Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Chyba v systému. Zboží bylo psané, že je na skladě, přitom nebylo. Takže na balík čekám a ještě čekat budu. Kdybych to věděla objednám jinde..

    Jinak fajn E-shop, pěkné ceny a zboží. Určitě zde ještě objednám, tak snad to bude příště lepší..

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den,
    za způsobenou komplikaci se Vám omlouváme. Skutečně došlo k chybě v našem IT systému v souvislosti s napojením na IT systém dodavatele. Úplně eliminovat tyto případy bohužel nelze, občas se stávají a ani my nemáme možnost to ovlivnit. Nicméně informovali jsme obratem o této zkutečnosti. A přála jste si počkat. Zpoždění bylo 3 pracovní dny oproti normálu. Možná škoda dát rovnou, že nedoporučujete.
    Věříme, že Váš příští nákup v našem obchodě bude již zcela v pořádku.
    S pozdravem, Aurashop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Široký výběr
    • Levné alternativy
    • Nepřišel dárek k nákupu
    • Špatný zákaznický servis

    K objednávce nepřišel dárek, který je na e-shopu zmíněn. Po upozornění na tuto chybu bylo nutné vyměnit si asi 6 e-mailu a přiložení screenshotu úvodní stránky, kde je napsáno o tomto bonusu k objednávce, aby personál uznal, že udělal chybu. Nabídla jsem tedy, že dárek nemusí posílat extra, ale mohou jej přiložit k mé další objednávce - opět nepřišel. Opět jsem psala e-mail, tentokrát byl už dárek odeslán, nicméně mi na e-mail nikdo neodepsal, já jsem tudíž do poslední chvíle netušila, co za pofidérní balík mi to má přijít. Jelikož mě o balíku nikdo neinformoval, byl odeslán na fakturační adresu, což není mé bydliště, tudíž jsem si pro něj musela ještě navíc jet. Omluva žádná, kompenzace žádná, komunikace velmi špatná a arogantní.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, je nam lito, ze se toto stalo. Bylo to zpusobeno spatnou komunikaci se skladem, kde se v predvanocnim obdobi nestihalo resit, ze nektere balicky odesli bez darku. Resp. nebyli informovani spravne. Druhy email jsme ale neobdrzeli ohledne darecku, proto jsme nemohli reagovat. Tedy si myslim, ze automaticky na to sklad prisel z prvni objednavky a snazili se to napravit doposlanim. Balik se tedy poslal na jedinou adresu, kterou jste nam uvedla v predchozi objednavce a kam se delala i vymena. Nejsme si vedomi toho, ze by byla komunikace arogantni. Naopak jsme se snazili prijit na to kde je chyba. Ted jiz to zpet nevezmeme. Kazdopadne tedy budeme radi, kdyz nas budete kontaktovat a obrzite kompenzaci, protoze se v tomto pripade skutecne stala chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rozbalene boty,v igelitovem pytli

    Boty dorazily rozbalene pouze v igelitovem pytli bez krabice,Hruza!!

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Boty jsou od výrobce zabalené POUZE v igelitu. Nemají krabici a nejsou rozbalene. Jsou zcela nové. Pokud kvůli obalovému materiálu, který navíc zvolil výrobce, nám dáváte špatné hodnocení, tak to skutečně není v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Ačkoli má e-shopu napsáno, že odeslání možné za týden, přišel mail, že nedostupné a byla mi nabídnuta alternativa avšak o 3000,- dražší a u výrobku opět uvedeno, že odeslání do týdne. Takhle jsem to měla u všech položek. Kamarádka má stejnou zkušenost. Už nikdy víc.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Je nám líto, že jste nepochopila fungování eshopu a nečtete ani upozornění na stránkách. V současné době se výrobci v předvánočním období potýkají se zvýšeným výpadkem produktů kvůli vyprodání. O tomto faktu upozorňujeme všude na stránkách. Jakmile jsme ověřili dostupnost, obratem jsme Vás kontaktovali a nabídli náhradu, která sice mohla být dražší, ale je jediná dostupná. Pokud chcete objednávat s garantovaným doručením, je třeba vybrat z produktů skladem. U ostatních ve zvýšeném období poptávky může nastat uvedený problém, který nemáme absolutně jak ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Z nákupu jsem extrémně zklamaná, chtěla jsem jen boty ale trvalo to extrémně dlouhou dobu než jsem konečně koupila ty správné. Fotky absolutně neodpovídají popisům a je mi jedno že jejich partnerský obchod ty fotky tak chce, objednala jsem boty a po obdržení jsem se zděsila, nebyly tmavě hnědé ale skoro oranžové, tak jsem je teď vyměnila. Na obdržení čekáte strašně dlouho, tabulka velikostí nikde a při výměně nemáte nárok na vrácení peněz, což je fakt stupidní, když vezmu v potaz, že vám přijde jiná barva bot se kterou se buď musíte smířit nebo to vyměnit. Potřebovala jsem tedy poradit, jedna slečna (dost protivná) mi řekla, že Old west jsou špatné protože střih boty není tvarově vhodný na nohu... 70% westernových bot na této stránce jsou od této značky. Podruhé jsem volala a spojila jsem se s druhou slečnou, konzultovala jsem s ní další boty (protože ani ty 2 neseděli a popis "vyberte o 1-2 čísla menší" mi fakt moc nepomáhá) a ta mi řekla že ty co mi její kolegyně radila dobré nejsou a že mám radši vzít ty a ty. Takže hádám že obě vám poradí s anglií, ale o westernu toho moc neví a každá doporučuje ty co ta druhá zas ne. Ani po osobní návštěvě jsem si moc nepomohla, v obchodě nemají skoro žádný výběr. Nakonec mi dali voucher protože jsem už nevěděla jaké a oni mi nemohli vrátit peníze, o voucher jsem si musela po týdnu napsat protože bych ho ani nedostala a po obdržení voucheru jsem dostala nižší částku než jsem měla dostat. Na další zprávu už ani nereagovali, extrémní zklamání.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, bohužel se Vaše recenze nezakládá na pravdě. Boty jsme zaslali v termínu, který jste předem věděla. Nasledně jsme se Vam snažily maximálně pomoci s výběrem. Boty jsme s Vámi vybíraly a vyměňovaly Vám je 4x. Navíc boty, které jste si objednala jsou nejoblíbenější a nejprodávanější modely. Přestože je u nich číslování trošku posunuté, tak najít si takové, aby seděly nakonec není problém. Stejně tak Vám kolegyně nabízela jiné moznosti - značky. Protože rozhodně nemáme jen Old west. Přestože jsme se maximálně snažily Vám poradit, najít alternativu. Kolegyně Vám neřekla, že jsou špatné, jen samozřejmě jsou ekonomičtěji zpracované než jiné. Navíc některé modely jsou vhodnější pro širší nohu. Ale právě proto máme tak široký výběr. Je možné si i do showroomu k nám boty objednat a přijít si je vyzkoušet. Toto jste taky nezvolila. Proto jsme nakonec poslaly voucher, protože žádné boty Vám neseděly. Žádnou další zprávu ohledně nižší částky jsme nedostaly. Tedy proto nikdo nemohl reagovat. Jinak odpovídáme na všechny zprávy obratem. Jak vidíte z dalších recenzí je evidentní, že problém není na naší straně. Částka za voucher je po kontrole správná a jedná se o cenu za poslední vrácené boty.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Předražené nekvalitní zboží.

    Předražené nekvalitní zboží,které lze koupit mnohem levněji přímo v *editováno*

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, toto je naprosto neodpovídající recenze. Neprodáváme ŽÁDNÉ zboží z asijkého eshopu. Obdržel jste boty, které jsou od německé značky uvedené v nabídce. Jedná se o boty kožené, tedy žádné pochybné zboží. Pokud se Vám nelíbí zpracování, máte možnost vrátit zboží do 14ti dnů. V případě, že máte představu lepšího zpracování a jemnější kůže, je potřeba si výrazně připlatit.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Jinak ok
    • Přišlo mi něco jiného než jsem si objednala
    • Trvalo více jak týden, než mi to odeslali

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Děkujeme za recenzi. Jen by bylo vhodné uvádět fakta. V eshopu při objednání máte nyní datum DO kterého zásilku odešleme. Tedy s odesláním objednávky a jeho termínem jste seznámena předem. Vaši jsme měli poslat do dnešního dne. Přesto jste ji obdržela o 4 dny dříve. Zároveň nemáme zprávu od Vás o tom, že by Vám došlo jiné zboží. V opačném případě by bylo ihned řešeno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nabízené v e-shopu, ale po objednání dají info, že daná velikost se nevyrábí a nabídnou vám o číslo menší, nebo větší. Byly to ale boty!!

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Vážený pane, my nejsme výrobce těch bot. Prodáváme a snažíme se poradit i velikosti dle zkušeností. Výrobce má řadu bot pro mládežníky, kde jsou neodpovídající velikosti. Stejně tak, pokud nějaká velikost není dostupná, tak to nejsme schopni ovlivnit, když nevybíráte ze zboží, které je označené SKLADEM. Stále ještě je aktuálně problém, protože není vše ve výrobě tak rychle jako dříve, a jak bychom si přáli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží, které bylo na stránce avizováno, ae po zaplacení ukázalo jako vyprodané a naskladní se do dvou měsíců. Byly mi nabídnuty dvě náhradní varianty. Jedna levnější, druhá ve stejné ceně. Vybrala jsem tu ve stejné ceně. Obratem mi bylo sděleno, že tento produkt už je o 200, - Kč dražší. Odstoupila jsem od objednávky a mnou původně požadovaný produkt jsem koupila bez čekání u jiné firmy za podstatně nižší cenu.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, Váš příspěvek se nezakládá na pravdě. Nabízeli jsme 2 druhy, bohužel oba byly dražší. Nikdy jsme Vám nenabízely levnější a stejnou cenu. Obě náhradní varianty, které jsme poslaly, jsou dražší a cena zůstala stále stejná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná výhoda
    • Šílenej obchod, už nikdy víc

    Koukám tady na ty recenze a nechápu. Na jiných portálech má aurashop šílené hodnocení, proč tady jsou s ním lidi spokojení? Může za to tento dodatek v každém mailu, který zásadně ovlivnil celkové hodnocení Heureky - "Chcete 5% slevu na další nákup? Dejte nám 5* hodnocení na heureka a sleva je Vaše." Nevěřte zdejšímu hodnocení, je to vykoupený podvod.
    Z vlastní zkušenosti s XY objednávkami od Aurashop nedorazila v pořádku a včas nikdy žádná, jen jedna s 1 bězným kusem zboží. Např. na dotaz po měsíci, kdy zaplacené zboží přijde, když slíbená dodací lhůta dávno vypršela, na Vás arogantně vyjede nějaká ženská, že u výrobku je nově (a ne v době objednání) psané nové datum(!!!). A když čekáte do toho data, stejně se nic neděje, nikdo se Vám neobtěžuje napsat, že čekáte zbytečně. Tak čekáte další týdny, drží vám peníze, zboží nepřichází, nikdo vás nekontaktuje. Když se zeptáte na dostupnost zboží nebo se jinak připomenete, tak vám buď tlačí něco úplně jiného, nebo vymýšlí další a další lhůty, které se protáhnou např. až na 6 měsíců celkem, a to ještě kdoví jestli apod.
    Komu to stojí za sebrání veškerého času a nervů, když zboží stejně spíš nedostane a ještě mu zadržují zaplacené peníze, prosím, směle do toho. My už po těchto zkušenostech nakupujeme jen ve funkčních obchodech - *editováno*. Ve všech zmíněných obchodech mají též věrnostní programy, kde se slevami nakonec dostanete zboží nejen levněji, ale hlavně během pár dní a přesně to, co jste si objednali. Aurashop palec dolů a naposledy.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Vážená paní. Dala jste si tu práci, že jste našla další dotaz na hodnocení zboží (předchozí negativní hodnocení ze včerejška je od stejné zákaznice) - uzdečky, které jste u nás objednala tři dny před tím než jste dala tuto druhou špatnou recenzi. To asi svědčí o nějaké osobní mstě. NIKDY jste u nás neobjednala nic, co by trvalo dodání půl roku. Stejně jako uvádíme v recenzi níže. Je to lež! Tuto objednávku, kterou recenzujete, tak jste NIKDY ani nezaplatila. Ihned po obdržení termínu uzdečky jsme Vám ji rušili. Je to proto, že jste vybírala věci, které nejsou skladem. A jak jsem uváděla níže, tak jsme ihned o tom komunikovali. Nakupovala jste u nás 4x. 2x dodané, 2x byl problém, ale nikoliv na naší straně, ale na straně dodavatelů. V této nelehké době, značně ovlivněné Covid-19 je bohužel dostupnost zboží mizerná a my ji nedokážeme ovlivnit. Nikdo Vás nenutí u nás nakupovat, pokud jste tak strašně nespokojená. Na negativní recenzi máte samozřejmě nárok, jen jsem měla potřebu vysvětlit ostatním zákazníkům i pohled z naší strany.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůty jsou 10x tak delší, než uvádí, posílají chybné zboží

    Čekání půl roku na zboží, dodání chybného zboží, čekání na výměnu, které jsme se stejně nedočkali. Než vyřeší 1 objednávku správně, tak vám to zabere 100 emailů a půl roku času, pokud ji tedy vůbec vyřeší, my to vzdáváme. Na e-maily možná odepisují, ale to je tak vše. Skrz špatné zkušenosti už zde neplánujeme nakupovat.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Po celou dobu objednávky, která neproběhla před půl rokem, jak uvádíte, ale 25/11/2021, kdy již bylo vše v předvánočním provozu, tak se skutečně dostupnosti některého zboží prodlužují. O tom jsme ale informovali jak před nákupem (bylo to v informační liště i v potvrzení emailu, že dostupnosti jsou nyní zhoršené v důsledku kontejnerové krize a COVID opatření. Celou dobu jsme vše komunikovali. Jsme na 3 telefonních číslech, kde není problém denně v pracovní hodiny, nám zavolat a zeptat se na aktuální stav. Nemusíte u nás nakupovat, ačkoliv se skutečně snažíme maximální možnou měrou s každým zákazníkem komunikovat, tak ne vždy jsme schopni vyřešit vše ke spokojenosti. Nicméně by bylo dobré uvádět skutečnosti dle pravdy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Mnoho věcí z eshopu nemá dodavatel skladem
    • Nutná platba předem u některých věcí

    Bohužel obchod inzeruje věci, které poté nedodá kvůli nedostupnosti u výrobce. Už se mi to stalo několikrát, skoro každá objednávka je problém. Navíc vyžadují platbu předem a poté na peníze člověk zase čeká než dorazí zpět. To hodně odrazuje.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Bohužel je aktuálně situace se zbožím horší po Covidu než jindy. Tedy skutečně se může stát, že je u výrobce vyprodáno. Každopádně vždy reagujeme ihned zpět a řešíme alternativu. Platbu předem vyžadujeme jen pro určité druhy přepravy - jako zásilkovna. Jinak nikoliv. Pro neřešení alternativ máme skladem dostatečné zásoby, stačí jen vybírat ze skladového zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka byla odeslána neúplná! Po telefonické domluvě mi bylo řečeno, že bude dodáno později ,je to už přes týdny a stále nedorazilo!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Neměli spoustu objednaného na skladě
    • Poslali spoustu věcí v jiných velikostech či barvách

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den,
    předně bych ráda upozornila, že jste objednávala věci, které nebyly skladem, ale s delší dostupností na objednávku od výrobce. Něco z toho bylo aktuálně skladem - mělo delší termín dodání. Na což jsme Vás upozornili. Pak jeden kartáč byl v jiné barvě. Jinak jsme jiné barvy nezasílali. Co nebylo, tak jsme na Vaši žádost zrušili.

    • Po telefonickém rozhovoru paní byla velice příjemná, jen čekací doba mě mrzí
    • Zboží které jsem si objednala, neměli na skladě. Dostala jsem zpětnou vazbu, že toto zboží není na skladě, ale mají podobné. Vzhledem k tomu, ze jsem zboží nutně potřebovala, objednal jsem podobné co měli mít na skladě po 11 dnech, napsanem e-mailu ze objednávku ruším, pokud nebyla poslána. Jsem dostala zprávu, ze zboží dnes odeslali.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Děkujeme za recenzi, nicméně jste se špatně pochopily. Variantu, kterou Vam kolegyně nabízela nebyla SKLADEM u nás, ale u výrobce.
    Tedy nemohli jsme dodat hned. Koneckonců přímo odkaz na položku, kterou jsme nabídli jako náhradu, Vám řekne termín dodání. Obávám se, že jde tedy o nedorozumění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí zboží, které nemá

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den,
    ano, nabízíme i zboží, které je na objednávku. U každé položky je dostupnost označena a pokud je momentálně něco vyprodané, tak obratem informujeme.

  • zboží nebylo k dispozici

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, dekujeme za hodnoceni. Nicmene nerozumim prilis jeho obsahu. Objednavala jste zbozi, ktere bylo na objednavku. Po upresneni terminu jsme ho na Vasi zadost ihned zrusili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost doručení
    • Při vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů nevracejí zpět celou částku. Zboží jsem vracela obratem na vlastní náklady v originální neporušené krabici a navíc zabalené do další krabice, ale platba mi nebyla vrácena celá, byla odectena nejaka castka (nemam poneti za co,protože poštovné jsem hradila v obou směrech) na můj mail nikdo nereagoval. V tomto obchodě nikdy víc nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den,
    vrátili jsme celou částku zpět - dle obchodních podmínek. 2% si účtuje jen platební brána přes kterou jste platila, což je také uvedeno v obch.podmínkách. Taktéž jsme Vám reagovali na několik emailů, které jste zaslala a to v podstatě obratem. Jen jsme nebyli schopni Vám změřit stélku, protože boty fyzicky nejsou skladem. Ale to jsme Vám taktéž psali. Jiný email jsme do dnešního dne neobdrželi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohužel za týden jsem obdržela zprávu zboží nemají,teď čekám na vrácení peněz.Jsem naštvaná

    Reakce obchodu AuraSHOP

    Dobrý den, v aktuálním stavu se to, bohužel, stává, že nám výrobce posune nebo zruší dodání. Bohužel byla objednávka s položkou s dodáním do týdne od výrobce, kterou nám výrobce nyní zrušil. Bohužel toto nejsme aktuálně schopni ovlivnit.