Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesouhlasí katalogové čísla, po týdnu oznámení , že díl vůbec nemají.

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den. Mrzí nás Vaše nespokojenost s nákupem. Bohužel jsme byli nuceni dle Vašeho požadavku ověřit kompatibilitu s Vašim vozidlem. Stojíme si za názorem že díl který jste objednal nebyl na Vaše vozidlo. Každopádně než jsme tento problém vyřešili, poslední díl se u dodavatele vyprodal. Ještě jednou se omlouváme. S pozdravem Autodíly RUBY

  • Nedoporučuje obchod

    Dobry den když prijde?? Cekam

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí Vámi udělené negativní hodnocení týkající se lhůty dodání. Vaše objednávka byla vytvořena dne 2.11. (sobota- o víkendu nepracujeme) a jednalo se o zakázkovou výrobu- nalakování blatníku do požadované barvy. Objednávku jsme do systému přijali v pondělí 4.11. a od tohoto dne se začala počítat výroba Vaší objednávky (5-8 prac.dní). Objednávka byla zaslána dne 14.11. což je osmý prac. den, z naší strany proběhlo vše v naprostém pořádku.

    S přáním pěkného dne,
    Team Autodíly RUBY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    30.4 jsem objednal ač skladem zboží bylo do 8.5 nepřišlo

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí,že jste s námi nebyl spokojen:-(
    Objednávky se snažíme vždy expedovat do druhého pracovního dne.
    Zboží, které naskladníme od našeho dodavatele pečlivě zkontrolujeme až pak odesíláme. Někdy se stává zvláště u podběhů, že dorazí prasklé:-(, my toto zboží však ihned dodavateli vracíme nazpět a objednáváme zboží nové na následující pracovní den, právě kvůli takovým případům máme uvedenou lhůtu dodání objednaného zboží 3-5 pracovních dní, s čímž při potvrzení objednávek je kupující srozuměn a bere na vědomí . Objednal jste si zboží v neděli v den před státním svátkem, bohužel v tyto dny my nepracujeme:-( Vaši objednávku jsme přijali tedy až 2.5. a Vaše objednávka byla expedována ( také kvůli poškození naskladněného kusu ze dne 3.5 i 4.5.) 5.5. v pátek, což je 3.pracovní den od objednání zboží. Pondělí 8.5. opět státní svátek a dnes Vám balíček bude doručován, je to 4. pracovní den. Tímto jsme Vaši objednávku z naší strany vyexpedovali v pořádku:-)

    Co se týká našich skladových zásob - po rozkliknutí pole s názvem "skladem" na našich stránkách se Vám zobrazí další dvě kolonky Sklad Autodíly RUBY a Skladem u dodavatele. Držíme u nás minimum zboží , téměř vše je u našeho dodavatele, pokud objednáte v pracovní den do 17.00, zboží bude naskladněno následující pracovní den a pokud bude zboží nepoškozeno ihned expedujeme:-)

    Moc nás mrzí, že Vaši objednávku nebylo možné doručit dříve než do tří pracovních dní. I tak budeme rádi, když se na nás v budoucnu opět obrátíte a pevně věříme, že budete s námi spokojen:-) Přejeme hezký zbytek dne.

    Team Autodíly RUBY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zdravím Vás zboží došlo na adresu,ale jsem nespokojený protože jeden blatník je v pořádku a druhý je špatně přilepený. Psal jsem email a nikdo se ani neozval jak to vyřešíme!Doufám že touto cestou se to rychle vyřeší děkuji moc Hejlek

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s kvalitou dodaného dílu. Zboží Vám samozřejmě vyměníme za jiné a věříme, že už budete 100% spokojen. Velmi se omlouváme, že jsme Vám odpověděli na email až druhý den, z důvodu nemoci našich zaměstnanců bohužel nestíháme odbavit všechny dotazy. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne.
    Team Autodíly RUBY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neexistující komunikace

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den. Děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás Vaše hodnocení. Komunikace existuje. V sekci kontakty máme kontaktní e-mail a telefon a na jakékoliv stránce máme kontaktní formulář. Stačí napsat a my Vám v nejbližší možné době odepíšeme. Vaše negativní hodnocení vzniklo z důvodu nemožnosti řešit reklamaci telefonem. Omezení telefonních služeb z důvodu nemoci jsme uvedli na stránkách e-shopu i v automatické odpovědi formou SMS na Váš nepřijatý hovor. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Autodíly RUBY

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obdržel jsem jinou chlad. Stenu. Novou jsem si musel zakoupit za plnou cenu, namisto abych doplatil rozdíl cen. Vratky za první stěnu jsem se za 14dni nedočkal.

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi. Rozdíl cen není možno započíst vůči sobě, naše účetnictví toto nepodporuje. Vaše peníze jsme Vám již navrátili. Zdržení bylo z důvodu ohlášené 14-cti denní dovolené. Děkujeme za pochopení.

    S přáním krásného dne,
    Team Autodíly RUBY

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednával jsem u této firmy zrcátko na vůz Škoda Octavia.Zboží dorazilo
    relativně rychle,žel při přebírání zásilky jsem spolu s pracovnicí České pošty zjistil,že z balíčku,který byl jen opravdu o málo věší než zrcátko,vyčuhuje dlouhý,ostrý plastový hrot,který byl podle všeho původně součástí zrcátka.Zásilku jsem tedy nepřevzal.Po několika dalších dnech mi bylo doručeno zrcátko nové,v až ironicky veliké krabici.Protože dosud mi od této firmy nedorazila jediná objednávka bez problémů a opravu vozu jsem tak musel odkládat i o víc jak týden,nemohu bohužel dost dobře doporučit.

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Hezký den pane Jane

    Velice nás mrzí že jste nebyl s nákupy na našem e-shopu spokojen.

    Dovolte nám alespoň zde, když jste nás v telefonním hovoru urážel a se slovy cituji "zařídím, že už si od Vás nikdo v životě nic nenakoupí,to budete čumět !" a nedovolil nám na Váš problém reagovat (založil jste telefon), se vyjádřit k Vaší nespokojenosti.

    Dne 2.6.2020 jsme expedovali zrcátko na Vámi zvolenou pobočku ČP
    Dne 8.6.2020 nám byla telefonicky nahlášená reklamace, kde jste reklamoval nekvalitní zabalení dílu
    (Za nekvalitní zabalení jsme se Vám hluboce telefonicky a následně e-mailem omluvili a potvrdili Vám že následující den odešleme díl nový, kvalitně zabalený a že se osobně postárám aby Vám zrcátko došlo naprosto v pořádku. Tyto dny kdy Vám bylo zboží expedováno byl krátce po zaučení nový skladník, kterého jsme později opětovně poučili o kvalitě balení všech dílů tak aby bylo vše podle našich vysokých standardů,skladník je stejně jako já člověk a ne robot)
    Dne 9.6.2020 Vám bylo odesláno zrcátko druhé (zrcátko bylo vloženo do větší krabice se speciální bublinkovou výplní - ale ne v zabalené "ironicky veliké krabici" jak se zmińujete v hodnocení)

    Jako omluvu jsme Vám dodatečně poslali slevový kód na další nákup.

    Dne 3.8.2020 jste si opětovně objednal na našich stránkách přední masku
    Dne 4.8.2020 došlo při přijetí zboží k vizuální kontrole Vaší masky, dále proběhlo kvalitní zabalení a expedici zboží

    Dnes 5.8 jste nás telefonicky informoval o tom že je díl poškozen (poškození vzniklo s největší pravděpodobností při manipulaci s balíkem u dopravce) a odmítl jste jakkoliv reklamaci zboží řešit.

    Standardně nabízíme zákazníkovi BEZPLATNOU výměnu zboží (bez nutnosti čekání na vyjádření reklamace ČP) nebo využití BEZPLATNÉHO navrácení zboží na sídlo naší firmy a okamžitému vrácení platby za zboží i s náklady za dopravu které jste zaplatil při dodání zboží k Vám.

    Velice se Vám touto cestou omlouváme za vzniklé komplikace.

    Stojíme se za tím že je náš zákazník na prvním místě a děláme pro spokojenost zákazníků maximum.

    Díky vysokému hodnocení věříme že Váš nákup nebyl na našem e-shopu posledním.

    Pokud byste měl zájem kontaktujte nás a my se pokusíme problém k Vaší spokojenosti vyřešit.



    S přátelským pozdravem Team Autodíly RUBY

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    špatné zboží-nekvalitní

    Reakce obchodu Autodíly RUBY

    Dobrý den. Jsme rádi že jsme se s Vámi vyřešili reklamaci prostřednictvím telefonu. Pro Vaší spokojenost jsme zaplatili dopravné za vrácení zboží a sjednali v nejrychlejším čase nápravu (vrátili peníze). Pokud nastane problém s kvalitou zboží, pokuste se nás před udělením negativního hodnocení kontaktovat - o vše se postaráme !! Team Autodíly RUBY