Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku obchod zrušil, protože zboží již nemá, byť ve chvíli objednání skladem bylo.

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Sezóna je v plném proudu a tak se někdy může stát, že nám vypadnou některé oblíbené kousky zboží nebo určité velikosti. Naši kolegové se omluví, nabídnou náhradní řešení nebo obratem vrátí peníze. Vám doma nikdy nedošel třeba rum nebo hladká mouka? :-)

    Hezký den a děkujeme za pochopení

    Tým Aga24

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U zboží bylo napsáno že je skladem a nebylo, už 2 týdny mám objednáno a nedorazilo to. Paní byla milá a že to poptá u dodavatele...

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den, ano i to se stává, že v tom množství objednávek se určité zboží doprodá. A jak je vidět kolegové se omluví, nabídnou alternativu nebo zjistí naskladnění zboží u dodavatele. Proč nás hned za to trestat 1 hvězdou :-(

    Hezký den

    Tým Aga24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když už vám člověk zavolá, a paní vám sdělí ze se na to podívá, zjisti co se deje a ze zavolá. Nechápu proč tedy ne volá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 27. 11. platba spárovaná 29. 11., k 9. 12. stále nemám informaci, kde zaplacené zboží uvedené "skladem" je :o/.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • bez komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Katastrofa,pokud nechcete vyhodit peníze,nikdy nespolupracujte....saně asi byly zabalené od vzniku firmy,kde nikdo před odeslanim zboží nic nezkontroloval....byl to holý plast bez všeho co nabizeli....bez samolepek,bez šňůry na tahání,bez klaksonu a hlavně bez volantu....úplně vše nanic,protože se dítě nikde nechytne....hrůza

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod by měl upozornit, že dodavatelem je zahraniční partner, takže doba dodání je do 14 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nebyl dodán návod k obsluze
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednané zboží nebylo ve skladu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Es wurde die falsche Ware geliefert. Auf Emails wurde bisher nicht geantwortet. Ich möchte das Produkte gegen die korrekte Ware ausgetauscht bekommen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Větší komedii jsem snad nikdy nezažil. Zboží mi bylo zasláno na třikrát. Nejspíše zaměstnávají lidi kteří mají nějakou mentální vadu. Nejsou schopní si spočítat, že krabice obsahuje dvě židle. Podpora na telefonu je nechápající tragédie sama o sobě. Za ty nervy to opravdu nestojí. Prvně a NAPOSLED!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedoručeno ,žádné info
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejprve jsem dostal email že sokol není a na zbytek zboží čekám,čekám,čekám ........
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Stále čekám a nic se neděje

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Čekací doba přes 10 dní v dnešní době, to je velká bída...
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží jsem obdržel až po 11 dnech. Nikdo nereagoval na můj dotaz emailem, nikdo nevzal ani telefon uvedený na eshopu. V dnešní době a navíc v běžné části roku roku (resp. v obchodní "okurce"), nevídaně dlouhá lhůta na dodání zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    16.7. zboží objednáno a dnes ještě ani nevím kdy dorazí, chodí jen dotazníky se spokojeností nákupu??

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V reklamačním oddělení, ale ani v obchodním nezvedají telefon.
    • 5.7. jsem zboží zaplatil, 17.7. se ptali jak jsu spokojený...Dnes je 25.7. a nemám pouzdro ani vrácené peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouha dodaci lhuti.Zadne prubezne informace.Na strankach bylo uvedeno dodani zbozi cca do 3dnu,ale jiz je to pet dnu a zbozi nemam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Při vrácení zboží je nutné jim nejdříve napsat a čekat na odpověď a formulář
    • Po vrácení zboží nevrátili peníze
    • Nekomunikují

    Zboží jsem obratem vracela, peníze jsem do 14dnů nedostala zpátky, obchod komunikoval naposledy při zaslání formuláře k vrácení zboží.