Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha dodaci lhuti.Zadne prubezne informace.Na strankach bylo uvedeno dodani zbozi cca do 3dnu,ale jiz je to pet dnu a zbozi nemam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při vrácení zboží je nutné jim nejdříve napsat a čekat na odpověď a formulář
    • Po vrácení zboží nevrátili peníze
    • Nekomunikují

    Zboží jsem obratem vracela, peníze jsem do 14dnů nedostala zpátky, obchod komunikoval naposledy při zaslání formuláře k vrácení zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží ještě nedorazilo a nikdo mě dosud neinformoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zákaznické lince nikdo nebere telefon
  • Nedoporučuje obchod

    • V reklamě bylo uvedeno, že je zboží skladem. Objednala jsem. Pak se mi telefonicky z firmy ozvali, že zboží je vyprodané. Pracovnice mi chtěla nabídnout jiné zboží. Neměla jsem zájem, tak jsem požádala o stornování objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednáno před 14 dny zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Neschopnost

    Zboží přišlo úplně jiné než jsem chtěl chtěl jsem organizér do kufru a prošlo nějaký kufr na šminky
    Nemá to cenu vracet kvůli poštovném to se mi vůbec nevyplatí takže kufr sminkač vyhazují a lituji že jsem vůbec nakoupil u této neschopné firmy nikdy více

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Mrzí nás Vaše nespokojenost.
    V případě jakýchkoliv nesrovnalostí jsme tady pro Vás na telefonní lince, nebo emailu, kde stačí daný problém popsat. Pokud se jednalo o špatně doručené zboží, náklady na výměnu jsou v naší režii, čili Vás by to nestálo nic, pouze čas věnovaný předání přepravní službě. Prosíme tedy o kontakt: [email protected] a danou věc vyřešíme obratem.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ceny

    Objednala jsem narozeninové předměty 13.6., doručení bylo na eshopu avizováno na 19.6. – 20.6.
    Dnes je 20.6. a jediné, co z eshopu zatím dorazilo je tento formulář pro hodnocení nákupu.
    Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor.
    Velmi nás mrzí Vaše zklamání a to, že došlo ke zpoždění objednávky z naší strany, za což se také omlouváme.
    Podle systému přepravní služby ze dne 22.6. vidíme aktuální informaci, že "Adresa uvedená na zásilce není správná". Prosíme tedy kontaktovat přepravní společnost.

    Děkujeme a přejeme krásné dny:)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné doručení a žádná odpověď na e-maily.
    • Podvod?

    Žádné doručení a žádná odpověď na e-maily.
    Podvod?
    Aga24 Bestellnummer 80100109 wurde in das System eingegeben

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den,

    za tuto celou záležitost se velmi omlouváme, došlo k chybě z naší strany. Kolega vystornoval objednávku bez jakékoliv komunikace s Vámi.
    19.6. jsme Vám poslali email s omluvou a s žádostí o číslo účtu pro vrácení platby - zatím bez reakce zákazníka
    22.6. jsme odeslali opětovnou výzvu pro zaslání čísla účtu.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • předem zaplacené zboží jsem do dnešního dne neobdržel, nemám co hodnotit

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup a velmi nás mrzí dlouhá doba doručení. Dnes je zásilka doručována k Vám, snad již bude vše v pořádku.

    Krásné dny přejeme:)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace
    • Neberou telefon
    • Nemaji aktuální prodej zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    piši 42 kusu a v baleni jen 40 kusu kde je chyba .

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo okamžitě zaplaceno, přestože bylo uvedeno , že je k objednání, nebylo skladem u dodavatele. Zaplaceno okamžitě 26.4. a peníze vráceny až 2.5.2023.
    • Ujistěte se, ze má obchod zboží skutečně k dispozici, než jej zaplatíte. Platbu přijmou, potvrdí její přijetí a další den dají na vědomí, že jejich dodavatel zboží objednané nemá a ani nebude už mít. Tak se z e-shopu stává jen předprodejce, který zboží fyzicky nemá, nechá si zaplatit a pak čekáte na vrácení zpět, přestože vaše banka přijímá okamžité platby i několik dní.

    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mělo být doruceno pondělí max úterý po dvouch emailech bylo teprve ve čtvrtek odesláno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží po jednom dni používání nepoužitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodnes mi přepravce zboží nedoručil, asi to není chyba obchodu, ale měli by si vybírat spolehlivé přepravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    není možnost platby kartou, podle komunikace s operátorkou asi ani nevědí, co to je...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    obchod nabídl možnost vyzvednutí zásilky v DPD boxu, kam zásilka nedorazila a po 4 dnech jsem si ji osobně vyzvedla v depu DPD

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem kolobezku, přišla v neponičené krabici, ale se skroucenymi řiditky, tudíž poškozena již v obchodě- ve skladu a ne při přepravě , zkažené narozeniny…

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    10 dní a stále čekám na objednávku.