Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží zatím ještě nemáme tak snad dorazí!!!

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané hodnocení. Jak jsme vás již informovali odpovědí na několik e-mailových dotazů, Vaše objednávka je předobjednávkou na zboží které prozatím nevyšlo. V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj. nejdříve 25.11.2024.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Opět poslali silně poškozenou knihu.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Mrzí nás, pokud bylo v zásilce poškozené zboží. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené publikace.
    V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posuzujeme individuálně.
    Vaši reklamaci jsme v pořádku přijali a je nyní v řešení.

    Michaela Brunclíková
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Kupujete zajíce v pytli

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz a zaslanou připomínku.
    U knih máme k dispozici ukázku a možnost si několik stránek prolistovat. Na detailu knihy také najdete krátkou anotaci včetně informací o formátu knihy.

    Michaela Brunclíková
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží přišlo se zmuchlaným přebalem, tudíž v tomto stavu bylo i zabaleno.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.

    Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a navrhneme řešení.
    Jak jsme Vám již uvedli v předchozí reakci na hodnocení Heuréka, od Vás jsme žádnou reklamaci nepřijali předtím ani nyní.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasílají poškozené knihy a to opakovaně.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.

    Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci nepřijali.

    Michaela Brunclíková
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Strášná dlouhá doba dodání

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.

    V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj. nejdříve 20.06.2024. O předobjednaném zboží je zákazník vždy informován ihned v košíku, před dokončením objednávky. Během doby předobjednání o stavu objednávky neinformujeme. Na základě avíza z tiskárny jsme Vás informovali o vzniklém zpoždění naskladnění knihy.
    Objednávka byla po e-mailové dohodě vyřízena v pondělí 24.06.2024 a dle kontroly trasování jste si zásilku hned v úterý 25.06.2024 vyzvedla.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Pěkná kniha
    • Cena mi přijde přijatelná
    • Sběratelská verze
    • Stav v jaké kniha přišla

    Nechápu to, nákup přímo od výrobce a přesto kniha přijde v děsivém stavu obvzláště u sběratelské verze, celá spodní hrana je obouchaná na zadní straně rýhy, balík byl naprosto v pořádku tak že k poškození muselo dojít přímo v albatrosu, jak je to možné? A jak je možné že je Vám to jedno a klidně to vyeexpedujete?

    Bohužel tohle začíná být problém většiny knihkupců, když člověk kupuje online, je jim úplně jedno v jakém stavu jsou knihy expedovány, omlácené růžky jsou tak u 50% koupených knih. (Booktook, Knižní klub, Luxor, vše spadá pod euromedia stějně jako albatros.)

    Škoda že nevím jak sem vložit fotografie, už jsem u některých recenzí viděl foto, ale asi nějaká VIP funkce.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.

    Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci nepřijali.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihu jsem dosud nedostal.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Objednávku jste vytvořil s platbou na zálohovou fakturu, tedy platbou předem na náš účet. Rádi bychom Vaši objednávku vyřídili, ale do dnešního dne jsme platbu od Vás nepřijali, a proto není možné Vaši objednávku vyřídit. Pokud jste objednávku již hradil, kontaktujte náš zákaznický servis .

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prislo jine zbozi, nwu jsem objednala

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz.

    Dle kontroly potvrzení Vaší závazné objednávky, které jsme Vám na e-mail zaslali obratem po nákupu, obsahuje rekapitulace objednaného zboží ty stejné knihy, které Vám byly doručeny.
    Pokud jste si svůj nákup rozmyslela a o knihy už nemáte zájem, můžete do 14 dnů od převzetí zásilky odstoupit od smlouvy.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobirka
    • Doba doruceni

    Dobirka neni dobirka, musite zaplatit predem.Postrada to smysl jako dobirka.
    A zasilkovna vam oznami ze si zbozi musite do dvou dnu dorucit, ale to pri nakupu nevite, kdy to dorazi.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
    Co se týče platební metody a dopravy je nutné, aby si zákazník přečetl podmínky daného výdejního místa, které si pro doručení své zásilky zvolí. Vámi vybrané výdejní místo byl Z-BOX a zde je nutné vždy hradit přes aplikaci dopravce Zásilkovna jinak nebude zásilka vydána. Stejně tak podmínkou je vždy úložní doba pouhé 2 dny s možností prodloužení o 1 den.
    Pokud jste s těmito podmínkami v rozporu, doporučujeme nepoužívat tuto kombinaci k doručení a zvolit si kamenné výdejní místo, kde můžete zaplatit hotově při převzetí a kde uložení je 7 dnů s možností prodloužení až o dalších 14 dnů.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé dodání,spokojenost.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané hodnocení. Předpokládáme, že jste chtěla hodnotit náš e-shop kladně, což odpovídá 100% i vzkazu, bohužel jste klikla na nedoporučuje obchod. Věříme tedy v kladné hodnocení.


    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Neuvádí formát audioknihy
    Jako audiokniha mi přišlo CD. Co s ním mám asi dělat?

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky.
    Mrzí nás, pokud nejste spokojení se zakoupeným zbožím. Formát je vždy uveden na detailu zboží jak tištěných tak audioknih v detailních informacích pod názvem typ, kde uvádíme, že se jedná o audio CD.
    Pokud nemáte možnost využít z Vaší strany chybně zakoupené zboží, můžete odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí bez udání důvodu. Zboží je kupující povinen vrátit nepoškozené, čisté, v kompletním balení a ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo poškozené

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Mrzí nás, pokud bylo v zásilce poškozené zboží. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené publikace.
    V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci neobdrželi.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neprozákaznické jednání

    Nejsou ochotni rozdělit objednávku na dvě i s tím, že zaplatím 2x poštovné, to co jsem chtěl do druhé objednávky s klidem zrušili ... :( Tak takhle ne!

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Mrzí nás, pokud nejste spokojen s řešením požadavku, ale je nám opravdu líto, objednávky nedělíme. Informaci uvádíme v obchodních podmínkách našeho e-shopu.
    Pokud je námi navržené a již zpracované řešení nevyhovující, prosíme kontaktujte zákaznický servis na e-mail [email protected], jsme obratem připraveni k plné refundaci. Prozatím Vaše objednávka bude čekat pokrácená na naskladnění předobjednaného zboží.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod inzeroval knihu, kterou nakonec neměl - ještě že jsem zvolil dobírku, kdo ví, jak bych z nich dostával peníze zpět...

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Mrzí nás, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit. Poslední kus objednané knihy byl zjištěn při fyzickém vychystání ve skladu jako inventurní rozdíl a doskladnění už neplánujeme. Obratem jsme Vás tedy informovali o stornu objednávky.
    Rádi také zodpovíme Vaši poznámku o případném vrácení platby, pokud by se jednalo o online či zálohovou platbu. Vždy po vypořádání objednávky vracíme přeplatek na účet, ze kterého byla provedena úhrada.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedoručila na Slovensko

    Zla skúsenosť

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    jak uvádíme v obchodních podmínkách, slouží e-shop www.albatrosmedia.cz pouze pro dodávky v rámci České republiky. Objednávky s doručením mimo Českou republiku není možné vyřídit a musí být stornovány. Pro nákup na Slovensku můžete využít náš e-shop www.albatrosmedia.sk, kde máme Vámi požadované zboží skladem.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace ze strany obchodu téměř nulova
    • Před týdnem jsem si objednala knihu a doteď mi nedošla

    Před cca týdnem jsem si objednala knihu. Vše se tvořilo v pořádku až do dnešního dne, kdy stále zboží nemám. Dovolat se tam je nadlidský úkol a nějaká zpětná vazba též bez efektu. Za mě nejhorší obchodních jsem kdy nakupovala. Poprvé a napsoledy

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz . Zákazníci si mohou knihy objednat dříve, než vyjdou, jedná se o tzv. předobjednávku. Považujeme tuto službu za přednost našeho e-shopu.
    O skutečnosti, že se jedná o předobjednávku knihy, jste byla informována jak na detailu knihy, tak v košíku, tedy ještě před dokončením objednávky. V případě, že se rozhodnete si knihu předobjednat, uvádíme i v potvrzení objednávky nad výčtem zboží informaci, že objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj.16.02.2023. Během doby předobjednání o stavu objednávky neinformujeme, neboť do naskladnění se stav nemění.

    Vámi objednanou knihu jsme včera v odpoledních hodinách naskladnili a Vaše objednávka byla dnes předána do expedice na vyřízení. Dle kontroly jsme od Vás žádný dotaz na objednávku neobdrželi.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem velmi nespokojená, do dnešního dne objednávka nedorazila.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Na našem e-shopu si mohou zákazníci knihy objednat dříve, než vyjdou, jedná se o tzv. předobjednávku. Považujeme tuto službu za přednost našeho e-shopu.
    O skutečnosti, že se jedná o předobjednávku knihy, jste byla informován jak na detailu knihu Partnerská jóga, tak v košíku, tedy ještě před dokončením objednávky - vždy máte možnost se rozhodnout, zda máte zájem si knihu předobjednat, či nikoliv.
    V případě, že se rozhodnete si knihu předobjednat, uvádíme v potvrzení objednávky nad výčtem zboží informaci, že objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a objednávka bude kompletně expedována až po naskladnění všech knih, tj. ve Vašem případě nejdříve 31.01.2023. Objednávku proto vyřídíme až po této lhůtě.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží mělo nejprve přijít 21. 12., pak to změnili na 23. 12. a nakonec to bylo k vyzvednutí až po Vánocích. Takže nedoporučuju tady kupovat vánoční dárky méně jak týden před Štědrým dnem.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i zaslané hodnocení.

    Vaši objednávku jsme přijali v pondělí 19.12. v odpoledních hodinách, hned v úterý jsme ji předali do expedice, a ještě ten den byla zabalena a předána dopravci Zásilkovna. Mrzí nás, že doručení prostřednictvím dopravce Zásilkovna trvalo další 4 pracovních dny a Vaše objednávka tak byla k vyzvednutí až po Vánocích.

    Bohužel, kvalitu a rychlost doručovacího servisu přepravní společnosti Zásilkovna nejsme schopni přímo ovlivnit.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Knihy dorazily s rozbitými vazbami, špinavé přebaly i stránky. Taška s niťemi čouhajícími ven.

    Nedoporučuji - nikdy jsem knihy nedostala v tak dezolátním stavu, mělo jít o nové knihy a objednávka byla za tři tisíce.
    Úžasně si váží zákazníků - rozhodně nedoporučuji a děkuji za zkažené dárky.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.

    Mrzí nás, pokud byly v zásilce poškozené knihy. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží.
    V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení.

    Za komplikace se ještě jednou omlouváme.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů