• Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pračku mi dodali bez průtokového hadice na vodu a este nám teče to spoda nevíme tu hadici nebo sifon kam by mal byt napojeny.Este taku pračku som v životě nedostala v zákon šťávě.
    • Opravujem v takom stave a za taku dráhu cenu

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Máte-li jakýkoliv problém s Vaší novou pračkou, neváhejte nás prosím kontaktovat.
    děkujeme a pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis
    Praha 10, Francouzská 114
    [email protected]
    T: 227191732

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přehledné stránky, komunikace obchodu
    • Po anabázi s dopravou kdy zboží putovalo republikou,nám bylo slíbeno vrácení dopravného, což se dosud nestalo (14dní)
    • Zboží nebylo i když ho nabízeli

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Moc nás mrzí, že jsme Vám nemohli montážní sadu do okna ke klimatizaci AirLock100 doručit, ale aktuální nedostupnost příslušenství byla uvedena korektně na stránkách a výrobce pro extrémní poptávku nebyl schopen dodat zboží dříve, o čemž jsme Vás informovali druhý den emailem a týž den se Vám pokusili zavolat na kontakt z objednávky. Objednavka zboží v eshopu je možná i u produktů, které nejsou skladem a doporučujeme sledovat skladový status na detailu produktu.
    děkujeme za pochopení a pěkný den
    Tým AP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 3 dnech od objednávky mi bylo sděleno, že výrobek není na skladě a bude nejdříve za 14 dnů. Proč tedy objednávku přijali?

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Moc nás mrzí, že jsme Vám nemohli montážní sadu do okna ke klimatizaci AirLock100 doručit, ale aktuální nedostupnost příslušenství byla uvedena korektně na stránkách a výrobce pro extrémní poptávku nebyl schopen dodat zboží dříve, o čemž jsme Vás informovali druhý den emailem a týž den se Vám pokusili zavolat na kontakt z objednávky. Objednavka zboží v eshopu je možná i u produktů, které nejsou skladem a doporučujeme sledovat skladový status na detailu produktu.
    děkujeme za pochopení a pěkný den
    Tým AP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízíte zboží a nedodáte

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Myčka nádobí nic-moc. Jinak co se týká komunikace tak velmi špatné,
    to že si necháte volat na předraženou linku je špatné a ještě horší je to že uvádíte po - ne, kde jsem se za čtyři dny NEDOVOLAL.
    Já jsem NESPOKOJEN !

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • zboží v pořádku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod není v místě bydliště a tak není možné si objednané zboží zkontrolovat.

    Lednice mi přišla v pátek odpoledne, poškozená, ( asi od výrobce), v obchodě ji nikdo asi nekontroloval.Komunikace nemožná, obchod má otevřeno do 15h. Musela jsem čekat do pondělí a to mi způsobilo velké problémy s potravinami v nefunkčním starém mrazáku!!Nemohla jsem odstoupit od smlouvy a koupit další lednici, nebylo za co!Lednici jsem koupila 7.2. 2018 a dodnes tj.22.2. 18 není nová lednice opravena!!!!Přes internet nakupuji ze zdravotních důvodů, ale již nějakou dobu mám pocit, že obchodníci ztrácí charakter a jde jim jen o kšeft!! Stejně hnusnou zkušenost mám s dk-obchod, vadnou postel jsem reklamovala měsíc a stejně je vadná!!!! JSOU TO ...........škoda slov!!

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Aktuálně u Vaší objednávky evidujeme požadavek na záruční servisní opravu lednice a moc nás mrzí komplikace s dodávkou, autorizovaný technik ve Vaší oblasti má výjezd už naplánovaný.
    Upozorníme, že reklamace není odstoupení od smlouvy, na které při objednávce v eshopu máte ve lhůte 14 dnů právo bez udání důvodu a přijmeme Vaše odstoupení od smlouvy s ohledem na poškození samozřejmě i po tomto termínu pokud si přejete.
    Během dneška Vás kontaktuje dle údajů z objednávky naše obchodní oddělení.
    Veškere informace k reklamaci a odstoupení na webu naleznete zde: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/reklamace/
    děkujeme za pochopení a pěkný den
    Tým AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Pracka je nefunkční a servis v nedohlednu.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Reklamaci k nákupu pračky u Vaší objednávky neevidujeme a veškere informace k reklamacím v našem obchodu naleznete zde: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/reklamace/
    V případě, že byla hlášena závada spotřebiče v záruční době výrobci Whirlpool, byla naplánována servisnímu technikovi v oblasti Žatce, kde není AP Servis gestorem záručních oprav a bližší informace k zakázce sdělí zákaznická péče značky Whirlpool zde: https://www.whirlpool.cz/servis/oprava
    V případě otázek nás neváhejte přímo kontaktovat
    s pozdravem
    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]
    https://www.spotrebice-whirlpool.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prezentace zboží na internetu s dodáním do 48 hod., nebylo dodáno ani více jak za týden, pro byla objednávka zrušena.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zakaznice,
    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace. Dodání produktu s tímto dostupnostním statusem nám garantuje přímo místní zastoupení značky, které po aktualizaci stavu zásoby opravdu nenabídlo pro další období dodání tohoto konkrétního typu.
    V případě výběru alternativního produktu nás prosím neváhejte kontaktovat.
    děkujeme za recenzi a pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá cena,ale je to výhoda, když zboží nemají?
    • Nabízí produkt, který nemají a nikdy nebude.Peníze vrátili asi po deseti dnech.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Skladovou dostupnost uvádíme pravdivě u každého produktu a Vámi poptaná varná deska Bauknecht aktuálně není bohužel dostupná. Z údajů v objednávce ale Vaše onlineplatba kartou neproběhla a žádné peníze jsme Vám tak nevraceli ani takový požadavek neevidujeme.
    V případě otázek k obejednávce či k výběru alternativního modelu varné desky, nás neváhejte kontaktovat.
    děkujeme a přejeme pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dopravca bol velmi nespolahlivy, zasielku nevedeli dorucit 3 dni po sebe a ani nas nekontaktovali o novom datume/case dodania.
    • Komunikacia s predajcom bola tazkopadna a zdlhava.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Předem Vám děkujeme za nákup a recenzi. Vaši stížnost jsme obratem s dopravcem Toptrans řešili. Podle vyjádření řidiče nebyl bohužel možný kontakt na uvedené mobilní číslo z objednávky a nedostupnost příjemce v čas doručení.
    Omlouváme se za komplikace.
    pěkný den
    Tým AP Servis

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Koupil jsem zde sušičku Whirpool, jedním z důvodů bylo, že je obchod autorizovaným prodejcem a má vlastní servis. No a to byla největší chyba. Sušička přišla a neusušila nic. Po šesti hodinách chodu jsem prádlo vyndal stejně mokré. Druhý den jsem tedy zavolal, že sušička nefunguje. Bylo mi arogantně řečeno, že se musím obrátit přímo na Whirpool, že oni s tím nic dělat nemohou. Při dotazu jestli mohu sušičku vrátit mi bylo řečeno, že ne, ať kontaktuji společnost Whirpool. Nevím tedy proč uvádějí, že jsou autorizovaný prodejce, když se chovají jako běžný prodejce. Abych to shrnul, po 15 dnech stále nemám sušičku. Sušičku si odvezl autorizovaný servis. Nyní při dotazu, kdy bude sušička opravena, mi bylo sděleno, že náhradní díl ještě nepřišel, a že ani neví kdy přijde.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Takto negativní recenze ( i když je ojedinělá ) nás samozřejmě moc mrzí a omlouváme se za nedorozumění.
    V rámci Vašeho nahlášení závady na spotřebiči v záruční době jsme Vás opravdu odkázali na centrální linku výrobce, která je jako jediná schopna plánovat záruční opravy servisům v lokalitě zákazníka. Ve Vašem regionu není AP Servis gestorem servisu a řeší ji tak už dle našich informací technik místně příslušný ve Vaší oblasti.
    Ještě jednou se omlouváme za případné nedorozumění.
    pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne, zatim nejhorsi zasilkovy obchod, ve kterem jsem objednavala.
    • Spatna komunikace. Zdlouhave odbaveni. Zbozi v pruhlednem obalu, kazdy postak na vesnici vi, co jste si a za Kolik objednala. Jednalo se navic o darek - takze pokazene narozeniny. Dale obchodu trvalo den a pul nez sdelili, ze objednavka neni potvrzena, prestoze mi prisel ihned email s potvrzenim. Ze pry bez tel. cisla nelze objednat. Nevedela jsem, ze nakupovat mohou pouze ti, co vlastni ceske mobilni cislo !!!

    Nedoporucuji. Objednejte si zbozi jinde.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    takto negativní recenze nás samozřejmě moc mrzí. Zboží bylo expedováno v originálním obalu následující pracovní den od objednání a to z důvodu e-mailového doplnění rakouské předvolby vašeho telefonního čísla, které bylo potřeba zadat pro zásilkovou službu. V případě , že nechcete, aby kurýr věděl částku k úhradě při převzetí zásilky, můžete zvolit online platbu kartou, platbu příkazem předem nebo expresní bankovní převod. Neprůhledný obal je na přání možno zajistit.

    Děkuji

    Jan Míčka
    manager
    email:[email protected]
    T: 227191732
    https://www.spotrebice-whirlpool.cz
    https://www.servis-whirlpool.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Klamavé nabízené služby.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Takto negativní recenze nás samozřejmě moc mrzí. Můžete nám prosím napsat do emailu v čem konkrétně spatřujete klamání v rámci objednávky pračky, abychom mohli případně reagovat?
    předem děkuji a pěkný den
    Jan Míčka
    manager
    email:[email protected]
    T: 227191732
    https://www.spotrebice-whirlpool.cz/
    https://www.servis-whirlpool.cz/

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Za odebrání satré pračky jsem zaplatil 67 Kč. Dopravce si ale vyúčtoval 400 Kč za její odvoz a novou pračku složil na dvoře za vrátky. S žádostí o dopravu po 3 schodech do chodby jsem neuspěl.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Předem Vám děkujeme za recenzi k nákupu. V rámci platby za pračku je 67,-Kč recyklační (PHE) poplatek viz: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/recyklacni-poplatky/ a není to tedy cena služby odvozu starého spotřebiče. Částka 400,-Kč je částka, kterou si účtuje Toptrans za svoz starého spotřebiče a standartem tohoto dopravce je opravdu dovoz "za první uzamykatelné dveře" viz: http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/produkty_sluzby/vnitrostatni_prepravy Do budoucna v Praze určitě doporučíme využít služeb naší AP dopravy.
    díky a pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]
    T: 227191732

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • dorazilo na fakturační adresu, dodací byla uvedena v objednávce, proto jsem zboží dostala až následující den

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Omlouváme se Vám za komplikace, které technicky vznikly na naší straně a dodávka se tak o den opravdu zbytečně spozdila. Dopravné nebylo samozřejmě účtováno a slibujeme, že to bude příště na 100%.
    děkujeme za pochopení
    pěkný den
    Jan Míčka
    manager
    AP Servis
    [email protected]

    • nevím co nabízí za výhody, ale stále čekám. V ten samý den jsem objednala ještě 3 spotřebiče u dvou firem. Všechno mi přišlo mimo zakázky u vás.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Aktuálně je deska AKT 8090 NE stále nedostupná. Jak jsme Vás telefonicky informovali, tak její dostupnost oficiální výrobce potvrdil v řádu 4-5 týdnů, kterou jsme 2.1. obratem ověřovali. Vaši objednávku můžete samozřejmě kdykoliv stornovat a platbu Vám obratem vrátíme na účet. Omlouváme se Vám za komplikace.
    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]
    T: 227191732

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace a nezájem(ignorace)pracovníků v obchodě

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Takto nízké hodnocení personálu prodejny je opravdu ojedinělé a moc nás mrzí. Budeme rádi pokud nám napíšete podrobněji co Vás zklamalo a my se pokusíme příště o výkon na 100%
    děkuji a pěkný den
    Jan Míčka
    manager
    AP Servis
    [email protected]