Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Před 10 dny jsem si objednala zboží, které jsem
chtěla na Vánoce... Bohužel do dnešního dne nemám, co jsem si objednala. Nejvíce mě mrzí, že jsem ještě 21.12. volala na firmu AKINU.CZ a mluvila s nějakou paní z AKINU.cz a říkala jsem ji, že je to pod stromeček... Objednávku sice vyskladnila 22.12., ale ani po dalším týdnu zboží nemám. Všechny objednávky u jiných internetových společností jsem dostala včas. Takže výmluva, že toho bylo před Vánoci hodně je pro mě neuspokojivá.
Žádné kontaktování, žádný zájem o zákazníka. Přes internet si objednávám často a nikdy se mi nestalo, že bych zboží ještě 10. den od objednávky neměla, že by mě neinformovali o lhůtě dodání atd.
Zboží ohodnotit nemohu, ale komunikace a rychlost obchodu - nedoporučuji.Reakce obchodu AKINU.cz
Vážený zákazníku,
v emailu, který posíláme zákazníkům při vychystání objednávky je vždy uveden datum doručení. Ve vašem případě byl datum doručení uveden v e-mailu na 29.12.
Dáváme tímto zákazníkům možnost objednávku stornovat, pokud se ještě rozmyslí nebo nejsou spokojeni s termínem doručení.
Desítky hodin přesčasů, které jsme kvůli našim zákazníkům trávili navíc v práci přípravou objednávek v předvánoční čas nestačilo na to, abychom doručili všechny objednávky do 24.12.
Vše nejlepší v novém roce 2016,
přeje Akinu tým -
Nedoporučuje obchod
Objednávala jsem v sobotu,v pondělí přišel email,že se zásilka zpracovává.Ve středu,jsem čekala že bude zásilka min. poslána.což po mém dotazu nebyla.
Balíček podle emailu měl dorazit až v pondělí,po mé urgentní žádosti,kde je zásilka.
My volala služba PPL,že mi ho přivezou v sobotu.
Objednávám přes eshopy často a jsem zvyklá mít zásilku do max.5dnů doma.
Zásilku jsem potřebovala mít v pátek doma.
Proto jsem zásilku nepřevzala,už bych ji nevyužila.Reakce obchodu AKINU.cz
Vážená zákaznice,
bohužel před Vánoci se nám v tom obrovském náporu objednávek prodloužil termín dodání. Chceme všem zákazníkům vyhovět opravdu co nejlépe samozřejmě i o Vánocích.
Jako omluvu prosím přijměte slevu 10% na další nákup na našem eshopu.
Vše nejlepší do nového roku 2016,
přeje Akinu tým -
Nedoporučuje obchod
ani jeden produkt, který nabízíte přes internet nebyl na skladě, jedna velká katastrofa
Reakce obchodu AKINU.cz
Vážená zákaznice,
při kontrole Vaší objednávky jsme zjistili, že jsme Vám všechny objednané produkty vychystali v plném počtu. V momentě vychystávání byli skladem všechny položky.
Chci se omluvit za delší dobu dodání. V tomto předvánočním čase je sklad moc vytížen a objednávky jsou expedovány v delším časovém horizontu. Chceme všem zákazníkům vyhovět opravdu co nejlépe a o Vánocích to není nic jednoduchého.
Jako omluvu prosím přijměte slevu 10% na další nákup na našem eshopu.
Hezké Vánoce,
Váš Akinu tým -
Nedoporučuje obchod
- na některém ze zboží jsou patrné stopy času..
Reakce obchodu AKINU.cz
Vážený zákazníku,
každý měsíc procházíme část zboží ze skladu a postupně položky vkládáme do sekce poslední kusy. Zde jsou nabízeny výrobky s malou dobou exspirace, výrobky které jsou po pár kusech na skladech, výrobky které jsou skladem delší dobu.
Děkujeme za podmět ke zlepšení našeho e-shopu. Budeme se tímto zabývat ve větším měřítku.
Hezký víkend,
Akinu tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- dobry vyber zbozi
zbozi doslo poskozeno,poslal jsem mail s fotografiemi,reakce obchodu zadna
Reakce obchodu AKINU.cz
Vážený zákazníku,
omlouváme se za dodání poškozeného zboží, což bylo zřejmě způsobeno při dopravě, jak jste dokumentoval zasláním fotografií.
Jako kompenzaci jsme Vám nabídli dodání stejného, nového produktu zdarma při další objednávce.
Věříme, že bude dodán v pořádku a doufáme, že budete opět s našimi produkty a službami v budoucnu spokojen.
Váš Akinu tým -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- Chtělo by to více popisu k předmětu, u zboží (např. hračka pro ptáky) by mnozí ocenily, aby si mohli sami vybrat, kterou hračku pořídit místo toho, aby jim to vybíral prodejce, dále u zboží, které je dostupné ve více barvách, opět nechat výběr barvy na zákazníkovi, nikoli na prodejci.
Objednala jsem si klec pro ptáky. Ale dorazila mně úplně v jiném barevném provedení, než jak byla na obrázku. To samé platí pro napáječku. Zboží bylo značně špinavé, takže jsem vše musela rozložit a umýt.
Reakce obchodu AKINU.cz
Vážená zákaznice,
velmi děkujeme za Vaše hodnocení a upozornění na nedostatky, které bohužel v některých případech náš mladý e-shop ještě má. Na úpravách stále pracujeme a zlepšujeme poskytované informace o výrobcích i ilustračních fotografií produktu.
Akinu team -
Nedoporučuje obchod
- Celkem uspokojivá doba dodání zboží
- Pochybná kvalita zboží za neúměrně vysokou cenu.
Nakupuji v tomto obchodě již několik let, vždy zde byla možnost nakoupit levné buvolí pochoutky za nízké ceny, ke konci loňského roku veškeré toto zboží zdražilo skoro na dvojnásobek, kvalita zboží ale rozhodně ceně neodpovídá. Objednal jsem MAZ-Kost vepřová uzená 17,5cm přišlo 5 balení nechutně plesnivých smradlavých kostí, které by člověk nedal nikomu ani zadarmo, nechápu jak se někdo vůbec opováží něco takového odeslat. Kosti jsem odeslal zpět s žádostí o vrácení peněz, odpověď sice přišla, ovšem žádná omluva, jen strohá odpověď, že peníze odešlou tento týden. Ve slíbený termín nic, další žádost o vrácení peněz, odpověď sice dorazila, opět žádná omluva, jen že peníze již odeslali. Pro mne opravdu velké zklamání z jednání obchodu se zákazníkem. O veřejnou omluvu zde na Heurece již opravdu nestojím.
Reakce obchodu AKINU.cz
Dobrý den pane Kunčický,
velmi děkujeme za Vaší reakci, která nás motivuje k dalším opatřením, které jsou evidentně potřeba. Kde celý problém nastal jsme vyklíčovali.
Vyzdvihli bychom určitě rychlost reklamace, se kterou jsme vše vyřešili. V případě Vaší reakce na správný kontakt mohlo proběhnout vše ještě o polovinu rychleji a pro Vás i levněji, co se např. poštovného týká. Pro další objednávky se nebráníme jakýmkoli návrhům pro Vaší spokojenost.
Jako obchodník určitě víte, jak to s cenami "buvoloviny" na trhu je. V našem případě jsme byli, ač neradi, nuceni po 3 letech zdražit. Upozorníme ještě na to, že zdražení proběhlo v létě 2013.
S pozdravem Akinu team -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Bohužel nám vitaminy pro psa dorazili jen s velice krátkou zárukou, tudíž než je spotřebujeme projdou, v jiných obchodech se mi to nestalo, takže za mě nedoporučuji..
Reakce obchodu AKINU.cz
Dobrý den,
vitamíny (90 tablet) mají expiraci do 6/2014, tedy 5 měsíců na spotřebu. Jakmile se produkty dostanou do stadia, kdy by "spotřeba klienta" překročila datum expirace, výrobek (šarži) z webu stahujeme a likvidujeme. Bohužel nepočítáme s tím, že si klient na tento druh výrobku bude dělat zásoby na 9 měsíců, místo okamžité spotřeby.
Výrobky nepoužité, originál balení, které víte, že nespotřebujete, aniž by překročily expiraci nám zašlete zpět a my je zlikvidujeme. Náklady spojené se zasláním zpět Vám uhradíme, dle reálných nákladů uvedených na podacím lístku.
S pozdravem Akinu CZ s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
- dlouhá doba přípravy zboží, které bylo na skladě
Reakce obchodu AKINU.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za nepříjemnost, která nastala. Objednávka byla připravena k okamžitému odběru následující den dopoledne, po Vaší večerní objednávce. Bohužel do celého procesu je zapojen i lidský faktor, který v tomto případě zklamal. Tím jste neobdržel informaci o připravené objednávce včas. Proces jsme ošetřili.
Vaše objednávka je stále připravena k vyzvednutí. Čekáme na Vaší reakci, jak s objednávkou naložit.
Jako malou kompenzaci za vzniklé komplikace přijměte slevu do dalšího nákupu, kterou Vám zasíláme na e-mail.
S pozdravem Akinu CZ s.r.o. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Průměr
- Poškozené obaly zboží
Je co zlepšovat
Reakce obchodu AKINU.cz
Jako omluvu, za poškozenou dodávku zboží, prosím Vás přijměte slevu pro další objednávku 10%. Bohužel špatným přístupem, kdy neproběhla dostatečná kontrola obalů doprodejového zboží, Vám nestandardně přišlo zboží v lehce poničeném obalu. Za celou situaci se velmi omlouváme.
Team Akinu -
Nedoporučuje obchod
- ne
- dlooooouhááááááá dodací lhůta i přes platbu předem
nebrat
Reakce obchodu AKINU.cz
Dobrý den,
velmi se omlouváme za značně prodlouženou dobu dodání u Vaší objednávky, kterou jste hradil předem na účet. Bohužel nás v tomto případě zradil lidský faktor, díky kterému komplikace nastala. Podnikli jsme jisté systémové opatření, aby se podobná chyba již nikdy neopakovala. Opatření bude během dnešního dne aplikováno na webu.
Akinu team -
Nedoporučuje obchod
- Doručitelnost až na místo.
- Dlouhá dodací doba.
Zatím ne.
Reakce obchodu AKINU.cz
Dobrý den pane Kuthan,
po neočekávaných nesrovnalostech s objednávkou Vám nyní po společné domluvě potvrzuji nový termín dodání na 8.8.2013. Nabídnutý alternativní výrobek věřím, že bude dobře sloužit, a výrazný cenový bonus, jako kompenzaci, oceníte.
Akinu Team -
Nedoporučuje obchod
- Byla mě zaslána klec bílá za cenu
- objednané klece v provedení chrom.
Obchod je velice pružný ale pokud není
objednané zboží na skladě měli by objednavatele informovat a ne poslat co
mají po ruce.Reakce obchodu AKINU.cz
Velmi se omlouváme za nedorozumění, které se mohlo stát. V případě, že bychom měli od Vás přímou informaci (reklamaci), mohli jsme celou situaci vyřešit rychlou výměnou, popř. bonusem do další objednávky.
-
Nedoporučuje obchod
- levny
- drahe poštovne
V tomto obchode jsme nakupovaly protože se nam zdal levny a dobry.. ale když nam prišlo zboji byla jsem zklamana :/objednala jsem si granule a obojek objek se mu po pul mesici začel parat:/
Takže takove veci jsem kupovala naposled :)Reakce obchodu AKINU.cz
Velmi si vážím Vašeho hodnocení. Je škoda, že jste neuvedla příčinu zklamání při přijmutí zboží. Nedokáži si představit, co Vás od objednání po dodání mohlo zklamat, když jste obdržela veškeré objednané zboží ve výborném stavu.
Pořízený obojek IS-Obojek MacLeather 35-50x2 patří mezi luxusnější řadu a doposud všichni zákazníci s ním byli spokojeni. Velmi záleží na tom, při jakých příležitostech a na jakého pejska danný obojek použijete. V případě, že bychom od Vás měli informaci nebo reklamaci, mohli jsme celou situaci nějakým způsobem vyřešit. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nízké ceny.
- Dlouhá doba od objednávky po dodání.
Nízké ceny.
V počátcích vše probíhalo rychleji.
Ne.
Z konkurenčních důvodů. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Posláno zboží, které vypadalo jako použité a v sadě chyběly díly, takže zboží nešlo sestavit, krabice od zboží byla velmi špinavá a poničená. Ze zboží jsem byla velmi zklamaná! Rozhodně jako dárek pro dítě toto zboží neuspělo!
Váš obchod bych z výše uvedených důvodů k nákupu ostatním nedoporučila.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- nízké ceny
- nejasné podmínky akčních nabídek
průměr
-
Nedoporučuje obchod
- Dodává zboží nad 1000kč zdarma.
- Výhodné nabídky pro chovatelské stanice.
- Přestal komunikovat.
- Nedodal slíbené zboží.
- Zhoršená kvalita u krmiv First Class.
Zpočátku výhodná nabídka ,dobré jednání.
Při problémech s kvalitou a dodáním slíbeného zboží již nekomunikuje. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Nabízí produkty,které nemají a vlastně ani nikdy nemeli na skladě,objednala jsem věc za nemalé peníze a přišlo něco úplně jiného s nesrovnatelnou kvalitou..jsem nespokojená!
Reakce obchodu AKINU.cz
Jak bylo již vše vysvětleno telefonicky a následně mailem, na který jste nereagovala, ohledně dořešení situace: omylem se přiřadil špatný obraz z kolekce pelechů, které byli ze sortimentu vyřazeny.