• Nedoporučuje obchod

    20 %

    po objednávce mi přišel mail, že zboží není skladem, bude do 3 týdnů. Po 4 týdnech jsem do obchodu volala, bylo mi řečeno, že zboží není ani u distributora a asi jen tak nebude. Na otázku proč mi to nedali vědět, když slíbili dodávku do 3 týdnů, bylo mi řečeno, že proč by volali, když zboží jim ještě nedorazilo. Logika. Dohodli jsme se, že si vyberu jiné provedení. Druhý den jsem volala, jaké provední bereme, bylo na skladu na Zličíně, tak mi bylo řečeno, že zboží hned odešlou. Po týdnu jsem opět volala, objednávku mi prý odeslali. Řešili to celý den, aby mi zavolali, že se zboží ztratilo u přepravce, takže mi pošlou nové. Je to celé víc jak 5 týdnů a mám sto chutí celou objednávku zrušit a objednat to jinde. Příště už jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velké zklamání,po slibu,že zboží převezou a připraví z druhé prodejny se tak během týdne nestalo.Nemám zájem už u této společnosti cokoliv kupovat.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • komunikace

    Objednala jsem si elektronickou odsávačku jak uvadí Heureka ovšem přišla ruční. Telefonáty v obchodě nikdo nebere. Přislíbený dárek jsme také neobdrželi. Zboží vracet nemůžu nutně jsem potřebovala, tak aspoň něco. Ovšem obchod nedoporučuji kvůli komunikaci s ním.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • objednávka trvala dlouho
    • zboží dodali na jinou adresu
    • vyměnili mi jiné zboží (místo žirafy medvídci)
    • dodali jiný dárek jako odměnu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprijemna komunikace, absolutni neaktualizovanost web stranek
    • Dlouhe dodaci lhuty!

    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • unikatni produkty (nelze nikde jinde v CR zakoupit)
    • komunikace, dopravce (PPL)

    nemohu doporucit

    1) komunikace
    po 5 tydnech od provedeni objednavky jsem nedostal zadnou informaci o tom kdy bude zbozi odeslano

    2) prepravce (PPL)
    neprijemny pracovnik prepravce, ktery ani po 20 letech nepochopil jak se chovat k zakaznikovi

    samozrejme je mozne, ze v tomto pripade slo o souhru nestastnych nahod

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    spatna komunikace
    byl jsem vyzvan k vyzvednuti, po urgenci jsem se dozvedel, ze neni skladem a ze bude do 10 dni a den na to mi prisel mail, ze uz se nevyrabi a rusi objednavku

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží jsem si normálně objednala na e-shopu.Když se více než týden nic nedělo, zavolala jsem na informační linku -Praha a tam mi bylo sděleno, že zboží již není..
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • napriek tomu ze pri kazdom tovare ktory som objednala mali uvedene ze je na sklade, ked som sa po 2 tyzdnoch informovala, co je s mojou objednavkou, odpoved znela ze sa caka na nejaky tovar! sami od seba sa ani neunuvali ma mailom o tom informovat

    nakupila som u nich preto lebo na slovensku sa nikto nezaobera znackou babybjorn, keby som vedela kolko to bude trvat tovar by som si objednala inde
    nedoporucujem z dovodu velmi dlhej dodacej lehoty a absolutne ziadnej komunikacie z ich strany o tom, v akom stave je objednavka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webových stránkách zboží šlo objednat a ve finále mi bylo zděleno,že zboží už nevedou.NEDOPORUČUJI!!!

    Na webových stránkách zboží šlo objednat a ve finále mi bylo zděleno,že zboží už nevedou.NEDOPORUČUJI!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ze 3 objednanych polozek byla dostupna pouze jedna. Druha v jine barevne kombinaci nez pozadovana a 3. polozku nemeli vubec.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • mé zboží uvedené jako dostupné skladem nebylo
    • předražené zboží
    • nedostatečný výběr

    mně nevyhovuje, ale určitě někdo si zde své zboží najde, já jsem zrovna neměla štěstí

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízel dětskou postýlku i s povlečením za akční cenu. Po předchozím telefonátu do pražské pobočky, kde mi paní potvrdila, že pokud je postýlka na internetu, tak jí mají skladem i cena odpovídá. Takže jsem postýlku objednala, přišlo mi potvrzení objednávky. Následující den mi přišel další mail z obchodu, že bohužel postýlku již skladem nemají a prý se nedá objednat. A nabídli mi za tu cenu jinou postýlku z prodejny s kosmetickými vadami. Což mi tedy nepřipadá jako adekvátní náhrada, takže obchod nedoporučuji.

  • Objednané zboží dodnes nedorazilo. Kontaktoovala jsem pracovnici která mi posílala potvrtzení objednávky a dodnes se mi nikdo neozval. Opravdu super přístup !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jednoznačně personal. Neochota, lhostejnost, protivnost a především neznalost prodavaček v brněnské pobočce. Pokusila jsem se nakoupit 2x, (autosedačku a letní clonu na kočárek) v rozmezí cca půl roku a pokaždé jsem raději odešla, o produktech jsem věděla víc sama, paní se tvářily, že jim překážím. Opravdu nic mi nedoporučily, neporadily, neukázaly, tudíž neprodaly...

    Sortiment asi ok, nicméně personál katastrofa. Takže doporučuji nákup raději přes e-shop...i když ten také nic moc, u produktu který jsem chtěla měli uvedeno "na skladě" nicméně po týdnu mi oznámili, že bude až za měsíc...prodejnu v Brně nedoporučuji, je zde několik lépe zásobených obchodů s mnohem vlídnějším a především proškoleným personálem.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • extrémně pomalý (zbytečně komplikovaný) výdej

    jestli vám nevadí čekání v téměř prázdném obchodě na Vaši internetovou objednávku, tak to není špatný obchod...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba vyřizování- u objednávky přes internet.
    • Neochota v obchodě. Nevstřícnost prodavaček - babypark černý most (byly tam 3)
    • Hezké webové stránky, z kterých je čiší profesionalita (tady to ale končí)
    • Komunikace skončila ve chvíli, kdy přijde email s oznámením: Jakmile bude zboží připraveno k odběru, budete kontaktována.
    • Žádná omluva-délka dodání bude trvat déle,nic.

    Objednala jsem si zboží (dodací lhůta do 2 týdnů) --> email, jakmile budeme mít připraveno k vyzvednutí budete kontaktována --> Za 5 týdnů jsem volala na prodejnu, kde mělo dojít k vyzvednutí, ještě tady objednávka není --> dnes je to 2,5mesice a NIC (ani mail se zpozdenim, prostě nic)