Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí. Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu. Více o Ověřeno zákazníky.

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Opakovaně zde nakupuji, velice. oceňuji i poradenství !!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Ochota
    • Doručenie

    Tovar prišiel rýchlo aj keď nebol skladom.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velký výběr, bezkonkurenční western, rychlost vyřízení objednávky.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doporucuji,jen dodani chvilku trva.vse probehlo bez problemu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Komunikace, ochota k výměně, vrácení...
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Vždy perfektní komunikace
    • Aktualizovaný eshop
    • Dobré ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • malý dárek při nákupu nad 3 000 Kč ( karabina v hodnotě 35 Kč )

    velký výběr , rychlá a ochotná komunikace se zákazníkem, super akce

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Chyba v systému. Zboží bylo psané, že je na skladě, přitom nebylo. Takže na balík čekám a ještě čekat budu. Kdybych to věděla objednám jinde..

    Jinak fajn E-shop, pěkné ceny a zboží. Určitě zde ještě objednám, tak snad to bude příště lepší..

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den,
    za způsobenou komplikaci se Vám omlouváme. Skutečně došlo k chybě v našem IT systému v souvislosti s napojením na IT systém dodavatele. Úplně eliminovat tyto případy bohužel nelze, občas se stávají a ani my nemáme možnost to ovlivnit. Nicméně informovali jsme obratem o této zkutečnosti. A přála jste si počkat. Zpoždění bylo 3 pracovní dny oproti normálu. Možná škoda dát rovnou, že nedoporučujete.
    Věříme, že Váš příští nákup v našem obchodě bude již zcela v pořádku.
    S pozdravem, Aurashop.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Naprostá spokojenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání, výběr
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé doručení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Široký výběr
    • Kvalitni zboží
    • Cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělá komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    ceny - rychlost dodání

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vzdy vsechno ok
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Slušné a solidní
    • ?
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží skladem odesíláno ihned
    • Zboží mimo sklad dodáváno v co nejkratším možném termínu
    • V případě jakékoliv nesrovnalosti okamžitá zpětná komunikace telefon/email ze strany obchodu
    • Zboží za velmi přijatelné ceny
    • Veliký výběr produktů
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Super komunikace
    • Rychlé vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobré ceny
    • rychlé dodání zboží
    • široký výběr produktů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široký výběr
    • Levné alternativy
    • Nepřišel dárek k nákupu
    • Špatný zákaznický servis

    K objednávce nepřišel dárek, který je na e-shopu zmíněn. Po upozornění na tuto chybu bylo nutné vyměnit si asi 6 e-mailu a přiložení screenshotu úvodní stránky, kde je napsáno o tomto bonusu k objednávce, aby personál uznal, že udělal chybu. Nabídla jsem tedy, že dárek nemusí posílat extra, ale mohou jej přiložit k mé další objednávce - opět nepřišel. Opět jsem psala e-mail, tentokrát byl už dárek odeslán, nicméně mi na e-mail nikdo neodepsal, já jsem tudíž do poslední chvíle netušila, co za pofidérní balík mi to má přijít. Jelikož mě o balíku nikdo neinformoval, byl odeslán na fakturační adresu, což není mé bydliště, tudíž jsem si pro něj musela ještě navíc jet. Omluva žádná, kompenzace žádná, komunikace velmi špatná a arogantní.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, je nam lito, ze se toto stalo. Bylo to zpusobeno spatnou komunikaci se skladem, kde se v predvanocnim obdobi nestihalo resit, ze nektere balicky odesli bez darku. Resp. nebyli informovani spravne. Druhy email jsme ale neobdrzeli ohledne darecku, proto jsme nemohli reagovat. Tedy si myslim, ze automaticky na to sklad prisel z prvni objednavky a snazili se to napravit doposlanim. Balik se tedy poslal na jedinou adresu, kterou jste nam uvedla v predchozi objednavce a kam se delala i vymena. Nejsme si vedomi toho, ze by byla komunikace arogantni. Naopak jsme se snazili prijit na to kde je chyba. Ted jiz to zpet nevezmeme. Kazdopadne tedy budeme radi, kdyz nas budete kontaktovat a obrzite kompenzaci, protoze se v tomto pripade skutecne stala chyba.