Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu hodnotit, zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz.
    Není nutné ihned nedoporučovat obchod. Uvedený dotazník chodí automatem po 6 dnech od odeslání objednávky (termín odeslání je pro všechny stejný a nelze jej ovlivnit, automat nepočítá s předobjednanými knihami na našem e-shopu albatrosmedia.cz ). Příště můžete s odpovědí vyčkat nebo neodpovídat, vyplnění dotazníku není povinné.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vždy sleva -25% a poštovné zdarma
    • příjímání benefitů
    • velice nevhodné balení knih, vždy přijdou poškozené

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku. Mrzí nás, že náš obchod nedoporučujete.
    Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží. V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení. Od Vás jsme ale nepřijali ani jednu reklamaci.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zdlouhavé

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.

    Objednávku jste vytvořila s platbou na zálohovou fakturu, což není totéž jako okamžitá online platba. V potvrzení objednávky jsme Vás informovali, že platba prostřednictvím zálohové faktury, tedy platba předem bankovním převodem trvá i 2 dny. Dokud není platba připsána na náš bankovní účet a spárována s objednávkou, nemůžeme zboží expedovat.
    Ihned po obdržení platby a jejím napárování, jsme Vaši objednávku předali do expedice na vyřízení.

    Mrzí nás, že i přesto obchod nedoporučujete a celý proces hodnotíte jako zdlouhavý.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som si 2 audioknihy- obchod mi objednávku zrušil, nakoľko dodanie nebolo do ČR. Audioknihu predsa netreba dodávať- v dnešnej dobe sa nakupujú tovary celosvetovo online, a tento obchod mal problém dodať (online) audioknihu. Nepochopiteľné.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    na našem e-shopu www.albatrosmedia.cz prodáváme audioknihy pouze na pevných nosičích, tedy klasické audio CD. Tuto informaci uvádíme u všech audioknih, které nabízíme.
    Vzhledem k tomu, že audioknihu na CD jste si objednala s doručením na Slovensko, byla Vaše objednávka stornována, protože zboží mimo Českou republiku nezasíláme. Pro nákup na Slovensku můžete využít e-shop www.albatrosmedia.sk.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    dlouhá dodací lhůta, o každém kroku informace e-mailem - kdyby nepsali a zboží rovnou odeslali, bylo by příjemnější. Jiné e-shopy jsou rychlejší.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Vaši objednávku jsme přijali v pondělí 31.03. v odpoledních hodinách, v úterý 01.02. byla předána do expedice na vyřízení a ještě ten den byla předána i dopravci k závozu na výdejní místo. Na výdejním místě byla Vaše zásilka připravena k vyzvednutí hned další den, tedy ve středu v dopoledních hodinách.

    Mrzí nás, že i přesto obchod nedoporučujete a doba dodání Vám přijde dlouhá.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • výhody e-shopu není potřeba hodnotit
    • a co se hodnocení týká : TĚŽKO MOHU HODNOTIT NĚCO CO JEŠTĚ NEDORAZILO !!!!

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz.
    V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění. Zboží jste si tedy předobjednala a objednávku vyřídíme nejdříve až po této lhůtě.
    Dotazník chodí automatem z webu po 6 dnech od odeslání objednávky (automat však nepočítá s předobjednanými knihami). Zákazník může s odpovědí vyčkat nebo neodpovídat, vyplnění dotazníku není povinné.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Kniha zakupena 22.12.a dnes 3.1.mi prišiel email ze moju objednávku spracovavaju... chápem ze Vianoce sú busy ale z keby som vedela ze bude takto dlho trvať kým vôbec objednávku spracujete tak určite využijem konkurenciu... teraz som zvedavá kedy vôbec darcek dorazi. Už mi ostava asi iba modlit sa...:(

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Objednávku jste vytvořila 22.12.2021 23:09. Na webu i v potvrzení objednávky jsme Vás informovali o odstávce expedice e-shopu v tomto znění: "Důležité upozornění! V období 22. 12. 2021 – 2. 1. 2022 je expedice objednávek internetového obchodu mimo provoz. Vaše objednávka bude expedována nejdříve po 3. 1. 2022".

    Vaši objednávku jsme vyřídili ihned 3.1.2022, jak bylo avizováno. Vaše hodnocení je zavádějící a neodpovídá realitě.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatně zabalený balík, obal sběratelské figurky byl pomačkaný.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku. Mrzí nás, že jste nebyla spokojená se zabalením Vaší zásilky.
    V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci nepřijali.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Rychlé dodání Českou poštou

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané hodnocení. Trochu nás překvapilo, že obchod při 100% nedoporučujete. Předpokládáme však, že se jedná o chybu a omylem došlo k potvrzení nedoporučujícího hodnocení.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jedna kniha dorazila poničená

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky. Mrzí nás, že jedna kniha dorazila poničená. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené či vadné zboží.
    V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení. Od Vás jsme ale žádnou reklamaci nepřijali.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • doprava

    Zajištění dopravy prostřednictvím PPL zásadně nedoporučuji. Zásilky bez kontaktu končí na DEPU a zákazníci si pro ně musí jezdit. Jednání s PPL ani nekomentuji.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Kvalitu doručovacího servisu přepravní společnosti PPL nejsme schopni přímo ovlivnit. Nicméně je možné nedoručenou zásilku reklamovat u zákaznického servisu PPL. V případě, že řidič dle GPS nebyl na adrese lokalizován bylo možné zajistit opětovné odeslání.

    Za komplikace způsobené dopravcem při doručování Vaší zásilky se omlouváme.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nerespektování jinou adresu doručení

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.

    Bohužel, kvalitu a rychlost doručovacího servisu přepravní společnosti nejsme schopni přímo ovlivnit.

    Za komplikace způsobené dopravcem při doručování Vaší zásilky se omlouváme.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit něco co ještě nedorazilo

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku. Dotazník spokojenosti chodí automatem a nepočítá s předobjednanými knihami na našem e-shopu albatrosmedia.cz. Můžete s odpovědí vyčkat nebo neodpovídat, vyplnění dotazníku není povinné.
    V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění. Zboží bylo naskladněno v avizovaném termínu, a Vaše objednávka kompletně vyřízena.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    • Žádná výhoda

    Ani po týdnu zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslané připomínky. Mrzí nás, že jste s nákupem u nás nebyla spokojena.
    Na základě Vašeho dotazu jsme Vás informovali o vzniklém zpoždění expedice. Běžně se snažíme expedovat zboží následující pracovní den po přijetí objednávky. Vánoční sezóna je však nejsilnější prodejní období celého roku a může dojít i k několikadennímu zpoždění. Naši kolegové v expedici udělali maximum, aby odeslali všechny přijaté objednávky v co nejkratší době.

    Michaela Kalivodová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím m nic nedarazilo

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku. Dotazník spokojenosti chodí automatem a nepočítá s předobjednanými knihami na našem e-shopu albatrosmedia.cz. Můžete s odpovědí vyčkat nebo neodpovídat, vyplnění dotazníku není povinné.
    V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění. Objednávku tedy vyřídíme nejdříve až po této lhůtě.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Dotazník spokojenosti chodí automaticky a nepočítá s předobjednanými knihami na našem e-shopu albatrosmedia.cz. Zákazník může s odpovědí vyčkat nebo neodpovídat, vyplnění dotazníku není povinné.
    V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění. Objednávku se snažíme vyřídit ihned, jakmile dojde k naskladnění novinky z výroby.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Tituly které jsem si objednala přišli ve špatném stavu. Na přebalu byli dvě knížky poškrábáné u hřbetu zohýbané, pokrčené. Byli to měkké sešity s koledami. Objednala jsem tři kusy. Z toho jeden byl ucházející stav.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Mrzí nás, pokud byly v zásilce poškozené knihy. Věřte, že není našim záměrem expedovat poškozené zboží.
    V případě, že v balíčku obdržíte poškozené či vadné zboží, je nutné obratem kontaktovat náš zákaznický servis ([email protected]) s detaily Vaší objednávky a fotodokumentací poškození. Každou reklamaci posoudíme individuálně a ihned navrhneme řešení. Od Vás jsme ale doposud žádnou reklamaci nepřijali.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    chcete po mně hodnocení, aniž bych zboží obdržela. Takže váš obchod nedoporučuji

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    Dotazník chodí automatem po 6 dnech od odeslání objednávky (automat nepočítá s předobjednanými knihami na našem e-shopu albatrosmedia.cz). Můžete s odpovědí vyčkat nebo neodpovídat, vyplnění dotazníku není povinné.
    Vaši objednávku vyřídíme ihned po naskladnění předobjednané knihy.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Kniha zatím nedorazila, je zaplacena, ale nemám žádné informace, kdy mi zboží dorazí.

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku, kterou však nepovažujeme za oprávněnou.
    V rekapitulaci objednávky nad výčtem zboží máte uvedeno, že Vaše objednávka obsahuje zboží, které není momentálně skladem, nebylo vydáno a bude kompletně expedována až po jeho naskladnění, tj. nejdříve 25.11.2021. Tato informace Vás provázela také celým košíkem při tvorbě objednávky.
    Vámi objednanou knihu jsme dokonce naskladnili s předstihem 12.11.2021 a Vaše objednávka je již v expedici na vyřízení.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto nechápu,nejdříve objednávku potvrdili, pak zrušili, že knihu již nemají. Nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Albatrosmedia.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za využití služeb našeho e-shopu Albatrosmedia.cz i za zaslanou připomínku.
    U Vámi objednané knihy „Hoši od Bobří řeky (sběratelské vydání)“ jsme při fyzickém vyskladnění zjistili, že evidovaný poslední kus se již ve skladu nenachází, a proto bylo nutné Vaši objednávku stornovat.
    Za pochybení jsme se Vám písemně omluvili, reakcí na Vaši potvrzenou objednávku.

    Magdalena Matušová
    referent zákaznického servisu internetových obchodů