• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pokud vám přijde hodnocení spokojenosti nákupu dříve než zboží..., není co dodat!
    • ...před šesti dny mi přišel mail, že je zboží na cestě... :-)
    • Možná, by měli vyměnit zastaralé služby poštovních holubů za něco modernějšího...

    No, jsem rád, že jsem si objednal zboží s platbou při převzetí zboží, která byla tak trochu podezřele předražená.
    Jinak bych už byl asi na cestě k nim coby Zorro mstitel... :-)

    Reakce obchodu ALEXA

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky nebylo zboží skladem. Nejprve jsme dostali informaci od dodavatele, že naskladnění proběhne do 2 pracovních dnů. Následovně nás dodavatel kontaktoval, že Vámi požadovaný notebook již nedokáže sehnat, jelikož výrobce přestal tento typ vyrábět. O této situaci jsme Vás informovali později mailem.

    Omlouváme se, že Vám došlo hodnocení tohoto nákupu, jestliže k dokončení kupní smlouvy nedošlo.

    Co se výše dopravného týče, 122 Kč je standardní pro přepravu zboží.

    Děkujeme za Váš názor.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • ryhclé jednání
    • Po provedení transakce již nemá obchod zájem nic řešit

    Omylem jsem objednal NB s OS Linux, potřeboval jsem W8....a bylo mi pouze nabídnuto zakoupení nového os W8.....žádná jiná možná alternativa. Byl to můj omyl, ale očekával jsem nějaké především finančně rozumné řešení. To nepřišlo!
    Příště budu hledat jiný obchod!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Inzerovat zboží za určitou cenu, vzít objednávku a pak ji zrušit, považuji za neseriozní přístup. Důvod, že zboží bylo za danou cenu v omezeném množství a zákazníci v pořadí byli přede mnou je zástupný.Pokud nemám zboží dostatek, neměl bych objednávku přijmout. Seriozní obchod by po přijetí objednávky měl tuto objednávky vykrýt i kdyby na tom měl tratit.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nevím
    • dlouhá dodací lhůta,jiná , než reklamují

    zboží v pořádku, vše ale trvá strašně dlouho

  • Moje jednorázová zkušenost: produkt byl na stránkách deklarován "skladem", ovšem další komunikací s obchodem jsem zjistil, že tím bylo míněno "externí sklad" a doba dodání cca 5 dní. Objednávku jsem zrušil a objednal tam, kde skutečně bylo skladem...Dle mého názoru jistý druh klamání zákazníka, neboť každý produkt, pokud není zrovna vyráběn, je někde skladován a není tedy v pořádku deklarovat "skladem" a mít na mysli "externí sklad".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • V prvopočátku byla u TV nízká cena
    • pak už ani to ne
    • nepřehlednost
    • rozpor mezi údajem na www.stánkách a po objednání v údajích při sledování objednávky
    • sice e-mailová informovanost, ale bohožel problém nevysvětlen

    Obchod vybrán ze 3 důvodů:1.nízká cena, 2.zboží na skladě (uvedeno na www stránkách),3.kladné hodnocení nakupujících
    Objednala jsem TV (čtvrtek)v tomto obchodě z výše uvedených důvodů. Zaplatím předem - laciná doprava. V pátek ráno kontroluji objednávku a tam označeno, že zboží není skladem.Volám do obchodu, zda je TV skladem,jak uvádějí na stránkách a je mi odpovězeno,že je vše v pořádku,zboží je v externím skladě,zboží bude doručeno v úterý.Tentýž den,v pátek večer je mi doručen e-mail, že zboží bude z technických důvodů doručeno nejpozději ve čtvrtek, ale že je rezervováno.Píší e-mail,co jsou tecnické důvody,odpověď nelze doručit do čtvrka. Mezi tím obchod 2x změnil cenu TV (již nebyla nejlacinější) - musím uznat, že mě se již tyto ceny netýkaly-zaplatila jsem předem, ale zboží místo uvedeného dne (nejpozději ve čtvrtek), bylo doručeno až v pátek. Bohužel v tomto případě nevím,co se stalo, zda zboží někde hledali, nebo byla doprava pro obchod dahá a čekali až to bude více. Nemůžu říci, protože nebylo vysvštleno. Pod spojením slov "technické důvody" se může skrýt cokoliv. Zda je zboží v pořádku, nemohu říci, je v provozu 2 dny. Možná bude v pořádku, možná se objeví nějaké TECHNICKÉ DŮVODY.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • levné ceny
    • komunikace se zákazníky
    • Špatná komunikace při vyřizování reklamací.
    • Nedodržení termínu pro vrácení peněz.

    Zboží zasláno k reklamaci 10.6.. Po měsíci muselo být urgováno. Po urgenci byl vystaven dobropis. Do dnešního dne 5.8. 2013 nedorazily peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nespolehlivý obchod, udělal jsem objednávku 1.7. a dodnes se mi nikdo neozval i přes to, že jsem do obchodu 2x volal a posílal e-mail, jak to s objednávkou vypadá.

    Reakce obchodu ALEXA

    Dobrý den,

    objednávka byla stornována naším pověřeným pracovníkem, z důvodu dlouhodobé nedostupnosti objednaného zboží. Ovšem nejspíše vznikla chyba v komunikaci a odeslaný e-mail nebyl doručen.

    Nyní jsme objednávku dokončili a zboží by mělo být v pořádku u Vás doma.

    Tímto se omlouváme za dlouhé čekání na vyřízení objednávky a děkujeme za trpělivost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • nedodá kompletní zásilku a slibuje, že druhou část dodá bezplatně, což není pravda nechá si ji zaplatit - LŽE !!!

    Ceny jsou asi nejnižší na netu, komunikace přes e-mail celkem jde, zbytek hrůza, dodání zásilky dlouhé, zboží nemají skladem, zásilku dělí na několik částí a slibujou, že další část zásilky bude bez poplatku za doručení což není pravda - LŽOU!!!
    Ta druhá část zásilky by snad ani nebyla doručena kdyby nebyla urgována. Nejsem spokojen, ceny nejsou všechno! Nikdy víc si tady nic neobjednám. NEDOPORUČUJI nákup u této firmy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po vystavení proforma faktury a uhrazení ceny za zboží mi bylo oznámeno, že zboží je dlouhodobě nedostupné, stále čekám na vrácení peněz.

    Reakce obchodu ALEXA

    Dobrý den,

    omlouváme za dlouhodobou nedostupnost produktu. Peníze Vám budou dnes odeslány.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhodné ceny, dobrý sortiment
    • Dlouhá dodací lhůta.

    18.6. jsem si objednala zboží a zaplatila. Obchodnice mi sdělila, že není skladem, ale do týdne určitě dojde. Dnes je 8.7. a nemám nic. Doufám, že jsem vlastní hloupostí nepřišla o peníze. Nikdy už nezaplatím nic, co není skladem. Čekat týden, to bych ještě brala, ale co je moc, to je moc.

    Reakce obchodu ALEXA

    Dobrý den,

    požadované zboží mělo být opravdu naskladněné do týdne. Ovšem s každým dalším dotazem ohledně dostupnosti produktu byl i termín dodání posouván.
    Po 5 týdnech odstoupila zákaznice od smlouvy a peníze byly odeslány zpět na účet.

    Tímto prosím přijměte naši omluvu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nabízí zboží skladem, které vůbec neměli

    Zboží jsem objednal v neděli, když se do středy nikdo neozval, tak jsem volal já ve čtvrtek a bylo mi sděleno, že jsem objednávku sám stornoval. Absolutní výmysl, neboť mi přišel potvrzující e-mail, že objednávka se vyřizuje. Paní z obchodu mi poté přiznala, že zboží za tuto cenu nemají a že si televizor můžu objednat znovu, ale již o cca 1.500 Kč dráž. Nikdy se mi takové jednání nestalo, nebyli schopni se ani ozvat na uvedený telefon, podvodníci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nízká cena
    • Levné dopravné
    • Špatná komunikace
    • Dlouhá dodací lhůta

    Nedoporučuji. Na zboží stále ještě čekám a nemám tušení, v čem je problém.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prezentují zboží které vůbec nemají..Nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Ač uvádí stav skladu skladem, na zboží se čekalo déle jak týden, což nebylo akceptovatelné a výmluva na externí sklad nebyla zrovna na místě.

    Není skladem všechno, co se tak tváří...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Výrobky

    Koupil jsem si notebook HP Probook, notebook přišel se špatným displejem a vaddou na klávese, po vrácení zboží a po zákonné lhůtě 30 dní ještě stále čekám na vrácení peněz. Podle mého názoru jrn přeposílají vadné výrobky a čekají komu to nebude vadit. V tomto obchodě již nikdy nenakoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo nahlášeno že bude přivezeno 29.5. Dnes je 3.6. 17.30 a nic, včetně upřesňujících zpráv.
    • Na zboží jsem nespěchal, ale 29.5. jsem si vzal volno....
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • opravdu nejlevnější ceny na internetu
    • mizerná komunikace přes maily
    • špatné informace o platbě
    • obchod si sám změnil parametry platby
    • špatná fotodokumentace - jedna jediná fotka
    • klamné údaje - místo béžového batohu na nb jsem dostala batoh v barvě něco mezi hnědou a zelenou

    Je pravda, že zde najdete pravděpodobně nejlevnější ceny na internetu (kupovala jsem zde batoh na nb a sehnala jsem o 250 Kč levněji než na Alze). Ovšem potom nastalo to rodeo - nejenže po informacích k bankovnímu převodu se musíte pídit bůh ví kde (v mailu Vám je přehledně nevypíšou), i ta komunikace stojí za prd. Maily jsou sem tam nečitelný a navíc to nevypadá jako profesionální mailová komunikace. Vrcholem všeho bylo, když jsem do objednávky zadala platbu předem na účet a během dvou dnů, než jsem to stihla zaplatit, si to obchod změnil na platbu na dobírku, takže zboží vyexpedoval a PPLko potom po mě chtělo peníze v hotovosti. A samozřejmě že i jako dobírka mě to stálo víc. Neskutečná drzost. A nakonec jsem zjistila, že ten batoh ani nemá tu barvu, kterou psali a která odpovídala fotce na eshopu.
    Takže jestli chcete v klidu nakoupit, doporučuji si třeba tu stovku připlatit a nebude vás to stát nervy. Já bych to tak podruhý udělala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Doručení zboží doposud neproběhlo a komunikace s obchodem a zásilkovou službou je velmi špatná, resp. sám jsem ji musel vytvářet.