradit bankovním převodem, který je zdarma.


    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kufr se rozbil hned při prvním použítí, nešlo vytáhnout madlo a nakonec se roztrhlo.
    • Zboží se bude muset reklamovat.

    Rozmyslete si dobře, zda si něco objednáte.
    Já nedopuručuji.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci na náš obchod. Velice nás Vaše zkušenost se zakoupeným kufrem mrzí. Občas se však i u kvalitního a značkového zboží stane, že se objeví skrytá závada, kterou při expedici nebylo možné zjistit. Kufr zašlete společně s nákupní fakturou a popisem závady na naši adresu, reklamaci Vám rádi vyřídíme v co nejkratším termínu a k Vaší spokojenosti.

    V případě jakýchkoli dotazů mne neváhejte kontaktovat.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Fotka na internetu je uplne neco jini co jsme dostali, vubec nebudu kupovat znova.
    • Product picture in internet is totally different that what we got, very upset, never will buy again from this shop.

    Fotka na internetu je uplne neco jini co jsme dostali, vubec nebudu kupovat znova.
    Product picture in internet is totally different that what we got, very upset, never will buy again from this shop.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás Vaše zklamání mrzí, nicméně u Vámi objednaného kufru je uvedeno v textu i popisu výrobku, že má dvě kolečka (a ne čtyři jak je na ilustrativní fotce vyobrazeno). Vzhledem k tomu, že výrobce jiné fotky k těmto kufrům neposkytuje, nezbývá nám než prezentovat kufr takto. Věřím, že tato skutečnost může být matoucí a i z toho důvodu je v popisu výrobku několikrát zopakováno, že kufr má dvě kolečka.

    Za způsobené komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nemožnost úhrady platební kartou
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nekomunikuje se zákazníkem

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Pokud během objednávky probíhá vše v pořádku a ve stanovených termínech, považujeme za zbytečnost obtěžovat zákazníky s každou maličkostí.

    Věřím, že v tomto případě se jedná pouze o nedorozumění a těšíme se na další spolupráci s Vámi. Pokud budete mít jakékoliv dotazy, neváhejte se na nás obrátit.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží při objednávce bylo uváděno jako skladem,ovšem dodací lhůta přesáhla 14 dní. Špatná komunikace s prodejcem.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    za pozdní dodání kufru se omlouváme. Předpokládaný termín odeslání je vždy uveden u zboží, v tomto případě byla dodací lhůta 10-14 dní.

    Věřím, že i přes jednodenní zpoždění byl kufr nakonec doručen včas, i když ne s dostatečným předstihem. Za veškeré komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží, které na stránkách inzerují, a za které jsem již při objednávce zaplatil, vůbec nemají k dispozici a dle jejich reakce v budoucnu už od svého dodavatele ani nebudou mít. Přesto je dané zboží na stránkách obchodu stále vystaveno s možností si ho objednat.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    batoh byl již označen jako nedostupný, každopádně děkujeme za upozornění. Za vzniklé komplikace se omlouváme. Chápu, že o zboží máte zájem a nyní Vás mrzí, že jej nemůžeme dodat. Nicméně, v momentě, kdy byla objednávka pořízena jsme ještě neměli informaci o tom, že je zboží nedostupné. Od distributora dané značky jsme měli mylné informace o dostupnosti, které jsme sdělili i Vám.

    Minulý týden jsem Vám zasílala email s nabídkou řešení této situace a omluvou.

    Věřím, že naši omluvu přijmete a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne

    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • cena a doprava zdarma

    Nerozumím tomu, že někdo nabízí něco, co nemůže dodat.

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,

    za mylné informace se omlouváme, od distributora dané značky jsme se dozvěděli až se zpožděním, že zboží již není skladem. Nicméně, již bylo z prodeje staženo. Děkujeme za upozornění.

    Za způsobené komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne


    Kateřina Říhová
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po objednávce před 15 dny, nemám ani zboží ani žádné info o zboží :(

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    Vaši objednávku evidujeme a čekáme na dodání jedné položky od výrobce ze zahraničí. Na našem webu byla uvedena doba odeslání 7 pracovních dní, bohužel se dodání z Německa patrně kvůli svátkům a inventurám opozdilo. V pondělí Vás bude kolegyně informovat s bližšími informace a pomůže vzniklou situaci vyřešit.

    Přeji Vám pěkný den.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • prozákaznický přístup, komunikace
    • nespolehlivý systém objednávek

    nespoléhejte se na dodací termín a objednávejte pouze s větším předstihem, ať máte možnost zajistit zboží jinde

    Reakce obchodu Bagalio

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Je mi velice líto, že se Vaši objednávku nepodařilo vyřídit v předvánočním termínu. Chyba byla opravdu na naší straně a již jsme provedli nápravu.

    S pozdravem
    Roman Klein
    BatohyBrašny.cz