Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Prodali jako novy vyrobek, ktery uz byl pouzivan!

    Po zjisteni, ze pristroj byl pouzivan na Alze delaji jako by nic, nabidnou slevu a cekaji ze clovek bude mlcet.
    Kdyby rovnou nabizeli rozbalene zbozi, tak to beru. Takto je to podvod na zakaznika.

  • 10 %

    Při nákupu notebooku na IČO je záruční doba jen 1 rok, prodloužení záruky na běžné dva roky je za 2 800Kč, takže příště CZC.

  • 10 %

    • Katastrofální komunikace
    • Po zaslaní špatné barvy telefonu jsme cca 3 týdny řešili výměnu, sami info nesdělí, musíte volat jak blázen aby Vám po 3 týdnech objednávku stornovali.
    • Zřejmě mají příliš vysoké investice do reklam se zeleným panďulákem a malé investice na kvalitní personál.

    Komunikace a vyřízení reklamace absolutně katastrofální.

    Objednávka na splátky.
    Kiksnul mi telefon, jako nejrychlejší řešení jsem zvolil nákup telefonu přes alzu na
    splátky, bohužel těžký omyl. Vše probíhalo v pořádku, partner hello bank splátky schválil, alza zboží odeslala. Zboží dorazilo, bohužel jiná barva telefonu než byla objednávka, chyba, to se dá pochopit, ale ....
    Teď začala úřadovat alza. Pomalu každý den jsem volal, že chci telefon vyměnit za správný. Vždy jen ujišťování, že svůj telefon dostanu, že je to v řešení. Po 2 týdnech jsme se dopracovali k domluvě, že telefon odvezu na prodejnu (což je pro mě nejbližší cca 30km) a telefon mi vymění. Borec na prodejně o ničem nevěděl, každopádně telefon přijal a odeslal. Nastal další kolotoč mých telefonátů a ujišťování ze strany alzy, že svůj telefon dostanu. Až když jsem nevydržel a byl nepříjemný i na operátora, se situace vyřešila stylem, že mi byl zaslán dobropis (anulace objednávky). Nevím jestli celá situace trvala 3 týdny, nebo jak dlouho, ale je to normalní ? Jen kvůli výměně za správné zboží ? Normálně bych to tak neprožíval, ale telefon potřebuji k placení účtů, k práci atd., proto jsem volil splátky.
    Nákup na splátky u alzy už nikdy !
    Že by alza udělala néco na omluvu ? ANI NÁHODOU !
    Doufám, že si to dají do reklamy.

  • 10 %

    • Pán na call centru
    • Nedodržení dodání

    Alza už asi ne děkuji, zaplaceno za výběr nejlepší přepravní služby, aby došlo zboží co nejdříve, do přepravní služby doručeno pozdě, tzn doručení druhý den neproběhlo + dopravce nemá dodání o víkendu (ostatní měli), jelikož byl pátek a potřeboval jsem pracovně danou věc moc nepotěšilo. Možnost předání jiné službe nebyla možná.

  • 100 %

    • Rychlost doruceni a doprava (vynos do patra)
    • Siroky vyber

    Z alzy moc casto nenakupuji, ale nikdy sem problem nemela. Posledni nakup sem silne zvazovala kvuli recenzim, nastesti to dopadlo velmi dobre. Lednicku i pracku mi jeste zabalene a neposkozene vynesli do patra a pracku zapojili, vse funguje. Dovezli to v objednany den, dostala sem sms s casovym slotem (3 hodiny) a hodinu predem mi dali vedet v kolik presne prijedou a to i dodrzeli. (doprava Rhenus Home Delivery). Po doruceni mi to nedalo a podivala sem se na hodnoceni alzy znovu a precetla sem ze alza odesla od heureky, timpadem je jasne ze spokojeny clovek sem jen tak sam od sebe nezavita narozdil od nespokojenych lidi takze to berte v uvahu az se zhrozite jako ja.

  • 10 %

    • Široká síť poboček
    • Nevyresena reklamace
    • Nesmyslná argumentace

    Reklamoval jsem zakoupené nádobí - BerlingerHaus Sada nádobí Click It 5ks. Po roce užívání na jednom hrnci odpadl kovový spodek, který umožnuje ohřívání hrnce na indukční desce. Nádobí jsem standardně používal jako jiné dle návodu - indukční deska, myčka. Při reklamaci mi bylo sděleno prodejcem na pobočce, že toto zboží je hodně reklamováno a že mi bude uznaná reklamace a ať přinesu komplet celou sadu. Včera jsem si šel pro vyřízenou reklamaci, která byla zamítnuta. Argumentem bylo špatné užívání - hrnec jsem přehříval a nevhodně používal.

    Vzhledem k nesmyslným argumentům jsem nesouhlasil s řešením reklamaci a znovu předal na přehodnocení. Kdyby si alespoň vymysleli nějaký jiný důvod, ale argumentace se mi jeví absurdní. Dělají ze zákazníky blázny. Tím v mých očích Alza hodně klesla.

  • 100 %

    • ráno v neděli objednáno, ve 14:30 hod. dodáno k vyzvednutí na pobočku do Chomutova, za měl palec nahoru!!!

    Doručení je vychytaný na jedničku!!

  • 10 %

    • ISIC
    • Komunikace podpory jen po telefonu

    Z ničeho nic mi přišel email od Alzy, že se mi změnil email z jmeno@seznam.cz na jmeno#seznam.cz. Tak jsem si říkal, že tam mají nějakou chybu a přihlásil jsem se na svůj Alza účet. Viděl jsem jen prázdný účet , všechny informace - adresa, historie objednávek, ISIC karta, všechno bylo pryč. Takže nejspíše všechny faktury, záruční listy jsou taky pryč. Krásný program koupit si něco Na třetinku, ale to bohužel nemůžu, protože se účet zdá být úplně nový. Přitom eviduji u sebe objednávky z roku 2014 určitě. Kartu ISIC znovu zadat nemůžu, protože mi to hlásí, že tato karta již někde registrovaná je. Pokud mi tohle podpora nevyřeší, tak jistojistě přecházím ke konkurenci, kde mají alespoň podporu na chatu.

  • 10 %

    • Sliby a nic z toho , spatna komunikace , a spatna odezva

    Nabizej zbozi za tretinku , kdyz tam volate zbozi vyberete a zaplatite predem prijde vam informacni sms ze vse probehlo v poradku a za par hodin na to prijde dalsi sms s tim ze objednavka byla stornovana . Kdyz chcete znat duvod nejsou schopni vam ho sdelit! Kdyz cekate na vraceni penez zpet tak na vse maji cas ! Ja uz cekam druhy tyden a nic.... Tak hlavne ze oni dostali penize predem !

  • 10 %

    • žádná
    • Veškeré sliby a reklamy od Alzy jsou pouhým klamem pro zákazníky, nic není pravda! A ještě k tomu mne uráží jejich chování. Zbož, které měli přivézt v neděli, nemohli dovézt, protože k nám nevyjedou (Alza Expres doprava s komfortním doručením do bytu za 599,- Kč). To mi zavolali v době, kdy už měla být lednice dodaná. Poslouchala jsem mnoho výmluv na to, že cesty vozů plánuje počítač....že já bych taky nejela tam kam nevyjedu(???)- sníh na silnicích nebyl. Na dispečinku se mě snažili přesvědčit, že jsem si zaplatila standartní dopravu, že to může být dodané až do dvou dnů (tak proč v objednávce je termín a čas dodání, se kterým já blbec počítám, a ještě ho pošlou SMSkou a zavolají???). Ani kousek slušného chování, nijaká snaha o nabídku kompenzace za to, že bych lednici doatala další den. Objednávku jsem tedy zrušila, zklamaná a naštvaná. Po 5 dnech jsem na svém účtu u Alzy stále viděla stav objednávky "zaplaceno odesláno", v době, kdy jsem již měla mít vrácené peníze na účtu ("vrátíme vám peníze do 5 dnů " též neplatí) S Alzou už nikdy!!!! NEDOPORUČUJI, pokud nejste masochisti.

    Hrozné a už nikdy u nich nenakoupím. Ani těch 10% v hodnocení neodpovídá mé zkušenosti.

  • 10 %

    • Nekvalitní, použité zboží

    Alzu nedoporučuji , už dvakrát mi přišlo zboží poničené ikdyz bylo zabalené i po následné reklamaci a po zavolání na Alzu ve Varech mi pán řekl neriskujte a objednejte si lepší značku a proč bych to dělala tento sortiment musí být také v pořádku také dělám v práci objednávky a tohle je vrchol , co si dovolujete jsi snad děláte prdel kolikrát myslíte, že tam budu jezdit tímto s Vaším obchodem končím.

  • 10 %

    • peníze v na týden v úschově
    • Nic nedoručili

    Balík objednán ve čtvrtek do alza boxu s informací že bude druhý den, v pátek, v alza boxu k vyzvednutí. V pátek přišla nic neříkajicí SMS že zatím v boxu není a mám počkat na další sms s informacemi k vyzvednutí. Nic se nestalo a v pondeli večer přišel mail, kde nebylo nic vysvětleno jen to že je objednávka stronována ( byla placena kartou při onbjednání). V utery rano mi na infolince řekli, že zřejmě kurýr nevešel balík do alza boxu tak ho vrátil zpatky eshopu. Nikdo se neobtěžoval mě informovat třeba o alternativním zpusobu doruceni nebo podobně a hned zasilku stornovali s tim že penize dojdou do 5ti dní zpět. Co to je za přístup? takového velkého eshopu? Chování, které si nezaslouží abych od nich jeste nekdy neco objednával. Uschovna peněz a balík, s kterým počítáte nikdy nepřijde, a kdybych se sám nezajímal na infolince tak ani nevím co se stalo.

  • 10 %

    Reklamaci neuznali z důvodu mechanického poškození na což se u telefonů vymlouvaji docela často jak jsem zjistil bohužel pozdě telefon byl bez jedineho škrábance Alza už nikdy!

  • 10 %

    Dnes proběhla na internetu zpráva o zvýšení tržeb na e-shopu Alza. Já tam už nikdy nenakoupím. Polsední nákup uzkutečnila dcera, koupila mi dárek v jejich e-shopu, bohužel se netrefila a tak jsem ji poprosila o fakturu a první lednový týden se vydala dárek vrátit. Bohužel jsem neuspěla, ke zboží nebyl zakoupeno vrácení vánočního dárku po 14 denní zákonné lhůtě a balíčk byl rozbalen, již bez přelepu Alza. Samozřejmě z něj dcera nálepku Alza sundala a původní krabici přebalila vánočním papírem. Ve většině e-shopů se dali vánoční dárky vrátit do konce ledna a bez příplatků. Alza asi potřebovala nahnat to zvýšení tržeb.

    Hájková Helena

  • 100 %

    Reklamace Iphonu X probehla bez komplikaci, velmi vstricny personal :-)

  • 10 %

    • Podvodny marketing
    • Nedodrzeni lhut doruceni
    • Lakani na zbozi, co neni skladem

    NEDOPORUCUJI: Opakovane se mi stalo, ze budete mit druhy den, bylo az tak 3. a 4. a bez jakehokoliv vysvetleni ze strany Alzy i pres kontaktovani jejich "podpory".
    Dnes pro zmenu podvodny marketing jineho typu. Chtela jsem objednat pracku ve velmi vyhodne akci (o 1500 levneji, jak jinde), s tim, ze zbyvaji posledni dva kusy. Ty kusy tam takto zbyvali jiz vcera. Dnes jsem zbozi dala do kosiku, vse vyplnila a hle, svete div se, oba dva kusy se za tech par minut ve ctvrtek rano zazracne vyprodaly. Clovek chce usetrit, ale pokud si vazeni marketeri na Alze mysli, ze kdyz uz jsem u nich v e-shopu,koupim tam jinou pracku, myli se. Podobne zkusenosti jsem jiz drive slysela v okoli a neverila jim, za me jiz taky stacilo. Drive byvala Alza slusny obchod, mozna prilis siroke portfolio produktu z toho udelalo to, cim dnes je.

  • 10 %

    Nedoporučuji.
    Informace o dodání jsou jen informativní, zásilku vám můžou doručit úplně v jiný termín než nabízejí. Naprosto nespolehlivé.

    Objednávka provedena v sobotu s tím, že v pondělí bude doručena.
    Zaslána zpráva v neděli večer že může dojít k posunu doručení.
    V pondělí dopoledne se nic nedělo, tak jsem si otevřel účet a zjistil, že zásilka bude doručena zřejmě až v úterý.
    Kdybych se nepodíval nic nevím.
    Na infolince mi bylo řečeno, že zásilku můžou stornovat a zaslat mi to za 300 expres. Fakt děkuji, to jsem mohl mít expres už v sobotu snad ne?
    Férové by bylo, pokud by zásilku doručili expres nebo jiným způsobem tak aby byla doručena ve stanovenou dobu.
    Posunutí doručení není chybou smluvního rozvozu, protože zásilka byla předána až v pondělí dopoledne do přepravy, tedy pozdě.

    Pokud něco nabízím, tak bych to měl dodržet.
    Nespolehlivé.

  • 20 %

    Absolutně vůbec nedoporučiji si zde kupovat zboží, ke kterému vám eshop nabídne dopravce Rhenus HD. Mám objednanou pračku a ledničku s doručením do bytu v sobotním doručení, vše samozřejmě za příplatek, podotýkám ještě, že jsem to zaplatil i předem. Den předem dopravce poslal číslo balíku a čas že přijede mezi 13-16h. V uvedený čas nedorazili a ani teď tu stále nejsou. Trackovací čísla balíků nelze v jejich systému vyhledat. Odpověd z alzy je že dorazí do 21.00, což se též nestalo a pochybuji že se to stane. Na dopravce nemám žádný kontakt, jejich telefonní čísla sice vyzvánějí, ale nikdo je nezvedá (což se dá v sobotu v 17.00 pochopit, ale je to neprofesionální). Jsem tedy zvědav jestli zboží někdy dorazí a pokud ne, tak že se k tomu Alza postaví férově a neprodledně vrátí peníze v plné výši. A to ještě zvažuji u dopravce vymáhat finanční újmu strávenou čekáním na ně.

  • 10 %

    • široký výběr, spousta zboží skladem
    • Tak mě taky Alza zvedla ze židle, takovou reklamaci jsem ještě nezažila. Nejenže mi zboží vezli 2x, neb si spletli den, ale že přivezou poškozenou lednici a pak se cukají je vrchol. Dne 14. 1. 2019 jsem převzala objednávku 183435488 v celkové hodnotě cca 28 000 Kč, takže žádná malá objednávka. Jedna položka z toho byla lednice Bosch za 14 000 Kč. Přijel AlzaExpress s doručením do domu s odvezením obalových materiálů. Lednici vybalili na chodbě a obaly si hodili do auta, následně lednici postavili na mnou určené místo. Pak se vybalovaly další spotřebiče. Když pánové odjeli, šla jsem sundat ochrany rohů a šuplíků z lednice a nestačila jsem se divit.
    • Zničený spodek lednice se zatvrdlou jakousi pěnou. Promáčklá záda a boky. Jako bonus velká hluboká rýha. Vrchní roh je poškozený.
    • Ihned jsem volala do Alzy na klientský servis, ať si pro to přijedou, že přivezli poškozený kus. Tam mi řekli, ať jim pšlu email. Po emailu skoro nekomunikují. Zaslala jsem jim fotografie. Přišla mi odpověď, že chtějí foto obalu. Tak to jediné nemám, neb při AlzaExpress donášce do domu j i odvoz materiálu. Tak jsem jim napsala, že foto nemám. A vyjádření Alzy reklamačního oddělení? "Dobrý den, děkuji za vaši zprávu. V takovém případě Vám mohu nabídnout kompenzaci ve výši 2500,- kč. V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. Jan Filingr - Alza.cz
    • Konzultant zákaznického servisu" Jako cože???!!! Lednice stojí nezapojená a hnusná. Den stará a stála 14 000 a oni nabízí takovou směšnou částku?

    Pro drobnosti je to dobrý obchod. Drahé a velké objednávky už zde dělat rozhodně nebudu.

  • 10 %

    • Výhoda? Reálně nic, to co Alza.cz má každý e-shop, oops vlastně ne, nikde jinde si nemůžete koupit vřeštícího zeleného skřeta, který symbolizuje tento e-shop.
    • Stupidní reklama? Předražené zboží? Tohle musíte zažít, abyste si vážili seriózních eshopů.

    Opravdu nehorázné praktiky: při vrácení zboží do 14 dní bez jakéhokoliv poškození a v originálním obalu je stržena cca 1/3 ceny s odkazem na využití povánočního výprodeje. Super: Alza.cz našla způsob jak si nechat za svoje předražené šunty nechat zaplatit dvakrát.
    Nakupovat zde nemá smysl, existuje jediná vyjímka: jdete si koupit toho zelenýho uječenýho z*rda, protože terče nejsou tak zábavný...