Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • ZBOŽÍ NEFUNGUJE

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Je nám líto, že se zboží nefunguje podle Vašich představ. Naše kolegyně Vás před několika dny kontaktovala, aby Vám s problémem pomohla, ale bohužel jsme od Vás zatím neobdrželi odpověď.

    Pokud stále potřebujete s čímkoli poradit, neváhejte se nám ozvat – rádi Vám pomůžeme najít řešení. Jsme tu pro Vás a uděláme vše pro to, abyste byla s našimi službami spokojená.

    Přejeme Vám krásný den a těšíme se na Vaši zprávu.

    S pozdravem, tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Můj nákup jste uložili nevím kde ?!?!

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    Vaše hodnocení nás velice mrzí. Váš balíček nešel umístit do boxu, jelikož v předvánočním období jsou boxy velmi často vytížené. Určitě Vás ale Zásilkovna informovala e-mailem o přesném umístění Vašeho balíčku. Doufáme, že už je u Vás a bude Vám a Vašemu mazlíčkovi dělat jen radost.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • super zboží, ceny, rychlé dodání

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za krásné hodnocení. Spokojenost našich zákazníků je u nás vždy na prvním místě.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání nemám nejen zboží, ale ani zprávu kdy a zda mi bude
    zásilka dodána.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    dopravce bohužel Váš balíček ztratil. Na základě Vašeho hodnocení jsme situaci začali neprodleně řešit. Pokud by se Vám nedej bože někdy stalo něco podobného, neváhejte kontaktovat prodejce (v tomto případě nás), ať nečekáte a situace se začne řešit co nejdříve. Moc nás mrzí, že se balíček pro Vašeho mazlíčka ztratil. Věříme, že bude vše brzy v pořádku.

    Tým AKINU

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    Vaše spokojenost nás opravdu moc těší. Děkujeme, že jste s námi.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Tentokrát objednáno 11 kusů minerálních kamenů, ovšem nebyly v originální krabičce, pouze v sáčku a z toho důvodu se při přepravě mnohé z nich rozlomily na několik kousků. Takové kameny jsou mi pak na nic. Bohužel nebyla zabezpečena zásilka tak, aby nedošlo k poškození. Kdykoliv jsem objednala v původním obalu, vše došlo v pořádku. Tentokrát nespokojenost.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velice mrzí. Zásilku můžete u nás určitě reklamovat. Jako omluvu Vám posílám na e-mail slevový kód na další nákup. Snad Vás alespoň trošku potěší.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo ,ale nebylo kompletní.Nikdy více.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí Vaše hodnocení. Pokud se stane, že něco chybí, nejjednodušší způsob je nám napsat, a my svou chybu rádi napravíme.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přislo mi jiné zboží než bylo v nabídce

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    to nás velice mrzí. Ale není nic snazšího, než nás kontaktovat na [email protected] a kolegyňka to s Vámi ráda vyřídí k Vaší spokojenosti.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Odmítají platby v hotovosti

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Není to tak, že bychom platby na dobírku odmítali. Při doručení domů s DPD nebo PPL je možné si tuto možnost zvolit. Bohužel ale u výdejních míst a boxů je potřeba zaplatit předem. Děkujeme za pochopení

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Omylem jsem popletla objednávky, chtěla jsem jednu objednávku nepřijmout. Při telefonickém hovoru byla paní velmi nepříjemná. Bohužel... už objednávat u této firmy nebudu.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás tato nepříjemná zkušenost. Uděláme maximum pro to, aby se to už neopakovalo. Snad byli Vaši mazlíčci s objednávkou spokojeni a pochutnali si. Mějte se krásně

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Špatná komunikace

    Nešlo poněkolikáté objednat a obchod nebyl schopen poradit

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám nedokázali vyhovět. Bohužel u nás je možná doprava Zásilkovnou nebo Balíkovnou (či na výdejní místa) pouze při platbě předem. Přejeme, ať se Vám jinde nakupuje dobře.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nešlo objednat a to několikrát na více telefonech
    • Nešlo objednat

    Nešlo objednat a někdo mi nedokázal poradit ale děkuji začala jsem objednávat na Zoohit a jsem moc spokojená

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vám nedokázali vyhovět. Bohužel u nás je možná doprava Zásilkovnou nebo Balíkovnou (či na výdejní místa) pouze při platbě předem. Přejeme, ať se Vám jinde nakupuje dobře.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost vyřízení objednávky
    • Rozlámané zboží

    Opakovaně mi dorazilo rozlamané zboží, konkrétně Akinu sušenky kostičky se zinkem. Naposledy byl poměr 1 kostička celá - 2 kost. ve formě drobenky. V tomto stavu bylo zboží dle dodavatele už expedováno!)

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    kostičky jsme díky Vaší informaci neprodleně zkontrolovali a informovali výrobce. Jako odměnu a omluvu jsme Vám dali slevu na další nákup. Doufáme, že bude Váš pejsek spokojený.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodání, cena

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    jsme moc rádi, že jste si vybrala právě u nás. Kladné hodnocení nás vždy moc těší. Děkujeme a budeme se snažit i při dalších objednávkách.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejhorší e-shop, ve kterém jsem kdy nakupovala.
    Od rychlosti zpracování objednávky
    (na webových stránkách bylo u všech objednávaných výrobků uvedeno, že jsou skladem a za všechny objednané výrobky jsem zaplatila předem, ovšem následně mi bylo sděleno, že nějaký výrobek není skladem, tudíž bude objednávka odeslána o několik dnů později, což se také nestalo, protože výrobek stále nebyl skladem, tak jsme se domluvili, že objednávka bude odeslána nadvakrát)
    přes problémy s doručením
    (ty nebyl obchod jako odesílatel ochoten řešit s přepravní společností - tato společnost nerespektovala můj požadavek na doručení a při mojí nepřítomnosti zásilku automaticky uložila na těžko dostupném výdejním místě, ačkoliv v informačním e-mailu od této společnosti bylo uvedeno, že zásilka může být doručována jindy nebo uložena na výdejním místě, ovšem mému požadavku na doručení jindy nebylo vyhověno)
    až po doručené výrobky s velmi krátkou expirací, na což mě nikdo předem neupozornil a ani cena nebyla za tento fakt snížena
    (mj. kdybych věděla, že výrobky mají tak krátkou expiraci, určitě bych je neobjednala nebo bych jich alespoň neobjednala tolik v domnění, že je pejsek bude mít na několik měsíců, ne jenom cca na 1 měsíc).
    Když jsem obchod informovala o doručení zboží s velmi krátkou expirací a žádala o zajištění odvozu tohoto zboží (abych nemusela balík táhnout někam na poštu a utrácet ještě za poštovné, když se jedná o jejich pochybení) nebo alespoň o poskytnutí odpovídající slevy, bylo mi obchodem tvrzeno, že jsem nakoupila výrobky z akční nabídky, ve které jsou i výrobky s kratší expirací a za sníženou cenu. Toto však není pravda - objednávala jsem z běžné nabídky a za cenu, za kterou byly výrobky s normální expirací (o tom svědčí mj. i fakt, že v zásilce jsem obdržela dvoje stejné granule za stejnou cenu, ovšem jedny s expirací cca 1 rok a druhé 1 měsíc). Rovněž na webových stránkách nebylo u mnou objednávaných výrobků nikde uvedeno, že se jedná o výrobky s krátkou expirací a už vůbec ne s jakou.
    Vyjádření obchodu jsou opakovaně nepravdivá, ačkoliv je zcela jasné, že se jedná o jejich pochybení.
    Pokud máte rádi svoje domácí mazlíčky, tento obchod rozhodně nedoporučuji - obchod zasílá bez řádného upozornění procházející (a kdo ví, jestli ne i již prošlé) krmivo, a to ještě za běžnou cenu. Opravdu nehorázné! Jsem velmi zklamaná - objednala jsem u tohoto obchodu poprvé a naposledy.
    Reakci obchodu zde neočekávám, protože předpokládám, že by byla opět zkreslená tak, aby obchod vyšel se ctí...
    Až bude obchod tak slušný, že uzná svoji chybu a vrátí mi alespoň nějakou poměrnou část peněz za 4 sáčky granulí s expirací cca 1 měsíc, na což mě předem neupozornil, budu ochotna změnit svůj názor na jeho serióznost.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že nejste spokojena, ačkoli jsme se Vám snažili co nejvíce vyhovět. Bohužel opravdu nebyl dostupný jeden produkt, a s tím jsme Vás neprodleně kontaktovali (bohužel neúspěšně) a chtěli sjednat nápravu. Když jsme se domluvili okamžitě jsme předali zboží dopravci. PPL má v podmínkách, že má 1 pokus na předání balíčku a potom objednávku doručí na nejbližší depo. Opravdu má takové podmínky a my jako obchod to nemůžeme změnit. Co se týče expirace - koupila jste si zboží ve slevě s krátkou expirací (na eshopu uvádíme). Pokud jste si této informace a slevy nevšimla a expirace nevyhovuje, máte plné právo zboží do 14 dnů vrátit. Přes to všechno se za vzniklé komplikace omlouváme a vracíme peníze zpět.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    I přes to, že jsem psala dodavateli, odepsal mi pouze, že zboží bylo předáno řidiči, doposud nic.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    moc nás Vaše zkušenost mrzí. My jsme opravdu balíček předali dopravci a poslední informace je, že je na depu viz. https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=3403910451. Snad Vám ho brzy doručí. Hezký den

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V internetovém obchodě v době objednávky bylo uvedeno "skladem 40 ks", měl jsem cestu k Mělníku, tak jsem se stavil v "PRODEJNĚ", kde jsem se dozvěděl, že to není prodejna, ale pouze výdejní místo. Požadované zboží mi nemohou prodat. Musím si jej objednat přes internet. Doma jsem ještě ten den vypsal objednávku, která mi byla potvrzena. Poté mi přišel email, kde mi bylo sděleno, že objednávka se ruší - zboží není. Na mou reakci mi již nikdo neodpověděl.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Kolegyně Vám v mailu navrhovala storno objednávky, protože je bohužel o Caty stelivo enormní zájem a při vytváření Vaší objednávky se nestihl synchronizovat e-shop s reálnou skladovou zásobou. Což nás moc mrzí.
    Co se týče prodejny, tak tu opravdu nemáme. Jsme primárně velkoobchod, e-shop a v Dolních Beřkovicích se nachází naše sklady, kanceláře a výdejna osobních odběrů vytvořených na e-shopu. Caty stelivo 20L dodáváme např. do Košík.cz, Tamda, Makro – ale v současné chvíli je vyprodané i tam. Skladem by opět mělo být zhruba do 10 dnů.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodávka zboží byla neúplná. Při telefonní reklamaci mě arogantně odkázali na zaslání emailu s fotkou nedodaného!!! zboží, aniž by se pokusili vyřešit jednoduchou, lehce řešitelnou věc telefonem. Nakonec jí vyřešili i bez fotky a s omluvou, ale čas a náklady s čekáním na opětovné doručení a sepisování zbytečného emailu mi to nevrátí.

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    k nejefektnějšímu vyřízení reklamací potřebujeme zaslat email nejlépe s fotografií. Tak zjistíme, co přesně chybí/je zničené a můžeme situaci řešit a napravit. Ve Vašem případě chyběla jedna část, kterou jsme obratem zaslali a druhý den jste měl doma. Moc nás mrzí, že i přes naší snahu vyhovět Vám co nejlépe, jste nebyl spokojen. Určitě se budeme snažit příště vyjít ještě více vstříc.

    Tým AKINU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Žádnou objednávku jsem nevytvořila, urgovala jsem odesílatele, ať si opraví email a neobtěžuji mě emaily o odeslání, vyzvednutí, hodnocení obchodu atd..bez reakce..

    Reakce obchodu AKINU.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Vůbec tomu ale nerozumíme, přišla nám objednávka a my Vám na mail poslali potvrzení o objednávce a následně fakturu, když jsme balíček předali dopravci (mohla jste objednávku kdykoli zrušit). Sami objednávky nikdy nevytváříme. Zvažte tedy, zda si s Vás někdo známí nevystřelil (ale byly nám poskytnuté veškeré údaje k odeslání) nebo příště balíček nepřebírejte. Hezký den

    Tým AKINU