Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nic
    • Nespolehlivost
    • Arogantnost
    • Hloupost

    Při objednávce zboží mi přišla informace, že druhý den bude připraveno v AlzaBoxu. Po týdnu čekání mi v noci přišel e-mail, že se zboží nevešlo do boxu a proto mi objednávku stornuji a vrací peníze. Hned ráno jsem volal na zákaznickou linku, aby mi objednávku nestornovali a že se domluvíme na změně způsobu doručení. To mi slečna řekla, že prostě ne.

  • 10 %

    • Někdy mají opravdu věci, které nejsou v žádném jiném obchodě dostupné
    • Komunikace je katastrofální, naprosto katastrofální. Jeden řekne to, druhý zase ono.
    • Celková logistika. Nikdo vůbec neví, kde se zboží momentálně nachází. Jak už jsem řekl, jeden na infu mi řekl, že je objednávka již odeslána. Když se přepravce 3 den neozval, volám znovu a další mi řekne, že má v systému zadáno, že objednávka je teprve zabalena a čeká na předání.. (už týden). Po dvou dalších dnech volám znovu a řekli mi, že zboží předali přepravci. Tak jsem poprosil, jestli by mi nedali číslo zásilky.. Dali mi ho. Po dalších dvou dnech volám přepravci a ten mi řekl, že zásilku museli poslat zpět, protože na ní nebyly uvedeny údaje, kam a komu má zboží připadnout. Poté volám do Alzy a tam mi opět někdo jiný samozřejmě sdělil, že balík ještě nebyl odeslán. Poprosil jsem tedy o storno objednávky, páč už jsem na to po 10 dnech neměl sílu. Tam jsem narazil poprvé na absolutně arogantního maníka, který mi řekl, ať si to stornuju sám, anebo ať počkám až mi zboží příjde domů a pak že to nemám přebírat.. Nechal jsem si to den uležet a volám znovu na Alzu a to už jsem byl maličko ostřejší a říkám, že chci okamžitě stornovat objednávku.. Zase jiný borec, teď už absolutně v pohodě řekl, že vůbec není problém, že se postará, aby ke mně peníze dorazily.. Já blbec platil 5000,- kartou předem... Chyba. Po asi 4 dnech peníze opravdu dorazily zpět, ale také to nebylo jednoduché, páč člověk ještě musí vyplňovat rormuláře, podepisovat, skenovat atd... Celkový proces trval asi 15 dní a bylo to vyčerpávající, ještě když pošlete nemalé peníze předem. Ale víte, co je na tom všem úplně nejkrásnější? Že když zadám číslo své bývalé objednávky do toho přiblblého Alza automatu, se kterým mluvíte ještě dříve, než vás přepojí, stále hlásá, že objednávka byla předána Vámi zvolené přepravní společnosti. A to jsem objednávku stornoval před cca 7 dny... Děkuji za pozornost a vyslyšení mého příběhu. Snad Vám pomůže.

    Absolutně nedoporučuji tento obchod a co nedoporučuji ještě víc, tak posílat peníze předem.

  • 10 %

    • Vzali peníze, neposlali zboží
    • Spousta omluv, žádná pořádná reakce
    • Nedokáží zajistit funkčnost AlzaBoxu
    • Mají bordel v systému, zaplatil jsem a chtějí po mě peníze znovu
    • Všechno moc trvá

    Zaujala mě nabídka na mobilní telefon s dárkem navíc. Chtěl jsem využít jejich služby poslání zboží do AlzaBoxu a také tam zaplatit. Po třech dnech se dozvím, že terminál na Alzaboxu nefunguje a že musím platit online kartou. Kdybych chtěl tuto možnost, tak si ji zvolím ihned! Řeknu si: "To se stává". Pošlu peníze na účet a odjíždím na týden na služební cestu. Vrátím se a zboží stále nikde! To už sepisuji stížnost a tečou mi nervy. Za celou dobu emailové konverzace jsem dostal pouze spoustu omluv a dokonce po mě chtěli, abych jim zboží zaplatil znovu. Objednávku jsem vytvořil 13.11. a tuto zprávu píšu 04.12. Zboží nemám a peníze nemalé hodnoty také ne!
    Možná jste měli i dobré zkušenosti, ale je jenom otázka času, kdy se vám stane to stejné.

    Rozhodně nenakupovat!

  • 10 %

    • automat telefonický - velmi rozvětvený
    • potíže při vracení peněz
    • kradou čas

    Neschopnost se dotelefonovat na živého člověka.
    Neschopnost Alzy po převzetí vráceného zboží vrátit mi peníze aniž bych musela absolvovat u pc tisíc formulářu a času - asi abyste se na to vykašlali...

  • 10 %

    • poplatek za vyzvednutí na pobočce to mají asi jako jediní z větších eshopů
    • reklamace přesně 30dnů né jinak
    • vysoké ceny
    • neřešení reklamací
    • nulová ochota a odporné chování ve chvíly kdy je něco špatně

    Matce jsem z alzy objednal telefon Xiaomi A5 telefon má asi už pátý měsíc z toho ho používala asi tak týden protože ihned po prvním telefonování se přišlo na to ,že mikrofon telefonu po pár vteřinách hovoru přestane fungovat a poté třeba po 1-2 minutách opět začne první reklamace neuznána PO 1 MĚSÍCI NA DEN PŘESNĚ (TO JE ASI TO JEJICH RYCHLÉ ŘEŠENÍ REKLAMACÍ JINAK ČEKÁME DO KONCE ZÁRUČNÍ DOBY NA VRÁCENÍ TELEFONU???) ,druhá uznána(VRÁCENÍ OPĚT PO MĚSÍCI ABY BYLA NA ZÁRUCE CO NEJMĚNŠÍ DOBA KDY SE POSERE NĚCO JINÉHO) prý vyměnily nějaké součástky po prvním vyzkoušení OPĚT TO SAMÉ, třetí reklamace (TENTOKRÁT RYCHLEJŠÍ CCA 29 DNÍ REKORD) opět neuznána, uvedení tak matky do věku smartphonů moc nevyšlo a kdyby za něj nedala cca kolem 4tisíc tak si nechá raději svojí starou nokii začínám počítat s tím ,že alza se na to prostě vykašle uplně reklamace řešené po měsíci budou vracet jako neuznané až do konce záruky a tím to z jejich strany skončí.

  • 10 %

    • Z Alzy doporučuji NENAKUPOVAT

    Otřesná zkušenost s tímto obchodem!!!Objednal sem si susicku..Prisla mi pracka!!Nikdo není schopny to semnou po deseti dnech dořešit !!asi 7 krát sem volal do obchodu a jednou byl i na prodejně...jediné co vyřešili je, ze sem znovu zaplatil susicku, která mi přišla..co s prackou??To asi řešit nechteji..vždy jak je to mrzí a to je vše...Neschopný obchod!!Ruce pryč!!!Jen si to prehazuji, jako brambor

  • 10 %

    • Vtipálci
    • dlouhá dodací lhůta
    • lživé informace
    • neznalost pohybu objednávky

    Slíbili mi, že telefon doručí druhý den, jako vtípek dobrej. Haha. Po týdnu mobil stále nedoručili! Jsem z vás zklamán. Příště nic s Alzou!

  • 20 %

    • Alza má bohužel poslední dobou evidentní problém s dodáním zboží. Jejich systém ukazuje, že zboží bylo předáno přepravci před dvěma dny, tak jsem volal na centrálu pošty a tam předáno nebylo. Pouze existuje elektronické zaevidování ze strany ALZA. Chápu, že toho teď možná mají hodně, ale tvrdit, že bylo předáno přepravci je zavádějící a klamavá informace. Je to moje druhá objednávka a stejný problém Minule jsem po 3 dnech volal na ALZU, tam mi bylo řešeno, že bylo před dvěma dny předáno poště, tak jsem volal na poštu a tam mi řekli, že jen elektronicky bylo zaevidováno ALZOU. Po cca nějaké hodině, ještě týž den, mi přišlo info o převzetí zboží poštou. Jak úsměvné. To, že je problém na straně ALZA, mi potvrzuji skutečnost, že jsem objednával tento víkend na jiném velkém internetovém obchodě o víkendu a světe div se, v pondělí mi pošta dodala. Za poslední dva týdny mne ALZA zklamala hned 2x. Navíc se tam dovolat je teď trochu problém. Příště objednám bez placení a pokud nedodají do stanovené doby dle jejich systému, tak jim na to .... a zboží si nepřevezmu. Chápu, že toho mají hodně, ale lhát, že zboží bylo předáno mne opravdu štve a co tak čtu poslední komenty, tak mi to jen potvrzuje momentální nespolehlivost tohoto obchodu.
  • 10 %

    • Nedodani zboží ani po týdnu
    • Nemožnost zrušit objednavku a mít hned vracene peníze na úctě
    • Operátoři realne nic neumějí vyřešit

    Alzu opravdu nedoporučuji. Již týden čekám na objednávku za 30 tisíc. Každý den mi bylo slibeno, ze objednávka dorazí. Vzápětí přišla vždy smska, ze se stala chyba při nakladce. Poté z ničeho nic byl vystaven dobropis na jednu z položek. Poslední čtyři dny operátoři nejsou ani schopni říct, kdy vůbec moje objednávka jejíž položky jsou skladem dorazí. Stejně tak mi bylo řečeno, ze pokud chci objednávku zrušit, ze nejdříve musím počkat než zboží zásilky najdou a pak vystaví dobropis. Takže vracení peněz v nedohlednu. Ze si takhle velký e-shop dovolí něco takového k zákazníkovi me šokuje. Minimalne bych cekala okamzite vracení peněz. Po týdnu absolutně netuším kdy a jestli se vůbec moje objednávka vyresi, dorazí nebo zda a kdy mi Alza vrátí peníze. Dost frustrující a smutné

  • 10 %

    • Po týdnu jsem se dočkal zboží, které bylo na Alze v době objednání skladem
    • Dlouhá dodací lhůta, více než týden
    • Po třech telefonických urgencích, konečně zboží odesláno
    • Že třech operátorů call centra jeden velmi arogantní

    Na Alze objednáno z důvodu platného voucherů, již nikdy více tento obchod.
    V dnešní době aby se zákazník prosil o dodání zboží? ...

  • 10 %

    Měsíc objednané zboží, dlouhé čekaní, nakonec zboží nebylo skladem, výmluvy , lží a po 5 týdnech mi nakonec zrušili objednávku. Nekomunikovali, poté dlouhé čekaní na vrácení zboží. Už nikdy !!

  • 10 %

    • už žadnou vyhodu nevidim
    • reklamace
    • reklamace
    • lži na ifolince
    • lži na prodejn
    • slevy jen jako stači se podivat na srovnavače jeden z nejdrahšich obchodu

    velmi durazně varuji před alzou neuvěřitelne lži na prodejně a hlavně na infolince to je uplna katastrofa reklamaci řešim už vice jak 40 dni přistup alzy je děs

  • 10 %

    • Jako proč nejde platit kartou???? To nosím běžně 20 000 po kapsách děláte si prdel ?!!

    Tady si už nikdy nic neobjednám nikdy nic, už jsem.poučena až až !!

  • 10 %

    • UŽ NIKDY TADY NEMUSÍM NIC KUPOVAT
    • obrovský štěstí, že jsme odstoupili od smlouvy před zaplacením
    • kdo hledá KURWY, v Alze jich je hromada
    • JE TO ALZA
    • nedodrží to co slíbí
    • vědomě lžou
    • vymlouvají se na dopravce, sklady, prostě kohokoliv, co je napadne
    • nejdražší doprava
    • jeden z nejdražších obchodů
    • slevy jsou na OKO
    • elektronicky mají všechno, v reálu nic
    • zelená mluvící šprcka v reklamě na tak retardovanou zlodějskou Alzu
    • 2x jsme zkusili, 2x se spálili a těch lidí v okolí...
    • placená infolinka

    Objednali jsme si zboží za cca 16 000Kč, stejně ty kurwy chtěli zaplatit dopravu za 200Kč. Natož, že údajně "pracují" i o víkendu, tak to fakt není znát, v den doručení to nikdy nepřišlo i když už dopravce (INTIME přeloženo včas) to vše převzal.
    Na lince, na kterou jsme v jeden den volali i třikrát, tak pokaždý nám dali jiné informace typu: už by jste to tam měli mít, přijde to večer, možná zítra to přijde, nevím kde se stala chyba atp. A nebo jejich kec, že na sklady mají pouze mail, opice jedny a že se ozvopu nazpět... nikdy ani jeden...

    KDO MÁ ZDRAVÝ ROZUM, V ALZE NIKDY NIC NEKUPUJTE, STEJNĚ SE TOHO NEDOČKÁTE!!!!!!!!!!!!!!

  • 10 %

    • NEDOPPRUČUJI OBCHOD !!
    • Lživé informace
    • Nedodržení dodání zboží v den, který napsali
    • Neinformují o stav zboží

    Naposled co jsem objednávala na téhle prolhané stránce, nedivím se že CZC.com se jim vysmívá. Člověk se jen těší než to příjde v ten den který slíbily a pak hovno s prominutím.

  • 10 %

    • Množství zboží
    • klamavé informace
    • arogantní zaměstnaci

    Black Friday, akce na zboží s velkými slevami. Tak na to zapomeňte. Sledoval jsem Playstation VR za 6490,-. Začátel byl stanoven na 19.11.2018 v 9:00. Volných bylo 45 ks. Přeně v 9:00 jsem zkusil zboží zakoupit. Zhruba za 1/4 sekundy bylo veškeré zboží pryč ! Všech 45 ks ! Po zavolání na linku mě slečna poslala do p....., že jsem měl zakoupit rychleji (možná rychlostí světla). Slečně jsem pěkně poděkoval s tím že u nich již nikdy nic nekoupím.
    A to jsem u nich chtěl utratit více jak 10 000,- Ok zboží jsem během 1/2 hodiny zakoupil na " originalky.cz" za stejnou cenu pěkně v klidu. Každá ztráta zákazníka této firmy přispěje k jejímu konci. Proto nabádám všechny, dobře si nákup u této podvodné firmy rozmyslete.

    PS: ještě perlička na závěr. Zhruba ve 13:00 bylo zboží volně ke koupi za stejnou cenu. Ovšem věta u zboží mě velmi rozesmála: Tento týden bylo zakoupeno 33 ks zboží. Znamená to tedy že nebylo prodáno všech 45 ks ?!

  • nakoupil v obchodě Alza.cz před 5 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutně špatná komunikace s operátory. Nedodrželi ani jednou to, na čem jsme se dohodli. Včetně ujištění, že do deseti minut zavolají zpět a již nikdy se neozvali. Před měsícem jsem stornovala dvě zaplacené objednávky a do dnes mi nevrátili peníze. Absolutní nedůvěra v tento podnik.

  • 50 %

    Objednali jsme si kuchynskeho robota s nedelni dovazkou. Pan nam robota privezl nezabaleneho, jen tak jakoby to nekde nasel. Proto jsme zasilku neprevzali, nevime co tam ma byt a zda se balik cestou neposkodil. Dnes je to tyden a na Alze stale nikdo nic nevi. Bohuzel jsme platili předem. Maj penize na uctu a je jim to zrejme jedno.

  • 10 %

    • Snad jen to,že mi nakonec objednávku zrušili...
    • Lživé informace
    • Na infolice nic nevědí (radši)
    • Špatná objednávka
    • Špatně ceny

    Jeden velký podvod! Na pobočce jsem si objednala telefon,který byl na internetu za 3999 včetně DPH! To mi potvrdil i kluk u přepážky, že to bude stát 3999. Potom přijdu domů,koukám do emailu a tam 3999 bez DPH +700 kc DPH. Jak je toto možné? Že na internetu máte jinou cenu, a navíc prodáváte lživé informace? Ihned jsem volala na infolinku kde mi otrávená slečna řekla že neví proč to tak je... žádala jsem alespoň tedy zrušení objednávky. Toto jednání se mi teda nelíbí! Alza jsou podvodníci... Obíraji akorát lidi...už nikdy víc ! Raději si ho koupím jinde ...

  • 10 %

    • Bohužel už nic co by bylo výhodou.
    • Snad Alza brzo padne na ústa za své jednání k zákazníkům.
    • Lživé informace
    • Nedodržení dodání zboží
    • Neschopnost infolinky
    • Totální zmatek, zda zboží odešlo ze skladu. Jeden řekne ano druhý ne...
    • Webový účet totálně nepoužitelný - klamavé informace o stavu objednávky.
    • Jako velkou nevýhodu spatřuji provést nákup u Alzy

    Bohužel jsem provedl objednávku v tomto obchodu... Ale teď už vím, že byla tou poslední.
    Objednáte zboží, které zaplatíte, alza Vám garantuje dodání do druhého dne...
    Druhý den se nic neděje, třetí den se nic neděje, na infolince Vám sdělí že zboží bude dnes doručeno, po 4 hodinách zjistíte, že operátorka lhala a zboží nebylo ani odesláno ze skladu. Do dnešního dne není zboží dodáno. Zítra budu rušit objednávku a žádat vrácení peněz. To tu ještě není Vánoční horečka a Alza není schopna dodržet svá slova. Jen doufám, že lidé dají Alze před Vánoci jasně najevo, že toto se nedělá a koupí své dárky u konkurence.
    Osobně zásadně NEDOPORUČUJI nákup v Alza eshopu!!!