Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pouze jsem byl zaveden do systému.
    Od té doby "MRTVÝ BROUK".
    Nekomunikuje, neodpovídá . . .
    Je to škoda, do této objednávky jsem byl spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zakoupený výrobek neodpovídá mým představám podle toho, jak vypadal nafocený. Je velice nestabilní, předvrtané otvory nejsou začištěné, nelíbí se mi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to týden co jsem nic nedostal!! Na dotaz kdy mi to dorazí jsem dostal odpověď že nevědí že to teprve objednali to bylo ve středu!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem zboží, hned zaplatila. Několik dní trvalo, než mi přišel email o tom, že zboží bude předáno zvolenému dopravci. Když ani po několika dnech nebyla zásilka v systému Zasilkovny zanesena, psala jsem dotaz, kdy budou odesílat. Odpověď nulová...

    Vzhledem k nekomunikaci obchodu ohledně toho, proč nebylo zboží odesláno, i přesto, že jsem obdržela informace o odeslání, obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před týdnem byla zásilka předána zásilkovně a ještě se zásilkovna ani neozvala že převzala zásilku do dopravy!Zaplaceno samozřejměpřesdem

    Asi jr na vině zásilkovna,ale je i možné že obchod objednávku ani nedal dopravci...těžko dohledat,ale hází to na obchod špatné světlo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    - Nedodrželi deklarovanou dobu dodání
    + Obchod komunikoval

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala v době s garancí doručení do Vánoc. Čas plynul, Vánoce se blížily a stále bez informace odeslání. 22.12. jsem tedy napsala email s dotazem, kdy budou zboží odesílat. Dostalo se mi odpovědi, že dodavatel nedodal, museli objednávku zrušit, ale pokoušeli se se mnou telefonicky spojit. Pokud by nebyla tato poslední výmluva, asi bych pochopila. Ale nikdo nevolal a otázka, zda by se obchod ozval, pokud bych sama nenapsala. Na můj argument, že mi nikdo nevolal - odpověď - ještě jednou se omlouváme. Nic víc, nic míň.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel do obchodu není možné se dovolat. Nikdo nereaguje. Po 14 dnech co byla uskutečna objednávka poslali mail zrušení objednávky. Opravdu před Vánocemi velice nekorektní.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Rychle dodání
    • Pěkné zboží.
    • Čekala jsem, že zboží bude zabalené v krabičce, a ne jen v igelitovém obalu a obálce.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dostal jsem jinou barvu produktu a navíc zjevně (velice) používaného, nejspíše z nějaké reklamace/vratky

  • Nedoporučuje obchod

    • dlouhé čekání,žádná komunikace obchodu,reakce až po mé poptávce na zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je špatné, že dotazník spokojenosti přišel dříve než zboží. Zboží již nepřevezmu a tento e-shop si dobře zapamatuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je mi to líto, ale zakázka mi dosud nebyla doručena. Z tohoto důvodu
    je hodnocení jednoznačně špatné. Jsem nespokojen. Vánoce se blíží a zásilka nebyla dosud doručena. Špatná vizitka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednáno 9.11.2022 -do dnešního dne tj.16.11.2022 ze strany obchodu žádná komunikace,zboží ještě nedorazilo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Požadoval jsem k objednávce upřesnění a reakce žádná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na svých stránkách nabízejí zboží, které už nemají. Vystavili dokonce fakturu a pak teprve zjistili, že zboží není ve skladu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lžou o zboží

    Koupil jsem balení s nalévákem, ale zboží přišlo bez něj. Kdyby ve zboží neměli tuto informaci, určitě bych koupil jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • E-mail s potvrzením objednávky přišel po 3 dnech.
    • Objednané zboži s dostupnosti skladem nebylo skutečně na skladě
    • Strohá komunikace
    • V podpisu e-mailu jen jméno, žádné další informace (telefon, mail, pozice nebo oddělení) …neprofesionální
    • Telefon na stránkách uvedený nikdo nezvedá
    • Špatná dostupnost dílů na jejich výrobky (síť na trampolinu, tyče)
    • Dotazník k hodnocení pošlou i přes nesouhlas.

    Vlastníme AGA trampolínu 3.05, po 2 měsících užívání(10x si na ni zaskakaly), se roztrhla síť (ve švech) a konstrukce je jakoby trampolína měla už 10. sezónu. Moje deti mají 5 a 8 let. Za mě nekvalitní výrobek. Rozhodně se vyplatí si připlatit za Marimex, který je o poznání pevnější.

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den pane Mičánku, za doprodej vybrané položky jsme se Vám omluvili a za náhradní položku v jiném barevném provedení Vám byla poskytnuta sleva.. .Nespokojenost se zakoupenou trampolínou nás velmi mrzí - v případě že jste objevil vady po dvou měsících užívání , máte plné právo podat reklamaci. Zašlete nám prosím číslo Vaší objednávky k zakoupené trampolíně , abychom se s Vámi spojili a záležitost vyřešili. Předem děkuji .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikácia
    • Doprava
    • Tovar z Aliexpresu
    • Žiadna pomoc pri problémoch

    V tomto wshope už nikdy viac. Komunikáciu som si musela pomaly vynucovať. Dovolať sa nedalo na žiadne číslo. Na emaily odpovede úplne bezpredmetné. Neboli mi schopní oznámiť, že môj balík už čaká na zásielkovni. Neboli mi schopní zistiť, prečo mi zásielkovňa nenapísala, že balík je na miesto, nevedeli mi od nich zistiť moje heslo, nevedeli si overiť, či pre zasielkovnu dali moje správne údaje (ale to asi nikoho tam ani nenapadlo). Sama som si musela stokrát volať do zasielkovne a nebyť ochotného vedúceho predajne tak by som sa k svojmu balíčku nikdy nedostala. Balík tam bol na úplne iné meno, smsky mi nechodili predpokladám, že ani číslo nebolo správne uvedené. Pani z eshopu s ktorou som sa snažila komunikovať mi v ničom nepomohla... moc slabotka.

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den paní Slezáková - Vaše zaslané hodnocení se nezakládá na pravdě. Z naší strany Vám bylo zasláno celkem deset emailových zpráv ve kterých jsme Vám poskytli kompletní informace / sledovací číslo zásilky ,termín expedice i termín doručení / kód pro vyzvednutí zboží generuje z bezpečnostních důvodů Zásilkovna nikoli e-shop. Vámi objednané zboží nepochází z Aliexpresu.
    Údaje které jste si do objednávky vyplnila tak se automaticky propisují na etiketu dopravce. Z naší strany vše proběhlo v pořádku .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • přišla jiná klouzačka, nelícuje, nestabilní

    po převzetí jsme zjistili, že přišla jiná/menší klouzačka, byla sice obratem vyměněna druhý den službou DPD, ale po rozbalení zjištěno, že: díly k sobě nelícují a v horní části je díl dokonce vystouplý a může poranit. Klouzačka je velmi nestabilní. Celkové zpracování výrobku působí velmi nekvalitně a levně, jednotlivé díly mají po stranách přesahy umělé hmoty ( musel jsem oříznout ). postranice vybočuje do strany, atd... pokud tohle někdo čte asi budu řešit požadavkem na vrácení/výměnu. Krabici již nemám. KV

    Reakce obchodu Aga24

    Dobrý den Karle, pokud jste obdržel vadný výrobek kontaktujte naše zákaznické oddělení kde Vám bude sdělen postup řešení, děkujeme .