Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze uvést
    • Nedoručení zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám a čekám a čekám...bez informace, kdy zásilka dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    už týden čekám na dodání a ani nevím, v jaké je fázi

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    u Vaší objednávky jsme neměli skladem 2 produkty ze 4. O této skutečnosti jsme Vás při procesu objednávání informovali. Zboží mělo být naskladněno do 7 pracovních dní. Vaši objednávku jsme nyní pátý pracovní den expedovali. Myslíme si, že jsme svůj slib splnili.

    Přejeme Vám krásný den
    Books & Books s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • pomalá komunikace, pro informace o stavu objednávky nutné opakovaně urgovat
    • velmi dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    některé tituly mají delší dobu dodání (uvádíme jí u každého produktu). S tím bohužel nemůžeme nic udělat, vše záleží na rychlosti celních řízení, v případě dovozu učebnic z Velké Británie.

    Přejeme Vám krásný den
    Books & Books s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží pořád zatím nedorazilo (po třech týdnech)

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    tak jako jsme se Vám omlouvali i přímo, tedy ne přes Heureku, s některými učebnicemi je to velmi složité s ohledem na zdlouhavý proces dotisku ve Velké Británii. Toto nemůžeme bohužel nijak urychlit.

    I tak Vám přejeme krásný den a těšíme se na zlepšení situace s distribucí mezi ČR a Velkou Británií
    Books & Books s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod pouze odeslal na e-mail potvrzení objednávky, po 8 dnech naprostého mlčení jsem se dotazovala, jak to se zbožím vypadá a kdy bude odesláno - bez reakce obchodu...objednávku jsem byla nucena zrušit...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Čekám týden a nedošel ani e-mail. Dnes došel email, v kterém bylo napsané jestli to zboží potřebuji. Nééé asi když jsem si ho objednal.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na shopu bylo napsané že zboží je skladem. Tak Jsem si ho objednal potom, mi objednávku stornovali a napsali mi k ní že se omlouvají,ale zboží není na skleněný u dodavatele. Tak teď musím hledat na jiném eshopu a špatně se to shání konkrétně jde o zboží maturita ind mind pracovní sešit pro 2.roč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nepřišlo zboží ani žádná zpráva, že nepřijde, dovolat se nedalo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platil jsem objednávku předem a stále mi ani nepřišel e-mail že je zboží na cestě, už je to týden a stále nic
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám špatnou zkušenost. Nabízeli produkt, který nebyli schopni zajistit. Objednávku mi zrušili až po několika dnech.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dorazil dotazník spokojenosti, ale zboží stále nemám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Pořád zboží nedorazilo a je to otravné čekat na objednávku z Čech tak dlouho, zvláště když jsou to potřebné učebnice do školy
  • Nedoporučuje obchod

    co mám hodnotit, když zboží stále nedorazilo???

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    komunikace nula

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží již nebylo doručeno na zasilkovnu, čekám už týden.

  • Nedoporučuje obchod

    • Aspoň reagují na dotaz
    • Objednáno 1.5., uhrazeno z účtu 3.5., dnes 11.5. mi na můj dotaz slavnostně oznámili, že pracovní sešit již mají naskladněný, ještě čekají na naskladnění pár drobností. Když budu mít štěstí, tak mi ho koncem týdne začnou balit? Co si myslet: Že zřejmě zboží nemají skladem a jsou jen zprostředkujícím článkem?

    Obchod byl synovi doporučen vyučující, která potřebovala přesně tento typ pracovního sešitu. Kdyby nebylo zavřeno kamenné knihkupectví díky coroně, do týdne bych ho měla doma.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý výběr cizojazyčné zjednodušené četby, bohužel ani po téměř třech měsících objednávka nebyla vyřízena. Na můj e-mailový dotaz mi sice odpověděli, že zjistí, kdy by knížky mohly od dodavatele dorazit, pak už se ale (už opět měsíc) neozvali. Naštěstí jsem neplatila předem, ale i tak mě to štve.

  • Nedoporučuje obchod

    Pozastavila bych se nad tím, že prodávající zasílá zákazníkovi Dotazník spokojenosti, aniž by splnil svoje závazky, tzn. dodání objednaného zboží.