• Najednou neexistuje ani webové strany ani mailová adresa!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ke zboží jsem se nakonec dostala a je v pořádku
    • nepřehledné webové stránky, špatně se vyhledává zboží
    • zmatky v komunikaci, neodpovídají na mail
    • zboží k vyzednutí až po měsíci a ještě pouze díky telefonickému dotazu
    • firma je v likvidaci

    Zvolila jsem možnost osobního vyzvednutí na ČM.V potvrzovacím mailu jsem byla informována, že část zboží budou objednávat, dorazí asi za 2 týdny. Po 3 týdnech, kdy se nikdo neozval, jsem se mailem dotázala, co se děje s mojí objednávkou, nikdo neodpověděl. Po osobní návštěvě obchodu - prý ještě něco doobjednávají, bude za pár dní. Opět se mi nikdo neozval, tak jsem volala do obchodu, kde mi bylo sděleno, že jsou v likvidaci, ale zboží pro mě tam naštěstí je a mám si ihned ten den vyzvednout. Takže kdybych se nezajímala, ani mi nejspíš nedají vědět a nevím, kde bych se k z velké části zaplacenému (měla jsem dárkovou poukázku)zboží dostala, když na prodejně již měli téměř všechno zabalené. Takže doporučuji nakoupit jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízejí zboží, které si nechají zaplatit a poté se omluví, že ho není možné dodat

    Pozor na "výhodné" akce, zřejmě jen lákadlo pro zákazníky, inzerované zboží vůbec nemají. Za mě palec dolů a nikdy více! Vůbec neobjasnili, proč se dodávka nemůže uskutečnit, pouze strohé vyjádření, že vrací peníze a že není možné zboží dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - dodací lhůta
    • - komunikace

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu. Mrzí nás, že máte špatný dojem. Vaší objednávku jsme se snažili vyřešit v co nejkratší možné době.
    Do 2 týdnů, jak je uvedeno na naších internetových stránkách, bylo zboží odesláno na Vaší adresu. V případě doručení zboží prostřednictvím PPL je třeba k době odeslání připočíst 1 až 2 pracovní dny na dopravu.

    V každém případě se snažíme vyhovět zákazníkovi a informovat ho o stavu objednávky. Pokud se tak nestalo, velíce se omlouváme.
    Příslušné oddělení, které objednávku vyřizovalo, jsme již ponaučili.
    Věříme, že podobná situace již nenastane.

    Děkujeme a přejeme Vám hezký den.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace ze strany obchodu, objednala jsem matraci do dětské postýlky o které jsem věděla, že není skladem. Doručení mělo být do dvou týdnu a po třech týdnech zatím žádná reakce ze strany obchodu ikdyž jsem zasílala emaily, že prosím o informaci. Zboží jsem zaplatila předem na účet, bohužel....

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení našeho obchodu. Vaší objednávku jsme znovu prověřovali a máme informaci, že platba ještě neproběhla, proto objednávka doteď nebyla zpracovaná.
    Zboží od dodavatele již dorazilo na náš sklad, jakmile dorazí platba, zašleme Vám matraci na Vaší adresu.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám příjemný den.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Bohužel mě nic nenapadá.
    • Kvůli dopravě zdarma.
    • Většina zboží není skaldem.
    • Když už je, tak vám ve finále řeknou, že ho skladem nemají a ještě si tam musím sama zavolat i po objednání.

    Když jsme obchod navštívila osobně, tak prodavačky na Zličíně naprosto zmatené. Potetovaná prodavačka byla absolutně mimo, když jsme se jí ptali na jedinou věc jestli mají skladem a to jí na iternetu měli psanou skladem právě na Zličíně, tak vůbec nevěděla, která bije a ve finále jsme odjeli bez té věci.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme za hodnocení našeho obchodu. Zároveň se omlouváme za způsobené potíže.
    Stránky aktualizujeme denně a snažíme se aby nedocházelo k podobným problémům.

    Za personál se také moc omlouváme a doufáme, že i přes tuto zkušenost občas navštívíte naší prodejnu, kde zmiňovanou prodavačku již nepotkáte.

    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - špatná komunikace obchodu
    • - inzerují nesmyslný stav zboží

    Objednal jsem autosedačku, která je na stránkách inzerovaná jako "skladem". Druhý den jsem dostal email, že skladem není a obchod ji objednává. Po několika dnech jsem napsal dotaz, jak to s autosedačkou vypadá, ale po týdnu zatím bez jakékoli reakce. Dodnes je na webu zboží uváděno jako "skladem"...

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme Vám za hodnocení našeho obchodu, zároveň se omlouváme za nedorozumění.
    Zboží opravdu máme skladem a ihned zítra bude odeslané na Vámi uvedenou adresu.
    Ještě jednou se omlouváme za pochybení a děkujeme za pochopení.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zklamala me nalepena cenovka na zbozi,u zbozi z e-shopu jsem se s tim setkal poprve

    Priste zvolim jiny obchod

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    Děkujeme za Váš názor a hodnocení našeho obchodu.
    Zároveň se Vám chceme omluvit za nedorozumění a případnou komplikaci.
    Jsou to výjimky, kdy objednané zboží bereme ze skladových zásob prodejen.
    O skutečnosti, když máme pouze vystavený kus skladem, vždy zákazníka informujeme a na základě jeho rozhodnuti postupujeme.
    Tedy pokud zákazník nesouhlasí s dodaním vystaveného výrobků, objednáme nové zboží u dodavatele, na které zákazník musí chvíli počkat.
    Pokud jste o této skutečnosti nebyl informován, rádi Vám nabídneme vracení zboží s výměnou za úplně nové od dodavatele.
    Náklady za vracení zboží Vám rádi proplatíme.
    Prosím o informaci s číslem objednávky na email [email protected] jak jste se rozhodl.
    Doufáme, že budeme moct situaci napravit.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při nákupu dárkových poukazů zavádějící info!

    Velmi mě zklamalo, když na stránkách nabízíte, cituji:"Jak vám poukaz doručíme?

    Ve chvíli, kdy je vaše objednávka vyřízena (uhrazena), zašleme vám dárkový poukaz emailem. Dárkový poukaz je formátu PDF. Můžete jej vytisknout na libovolné tiskárně a předat obdarovanému."

    Poukazy jsem uhradil platební kartou, nicméně v době úhrady, jak píšete, jsem je neobdržel. Tzn., že jsem je nemohl použít jako zamýšlený dárek. Chápu, že to byla moje hloupost, nakupovat ještě o Štědrý den, ale když jsem na Vašich stránkách tu možnost našel, chtěl jsem ještě poukazem udělat radost bratrovi a jeho těhotné přítelkyni. Bohužel........... nepovedlo se.

    Tak se nezlobte, že celkový dojem z mého nákupu je mizerný.

    Rozhodně nepatřím k lidem, co mají ve zvyku si stěžovat, ale tohle mě přinutilo Vám formulář vyplnit, protože pokud informace upřesníte, ušetříte podobného zklamání další potenciální zákazníky.

    S pozdravem a přáním všeho dobrého do Nového roku!

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    Velíce se omlouváme za způsobené potíže související s objednávkou na našem internetovým obchodě.
    Opravdu nás mrzí, že jste objednané zboží nemohl použit jako Vánoční dárek.
    Jak již víte, zaslání dárkového poukazu se odložilo, kvůli Vánocům, na následující den, tedy 25.12.2013
    Na základě Vašeho hodnocení jsme provedli opatření, aby podobná situace se v budoucnu neopakovala.
    Děkujeme Vám za Váš názor a pochopení.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nenabizi zadne vyhody, nakopak.
    • Spatna komunikace, nebo spise zadna. Prezentace slev na eshopu byla ze strany obchodu nepravdiva.

    Neprijemny personal, nekomunikuji, spatna prezentace na eshopu.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za hodnocení našeho obchodu, zřejmě došlo k nedorozumění.
    Abychom zjistili, kde nastala chyba, prosíme o upřesnění o jakou nepravdivou informaci se jedná?
    Předem děkujeme za odpověď.
    Tým Babypark.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zakoupil jsem dárkový elektronický poukaz.
    O víkendu (byť se jednalo o jeden email) není možné tento poukaz odeslat, přišel v pondělí.
    Na poukazu není vyznačena platnost a hlavně platí pouze pro nákup přes eshop. Tzn. fyzicky na prodejně je k ničemu.
    Bylo nutné si zboží fyzicky vybrat, nechat dát stranou, na to samé zboží elektronicky udělat objednávku a nechat přepravní společností zaslat domů.
    Jak ekologické a ekonomické ...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kontrola zasílaného zboží - přišlo s instalovanou ochranou proti krádeži.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kocarek jsem objednala z duvodu, ze byl uvaden skladem!!!!!!! i fusak!!!!!!!!! na ostatnijsem chtela pockat, ted musim cekat na vse 6-8 tydnu...jsem opravdu zklamana, navic jsem dvakrat volala a velika neochota.

    nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá cena
    • Možnost on-line platby
    • Známá kamenná prodejna
    • Zmatky v komunikaci
    • Nepříjemné chování
    • Dlouhá dodací lhůta

    Po objednání zboží a zaplacení platební kartou online mi z obchodu volali s tím, že v eshopu měli chybu, a že mi za uvedenou cenu nejsou schopni dodat celou objednávku tak jak byla nejprve potvrzena a zaplacena. Během telefonátu jsme se domluvili, že mi nakonec tu objednávku dodají za původních podmínek, protože to byla chyba na jejich straně. Nicméně trvalo ještě několik dní než se všechno vyjasnilo, mluvila jsem opakovaně s několika různými lidmi na straně obchodu, a ne všichni byli zrovna příjemní. Ve finále se ale vše vyřešilo k mé spokojenosti. Jen doba dodání díky tomu byla nadprůměrná - 5 pracovních dní, kdy v jiných obchodech při platbě online většinou ten samý den expedují. Kočárek mi navíc přišel bez faktury a potvrzeného záručního listu. Po mém upozornění bylo přislíbeno, že ho obratem posílají. Je to už téměř týden a záruční list zatím nedorazil. Budu opět urgovat. Obchod jsem si vybrala kvůli ceně a dostupnosti kočárku na skladu. Po mých zkušenostech bych tam znovu nakupovala jen kdyby cena byla opět výhodnější než jinde. Jinak z hlediska služeb hodnotím jako podprůměr a spíše nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrá otevírací doba kamenného obchodu
    • Docela přehledné stránky
    • Příjemná obsluha na prodejně (P9 ČM)
    • Nelze zjistit kdy bude zboží k dispozici
    • Nesouhlasí kody výrobků! Objednal jsem si úplně jiné zboží, než které jsem následně dostal. Podle webu mělo být původení zboží na skladě, prodavačka ho však nenašla.
    • Tisk nesmyslného množství papíru při objednávce přes web. Při nákupu přes pokladu dostane zákazník pokladní bloček, při objednání přes web se tisknou 2 archy A4!

    Pokud člověk bydlí blízko obchodu a nechce se mu shánět zboží jinde, vyplatí se objednat si sortiment přes web a doufat, že dostane to co si objedal (lepší je to při převzetí dobře zkontrolovat!).
    Celkově mě ale nákup, kontrola a následná reklamace stály tolik času, že příště nejspíš nakoupím někde jinde a najednou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - zboží objednáno 27.10. jako "skladové"
    - druhý den, při ověření dostupnosti, upraveno dodání na 1-2 týdny
    - po dvou týdnech (11.11.) znovu ověřena dostupnost s výsledkem: "zboží očekáváme každým dnem"
    - čtvrtý týden (21.11.) další kontrola termínu dodání následovaná potvrzením dodání pátý týden (25.11.)
    - 25.11. při osobním odběru (cca poledne) informování o zaslání zásilky službou PPL na adresu bydliště, protože zatím nedorazila na provozovnu
    - 25.11. večer, po další urgenci, objednávka zrušena (produktové odd. není schopné informovat, natožpak garantovat skutečný termín dodání a stále dodává na pobočku neurčité informace)

    - dodatek: u zboží stále svítí informace o dodání za 1-2 týdny...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nesouhlasí skutečný stav dostupnosti zbozi s informacemi z eshopu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží označené jako "skladem " ve skutečnosti prodejce teprve objednával s dodací lhůtou 3 -4 týdny, zatím nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • široký sortiment
    • špatná informovanost
    • zmatek v objednávkách
    • nekompetentnost personálu
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • občasné akce
    • dlouhé dodací lhůty

    Objednala jsem si autosedačku za velmi výhodnou cenu,bohužel nebyla skladem,dodací lhůta 3-4 týdny.Po pěti týdnech,jsem psala e-mail,s odpovědí,že ověřují dodání u dodavatele.Odpovědi už jsem se nedočkala.Po té jsem telefonovala na Černý Most,kde ani sami nevěděli,kdy sedačka dorazí.To už bylo 6 týden a slečna mi oznámila,,že to tak měsíc trvá",bohužel to trvalo 8 týdnu,když už jsem chtěla objednávku zrušit,sedačky dorazili na centrálu.Po mnoha telefonátech,psaní e-mailů a zpráv na FB jsem úplně ztratila chuť v tomto obchodě něco kupovat.Naštěstí sedačka dorazila v pořádku.Takže co není skladem,rozhodně nedoporučuji objednávat,pokud to nepotřebujete následujících dvou měsících.