Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Alza.cz

2 z 5
Nemá zavedenou službuověřeno zákazníky
Za posledních 90 dní

Jak hodnotíte obchod?

Recenze Alza.cz

Uživatel bez avatara

jakub

Přidáno: před hodinou

10%

  • nic mě nenapadá
  • Kup od Alzy je jako když vás chce někdo cíleně naštvat, musel jsem tam s PC asi 3x řešit co nejde, pak dal na reklamaci po cca týdnu, a myslím že by byla slušnost, aby vám z PC nesmazali všechny důležité soubory, nevím jak ostatní ale já bych ocenil kdyby je alespoň zálohovaly, když už jejich produkty za nic nestojí..... HRŮZA !

kupte si Lego

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Uživatel bez avatara

triad

Přidáno: včera, 19:16

10%

  • žedne
  • nedoručení zboží v dané lhůtě
  • predražene zboží
  • skoro nulova komunikace ze zakazníkem

alzu nedoporučuji jsou nekompetentní a nevaží si zakazníků

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Uživatel bez avatara

David

Přidáno: 21. května 2017

10%

  • pěkné www (:
  • to je snad vše,ceny jako u konkurence...
  • dodání zboží ...
  • poplatek za doručení na prodejnu
  • komunikace na infolince čekací doba spojení s operátorem je více než 5min...

objednal jsem si zboží v pondělí ráno do Alzaboxu termín doručení měl být ve středu do 8:00... ve středu SMS že v rámci administrativní přípravy objednávky dojde k "drobnému" zdržení a termín doručení přesunut na pátek do 8:00 ... v pátek další sms že chybou při nakladce dojde ke zdžení mojí objednávky doručení v neděli do 8:00 ... je něděle a nic po přihlášení do účtu jsem zjistil že objednávka byla stornována !

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Uživatel bez avatara

Iva

Přidáno: 20. května 2017

10%

  • srozumitelné a přehledné stránky
  • ceny některých produktů
  • zboží jsem objednala do AlzaBoxu v poslední den dodání mi poslaly email a sms ze: "chybou při nakládce vozidla může dojít k opoždění mojí objednávky" a taky se stalo,opozdili se o dva dny a že by dali nějakou slevu? to ani nahodou...

s asi 5 objednávek měli 3 nějaký problém tak pokud na zbożí spěchate určitě neriskuje s Alzou :P

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Uživatel bez avatara

Marie

Přidáno: 19. května 2017

10%

  • nic
  • komunikace se zákazníkem děsivá
  • neschopnost, neznalost vlastních obchodních podmínek personálu
  • lživé informace o kvalitě zakoupeného zboží
  • lživé informace o dodací lhůtě
  • reklamace problém
  • vrácení peněz za ne zcela funkčí zboží naprosto vyloučena ze strany Alzáků
  • nátlakové praktiky za zakoupení zboží, které nechci ani nepotřebuji
  • nemožnost si vyzvednout "dárek" (elektronický kupon) -lživé informace o tom, které zboží, nucení znovu a znovu osobně chodit na prodejnu Alza.cz, znovu řešit tento problém
  • snaha o "krádež" zakoupeného zboží a výměnu za zboží méně kvalitnější
  • nucení si vybrat zboží ("dárek" -elektronický poukaz) dražší než hodnota poukazu, protože "objednané zboží opět nedorazilo na sklad, a to ani po 3 osobních návštěvách, elektronickém kódu přes mail a sms, že "zboží dorazilo na prodejnu"
  • nevyžádané telefonáty a sms (stalking) zaměstance Alza za účelem donucení vrátit mnou zakoupené zboží (ne zcela funkční) a výměnu za zboží méně kvalitnější
  • pravděpodně nutné řešit situaci soudní cestou, event. i policií za ten stalking a pokus o krádež (podvodem) mnou zaplacené zboží

Noční můra. Můj první a poslední nákup. Notebook Toshiba. Bohužel nefungují sluchátka. Reklamace by prý trvala měsíc (a byla bych bez notebooku), vrátit peníze ani náhodou, ale "je to velký, velký problém, je to třeba vyměnit". Zaměstnanec Alzy tvrdil, že reklamaci lze řešit jen do 6 měsíců ! A to ještě dnes, a to hned ted´: Maximálně dnes do 19h. A to jen u něj. Dokonce dal telefonní číslo na sebe (osobě, kterou jsem pověřila vyřízením, a která se nevyzná v elektronice). Doba od koupě notebooku byla 4 měsíce. Zaměstnance Alza.cz v pobočce tvrdil, že je to už 6 měsíců.....i když vlastně bez 2 týdnů, ale že by ho tam systém PC v Alza.cz už za 2 týdny nepustil, tedy je NUTNE to VYMENIT už DNES. A to vyměnit Toshibu za HP či Acer, jelikož Toshiba "se už nevyrábí". Hlavně by mě pan Alzák nechtěl poškodit. Můj zástupce jim věřil, ale naštětí nepodnikl žádné kroky a slíbil se ještě dnes vrátit. Kolem 19h mi začal na můj telefon (zadaný v objednávce) volat někdo...psal i sms, ze které bylo patrné, že je to pan z Alzy "tak co, vyměníme ten notebook za ten lepší " ? Za 24 hodin volal asi 6-8x.
STALKING.
Mohla bych si myslet, že mne ten pán pronásleduje a ohrožuje jak psychicky, možná do budoucna i fyzicky.
Z toho jde opravdu strach.
Nedá se to vysvětlit jinak než pokusem o krádež notebooku Toshiba zakoupeného a zaplaceného u Alzy, který Alza střelí jako "zánovní" o 1000 méně někomu jinému (a reklamace je pouze špatně nahraný program, který Alzáci opraví).
Dárkový elektronický poukaz a výběr zboží chtěli řešit v Alze "dejte mi heslo na Váš e-mail" (tedy na můj, přes mého zástupce). Bohužel zaměstnanci (spoluse se "šéfem") vnutili mému zástupci zboží jako "dárek", které jsem nechtěla. Také měli poznámky typu :to je dárek, to si nemusíte vybírat"..."to je ale nerozhodná slečna"....
Následující řešení bude: nechat to uležet a připravit se na kontaktování policie a médií při dalším pokusu o reklamaci.
To bude tvrdé.
Doufám, že mne podpoří přítomní zákazníci v Alza, a event. tam dá někdo těm borcům do držky. Možná ale lepší předem zavolat policii.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Uživatel bez avatara

pičus

Přidáno: 19. května 2017

10%

  • nic
  • všechno

na hovno

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Avatar uživatele

Anonym

Přidáno: 18. května 2017

10%

  • slibujou jak socani
  • objednal sem si mixer do alzaboxu. Dalsi den mel dojit. Napsali, ze se stala chyba pri nakladce, ze zbozi doruci dalsi den. Pri prihlaseni na alza.cz bylo u zbozi, ze je na ceste at cekam na sms.
  • Cekal sem 4 dny, na nekolik zprav z kontaktniho formulare nebyli schopni ani odpovedet, omluvit se, nakonec jsem po prihlaseni zjistil, ze objednavka byla zrusena. Bez jedineho kontaktu. Paty den.
  • Takze u Alzy nikdy neutratim uz ani korunu, vzdy radeji konkurenci.

Alza = shit, stejne jak ten jejich zelenej zmrd

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne
Uživatel bez avatara

Jarda

Přidáno: 17. května 2017

10%

  • Velký výběr
  • Špatně jednání s zákazníky..
  • Témeř žádné poskytnutí dalšíš služeb (záruční servis atd..)
  • Spousta "prodejců" nic neví na prodejně...
  • Drahé..

Nedoporučuji..!! Jsem velice zklamán, a tímto s celou alzou končím, po zkušenostech uz nikdy vic...!!!!

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne
Uživatel bez avatara

Radia

Přidáno: 16. května 2017

100%

  • Vždy rychlé dodání zboží a v případná reklamace ihned vyřešena . 100% doporučuji
  • Nic

Vstřícné jednání

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (1)
  • Ne (1)
Uživatel bez avatara

Rob

Přidáno: 16. května 2017

10%

  • velký výběr zboží
  • velké procento zboží končí na reklamaci
  • u firem reklamace v podstatě neřeší!!
  • jednání s fir. zákazníky

s Alzou tímto končím

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano
  • Ne

Zobrazuji 1 - 10 ze 146489 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...14649