Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • velmi rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • vše hodnotím kladně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Opravdu rychlé dodání, odpoledne objednáno a v 7 ráno SMS, že je zboží v Boxu. Perfektní

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dobré ceny, rychlé dodání, okamžitá komunikace.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • široká nabídka zboží v mnoha různých kategoriích
    • možnost filtrovat podle parametrů
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlost

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • alza box
    • přijatelná cena za vyzvednutí
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Celková spokojenost, nakupuji pravidelně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlá a příjemná obsluha
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jako vždy - vše super. Díky

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Jako vždy vše naprosto perfektní.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost
    • Cena
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vše ok

    Doporučuji tento obchod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pozdní doručení do alza boxu.
    • Poškozený obal zboží vypadávalo.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi.

    Velice nás mrzí, že Vaše poslední objednávka nebyla doručena tak rychle, jak je uvedeno v naší reklamě. Rozumíme, že jste měl očekávání týkající se rychlosti doručení a je nám velice líto, že jsme tato očekávání nedokázali splnit.

    Rychlost doručení je pro nás důležitá a snažíme se zajistit co nejrychlejší doručení všech objednávek. Bohužel, existují okolnosti, které mohou ovlivnit dodací termín a v některých případech bohužel nemůžeme splnit slibovaný termín.

    Taktéž se velice omlouváme za to, že Vám dorazil produkt s poškozeným prodejním obalem. Rád bych Vám vysvětlil důvod, proč nebyla objednávka zabalená.

    Naší snahou je zjednodušit a především zrychlit cestu produktu k Vám a chceme, aby si od nás zákazníci
    odnášeli vždy jen produkt, který si objednali a ne zbytečný odpad ve formě obalového materiálu. Zaměřujeme se na udržitelnost a v tomto případě věříme, že jediný udržitelný obal, je žádný obal.

    Neustále se tak snažíme zlepšovat naše procesy a minimalizovat podobné situace.

    Jelikož si Vás jako zákazníka velice ceníme, zaslali jsme Vám v rámci omluvy e-mailem dárkový poukaz na další nákup.
    Mohu Vás ujistit, že se jednalo o výjimečnou záležitost a věřím, že Vaše další objednávka proběhne v pořádku.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Patrik, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Určitě neplatí - dnes podáte, ráno v Alzaboxu máte :-(
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Přes noc dodáno do Alza boxu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost doručení
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Rychlé vyzvednutí

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • vše ok