• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nulová komunikace se zákazníkem

    Kupujte jinde :)

    Reakce obchodu ALEXA

    Vážený pane M.P., ze společné mailové komunikace je zřejmé, že jsme Vás informovali o nedostupnosti zboží ADATA DashDrive™ Elite Superier S102 PRO 64GB (vaše objednávka OBZ1400315). Komunikace se zákazníkem je pro nás prioritou.

    tým ALEXA.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehlednost webových stránek a levně zboží, které jsme sháněl
    • Nesmyslná chyba pracovníka ve firmě, který nalepil (vytisknul) adresu, aniž by si přečetl, zda je správná a nezauvažoval, že by zboží nemuselo dorazit.

    Objednal jsem si HDD na adresu: jméno, název firmy, ulice + číslo a PSČ. Bohužel počítač adresu nezpracoval správně, jméno nebylo vytištěno a na balíku byla nalepena adresa pouze firmy. PPL jelo ´podle adresy k sídlu firmy, ale firmu se PPL ani neuráčilo kontaktovat. Na balíku nebylo jméno, takže se otočili a jeli zpět. Pro balík musela jet tchýně 45 km autem až do Líbeznic. Peníze za projetý benzín ji nikdo nevrátí. Chybu vidím v programu, který používá firma, a který nevytiskl jméno. Druhou chybu vidím v tom, kdo lepil na balík cedulku s adresou, že neporovnal celou adresu v PC a na balíku. Asi největší a to třetí chybu vidím v PPL, že mají línou prdel a nešli za ředitelem firmy. Ten by je sice odbyl se slovy, že si nic takového neobjednal a odjeli by s nepořízenou, ale tchýně, která je jednou z desítek zaměstnanců, kteří ve firmě pracují, by je mohla vidět nebo slyšet, takže z 10% mohla být zásilka doručena...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -
    • nemají zboží, které inzerují "skladem"

    -

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Absolutni nekomunikace obchodu
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Cena.
    • K satelitu mělo být přibaleno příslušenství navíc,ale nepříšlo. Po mém telefonátu mi bylo řečeno,že se jedná o chybu a že můžu satelit vrátit.Dožadoval jsem se slibovaného příslušenství,ale nic jsem nedostal. Za cca týden to ze stránek konečně někdo smazal.

    Takže u mě to je první a asi poslední nákup v tomto obchodě. Škoda no....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádne
    • na telefonu je automat se kterým se nedomluvíte

    pokud můžete tak se mu vyhněte ,zboží nemají skladem přitom ho mají v nabídce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    zboží jsem obdržel použité a již předešlým zákazníkem reklamované. Dosud je věc nevyřízená, doufám že se k reklamaci obchod vyjádří co nejdříve a vrátí peníze, abych nemusel učinit právní kroky.

    Reakce obchodu ALEXA

    Dobrý den, Váš požadavek se vyřizuje. Peníze Vám budou vráceny jak bylo uvedeno v emailové komunikaci. Čekáme na zaslání zboží zpět abychom Vám mohli částku převést.

    FT trade group s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nízké ceny
    • nedodržují to co sami píší

    vyhnout se tomuto e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zadne extra vyhody , standard
    • nepopsane uplny popis specifikace vyrobku
    • vypadek stranky
    • dlouha komunikace a vyrizovani

    Dal bych si na to velky pozor na pristi nakup

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Výhodou se zdála cena ale
    • před objednávkou obchod neuvedl zásadní údaje

    Podlehl jsem lákavé nabídce tabletu Ferguson za nejnižší cenu na trhu. Objednávka proběhla obvykle s tím, že zboží bude doručeno v době 2-4 dny. Jenomže následný den přišlo emailem toto i s chybami:...."Jedná se o kusy používané, vrácené ze servisu po opravě.Většinou šlo o závady - nejde zapnou a nebo vadný display. Může být, že u některého kusu nebude kompletní příslušenství.Budete mít tedy stále zájem o Vaši objednávku?".... Měl to být dárek, takže jsem odmítl.Bohužel mně tímto zdržením již prodali přijatelnou nabídku v jiném obchodě.Zlobím se, tento obchod se chová vědomě nečistě. Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    K foťáku měl být tablet zudarma, tablet nedorazil a do obchodu jsem posílala dotaz proč, jež je to 5 dní a nikdo neodpověděl

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zmatene zadavani platby a spatna komunikace. Na telefonu jen od 9-3! Neodpovidaji na email.

    Pro odvazne povahy.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • nic
    • Vše

    +Asi nic
    - Doprava,Komunikace,Balení zboží v hrozné kvalitě !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zřejmě žádné
    • nespolehlivost

    Zboží vystavené skladem vůbec nemají na skladě a zřejmě až po obdržení objednávky zjišťují dostupnost! V mém případě bylo již nedostupné... Ani se vás o tom neobtěžují informovat, takže pokud tam sami nezavoláte, můžete čekat třeba měsíc.

  • Udavali dostupnost do 3 dni, za 2 dny se ozvali ze bude do cca tydne. Neseriozni pristup, kdy nabizeji zbozi, ktere potom teprve objednavaji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Je levný, včetně ceny dopravy. Rychle komunikuje - odpověď na mail i možnost telefonického kontaktu, bez problémů a čekání.
    • Dodací lhůta - pozdější oproti indikaci při objednání. (zboží skladem, objednávka a platba v pondělí, doručení v pátek. V úterý mail "budeme zboží ve středu odesílat". Odeslali ve čtvrtek.)
    • Obhod kopíruje informace o zboží z jiných stránek - se vším všudy. Pro mé sluchátka slibovali trsátko a náušníky zdarma (jako jediný obchod, proto jsem jej volil). Výsledek:
    • "Dobrý den,
    • chyba v popise. Kolega který řeší maloobchod má cca 20ks trsátek Marshall a měl nápad je použít pouze pro náš e-shop.
    • Velkoobchodně používám naše stránky jako zdroj informací, ale nevšiml jsem si, že tam kolega iniciativně připsal tento bonus.
    • Omlouváme se, ale nejsou součástí balení. Chyba na naší straně.
    • Velmi se omlouváme, ale nejsme schopni dárky dodat."

    Sluchátka samotné v pořádku a za dobrou cenu, takže kromě výše zmíněného OK. K obchodu se ale příště vracet nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Možná levnější zboží
    • Po vrácení zboží čekání na peníze zpět!

    Je vhodné nakupovat v místě nákupu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota
    • špatná komunikace
    • neohlášená expedice zboží
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabízí co potřebuji
    • Chtějí peníze předem (!) a po ohlášení platby v hotovosti ve sběrném a výdejném místě přestali komunikovat!?

    Platba předem v Tschechei nepřipadá v úvahu. I V OSTATNÍCH STÁTECH SMĚREM NA západ nakupuji až po obdržení zboží. Jestli nemají zboží nebo peníze na nákup zboží ať nechají podnikání a postaví se někam k výrobnímu pásu...

    Reakce obchodu ALEXA

    Dobrý den,

    chápeme Vaše obavy z placení objednávek předem na bankovní účet. Kvůli takovým situacím máme samozřejmě možnost pro zákazníky, aby platili na dobírku u přepravce. Pokud si vytváříte objednávku, máte v druhém kroku již 3 způsoby platby (dobírkou, hotově, zálohou).

    Vaše ohlášení o změně platby se k nám bohužel nedostalo.

    Vaše objednávka byla tedy stornována, z důvodu nepřijaté platby.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nabídka zboží, které není na skladě.

    Najděte si jiný eshop.