Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží zatím ještě nemáme tak snad dorazí!!!
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané hodnocení. Jak jsme vás již informovali odpovědí na několik e-mailových dotazů, Vaše objednávka je předobjednávkou na zboží které prozatím nevyšlo. V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj. nejdříve 25.11.2024.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Opět poslali silně poškozenou knihu.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Mrzí nás, pokud bylo v zásilce poškozené zboží. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené publikace.
V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posuzujeme individuálně.
Vaši reklamaci jsme v pořádku přijali a je nyní v řešení.
Michaela Brunclíková
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- Kupujete zajíce v pytli
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz a zaslanou připomínku.
U knih máme k dispozici ukázku a možnost si několik stránek prolistovat. Na detailu knihy také najdete krátkou anotaci včetně informací o formátu knihy.
Michaela Brunclíková
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží přišlo se zmuchlaným přebalem, tudíž v tomto stavu bylo i zabaleno.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a navrhneme řešení.
Jak jsme Vám již uvedli v předchozí reakci na hodnocení Heuréka, od Vás jsme žádnou reklamaci nepřijali předtím ani nyní.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zasílají poškozené knihy a to opakovaně.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci nepřijali.
Michaela Brunclíková
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- Strášná dlouhá doba dodání
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj. nejdříve 20.06.2024. O předobjednaném zboží je zákazník vždy informován ihned v košíku, před dokončením objednávky. Během doby předobjednání o stavu objednávky neinformujeme. Na základě avíza z tiskárny jsme Vás informovali o vzniklém zpoždění naskladnění knihy.
Objednávka byla po e-mailové dohodě vyřízena v pondělí 24.06.2024 a dle kontroly trasování jste si zásilku hned v úterý 25.06.2024 vyzvedla.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Pěkná kniha
- Cena mi přijde přijatelná
- Sběratelská verze
- Stav v jaké kniha přišla
Nechápu to, nákup přímo od výrobce a přesto kniha přijde v děsivém stavu obvzláště u sběratelské verze, celá spodní hrana je obouchaná na zadní straně rýhy, balík byl naprosto v pořádku tak že k poškození muselo dojít přímo v albatrosu, jak je to možné? A jak je možné že je Vám to jedno a klidně to vyeexpedujete?
Bohužel tohle začíná být problém většiny knihkupců, když člověk kupuje online, je jim úplně jedno v jakém stavu jsou knihy expedovány, omlácené růžky jsou tak u 50% koupených knih. (Booktook, Knižní klub, Luxor, vše spadá pod euromedia stějně jako albatros.)
Škoda že nevím jak sem vložit fotografie, už jsem u některých recenzí viděl foto, ale asi nějaká VIP funkce.Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci nepřijali.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Knihu jsem dosud nedostal.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Objednávku jste vytvořil s platbou na zálohovou fakturu, tedy platbou předem na náš účet. Rádi bychom Vaši objednávku vyřídili, ale do dnešního dne jsme platbu od Vás nepřijali, a proto není možné Vaši objednávku vyřídit. Pokud jste objednávku již hradil, kontaktujte náš zákaznický servis .
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- Prislo jine zbozi, nwu jsem objednala
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz.
Dle kontroly potvrzení Vaší závazné objednávky, které jsme Vám na e-mail zaslali obratem po nákupu, obsahuje rekapitulace objednaného zboží ty stejné knihy, které Vám byly doručeny.
Pokud jste si svůj nákup rozmyslela a o knihy už nemáte zájem, můžete do 14 dnů od převzetí zásilky odstoupit od smlouvy.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- Dobirka
- Doba doruceni
Dobirka neni dobirka, musite zaplatit predem.Postrada to smysl jako dobirka.
A zasilkovna vam oznami ze si zbozi musite do dvou dnu dorucit, ale to pri nakupu nevite, kdy to dorazi.Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
Co se týče platební metody a dopravy je nutné, aby si zákazník přečetl podmínky daného výdejního místa, které si pro doručení své zásilky zvolí. Vámi vybrané výdejní místo byl Z-BOX a zde je nutné vždy hradit přes aplikaci dopravce Zásilkovna jinak nebude zásilka vydána. Stejně tak podmínkou je vždy úložní doba pouhé 2 dny s možností prodloužení o 1 den.
Pokud jste s těmito podmínkami v rozporu, doporučujeme nepoužívat tuto kombinaci k doručení a zvolit si kamenné výdejní místo, kde můžete zaplatit hotově při převzetí a kde uložení je 7 dnů s možností prodloužení až o dalších 14 dnů.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Velmi rychlé dodání,spokojenost.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané hodnocení. Předpokládáme, že jste chtěla hodnotit náš e-shop kladně, což odpovídá 100% i vzkazu, bohužel jste klikla na nedoporučuje obchod. Věříme tedy v kladné hodnocení.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Neuvádí formát audioknihy
Jako audiokniha mi přišlo CD. Co s ním mám asi dělat?Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
Mrzí nás, pokud nejste spokojení se zakoupeným zbožím. Formát je vždy uveden na detailu zboží jak tištěných tak audioknih v detailních informacích pod názvem typ, kde uvádíme, že se jedná o audio CD.
Pokud nemáte možnost využít z Vaší strany chybně zakoupené zboží, můžete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Zboží je kupující povinen vrátit nepoškozené, čisté, v kompletním balení a ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Zboží přišlo poškozené
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Mrzí nás, pokud bylo v zásilce poškozené zboží. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené publikace.
V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci neobdrželi.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- neprozákaznické jednání
Nejsou ochotni rozdělit objednávku na dvě i s tím, že zaplatím 2x poštovné, to co jsem chtěl do druhé objednávky s klidem zrušili ... :( Tak takhle ne!
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Mrzí nás, pokud nejste spokojen s řešením požadavku, ale je nám opravdu líto, objednávky nedělíme. Informaci uvádíme v obchodních podmínkách našeho e-shopu.
Pokud je námi navržené a již zpracované řešení nevyhovující, prosíme kontaktujte zákaznický servis na e-mail [email protected], jsme obratem připraveni k plné refundaci. Prozatím Vaše objednávka bude čekat pokrácená na naskladnění předobjednaného zboží.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Obchod inzeroval knihu, kterou nakonec neměl - ještě že jsem zvolil dobírku, kdo ví, jak bych z nich dostával peníze zpět...
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Mrzí nás, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit. Poslední kus objednané knihy byl zjištěn při fyzickém vychystání ve skladu jako inventurní rozdíl a doskladnění už neplánujeme. Obratem jsme Vás tedy informovali o stornu objednávky.
Rádi také zodpovíme Vaši poznámku o případném vrácení platby, pokud by se jednalo o online či zálohovou platbu. Vždy po vypořádání objednávky vracíme přeplatek na účet, ze kterého byla provedena úhrada.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- Nedoručila na Slovensko
Zla skúsenosť
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
jak uvádíme v obchodních podmínkách, slouží e-shop www.albatrosmedia.cz pouze pro dodávky v rámci České republiky. Objednávky s doručením mimo Českou republiku není možné vyřídit a musí být stornovány. Pro nákup na Slovensku můžete využít náš e-shop www.albatrosmedia.sk, kde máme Vámi požadované zboží skladem.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
- Komunikace ze strany obchodu téměř nulova
- Před týdnem jsem si objednala knihu a doteď mi nedošla
Před cca týdnem jsem si objednala knihu. Vše se tvořilo v pořádku až do dnešního dne, kdy stále zboží nemám. Dovolat se tam je nadlidský úkol a nějaká zpětná vazba též bez efektu. Za mě nejhorší obchodních jsem kdy nakupovala. Poprvé a napsoledy
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz . Zákazníci si mohou knihy objednat dříve, než vyjdou, jedná se o tzv. předobjednávku. Považujeme tuto službu za přednost našeho e-shopu.
O skutečnosti, že se jedná o předobjednávku knihy, jste byla informována jak na detailu knihy, tak v košíku, tedy ještě před dokončením objednávky. V případě, že se rozhodnete si knihu předobjednat, uvádíme i v potvrzení objednávky nad výčtem zboží informaci, že objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj.16.02.2023. Během doby předobjednání o stavu objednávky neinformujeme, neboť do naskladnění se stav nemění.
Vámi objednanou knihu jsme včera v odpoledních hodinách naskladnili a Vaše objednávka byla dnes předána do expedice na vyřízení. Dle kontroly jsme od Vás žádný dotaz na objednávku neobdrželi.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Jsem velmi nespokojená, do dnešního dne objednávka nedorazila.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Na našem e-shopu si mohou zákazníci knihy objednat dříve, než vyjdou, jedná se o tzv. předobjednávku. Považujeme tuto službu za přednost našeho e-shopu.
O skutečnosti, že se jedná o předobjednávku knihy, jste byla informován jak na detailu knihu Partnerská jóga, tak v košíku, tedy ještě před dokončením objednávky - vždy máte možnost se rozhodnout, zda máte zájem si knihu předobjednat, či nikoliv.
V případě, že se rozhodnete si knihu předobjednat, uvádíme v potvrzení objednávky nad výčtem zboží informaci, že objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a objednávka bude kompletně expedována až po naskladnění všech knih, tj. ve Vašem případě nejdříve 31.01.2023. Objednávku proto vyřídíme až po této lhůtě.
Magdalena Matušová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží mělo nejprve přijít 21. 12., pak to změnili na 23. 12. a nakonec to bylo k vyzvednutí až po Vánocích. Takže nedoporučuju tady kupovat vánoční dárky méně jak týden před Štědrým dnem.
Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i zaslané hodnocení.
Vaši objednávku jsme přijali v pondělí 19.12. v odpoledních hodinách, hned v úterý jsme ji předali do expedice, a ještě ten den byla zabalena a předána dopravci Zásilkovna. Mrzí nás, že doručení prostřednictvím dopravce Zásilkovna trvalo další 4 pracovních dny a Vaše objednávka tak byla k vyzvednutí až po Vánocích.
Bohužel, kvalitu a rychlost doručovacího servisu přepravní společnosti Zásilkovna nejsme schopni přímo ovlivnit.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Knihy dorazily s rozbitými vazbami, špinavé přebaly i stránky. Taška s niťemi čouhajícími ven.
Nedoporučuji - nikdy jsem knihy nedostala v tak dezolátním stavu, mělo jít o nové knihy a objednávka byla za tři tisíce.
Úžasně si váží zákazníků - rozhodně nedoporučuji a děkuji za zkažené dárky.Reakce obchodu Albatrosmedia.cz
Dobrý den,
děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
Mrzí nás, pokud byly v zásilce poškozené knihy. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží.
V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení.
Za komplikace se ještě jednou omlouváme.
Michaela Kalivodová
referent zákaznického servisu internetových obchodů