• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Inzerují, že mají na skladě a nic tam nemají, inzeráty nestáhli ani, když mi napsali, že budou doskladňovat do konce března možná?

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaší recenzi. Ne všechno zboží zobrazené v e-shopu je fyzicky skladem. Z tohoto důvodu je u každého produktu uvedena dostupnost, která je zobrazena pod cenou zboží. Vy jste objednal zboží s dostupností NA DOTAZ. Takové zboží není obvykle skladem a to ani u dodavatele. Po ověření dostupnosti u dodavatele jsme Vás obratem informovali o předpokládaném termínu naskladnění, kdy jste nás informoval, že si na dodání počkáte.

    S pozdravem

    Petr Svoboda
    showroom

    AP Servis s.r.o.
    Francouzská 114
    101 00 Praha 10
    Tel.: +420 227 191 732

    https://www.apspotrebice.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Spatna informace na internetu. Stalo tam ze je konvice na sklade ale nebyla.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,

    děkujeme Vám za recenzi. Tato konvice je delší dobu nedostupná a u zboží je uvedena dostupnost NA DOTAZ. To znamená, že zboží není skladem a dostupnost se musí ověřit. To jsme i po přijetí Vaší objednávky provedli a o termínu předpokládaného naskladnění Vás informovali a jako alternativu nabídli dostupnější konvice.

    Pokud máte jakékoliv návrhy na zlepšení komunikace, tak nám prosím napište na [email protected]

    Děkuji

    Petr Svoboda
    showroom

    AP Servis s.r.o.
    Francouzská 114
    101 00 Praha 10
    Tel.: +420 227 191 732

    https://www.apspotrebice.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Předražené
  • Bez komunikace, nepřišli žádné informace o objednaném zboží.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,

    do objednávky jste zadal položky s dostupností NA DOTAZ. Takové zboží není skladem a to ani u dodavatele. Po ověření dostupnosti u dodavatele jsme Vám 30.11.2021 zaslali e-mail s informací o termínu naskladnění a navrhli řešení vyřízení objednávky. Zkontrolujte si prosím v e-mailu složky spam a hromadná pošta a dejte nám prosím vědět jaké řešení preferujete.

    Petr Svoboda
    showroom

    AP Servis s.r.o.
    Francouzská 114
    101 00 Praha 10
    Tel.: +420 227 191 732
    Fax: +420 227 191 735
    Mobil: 725 083 817
    https://www.apspotrebice.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Mraznička truhlová nefunguje-budu chtít vrátit zboží a peníze.
    Čistící krém-objednány 2 kusy-dodán 1 kus
    Čistící sprej na nerezové povrchy- objednány 3 kusy-dodán 1 kus
    Čistící sprej do chladniček-objednány 4 kusy-dodán 1 kus.
    Vše bylo vyfakturované a zaplacené.
    Jsem velmi nespokojená i s neochotou dopravce. Ještě jsem takovou zkušenost nezažila, jako nyní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím a ani mi nebylo sděleno, proč objednávka byla zrušena.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,

    Vaše objednávka byla automaticky stornována objednávkovým systémem e-shopu, jelikož neproběhla Vámi zvolená forma úhrady - platba kartou online.
    V případě zájmu o zboží si můžete zboží objednat znovu a pokud nemáte možnost využít Vámi zvolenou formu úhrady, tak e-shop Vám nabízí i další možnosti platby.

    Petr Svoboda
    AP Servis
    Praha 10, Francouzská 114
    E: [email protected]
    T: 227191732
    https://www.apspotrebice.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • z objektivních důvodů (pandemie) neprovádí instalaci výrobku
  • To co předvedl tento obchod je na blití. Napřed v 8:45 ráno, když jsem podle jejich navigace dorazil do obchodu mi řekli, že nelze prodat škrabku na sklokeramickou desku, v hodnotě 59. Kč.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Mrzí nás aktuálně uzavřené prodejny, které slouží nyní jen jako výdejní místa, ale prodejci Vás tak museli požádat o vytvoření objednávky před návštěvou showroomu v souladu s aktuálním opatřením. Víme, že to zákazníkům nákup neulehčuje a přináší podobné komplikace, ale věříme, že se brzy vrátí vše do normálu.
    Škrabka byla zakoupena a my Vám děkujeme za nákup.

    díky za pochopení a přejme hlavně pevné zdraví
    V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat

    Petr
    showroom - AP Servis, Francouzská 114
    e: [email protected]
    t: 227191732

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Plechy byly doručeny, avšak jeden roh otlučený a to pouze u dvou mělkých plechů. Hluboky byl v pořádku. Otlučení rohů nedošlo přepravou, ale už z výroby musela být chyba. Obal byl neporušený. Škoda že nemohu přiložit fotografii. Když si uvědomím co by znamenala reklamace tak jsem to raději nechal tak jak to je. Není nad nákup v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Dobrý den,
    Reklamace u nás není nic složitého. Neváhejte se na mě obrátit přímo na níže uvedeném kontaktu, nebo se zastavte přímo v naší kamenné prodejně a vše společně vyřešíme

    Petr Svoboda
    AP Servis
    Praha 10, Francouzská 114
    E: [email protected]
    T: 227191732
    https://www.apspotrebice.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/

  • Není možnost technické konzultace. Všude se to jenom slibuje.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Dobrý den,
    Určitě Vám rádi vždy technickou konzultaci poskytneme a jsme na to připraveni. Neváhejte nás kontaktovat:
    SERVIS a NÁHRADNÍ DÍLY: [email protected]
    PRODEJ SPOTŘEBIČU: [email protected]
    Můžete také využít chat na webu, nebo nám zaslat dotaz prostřednictvím sociálních sítí.
    děkujeme a pěkný den
    Tým AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tak vás tedy zdravím, to je dotaz, nic nemám tak jak mám hodnotit
    stále čekám a čekám

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Dobrý den,
    Omlouváme se za nedorozumění. Dohodnutý termín dodání spotřebiče stále platí, ale bohužel Heureka odesílá formulář v jakémkoliv případě po několika dnech.
    děkujeme za pochopení a pěkný den
    tým AP servis

  • bylo mi slíbeno dodání v pondělí 8.7., vzala jsem si proto dovolenou, s tím, že hodinu předem mi zavolají. Nikdo se však neozval, tak jsem v 16:30 volala na AP servis a bylo mi řečeno, že zboží nedorazilo na sklad a doručeno bude následující den do 11 hod, paní se dušovala že opravdu dorazí. Zbytečná dovolená !!!!!!!! Následující den jsem mohla být doma jen do 11, pak jsem musela do práce, avšak ani ten den nikdo nedorazil. Volala jsem tedy před 11 hodinou řidiči, který byl arogantní a prý neví kdo mi mohl slíbit že dorazí do 11 když má spoustu zakázek a bude u nás nejdříve ve 14 hodin...…
    Větší slibování a aroganci jsem nezažila, objednávku jsem tedy zrušila.
    Žádná omluva od firma nic, je jim to všechno jedno, asi mají zákazníků dost a o jednoho méně je jim u ……..

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Dobrý den,
    Opravdu se nám spozdil závoz zboží a moc nás to mrzí. Omlouváme se.
    děkujeme za pochopení a pěkný den
    Tým AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží bylo bez problému vráceno zpět
    • dodané zboží již bylo jednou rozbalené a pravděpodobně nainstalované. O této skutečnosti nám nebyla poskytnuta informace.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zatím v normě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    S přístupem, pračku Vám dáme na chodník a starou odvezeme, když ji postavíte tamtéž, tak s tímto obchodem už nikdy. Po otázce, když si připlatím, zda je možné poponést pračku po sedmi schodech mi bylo řečeno, že nejsou stěhováci. Pračku už mám. Obchod Planeo elektro, včetně připojení. Nikdy nezklamou!

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Váš dotaz zněl původně na akci "doprava zdarma", která se vztahuje na základní dopravu, která v případě dopravy mimo Prahu u dopravce Toptrans znamená, dovoz za první uzamykatelné dveře. Za výnos a zapojení spotřebiče je účtován poplatek dle sazebníku dopravce.
    Veškeré doplňkové služby k dopravě samozřejmě zajišťujeme.
    děkujeme za recenzi
    pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dobrý den,po rozbalení bylo zjištěno.Rozbité obě žárovky osvětlení a a rozlámané plastové rámečky.Muselo s tím být zacházeno velmi nevybíravě.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Pokud máte problém s dodaným produktem, obraťte se prosím přímo na nás na níže uvedených kontaktech.
    děkujeme
    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]
    T:227191732,33

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při ždímání chytám pračku po celém bytě.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Máte-li problém s pračkou, neváhejte se na nás obrátit. Doporučujeme si přečíst náš článek na blogu k instalaci nové pračky, který najdete zde: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/blog/rady-tipy/5-kroku-jak-nainstalovat-novou-pracku/
    děkujeme za recenzi a pěkný víkend
    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • na Heuréce mají zboží " na skladě " v obchodě pod cenou malinkaté -zboží nedostupné, čehož si ani nemusíte všimnout
    • nepříjemná komunikace

    Obchod nedoporučuji z následujících důvodů :
    měli by si upravit stránky tak, aby mi nedostupné zboží nešlo vložit do košíku a poté následně nepřišel automatický pokyn k zaplacení.
    Opravdu , pokud je na Heuréce zboží skladem a v obchodě malinkým pod cenou zboží je nedostupné, nevšimnete si toho.
    Na peníze zaplacené přes platební bránu jsem čekala celý týden ( 9 tis za toustovač )

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Zboží na Heurece má vždy stejnou skladovou dostupnost jako v eshopu. Vaše peníze byly po stornu objednávky třetí den odeslány na Váš účet. Doporučujeme pečlivě sledovat informace v eshopu a pokusíme se skladovost zvýraznit.
    děkujeme za pochopení a pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nebylo na skladě, musí se objednávat, už od 9.10. žádná zpráva

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    O nedostupnosti vyjímatelné skladovací přihrádky na na ledové kostky ICM 101 jsme s Vámi emailově komunikovali v den vytvoření objednávky. Bohužel tento produkt není u dodavatele stále dostupný. Přejete-li si stornovat objednávku, informujte nás prosím.
    za nedostupnost produktu se omlouváme a děkujeme za pochopení
    Jan Míčka
    AP Servis
    www.spotrebice-whirlpool.cz
    www.servis-whirlpool.cz
    Email: [email protected]
    T: 227191732-33

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • na výrobek čekám přes 14 dnů