Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vše rychle a bez problémů

  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Sortiment

    Piesok pre vtáky mi jeden prišiel otvorený a keby si to nevšimnem Milej Alze.cz Je jedno asi v akom stave mi príde material ktorý si ako chovateľ objednám.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • vřelost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nakupuji opakovaně, 100% spokojenost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Objednám a vyzvednu.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání
    • Obsluha poradila a byla ochotná
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé zpracování objednávky
    • Dobré pokrytí Alzaboxy
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • sortiment
    • nevím

    Vše OK

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • výběr
    • několikrát odloženo dodání
    • aviváž nakonec nedodána

    Obecně jsem s Alzou docela spokojen, ale poslední dvě objednávky se opravdu nepovedly. 1) 3x odloženo datum dodání, nedodána jedna položka z objednávky, 2) jeden ze dvou produktů dodán v dezolátním stavu.

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a za čas, který jste věnoval našemu společnému telefonickému hovoru.

    Velice mě mrzí, že Vaše objednávka nedopadla podle Vašich očekávání.

    Omlouvám se za vzniklé komplikace ohledně odkladu doručení Vaší objednávky. Rozumím, že je pro Vás důležité, aby zásilka dorazila včas. I přes naše úsilí se někdy bohužel objeví nepředvídané situace, které mohou zpomalit proces dodání.

    Jak jsem již zmínila v našem hovoru, za nedoručení produktu Vám byl vystaven dobropis. Tato částka bude vrácena na Váš bankovní účet.

    Mrzí mě, že minulá zásilka byla během přepravy poškozena. I když se vždy snažíme produkty doručit bez jakéhokoli poškození, někdy nastanou nepředvídané komplikace, které mohou způsobit škodu. Jsem ráda, že se situace již vyřešila v předchozí komunikaci.

    Jelikož si Vás jako zákazníka velice ceníme, zaslali jsme Vám v rámci omluvy e-mailem dárkový poukaz na další nákup.

    Pevně věřím, že vyřízení Vašich budoucích objednávek proběhne již bez komplikací a dle Vašich představ.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Objednávám zde pravidelně a ráda. Rychlé dodání a velký výběr zboží.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    rychle a bezpečně

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Výborné, nemám námitek

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Velký výběr zboží
    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost přes alza box.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlý bezpečný nákup
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v naprostém pořádku.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlé dodání
    • rozumná cena
    • nebylo možné osobní vyzvednutí na prodejně
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Super rychlý nákup. Přesně podle reklamy, "večer objednáš, ráno v boxu máš".
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Jen zboží nebylo zabalené ale v boxu dáno v originálním balení. Vzhledem k tomu, že se jednalo o oříšky čekal bych ještě ochranný obal kvůli protržení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí něco, co nemají a přesto mají v nabídce. Hrozny e-shop.
    • Dlouhá doba dodani. Neskutecne

    Nabízejí produkt, který nemají. Dlouhá doba doruceni

    Reakce obchodu Alza.cz

    Dobrý den,

    děkuji Vám za Vaši recenzi a za čas, který jste věnoval našemu společnému telefonickému hovoru.

    Je mi líto, že dostupnost produktu, který jste si u nás objednal, byla změněna.

    Jak jsem již během našeho hovoru sdělila, produkt, který jste objednal, bude bohužel k dispozici až od 15.5.2024, a proto Vám objednávka nebyla doručená. Na Vaši žádost jsem provedla storno Vaší nové objednávky se stejným produktem.

    Doufám, že Vaše budoucí objednávky proběhnou bez komplikací a budou splňovat Vaše očekávání.

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo problémů se na nás neváhejte obrátit skrze e-mail [email protected],
    nebo na sociálních sítích, ideálně na Messengeru a nebo také na nonstop lince +420 225 340 111.

    S přáním pěkného dne
    Miroslava, péče o zákazníky.