Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednávce bylo psáno, že zboží mají skladem, po 10 dnech žádná zpráva o dodání, na mail s dotazem o dodání nikdo během 2 dnů nereagoval, telefon zvedli, prý jsou malinko ve skluzu...Byli ochotni se podívat a zboží opravdu je skladem - v zahraničí u dodavatele a bude se naskladňovat... Paní jen odpověděla "...hmmm..." a bylo ji to naprosto jedno...
    Zde už nikdy nic neobjednám a nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím co mám hodnotit,když zboží nepřišlo ,bylo přislíbeno

    zboží jsem si objednala 9,6,2020 -bylo vyprodané ,přislíbený dotisk do 14 dnů ,dnes je 7,7,2020 a zboží nikde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    ani po deseti dnech od zaplacení zboží nemám žádnou zprávu o tom, co brání jeho dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod na svých stránkách nabízí tituly, které není schopen dodat. To, že je nedodá, se však dozvíte až po měsíci čekání.

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    u některých učebnic je komunikace s nakladateli často složitá. Pokud nemáme produkt skladem jsme odkázáni na dodávky nakladatele. Nakladatelé ne vždy poskytují informace o jejich skladech. V případě objednávky jsme tedy odkázáni na jejich informace. Jakmile je obdržíme, ihned je předáme.

    Jinak u všech produktů ulna našem eshopu vždy ukazujeme aktuální dostupnost, tedy zda máme nebo nemáme produkt skladem. Na našem skladu! Tedy ne, jak je často běžné u některých eshopů, sklady dodavatelů.

    Za B&B
    M. Mojžíš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • No communication with customer!!

    I orderes some books more than 10 days ago no any messages until now. I asked them 4days ago when would I get the books but still no reply. I sent them an email to cancel my order. Horrible.!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Prodávají knihu bez CD romu (i když má být součástí) pak tvrdí že je v učebnici kod na online přístup,neni a když už kod zašlou emailem stránka nenalezena.No jeden velký propadák.

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    víceméně všechna nakladatelství že dne na den přestala do učebnic vkládat CD-romy. Na zadní straně učebnic se objevila URL adresa, kde je možné stáhnout vždy aktuální poslechy.

    Je to celkem logicky krok. Dnešní notebooky, PC nemají již často DVD, CD pro disky. A brzy již ani nebude podporován Flash Player.

    Vaše výtky by měli spíš směřovat na nakladatelství. My učebnice netiskneme..

    Za B&B
    M. Mojžíš

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná faktura, navýšená cena zakázky
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být dodáno do tří až pěti dnů.V této době jsem se informovala kdy balíček očekávat.Bylo mi sděleno, že už vyrazil z Anglie, zhruba za týden někam dorazí a pak že tedy už k nám .Takže týdny místo dní.A jásat ještě nebudu, ještě nic nepřišlo, ani info že už by byl expedován.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Při objednání bylo zboží dostupné. Objednávka byla potvrzena. Po čtyřech dnech jsem dostal email, že je zboží objednáno u dodavatele. Objednávku jsem zrušil po telefonu. Bylo mi přislíbeno, že peníze budou připsány zpět na kartu. Dnes, týden po tomto příslibu, peníze na účtu stále nejsou!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí produkty, které nejsou schopní dodat a následně stornují objednávku. Obzvláště, když se jedná o učebnice pro děti, které jsou potřeba v krátkém čase zajistit.

    Na tomto eshopu už nebudu nikdy nakupovat a nedoporučuji ho ani jiným. Objednat nabízené produkty, čekat a za delší čas se dozvědět, že zboží nejsou schopní ne jen dodat ale ani zajistit od dodavatele a stornovat objednávku je velice špatná zkušenost s eshopem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mělo být skladem a mělo být doručeno do 3-5 dní. Je 11. den a stále NIC!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zatím stále nedorazilo, i když na stránkách bylo uvedeno, že je skladem a doba dodání max. 5 dní. Dnes je to již 9. pracovní den a stále jsem neobdržela žádnou informaci s omluvou nebo vysvětlením důvodu zpoždění.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží 14 dnů ještě nedorazilo. Komunikace špatná. Do této chvíle nevím kde mám zaplacené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    u objednaného zboží bylo psané dostupné do týdne, objednávala jsem 22.8. - dnes je 3.9. stále nemám žádné info zda zboží přijde či nepřijde a kdy

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikace
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Docela dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabizeji zbozi, ktere se nevyrabi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím není moc co hodnotit až na to, že 10 dnů po nákupu stále čekám na dodání zaplaceného zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá dodací lhůta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Obchod jsem po 10 dnech od objednávky a úhrady musela kontaktovat, protože příšlo jen oznámení o úhradě. Teprve za další 2 dni mi sdělili, že čekají na část zboží, ale v prvním mailu slíbili, že do týdne bývají objednávky obvykle vyřízené. Zdálo se mi to i tak dlouho, protože při objednávce tato informace nebyla.