Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem 5 produktů, hodnotit mám 3 produkty. Znamená to, že dostanu jen tyto 3, protože jen ty jsou skladem?

    Reakce obchodu Affekt

    Objednal jste produkty, které byly skladem a pak, ty které nebyly skladem (byly označené jako neskladové) ani u nás ani u dodavatele. Telefonicky jsme se domluvili, že máme odeslat ty skladové. Proto jsme odeslali 3 produkty.
    Hodnotit doporučujeme ty, se kterými máte zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Affekt.cz není schopen dodat nabízené zboží.

    Reakce obchodu Affekt

    Objednal jste položku, u které je dostupnost 21 dní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Okradaji o cas

    Objednal jsem si na konci října standardní příslušenství, po týdnu bez odezvy jsem se ozval a bylo mi sděleno, že se omlouváme ihned odešleme/ předáno dopravci od té doby do těd 19.11., žádná zásilka nedorazila, žádné vysvětlení

    Reakce obchodu Affekt

    Zákazník lže, zásilku jsme odeslali přes DPD pod číslem balíku 1394 5012 6973 87 F. Zákazník si pouze zásilku nevyzvedl.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod prodává zboží které vlastně nemá k dispozici

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na webu prezentuji veci, ktere nemaji na sklade a nema je ani jejich dodavatel

    Podle me by e-shopy nemely nabizet veci, ktere nemaji.

    Reakce obchodu Affekt

    Ano, prezentujeme. Ale když jste zboží objednával, tak tam bylo označeno, že zboží není dostupné. To, že nedával pozor není naše chyba.
    Stav skladů na obchodě i u dodavatele se mění každý den a dokonce hodinu. Na eshopu mámevíce než 10000 položek, není reálné je stále ověřovat. Navíc dodáváme i produkty, které jsou jedinečné, ale málo prodávané. Nejeden zákazník si na ně rád počká a dají se objednat v zahraničí.

  • Hodnocení bylo odstraněno – zákaznice hodnotí nákup v jiném eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dosud nedoručeno a zřejmě ani neexpedováno (10 dnů od zaplacení)
    • pomalost
    • žádná komunikace

    Zboží jsem objednávala a hned zaplatila před 10 dny. Obchod umožňoval kontrolu stavu objednávky. Až do dnešního dne je tam stejná "hláška" - objednávka přijata a zaplacena.
    Protože obchod uváděl doručení do 2-3 dnů, ale nic se nedělo, sama jsem tam po 5 dnech od objednání volala. Pracovnice mi sdělila, že zboží budou expedovat v pátek, že toho měli moc. Kdybych nevolala sama, nikdo by se mi ani neozval. Zboží ale stejně neexpedovali, protože ve stavu objednávky je stále stejná věta a nemám zprávu od dopravní společnosti...
    Považuji to za vysloveně nesolidní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Dne 7.1. provedena objednávka, u zboží uvedena doba dodání až 3 týdny, dne 28.1. jsem do obchodu zavolal a bylo mi řečeno, že dodání je různé. Od týdne po 3 měsíce. Ještě téhož dne večer jsem boty objednal v e-shopu Outdoormarket.cz a dnes je předali přepravci. Navíc ještě o 159 Kč levnější.

    Reakce obchodu Affekt

    Dnes jsme vám volali, že boty můžeme odeslat. Vy jste skutečně řekl, že už je nechcete. Příliš tomu nerozumíme, protože už v okamžik objednání jste věděl, že boty nejsou skladem a budou až za 21 dní. Proto nechápeme proč obchod nedoporučujete.

    Je samozřejmě pravda, že doba dodání zboží, které není skladem může být velmi různá. V případě sezónního zboží jako jsou stany v případě objednání např. v září je dodací lhůta opravdu až jaro. Nicméně to není případ objednaných bot Aku Conero.

    Nemáme povinnost prodávat zboží za nejnižší cenu. Některé zboží je jinde levnější, jiné dražší.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobre ceny
    • Spatna komunikace
    • Uvadeji zbozi skladem, i kdyz ho skladem ve skutecnosti nemaji

    Objednavku jsme zadali 15.11., zbozi bylo zkompletovano a doruce az dnes (vice jak 2 mesice of objednavky). Prodejce sice vysvetloval, ze je problem na strane dodavatele, ale na email, kde jsem navrhoval, aby odeslal to co ma skladem a zbytek stornoval, mi vubec neodpovedeli. Po telefonu slibi,, ze se ozvou, ale zapomenou na vas... opakovane. Vazne nedoporucuji!

    Reakce obchodu Affekt

    V době odeslání bylo u produktu označeno, že není skladem. Zastoupení DMM pro ČR bohužel dodává velmi problematicky a často mění termíny. Zboží jsme odeslali v nejkratším možném termínu, bohužel to skutečně trvalo 2 měsíce. Hned na počátku jste byl o delším dodání informován. Naneštěstí se termín dvakrát měnil.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dva brousky do ostřiče lyží se obchodu podařilo odeslat skoro po týdnu po telefonické urgenci.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny, slevy.
    • Zboží mělo být dle stavu na eshopu skladem, ale nebylo.
    • Špatná zpětná vazba od obchodu - nedostal jsem informaci, že zboží není skladem, musel jsem se po více než týdnu od uhrazení faktury zeptat na stav...

    Reakce obchodu Affekt

    Ano, je skladem. To platí. Máme skladem 9 ks, ale vy jste objednal 10 ks, proto se musela jedna přilba objednat od výrobce z Itálie. Kolegyně vám psala s touto informací email.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáte, mají skladem a ejhle zavolají, že nemají skladem.
    Fajn, ještě že neplatím nikdy předem.
    Takže obchod na nic.
    Chci kupovat a ne se dohadovat.

    Reakce obchodu Affekt

    Došlo k situaci, kdy jsme měli jeden kus a přes noc na něj přišly dvě objednávky. Proto systém viděl je skladem, protože nebyla vytvořená výdejka, ale zboží ve skutečnosti již nebylo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Na netu mají věci,které ve skutečnosti nemají oni skladem ani dodavatel.Když jsem se zeptal na na popis zboží,kde byly chybně uvedeny parametry,tak mi bylo řečeno,že to za chvíli opraví...bylo opraveno,ale zboží měli dále v nabídce:-)navíc navýšili cenu!!!Nechápu,nerozumím...

    Reakce obchodu Affekt

    Ano, skladem jsme hole TSL Tour Alu 5 neměli a neměl je ani dodavatel, ale u produktu to bylo celou dobu uvedeno (a je uvedeno i nyní). Tím, že hole objednáte se skladovost nemění.
    Proto nechápeme váš problém. Zboží vám přišlo za 5 dnů (jak uvádíte), to je u položky, která není v ČR slušný výkon. A právě proto máme na eshopu produkty, které nejsou skladem.

    Nyní v říjnu nastupuje zimní kolekce 2019/20 a aktualizují se ceny na letošní zimu. Mrzí nás, že se ceny mění, ale nic s tím neuděláme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení zboží

    Zboží přišlo poškrábané a jedinou možnost, kterou mi prodejna nabídla bylo poslat na vlastní náklady trekové hole zpět a poté mi zašlou jiné. S prodejnou jsem řešila, že mi nepříjdou nové do data odjezdu, kdy jsem je potřebovala a z těchto důvodů (rychlé doručení) jsem si vybrala jejich obchod. Toto nikoho nezajímalo a jiné řešení mi nikdo nenabídl - bylo jim to jedno. Při ceně produktu 3500 Kč jsem chtěla nepoškozený stav.

    Reakce obchodu Affekt

    Lžete, trekové hole jste objednala v úterý odpoledne, my vám je odeslali. Udala jste odeslání přes GLS, svoz od GLS nám již ojel, kolegyně s vámi telefonovala a upravili jsme odeslání na DPD aby se odeslání stihlo. Myslím, že jsme vám poskytli nadstandardní služby.
    Ve čtvrtek jste volala, že jsou na holích oděrky, ale hole potřebujete již pátek. Nabídli jsme vám výměnu. Tu jste odmítla, protože je potřebujet již v pátek. Sdělili jsme vám, že to není reálné. Vy jste se rozčilovala jak je to možné. Tak jsme vám nabídli ať navrhnete řešení. Protože neexistuje, tak jste nic nenavrhla a dopadlo to takto.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychlé dodání
    • velmi špatná komunikace

    Adaptér přišel poškozený, telefon nikdo nebere. Mail jen strohé odpovědi, následná reklamace vyřízena bez jediného vyjádření.

    Nakonec vše vyřízeno k mě spokojenosti, ale komunikace se zákazníkem vázne.

    Reakce obchodu Affekt

    Telefony bereme, na emaily odpovídáme. U reklamace je vždy přiložen reklamační protokol, tak jak po nás požaduje Občanský zákoník. Jakou komunikaci si představujete?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Měli zboží, které jsem hledal a za slušnou cenu
    • Dodána jiná velikost, než jsem si objednal
    • Minimální komunikace ze strany obchodu
    • Firma, která zásilku doručovala, vůbec nepsala, kdy ji doručí. Prostě z ničeho nic zavolali, že za pár minut budou u mě a jestli bude někdo doma.

    V obchodu jsem kupoval dvě fleecové vložky do spacáku. V obou případech byla dodána jiná velikost, než byla uváděna na stránce obchodu. Překvapila mě minimální komunikace ze strany obchodu. Většina e-shopů pošle mail, když jim dojde platba na účet a když zboží odesílají. V tomto případě jsem ale nedostal žádný automatický e-mail. Až po pár dnech jsem napsal (trochu s obavou, jestli na mě nezapomněli) a dostal jsem odpověď, že zboží ještě ten den odesílají.

    Reakce obchodu Affekt

    Velikost vložky je pouze jedna a uvádí se na velikost postavy, ale samotná je samozřejmě delší.
    Emaily s potvrzením platby a s expedicí se odesílají automaticky.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží jsem zaplatil, bylo mi doručeno s vadou, odeslal jsem je obratem zpet, pošta potvrdila doručení a už více než tyden mi z obchodu neprisla ani zpětná vazba ze vratku obdrželi, nebo ze problem řeší, takže mám zaplacené zboží, a nevím, zda se tím někdo vůbec zabývá. Jinak mi jako e-shop přijdou celkem fajn.

    Reakce obchodu Affekt

    Zboží nám přišlo, předpokládali jsme, že je to zřejmé z informací České pošty, které má odesílatel k dispozici. Zjištění informací o doručení přes webové rozhraní doručovatele považujeme v roce 2019 za standard. Ani vy jste nám nepotvrzoval doručení a ponechal ověření na nás.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První dvě objednávky v pohodě. Třetí objednávku jsem nepřevzala, jelikož mi nepřišla v den kdy měla být doručována. Následně mě tento eshop kontaktoval, že mám uhradit 200 Kč poštovné za nepřevzanou zásilku (mimochodem poštovné stálo 65 Kč). Za poslední měsíc jsem zde utratila kolem 5.000 Kč (což si můžete dohledat podle mého jména) a mohu s jistotou říci, že už na tomto eshopu nikdy neobjednám. Jestli je Vaším cílem přicházet o zákazníky, toto je správná cesta.

    Reakce obchodu Affekt

    Každá potvrzená objednávka je závazná (Občanský zákoník § 1724 a násl., zákon č. 89/2012 Sb.). Obchodník má nárok na náklady spojené s odesláním zboží, které nebylo vyzvednuto a objednávka nebyla před odesláním zrušena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ještě zboží nepřišlo.

    Ještě zboží nepřišlo. Co mám hodnotit.

    Reakce obchodu Affekt

    U produktu máme uvedeno dodání 21 dní a s touto informací jste zboží objednával. Náš pracovník vám to ještě volal. Proto nerozumím proč nedoporučujete obchod. Pokud chcete něco rychle, musíte si objednat to, co uvádíme skladem.