• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - nákup realizován z důvodu relativně dobrých recenzí většího počtu uživatelů
    • - možnost osobního odběru
    • - poměr kvalita vs. cena dobrý
    • - zboží uvedeno při objednání skladem a potvrzena rezervace e-mailem a tučně zvýrazněno, že na prodejně k vyzvednutí do 7 dnů, jinak bude zrušena (dole nenápadně a přehlédnutelně nezvýrazněným písmem uvedeno, že až bude zboží připraveno k vyzvednutí, bude odběratel informován), považuji za klamavou praktiku vůči spotřebiteli
    • - následně za 2 dny e-mailem nová zpráva, že zboží není dostupné a bude dodáno během 1-2 týdnů (přestože při objednání bylo skladem!)
    • - je to 10 dnů a žádná reakce obchodu, přestože na web inzerovány nově dodávky max. do 7 dnů od objednání

    - klamavá praktika při potvrzení zboží (namísto zvýrazněné info o připravenosti zboží k vyzvednutí ve lhůtě považuji za vhodné zákazníka informovat o nedostupnosti zboží, nové objednací době ...)
    - nedoporučuji zejména z důvodu špatné následné komunikace ze strany obchodu a výdejního místa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace. Pokud objednávané zboží není skladem, nemáte jistotu, zda ho vůbec někdy obdržíte. Na stránkách e-shopu jsou uvedeny jiné dodací lhůty, než ty, které vám následně slibují telefonicky, a jsou delší. Zimní fusak objednaný v říjnu mi ještě nedošel,a to je duben.Ještě začátkem února slibovali, že za týden by měl dorazit. Samozřejmě, že o zboží již nemám zájem.

    Nespolehlivý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace prodavaček a ochota,zboží nikdy nebylo kompletní
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Neschopnost dodat zboží ve slíbeném termínu(do 14 dní), už je to skoro dvě měsíce a stále je sliby.

    Bohužel musím napsat, že po měsíci a půl objednané zboží stále nepřišlo. Kdybych do obchodu nepsala každých 14 dní, tak se zřejmě nikdo neozve. Na email pouze odpoví, že zboží nákladní do 14 dnů a opět se nic neděje. Nevím, zda je chyba dodavatele nebo obchodu, ale nikdo Vám nic nevysvětlí, což je podle mého názoru neseriozní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikacia personalu podla nalady

    cez Internet som si objednala kocik s tym, ze si pren pridem osobne.predtym som sa tel informovala, ci je kocik v poriadku a bolo mi povedane, ze ano.po prichode do predajne som zistila, ze konstrukcia kocika je poskodena resp.poskriabana z jednej strany cca 15 cm z druhej strany mala viac skrabancov - boli to jasne viditelne skrabance, cize si to personal musel vsimnut, ale asi cakali, ze si to nevsimnem ja a kocik ihned vyplatim a prevezmem.kocik som neprevzala a najlepsie na celom je, ze uz druhy den bol opat v ponuke e shopu, cize kupujuci co kocik kupi bude mat po jeho prichode"radost" ide o kocik Bugaboo Bee + Neon Pop.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    je nám velice líto, že jste byla s našimi službami nespokojena.

    Dle informací z brněnské pobočky jsou šrámy zevnitř kočárku od výškově nastavitelné rukojeti a ze spodní strany způsobené skládáním kočárku. Bohužel tomuto nelze předejít a stalo by se to i u úplně nového kočárku. Tato limitovaná edice s modrou matnou konstrukcí je na oděry velice náchylná. Velice se omlouváme , že jsme Vás na toto neupozornili. Jsme si vědomi skutečnosti, že by se toto stávat nemělo, ale prodavačky si nevšimly výše uvedeného poškození. V žádném případě nečekaly, že si tohoto poškození nevšimnete. Ostatně kočárek Vám byl na prodejně přenechán k důkladnému prohlédnutí. Poté, co bylo zjištěno poškození jsme Vám nabídli slevu 20%, ale to jste odmítla navíc Vám bylo nabídnuto objednání nového kusu s dopravou na naše náklady.

    Kočárek je nyní opět v nabídce na eshopu, jelikož eshop je napojen na nás účetní systém, kde se tento kočárek stále eviduje. Vedoucí obchodu nejdříve musí posoudit poškození a zvážit, zdali model umístí do slevy.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Vubec jsem nebyla spokojena. Objednala jsem strisku na kocarek. Na obalu striskx bylo napsano 'vystavni kus' a po prohednuti strisky jsem zjistila, ze opravdu na kocarku byla a navic, ze ma utrzene jedno poutko na pripevneni a je v tom miste rozparana. Nejsem z Prahy, nastesti jsem brzy mela cestu do ph, tedy jsem vzala s sebou a musela menit. Bydlet na druhe strane republiky, muzu za sve posilat postou, ze! Navic pri vymene ani omluva, proc jako posilaji pouzite, navic rozbite zbozi, jedine na co se prodavacka na Cernem Moste zmohla bylo, ze nevi proc to tak poslali, ze ona to nebyla - uzasna vymluva! Nehlede na to, ze na Zlicine i Cernaku meli dalsi stejne barevne strisky, takze to nebyla posledni skladem. Prijde mi to jako, ze zkouseli udat ponicenou strisku, kdyz mysleli, ze jsem z daleka a treba si nevsimnu a nebudu kvuli tomu jezdit...

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    omlouváme za vzniklé komplikace. Rádi bychom upřesnili, že jste neobdržela výstavní kus. Na krabici, kterou jste obdržela bylo přeskrtnuté číslo jiné objednávky. To se stane v případě, kdy si zákazník zarezervuje zboží a poté rezervaci zruší. Kolegyně na obchodě si pro lepší dohledání zboží krabici označí číslem objednávky. Bohužel je pravdou, že stříška, kterou jste obdržela měla utržené poutko, bohužel toho si náš personál nevšiml. Standardně neprohlížíme nové zboží v krabici.

    Stačilo nás informovat emailem a zajistili bychom svoz zboží na naše náklady a výměnu stříšky. Tuto službu nabízíme zcela standardně.

    Ještě jedno přijměte naši omluvu za vzniklé komplikace.
    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • i kdyz vydal klubovou karty BABYPARK, neni mozne uplatnit slevu v internetobchodu, proto musim do kamenneho obchodu

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    klubová karta byla primárně určena pro zákazníky našich kamenných obchodů. Možnost kombinace s eshopem připravujeme a tato funkce bude na eshopu brzy spuštěna.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslali trochu něco jiného, a slibovaný dárek, za který si naúčtovali...

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    objednávku jste učinila 7.1.2013 ve 20.07. 8. ledna jsme potvrzovali dostupnost položek s tím, že 2 položky v objednávce bude třeba převézt z obchodu Černý Most. Bohužel jelikož se převoz z prodejny o 1 den opozdil, nebylo možné objednávku expedovat ve středu 9.1.2013. Za vzniklou situaci se Vám kolegyně omluvila a nabídla dárek zdarma a zaslání zboží bez poštovného. S tímto jste souhlasila, a tak jsme 11.1.2013 zásilku expedovali. Dárek Vám byl naúčtován za 1 Kč (z účetního hlediska nesmí být nic fakturováno za 0 Kč), a zároveň Vám byla ponížena cena dudlíku Airflex o 1 Kč. Není tedy pravda, že dárek Vám byl naúčtován. Taktéž komunikace z naší strany probíhala obratem.

    Přesto se omlouváme za komplikace a věříme, že dárek Vás nakoneč potěšil.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Místo objednaného nového zboží došel vystavený kus. Kromě značného opotřebení, chyběl originální obal a originální návod. Po urgenci bylo zboží vráceno obchodu a obchodem byla vrácena částka za zboží včetně dopravného do obchodu. Bohužel dojem z nákupu byl zkažen výše zmíněnou skutečností a nutností zboží vracet a zratit tak zbytečně čas s vyřizováním. Z tohoto důvodu dávám v hodnocení obchodu pouze 30%.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    Vámi objednaná židlička Hoppop Trono je od dodavatele dodávána zcela bez jakéhokoliv obalu, žádný originální obal k tomuto výrobku není. Tento výrobek nemá žádný karton ani jinou krabici. Od nás je pak balen do igelitu a případně kartonu. Bohužel díky tomu se může stát, že během přepravy od dodavatele k nám do obchodu či centrálního skladu může být výrobek zašpiněn.

    Omlouváme se ze komplikace.
    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost dodat nabízené zboží ve slíbeném termínu a mizerna a pomalá komunikace

    Tragedie

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojen s vyřízením Vaší objednávky. Bohužel Vámi objednané zboží nedorazilo od výrobce. Dne 17.12 jsme Vám nabídli náhradu, prozatím však bez Vaší reakce.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nabidka zbozi v dobre cenove relaci
    • dodaci lhuta,info proc je tak dlouha
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdybych zboží dostala,neměla bych jediný problém.Zbaží bylo na skladě a nikdo se neozval,takže netuším,co se stalo.Tímto vás tedy žádám,abyste mě informovali,co se tedy stalo a kdy mi zboží dorazí.Mockrát děkuji.ráda bych s vámi dále spolupracovala.S přáním pěkných dní Jitka Hřebenová
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komplikovana platba zo Slovenska. pri potvrdeni objednavky mi prisli platobne udaje na cesky ucet. bolo potrebne in pisat mail a ziadat info o slovenskom ucte.
    • ked obdrzali platbu,prisiel mi mail s oznamenim,ze im bola zaplatena nizsia suma a ziadali doplatenie. nakoniec uznali chybu a obchod prebehol ok. v buducnosti by som tu vsak uz nenakupovala.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 22.10. jsem objednal zboží
    • Den poté mi byl doručem email podepsán Veronikou Kotvanovou s tím,že druhý den bude zboží odesláno.
    • 30.10. jsem telefonoval na Černý most kde mi bylo řečeno,že mám volat pí.Kotvanovou a to jsem udělal.Ta mi sdělila,že zboží odešlo dopravcem,ale že to okamžitě prověří a zavolá.Což se do dnešního dne nestalo.
    • Dnes je 3.11. a zboží nikde avšak dostanu tento formulář jak jsem spokojen s nákupem.
    • Díky za optání,ale nejsem.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    přijměte prosím naši omluvu. Celá věc vznikla tím, že Vámi objednané zboží bylo skladem na Černém mostě, avšak bylo poškozené. Zaměstanci prodejny jej nepřevedly do reklamační skladu a tudíž se stále zobrazovalo jako skladem. Tímto se daly do pohybu věci, které následně vedly k výše zmíněným komplikacím.

    Omlouváme se za komplikace, které Vám přístupem našich zaměstnanců vznikly.

    Jinak ještě na doplnění. Dotázník chodí přímo z Heureka.cz. Chodí 10 den od učinění objednávky a my jeho zaslání nemůžeme nijak ovlivnit.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomunikuje ze zákazníkem a nedodržuje dodací lhůtu !!!!

    Vůbec nedoporučuji

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    omlouvám se, že nejste spokojena s komunikací s námi. Dle sdělení kolegyně Vám objednávka byla potvrzena. Pouze u jedné položky, která nebyla skladem její dostupnost ověřovala u dodavatele, ale zapomněla Vám tuto dostupnost následně sdělit.

    Za tuto chybu se omlouváme.
    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednala jsem si přebalovací podložku, u které bylo uvedeno "skladem". Ihned po objednávce dorazil mail, kde mi oznámili, že zboží bude do 14 dnů...dorazilo měsíc po objednání. Obrázek na podložce v e-shopu se neshoduje s obrázkem, který je na podložce, která dorazila. Na tuto skutečnost mě nikdo neupozornil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • pobočka Brno - nezájem ze strany prodavaček, nedostatek zboží k odběru

    koupě židličky Stokke pro dítě,proto zvolen Babypark, chtěli jsme využít akce Dny Marianne, zboží nenaskladněné, neochota a nezájem prodavaček, nutnost doobjednat zboží stejně v eshopu, přišlo mi, že prodavačky spíše svou přítomností obtěžuju,
    eshop - objednání, komunikace i lhůta dodání v pořádku, přesto obchod nedoporučuju a sám tam již nic nekupuju

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    dodávka zboží Stokke přišla do centrálního skladu v pátek 7.9.2012, tedy v první den konání akce Dny Marianne. Bohužel již nebylo možné toto zboží z centrálního skladu vyexpedovat na pobočku v Brně.

    Mrzí nás, že jste židličku nemohl zakoupit během Dnů Marianne, ale jsme rádi, že dodávka z eshopu proběhla v pořádku. Proto nás Vaše hodnocení velice mrzí.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktulizovaná nabídka prostřednictvím internetu.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    bohužel nerozumíme Vašemu hodnocení. Dne 10.9.2012 ve 22.57 jsme objednávala sedačku Zapp Xtra. Dne 11.9.2012 v 0.18 (tedy cca 1,5 hodiny po objednávce) jste psala email se žádostí o storno objednávky. Na základě Vašeho emailu byla objednávka stornována.

    Pokud došlo k nějakému omylu prosím ozvěte se nám na [email protected], abychom vše mohli vyřešit k oboustranné spokojenosti.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobre znacky
    • dodaci lhuta je prilis dlouha, ceny jsou mnohem vyssi nez v jinych obchodech

    dostupnost znacek ktere mam rada, ale spatna komunikace, nikdy se mi nedostala odpoved na muj e-mail, nevim jestli bych doporucila zde nakupovat, mozna bych doporucila si zajet do Rakouska...

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,
    27.8., tedy v den, kdy jste učinila objednávku, jste byla emailem informovaná, že do týdne bude objednávka kompletní a bude připravená k odeslání. Nosítko Baby Björn se muselo objednat. O této skutečnosti jste byla informována již při vkládání zboží do košíku (dodání 1-2 týdny). 1.9. Vám bylo zboží vyfakturováno a v pondělí 3.9. odesláno. Zboží bylo vyexpedováno v termínu, o kterém jste byla informovaná.

    V tomto případě nerozumíme Vaší reakci, o všem jste byla informována a objednávka byla expedována 6 dní po objednání, přesně jak uvádíme na webu.

    Přesto nás mrzí, že jste nebyla s našimi službami spokojena.

    Tým Babypark

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné výhody, zboží mi ani po 40 dnech nebylo doručeno, mizerná komunikace - pouze na mé vyzvání a ani to ne. Pouze sliby, nakonec se nikdo neozval.Neprofesionalita. Jedná se konkrétně o pobočku Zličín.
    • Hrozná komunikace. Nedodržení dodací lhůty, slíbeno 1-2týdny, ani po 6 týdnech zboží nemám.

    nedoporučuji, neváží si zákazníků,jejich heslem by mělo být slibem neurazíš.
    Raději objednejte někde jinde.

    Reakce obchodu Babypark s.r.o.

    Dobrý den,

    Vaši objednávku jsme přijali 10.8.2012. Prvotní chyba opravdu nastala na naší straně, kdy došlo u dodavatele k objednání chybné barvy postýlky. Za tuto chybu se Vám velice omlouváme.Postýlka dorazila do skladu 20.8, 2.9 dorazila zbylá položka z Vaší objednávky (kolečka). Ihned poté Vám bylo voláno, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Objednávku jste si přišla vyzvednout během, Dnů Marianne a ačkoliv během této akce objednávky nevydáváme, tak jsme Vám zboží připravili. Při markování pak byla zjištěna chyba v barvě. Jako kompenzaci za tuto chybu jsme Vám nabídli slevu 25% a samozřejmě objednání správné barvy. Zboží přišlo do našeho centrálního skladu 18.9.2012, bohužel Vaši objednávku jste stornovala.

    Za pochybení v barvě se Vám ještě jednou omlouváme. Z hlediska komunikace nespatřujeme v našem počínání výraznějších chyb. Zaměstnankyně s Vámi byly aktivně v kontaktu po celou dobu vyřizování Vaší objednávky.

    Tým Babypark