• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    DO okamžiku dodání dobrá komunikace. I když měli plno, vysvětlili, že dodají až další týden, na čemž jsme se dohodli. V rámci dopravy jsem nebyl spokojený jen s montáží: Objednal jsem si instalaci koupené pračky a sušičky za 700 Kč a montážníci nedokázali napojit sušičku na odpad a odmítli prohodit otevírání dvířek u sušičky.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Dle objednávky nebyly zaplaceny doplňkové služby, které jste žádal na místě a řidiči tak nebyli připraveni na Vámi požadované služby. Určitě se pokusíme na webu lépe vysvětlit jednotlivé doplňkové služby k insalaci spotřebičů, abychom předešli nedorozumění, které nás mrzí. Obchodní tým před expedicí vždy telefonicky ještě kontaktuje zákazníka ke sjednání všech podrobností k dodávce a i zde byl prostor k možnému upřesnění, za což se omlouváme. Doplníme jen, že instalatérské práce v nabídce AP Servis nemá a přeprava není odborně vyškolena k zásahům, kde je potřeba instalatér či odborný řemeslník.
    děkujeme za pochopení
    pěkný den
    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Má zpoplatněn služby zákazníkům, které jsou dnes standardně nabízeny bezplatně. Na stránkach shopu je tento ceník tak důkladně skryt, že ho nebyla schopna najít ani zaměstnankyně, ktera objednává výrobky, ani dopravci, kteří mi oznámili navýšení ceny v byte. Lednice - montáž, odvoz, prendani dveří cca 2.300,- Telefonní linka se zvýšenou sazbou, kde Vam nikdo nezvedne telefon.

    Neprofesionální služby. Málo zaměstnanců.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Váše objednávka č. 0020911 Vám byla doručena zdarma. Za odvoz starého spotřebiče jsme Vám účtovali 300,-Kč a za montáž vestavěné lednice 1400,- viz informace, které nepokládáme za skryté zde: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/doprava/ a které opravdu žádný eshop zdarma nenabízí.
    Dále tyto položky doplňkových služeb objednáváte v košíku a zákazník tak o nich samozřejmě ví při své objednávce.
    Telefonní kontaky máme uvedeny zde: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/kontakty/
    Všech našich 25 zaměstnanců Vám přesto děkuje za reakci k nákupu.
    pěkný den
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Možnost osobnīho vyzvednutí.
    • Iternetový obchod dobrý,jen pan prodavač na prodejně dosti neochotný.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Moc nás mrzí Váš pocit z vyzvednutí filtru na naší pobočce a budu rád za každou bližší informaci, abychom se soustředili na každý detail při kontaktu se zákazníkem. Interně si Vaši zpětnou vazbu vyhodnotíme.
    děkuji a přijměte prosím naši omluvu
    Jan Míčka
    manager
    AP Servis
    email: [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné zboží
    • zboží které uvádí nemá

    nebrat

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Skladovou dostupnost uvádíme pravdivě u každého produktu a omlouváme se za případné nedorozumění. Pokud máte konkrétní příklad, budeme rádi za Váš podmět.
    děkujeme a pěkný den
    Jan Míčka
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné výhody mi nabidnuté nebyli. Obyčejný ol-line nakup
    • Máte velký problém s komunikaci. Službu zákazníkum otrganizuje nejaké jední pání co vůbec nebere telefon když ji volíme nějakou změnu. Dohodnout se na dopravě se teměř nedalo. Paní na číske 725 083 815 říká že je vytížená tak na komunikaci namá čas. Dopravní služba je nezodpovědná. Dorazila až o 1 hodinu pozdeji než slibila, proto museli jsme čekat ve své pracovní době jestli vůbed dorazí.

    Se služby vašeho obchodu nejsem vůbec spokojená, stalo mi to spousta nervů. Přátelum bych obchod nedoporučila a určutě napíšu své reference v internetě pro jiné zákazniky.
    Potřebovali jsme nakoupit další 4 spotřebiče do kuchyni ale použijeme jiný klidně i dražší obchod.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    I přesto, že je takto negativní recenze opravdu ojedinělá, ji bereme vážně a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu pokud nejde o omyl. Dle čísla objednávky šlo o nákup myčky pána se sídlem vedle naší firmy. Požádáme tak Heuréku o prověření této recenze. Případně se můžete prosím obrátit i přímo na mě s doplněním.

    děkuji a pěkný den

    Jan Míčka
    manager
    AP Servis
    T: 606604409
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadne
    • Neschopnost hledat řešení. Vratit peníze umi každý, ale to pro me reseni není.

    Nenakupovat

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Bohužel Vámi objednaný typ klimatizace byl doprodán a výrobce tento typ není schopen již dodat. Mrzí nás to, ale v tomto případě jsme Vám tak museli platbu obratem vrátit.

    děkujeme za pochopení
    Jan Míčka
    manager

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučuji!!!!

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Budeme rádi pokud nám pošlete konkrétní body, které Vás vedly k tak nízkému hodnocení nákupu klimatizace v našem eshopu. Za všechny podměty ke zlepšení našich služeb budeme vděční.
    děkuji a pěkný víkend

    Jan Míčka
    manager - AP Servis
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednali jsme si pračku na začátku týdne, došla nám informace, že ji naskladní do pátku, v pátek nepřišla pračka, ani reakce na další zdržení. Když jsme se snažili dovolat a zjistit více informací, museli jsme skoro hodinu vyset na lince, abychom se vůbec s někým spojili. Obchod na mě působí velmi nespolehlivě.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zákaznice,
    Omlouváme se Vám za zdržení. Pračky nám dodali až dnes, o čemž jsme Vás telefonicky informovali. V případě kontaktu můžete využít všechny naše kanály viz: https://www.spotrebice-whirlpool.cz/kontakty/ nebo využít mobilní číslo, které máte v podpisové doložce v emailové komunikaci s obchodním oddělením.

    děkujeme za pochopení a pěkný den

    Jan Míčka
    manager

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • 14 dní od objednání nedoručeno !

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Moc se Vám omlouváme za komplikace. Termín dodání Vaší myčky byl výrobcem závazně slíbený, ale nedodržený. Whirlpool se v tomto období snaží vypořádat s logistikou, která nyní nedosahuje obvyklé kvality. O stavu Vás průběžně informujeme a výrobce neustále urgujeme.

    s omluvou a přáním pěkného dne

    Jan Míčka
    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bohužel nemohu hodnotit zboží, protože do dnešního dne t.j.16.1.2016 ho stále nemám. Objednal jsem ho 3.1.2016.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Vaše objednávka příslušenství Whirlpool je připravena k vyzvednutí v naší prodejně. Dle objednávky byl zadán osobní odběr a platba v hotovosti. V případě požadavku na poslání zboží nás prosím kontaktujte. Kopii objednávky Vám posíláme do emailu.

    děkujeme a pěkný den

    Jan Míčka
    manager
    AP Servis
    T: 227 191 732

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedoporučují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • přehledné stránky
    • zboží přišlo poškozené, 1/2 jsme vraceli, nikdo nám nenapsal ani nás jinak nekontaktoval, kdy dodají nepoškozený kus, který byl již zaplacen .

    ještě je co vylepšovat

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Vaši reklamaci nám Toptrans předal v den Vaší recenze a doporučujeme v takovém případě kontaktovat jak dopravce tak prodejce pro maximální úsporu času. Nový spotřebič jako výměna za poškozený byl odeslán.

    děkujeme za pochopení

    pěkný den

    Jan Míčka
    manager
    T:227191730

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem drahou vestavnou myčku s inzerovanými tabletami na mytí "půl roku zdarma " Ovšem tablety jsme nedostali.

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,

    Jak jsme Vás již telefonicky informovali, tak tablety do Vaší myčky posíláme odděleně a nebyly jen součástí originálního balení s myčkou. Tablety samozřejmě obdržíte.
    V případě otázek nás prosím neváhejte kontaktovat.

    s pozdravem

    Jan Míčka
    AP Servis

  • nekomunikují, nezvedají telefony, neodpovídají na maily!!!!!
    absolutní nespokojenost

    poslal jsem jim peníze a nedostal jsem žádnou odpověď o přijetí. posílal maily a telefonoval. bohužel se nedovoláte a na maily nikdo neodpovídá. po 14 dnech jsem se konečně dostal k tomu tam zajet osobně. 6enský byly příjemný jak cesta do práce, zoufalost. nyní potřebuji reklamovat myčku a průběh je stejný.....zase tam budu muset jet osobně

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Vaši objednávku z minulého roku evidujeme jako zpracovanou a i se spožděním se Vám velmi omlouváme za zdržení s dodáním ve vánočním období, které bylo způsobeno nedostupností myčky z Vaší objednávky z r.2014. Rádi Vás vřele přivítáme v naší prodejně, ale pokud chcete ušetřit cestu, tak mi prosím napište na níže uvedený email a Vaší reklamaci se budu osobně věnovat.

    děkuji

    Jan Míčka
    manager
    [email protected]
    T: 227191732,33

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • kamenná pobočka
    • prakticky monopol na Kitchenaid v ČR
    • dodací lhůta je při ceně nabízeného zboží Kitchenaid nepřijatelná

    Objednávejte si na rok dopředu..

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá dodací lhůta,ač je zboží skladem

    NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážená zakaznice,
    Děkujeme za hodnocení, které nás samozřejmě mrzí. Skladovou dostupnost ovšem uvádíme korektně v našem eshopu a sprej na odstranění připečeného tuku ODS 400 dlouhodobě bohužel nemáme skladem a tato informace byla korektně uvedena. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za pochopení.

    AP Servis

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Mnoho výrobků
    • Špatné postavení k reklamacím - jako zákazník mám nárok jim odeslat poškozené zboží (dálkové ovládání ke klimatizaci) a reklamaci musí vyřídit za mne, ale zde Vás hned odkazují na nějaké servisy a vyřiďte si sami.

    Klimatizace přes eshop - NEVER MORE!

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,

    Děkujeme Vám za hodnocení a zpětnou vazbu k nákupu klimatizace v našem eshopu. Vaší reklamaci samozřejmě řešíme a nabídli jsme Vám více forem vyřízení i s možností zboží zdarma vrátit, případně vyměnit. Zvolená forma opravy v záruční době ( i pkud jde jen o výměnu části ovladače ) je opravdu nutná zákazníkem registrovat na centrální lince výrobce viz:http://www.whirlpool.cz/servis/oprava jak jsme Vás informovali. Pokud s touto formou nejste spokojený tak nás prosím kontaktujte a pokusíme se vše vyřídit k Vaší maximální spokojenosti. Nabídka k vrácení či výměně spotřebiče stále trvá.

    děkujeme

    s pozdravem

    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]
    T: 227 191 733

    • Zboží bylo mírně poškozené, bez návodu a bez dálkového ovladače , prima servis :)

    Reakce obchodu APspotrebice.cz

    Vážený zákazníku,
    Předem děkujeme za recenzi, která nás samozřejmě moc mrzí.
    Vámi zakoupená klimatizace AMD 093/1 byla posledním vystaveným kusem z našeho showroomu a omlouváme se za vzniklé komplikace. Zboží můžete zdarma vrátit a obratem Vám vrátíme peníze. Na základě telefonické domluvy byl objednán dálkový ovladač, který Vám pošleme společně s návodem na obsluhu, který je možné stáhnout na detailu produktu zde: http://www.spotrebice-whirlpool.cz/klimatizace/prenosne-klimatizace/whirlpool-amd-093-1/

    ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den

    Jan Míčka
    AP Servis
    [email protected]