Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Neustále není již objednané zboží
    • Musím měnit téměř každou objednávku, o to déle trvá.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel si objednáváte krmivo, které nedržíme skladem a dodavatel této značky má často výpadky ať už co se týče krmiva nebo i konzerv. Vždy se ale snažíme kontaktovat Vás co nejdříve s možnou alternativou tak, abyste měla svou objednávku co nejdříve doma. Budeme se snažit i nadále.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zabalení objednávky byla totální katastrofa. Takhle nepečlivě zabalené zboží jsem ještě nikdy nedostala. Krmení pro papoušky bylo roztržené, sypalo se po krabici. Zrcátko, které jsem objednala přišlo s ulomeným plastovým háčkem, tudíž mi je k ničemu. Nejhorší je, že ten ulomený kousek byl pohozený v krabici a zbytek zrcátka byl pečlivě zabalený v celofánu. Takže je jasné, že ten kdo to balil věděl, že je to ulomené. Nerezové šroubovací misky byly tak ohnuté, že po našroubování na klec nešla miska vůbec vyndat. Přitom miska samotná vypadala dobře. A hračky pro papoušky od akinu, které na obrázku vypadají dobře v reálu vypadají hrozně lacině.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že máte takovouto zkušenost. Vůbec nechápeme, jak se to mohlo stát. Ovšem pokud se něco takového stane a zboží přijde poničené ať už naší chybou či chybou dopravce, je dobré nás ihned kontaktovat buď telefonicky či na e-mail [email protected] a my se Vám budeme věnovat a snažit se, najít to nejlepší řešení k Vaší spokojenosti. To jste bohužel neudělala a my se toto pochybení dozvídáme až takto. Děkujeme za Vaše hodnocení.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze objednat zboží na dobírku,platba on line předem mi nevyhovuje

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. V dnešní době bohužel není opravdu možné platit dobírkou. Domluvili jsme se tak s našimi dopravci právě proto, abychom chránili jak je, tak naše zákazníky. Časem tuto službu určitě chceme znovu spustit.

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá čekací doba

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Objednávka by Vám byla doručena do 3 dnů pokud by jste ji nezrušil. Mějte se krásně

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Po objednavce jsem zjistila, ze stejne krmivo je jinde i o polovinu levnejsi. Dropsy jako darek kralici vubec nechteji a pry by se jim ani mlecne vyrobky nemely davat.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Naše firemní filosofie se neztotožňuje s podrážením doporučených prodejních cen jiných značek jako například u Supreme krmiv. Dárky posíláme náhodně jednou posíláme pamlsky pro malé hlodavce jindy pro králíky. Jestli si u nás budete ještě někdy objednávat, můžete si do poznámky napsat, že si přejete dáreček pro králíka. Králíky a mléčné výrobky necháme prověřit.

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží dorazilo včas a v pořádku, nicméně zakoupené zboží bylo cenově o 100 Kč dražší v porovnání se stejným zbožím dostupné na Mall.cz

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Bohužel neovlivníme a nemůžeme pokaždé ohlídat cenu, pokud si například Mall.cz uvede zboží do akce. Příště prosím zkuste porovnávač cen například zde na Heurece a vyberte si cenově nejpřijatelnější možnost.

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Produkt je příliš drahy. Kupujeme Akina maso v kamenem obchodě levněji .

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    jsme velice rádi, že nakupujete i v kamenných obchodech. Na našem e-shopu máme pro naše zaregistrované zákazníky věrnostní program, kde sbíráte bodíky a za ně poté máte slevu v objednávce. Mnohdy je potom objednávka na našem e-shopu cenově výhodnější než v klasickém obchodě. Věrnostní program naleznete zde: https://www.akinu.cz/vernostni-program/ , děkujeme že jste s námi.

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Celkový dojem HRŮZA

    Stav zásilky jsem popsal dříve - zboží volně ve velké porušené krabici. Ovšem vrchol je dodávka Biokat´s Bianco Classic Hygiene podestýlka 10kg, kdy papírový pytel je uzavřen 9ti stehy normální malou kancelářskou sešívačkou, což nedrží. Obsah vážený mincířem 9,5 kg. Stejný produkt dodaný firmou Profi Zoo z Německa má pytel zalepený v šíři 5cm, absolutně nepropustně pachově i obsahem. Provedl jsem fotodokumentaci. Asi nejde o originální produkt, bude plněno v ČR do podobných pytlů?

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    balíčky pečlivě kontroluje před cestou k zákazníkovi hned několik lidí, proto Vám s jistotou můžeme sdělit, že od nás určitě neodešel poničený balíček. Nemůžeme ovšem zaručit, že balíček neponičil dopravce, včetně zboží uvnitř. Je moc dobře, že jste, jak píšete provedl fotodokumentaci, prosíme tímto o zaslání fotek na [email protected], abychom mohli lépe poznat, jak k situaci došlo a následně situaci napravit.

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Byla jsem informována emailem (slušně a s omluvou) po vytvoření a zaplacení objednávky, že dodavatel není schopný dodat zboží eshopu (4 balení krmiva pro hlodavce). Divné, že zboží bylo na eshopu k dispozici pořád a šlo znovu objednat. Platbu vrátili po 8-9 dnech, kdy jsem se ozvala. Jelikož má s nimi známá dobrou zkušenost, zkusím ještě někdy objednat, ale rozhodně se dřív optám, jestli je zboží k dispozici.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    pokud se stane, že dodavatel má výpadek a nemá zboží k dispozici kontaktujeme včas naše zákazníky, aby si vybrali jinou alternativu (ať už velikost, či jinou příchuť apod.) tak, aby bylo zdržení doručení balíčku co nejmenší. Případně se domluvili, zda zákazník počká než bude zboží opět skladem. Ve Vašem případě jste si bohužel nevybrala tudíž jsme Vám vrátili Vaše peníze. Skladem držet všechny produkty bohužel opravdu není v našich silách. Ovšem budeme jen rádi pokud využije náš live chat, kde Vám ráda poradím s výběrem či zjistím, zda nebo kdy bude zboží dostupné. Omlouváme se a přejeme krásný den

    za tým AKINU Terka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Materiál pelíšku
    • Jednání

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s pelíškem nebyla spokojená. Naše pelíšky jsou vakuově baleny kvůli bezpečnějšímu skladování a přepravě, proto je pelíšek při doručení zákazníkovi smrštěný a po rozbalení potřebuje pomoci k nabytí svého tvaru. O tom vás instruovala kolegyně po emailu. Tento pelíšek jsme v práci dle instrukcí narovnali a byl v pořádku.

    Vždy se snažíme při reklamacích našim zákazníkům vyhovět. Bohužel se však u Vás nejedná o reklamaci, ale o vrácení zboží, které jsme bez okolků provedli. Zaslali jsme Vám celou částku za pelíšek zpět na váš účet.
    Ještě jednou přijměte moji omluvu za to že jsme vám nemohli jinak vyjít vstříc. Hezký den

    tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obchod za to asi v pohodě, rychlé dodání, přehlednost
    • Moje kočičky to vůbec nezaujalo. Dělají všechno možné aby to nemusely jíst. Když se do toho konečně pustí, tak snědí s bídou půlku porce než jindy. Asi špatný výběr, ale já už podruhé asi nenakoupím.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den paní Maternová,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás mrzí, že kočičkám nechutnalo, když jste nakoupila konzervy a paštičky s velkým výběrem příchutí i značek. Brala jste kuřecí, krůtí, drůbeží a lososové. Kočičky mají všeobecně mlsné jazýčky, zkuste někdy vyzkoušet, zda by jim vyhovovala více sýrová nebo se zvěřinová příchuť, které také nabízíme.

    Akinu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatné zboží

    Prodávají zboží z ciziny. Bylo zabaleno v originálním obale, bez českého návodu. Nelze reklamovat. První mi zboží nechtěli vůbec reklamovat. Nakonec mi nechtěli poslat žádný formulář k vyplnění reklamace. Paní tvrdila, že reklamaci vyřeší mailem. Ale nechtěla mi poslat ani kopii. V běžných obchodech se zboží reklamuje přes formulář. V zákoníku ale není popsáno, jakým způsobem se reklamace má řešit. Tudíž paní nemusí ani zboží reklamovat, ale tvrdit mi něco jiného může. Bohužel jsou to podvodnici, když narazíte na problém, vadu zboží, jedná se o dražší výrobek a je z ciziny. Pozor na to i z jiných eshopů. Je lepší nakupovat ze známějších obchodů, kde vám udělají skutečnou, řádnou reklamaci přes vyplnění formuláře. Při této zkušenosti, jsem zjistila, že nejsem jediná a zároveň jsem poučená pro příští nákupy kdekoliv.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Vážená zákaznice,

    Vaše reklamace je stále v řešení. Před týdnem jsem celou reklamaci předala na vyřešení právě výrobci Beeztees, který mi má do týdne odpovědět.

    Formulář vám na požádání při reklamaci, výměně nebo vrácení zboží rádi zašleme, ale nelpíme na tom. Myslím, že číslo objednávky a proč zboží reklamujete není potřeba vyplňovat do formuláře. Ke každé reklamaci přistupujeme stejně bez ohledu, jakou formou jsme ji přijali.

    Snažíme se zákazníkům nabídnout největší možnou podporu a jednoduchost například i tím, že na svých stránkách máme uvedený pomocník právě pro případy vrácení zboží, výměny zboží a reklamace, které najdete zde: https://www.akinu.cz/reklamacni-rad/

    Navíc jsem vám nabídla mimosoudní řešení, pokud by vám naše vyhodnocení reklamace nevyhovovalo, dle našich obchodních podmínek a dle platného zákona:
    K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Pravidla pro postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ADR) jsou dostupná na uvedené internetové adrese. Spotřebitel může požádat o zahájení řízení o mimosoudním řešení sporu (ADR) formou návrhu, k němuž lze použít formulář dostupný na http://adr.coi.cz.

    Až budu mít od firmy Beeztees informaci zpět, budu vás informovat o odpovědi výrobce a naše konečné rozhodnutí.

    Kateřina Škantová
    AKINU CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod zrušil moji objednávku z důvodu nedostupnosti zboží na skladě i přesto, že na e-shopu měli u zboží vyznačenou dostupnost. Od obchodu se mi dostalo pouze chabé odpovědi o nedostupnosti zboží a že zaplacenou částku mi zasílají zpět na účet. Svůj další nákup u této společnosti již nezvažuji.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se Vám v tu dobu jsme nebyli schopni říct, kdy bude zboží na skladě. Teď již víme, že tento produkt budeme mít na přelomu března/dubna. V případě, že máte ještě zájem o tento produkt, rádi pro Vás připravíme další objednávku.

    Akinu.cz

  • Nedoporučuje obchod

    pošlou mi hodnocení nákupu i když zboží jestě nedorucili :)

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,


    Objednávku jste vytvořil 19.12. Na eshopu bylo uvedeno, že objednávky přijaté do 10.12. budou doručeny do Vánoc. Pro obchodníky (ve Vašem případě) dokonce do 5.12.

    Od 20.12.2018-1.1.2019 u nás probíhala inventura. Vaši objednávku jsme vyexpedovali včera, 2.1.2019, čili první pracovní den.

    Heureka dotazníky odesílá automaticky, Vánoční svátky bohužel v potaz nebere :)


    Přejeme Vám hezký den,

    Tým AKINU.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dodali mně něco jiného, než jsem objednal.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud jsme vám poslali jiné pochoutky než jste si objednal, prosím napište mi e-mail na [email protected]
    Pro řešení reklamace mi prosím zašlete fotografie špatného produktu a číslo objednávky.

    Moc mě mrzí, jestli jsme vám zaslali jiné zboží.
    Hezký den,
    Kateřina Škantová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Nejistota v kvalitě výrobku. Konkrétně konzerva AKINU Pramium kuřecí a hovězí. První otevřený výrobek z minulé dodávky byl kvalitní a pro kočky chutný. Druhá konzerva nesmírně páchla hnilobou a nebyla poživatelná ani zvířatům. Hovězí konzerva v minulé dodávce byla nepoživatelná. Tím jsem vyhodila krmivo v hodnotě 267,- Kč. Dnes jsem otevřela nově dodané kuřecí maso, které snad bude dobré. Uvidím, zda i ostatní konzervy budou kvalitní. V opačném případě už žádné výrobky Akinu neobjednám.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Vážená zákaznice,

    kolegyně se vám ozvala na e-mail s možnostmi řešení reklamace. Prosím odpovězte jí.
    Takové porušení kvality nemůžeme akceptovat, takže v takových případech vždy kontaktujte naše reklamační oddělení na e-mail: [email protected]
    Nejlépe bude potřeba zaslat šarži výrobku, abychom mohli řešit problém ihned při výrobě.

    Děkuji za pochopení
    AKINU tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice spatna komunikace ze strany obchodu ( nedoruceni rezervace na emailovou adresu, stale cekani a informace kdy bude zbozi doruceno)

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Vážená paní Bolehovská,


    Bohužel nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení.

    Objednala jste zboží, u kterého bylo napsáno, že bude skladem do tří dnů. Objednávka byla vytvořena 16.9. a 18.9. k nám volal Váš syn, že objednávku chcete stornovat, protože dodací doba je pro Vás příliš dlouhá a nechcete čekat, protože jsme Vám nepotvrdili „rezervaci zboží“. Rezervaci zboží nikde na našem e-shopu nenabízíme, takže každou objednávku bereme jako závaznou. S tím tedy spojenou dobu dodání.
    Vše máme samozřejmě napsáno v obchodních podmínkách.

    Tím, že nenabízíme žádné rezervace zboží, tak zákazníky kontaktujeme klasicky o vzniku závazné objednávky a pak informujeme o vychystání zboží a předání na dopravce.

    Jestli máte nápady jak zlepšit naší komunikaci ven, napište nám na náš e-mail [email protected].

    Hezký den,

    AKINU tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    OBOJEK JSEM REKLAMOVALA ALE DO DNEŠKA SE MI NIKDO NEOZVAL, TAK ŽE HO MAM DOMA A JE MI NA NIC :( A ŠPATNĚ POPSANE VYROBKY, U STOJANU NEBYLO PSANE ŽE OBSAHUJE MISKY , TAK JSEM SI OBĚDNALA DVĚ MISKY A PAK KDYŽ BALIK PŘIŠEL JSEM ZJISTILA ŽE MAM MISKY 4X :( DIKY ALE ASI UŽ NEOBĚDNAM NIC. JIRKOVA

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Paní Jírková,
    Jsme překvapeni. Kolegyně vám druhý den od přijetí reklamace odpověděla následující:

    Dobrý den, paní Jírková,

    Velmi mě mrzí, že vám obojek nesvítí. Budete chtít zaslat nový obojek nebo spíše vrátit penízky?
    Rozbitý obojek po vás chtít poslat nechceme. Prosím vyhoďte ho.

    Ještě jednou přijměte moji omluvu, že zboží musíte reklamovat.

    Je možné, že vám e-mail spadl do nevyžádané pošty nebo do Spamu. Dnes se vám znovu raději ozve telefonicky, aby jste reklamaci dořešili.


    AKINU tým

  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi dorazilo poskozene

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Vážená zákaznice,


    Velice nás mrzí, že Vám přišlo poškozené dávkovací bistro. Bohužel jsme od Vás neobdrželi žádný email, který by se týkal reklamace. Pro dořešení prosím kontaktujte na email [email protected] kolegyni Kateřinu, která Vám s reklamací pomůže.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Váš tým AKINU.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízejí zboží, které nemají

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Vážený zákazníku,

    Velice nás mrzí, že jsme Vám nemohli dodat zboží, které jste si objednal. Jednalo se o krátkodobý výpadek u výrobce z důvodu navýšení objednaného množství a samozřejmě letních prázdnin a s tím i spojené dovolené.

    Poloměkké kroužky i kostičky jsme již naskladnili čerstvé ve velkém objemu, takže je možné znovu objednávat.
    Budeme pracovat na tom, aby se výpadek neopakoval.

    Hezký den Vaše AKINU