Přihlásit se a přidat příspěvek
  • První objednávka a dětská kniha poničená, promáčklá, ale zabalená objednavka tak že už tam musela být dána poškozená. Mrzelo mě to, protože byla jako dárek pro dceru a dát jí poničenou knihu mě nedělalo dobře. Nevím zda ještě využiji tohoto e-shopu.

  • Už mi ani nechodí odkaz na hodnocení, tak se podělím aspoň tady. Předchozí problémy, o kterých jsem zde psala, vyřešeny. Ovšem nyní mi opět přišla poničená kniha, jako dárek k Vánocům nepoužitelná, takže opět vracím. Věřím, že se to vyřeší, peníze určitě zpět dostanu, o to se nebojím, ale věřte mi, že mě to nebaví neustále balit a vracet zásilky zpět. Takže u Albatrosu končím, objednávat už nebudu.

  • Skvělé! Mám pro Vás ještě jeden tip na zlevnění - na www.ziskejte.cz můžete využít cashbacku, kdy Vám vrátí určité procento z celkové částky zpět. Každá koruna dobrá, tak mrkněte.

  • AlenaV: Dobrý den,

    diskuzi nevyužíváme, prosím řešte vzniklou situaci s našim zákaznickým servisem - tel. 800 555 513 nebo e-mail [email protected]

  • Dobrý den,

    diskuzi nevyužíváme, prosím řešte vzniklou situaci s našim zákaznickým servisem - tel. 800 555 513 nebo e-mail [email protected]

  • Zajímavé, že mám problém vždycky jen já, naposledy objednány 3 knihy a jedna v balíčku chybí, přestože je vyfakturovaná. Těžko dokazovat, ale teda pěknej výdrb, asi už v Albatrosu neobjednám.

  • Jsem zklamaná, minulý týden mi přišla poškozená kniha z věrnostního programu, několikrát jsem eshop kontaktovala a odpověď žádná. Knihy z věrnostního programu jsou zadarmo a proto se asi nevyměňují, škoda.