Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Já nakupovala zde jednou a AuraSHOP doporučuji všem známím. Neboť když jsem já zadala špatně objednávku a objednala vel. pony místo full, své chyby jsem si všimla až u e-mailu o dnu doručení. Zavolala jsem na kontaktní číslo a vše domluvila návrat nerozbaleného zboží a odeslání nového. celá objednávka i s tou špatnou trvala asi týden, tak že nadmíru spokojená. Má známá ovšem popisovala podobné problémy jako spoustu lidí zde, a to špatná komunikace a dlouhá doba dodání. možná že to bylo způsobeno právě problémy s e-mailem.

  • Já recenze na tento obchod nečetla. A už ani žádné nikdy číst nebudu. Jsou zcela zavádějící a každý si může napsat co chce. I ten, kdo nic neobjednával. Já byla s obchodem moc spokojená. Dodali rychle i to co neměli. Naprostá spokojenost. Opravdu takhle člověk zjistí, že nejlepší je přesvědčit se sám. Přeji hodně spokojených zákazníků a méně nejspíše nekalé hry konkurence. Pěkný den

  • Nyní když jsem si přečetla o dalších nespokojených zákaznících tak lituji že jsem tyto recenze nečetla dříve, nic bych neobjednala, to jsem zvědavá, jestli mi moje peníze vrátí, jinak to dám klidně i do televize, taková nehoráznost zákazník platit musí a oni dělají mrtvého brouka.

  • Odpověď na reakci Aurashopu na mou recenzi ze dne 15.12.2014:

    Je naprosto bezpředmětné psát, že vám špatně chodí maily a že jste k zastižení na chatu. Vy máte problém dodat objednané a zaplacené zboží, takže vy máte začít komunikaci se zákazníkem. Mám na stránkách založený profil s mou adresou, e-mailem a telefonním číslem. To jsou tři způsoby, jakými jste mohli dát vědět o problémech s objednávkou. S tak neprofesionálním jednáním jsem se ještě nikdy nesetkala.

  • Dobrý den, nevíme o koho se jedná, tedy nejsme schopni danou komunikaci dohledat. To, že některé emaily spadnou do spamu je bohužel fakt se kterým si nelze poradit. Pokud by jste odeslala poštu znovu, případně zavolala, tak je možné danou věc velmi rychle vyřešit...

  • Dne 24.5.2014 jsem opět projevila snahu o komunikaci na stejnou emailovou adresu jako předtím, a dosud se mi nikdo z obchodu neozval. Toto není seriózní jednání. Pokud máte problémy s počítačem, nemůžete provádět internetový prodej. Nemám důvod zde uvádět kontaktní údaje, ty už máte. Stačí číst poštu.