Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulový zákaznický servis
    • Nemají zboží, které inzerují, že mají.

    Objednal jsem v pátek, ve středu jsem tam psal co se děje, že mi to ještě nepřišlo, dostalo se mi odpovědi že se čeká než jim to pošle "externí sklad" aka dodavatel. Ve čtvrtek mi volal pán, že zboží nemají a nabídl mi alternativy, které byl všechny levnější a dle mého horší produkty. Očekával bych od v takové situaci, že když už mě obchod nechá čekat 4 pracovní dny tak mi alespoň nabídne nějakou dražší alternativu a pokryje to ze svých nákladů rozdíl. takové chování se ale nestalo. Prostě se ani neobtěžovali napsat omlouváme se, zboží bude mít zpoždění. Zákaznický servis nulový. Víckrát si od nich nenakoupím!!!

    Jako podnikatel jsem zboží potřeboval aby tu bylo už ideálně co nejdřív, musel jsem si to hledat a objednávat jinde. Způsobili mi tímto časovou škodu v hodnotě cca 3000 Kč. Příště si to raději koupím u Fall protection, ti aspoň dodávají včas a co řeknou, to dodrží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží je již 7 dní zaplaceno a nedoručeno.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží,které měli mít skladem, nebylo dostupné

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace
  • žádna zpráva,už je to týden a zboží stále nepřišlo.
    J.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží, které nemá ani nemá nasmlouvané. Tudíž druhý denpo zaplacení objednávky, zjištění tohoto stavu. Nevyhovuje mi zejména, že po tomto mi od daného obchodu vyskakuje reklama na identický produkt, kterým nedisponuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem vracel v zákonné lhůtě, peníze zpět jsem dostal pouze za boží ale ne za poštovné, na které mám podle zákona také nárok. Já jsem svoji část poštovného za vrácení uhradil
    • Popis zboží je hodně nadhodnocený a kvalita neodpovídá
    • Obchod dále nekomunikuje
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží nebylo skladem, ani u dodavatele.
    Stále čekám na vrácení peněz...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Skladová dostupnost neodpovídá realitě
    • Pomáhá komunikace přes e-mail
    • Mobilem se dovolat nelze

    Pokud potřebujete něco rychle a jistě, zkuste to radši jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 8 dnech zaplacené zboží nedorazilo a z obchodu také žádná zpráva. Takže

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zaplacené zboží ani po týdnu nedorazilo. Komunikace ze strany prodejce 0.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo inzerováno jako skladem. Po 6 dnech mi byl doručen mail, v kterém zjistili, že zboží není na skladě ani u partnera...

    Chybí nejspíše aktuální informace o zboží na skladu. S tím je jistě spojená minimálně prodloužená doba doručení ( v lepším případě).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodu jsem zatím žádnou nezjistila.
    • Platba provedena předem, těžké se dovolat - nikdo nezvedal, poté vcelku neochotně podávané informace, že je zboží na externím skladu a bližší info, kdy bude zboží odesláno, že mi pošlou na email. Nic nedorazilo.

    Jakmile je v popisku externí sklad, nákup absolutně nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá dodací lhůta. Celou dobu je ve stavu "objednávka přijata". Netušíte tedy zda s ní obchod něco dělá. Až po zavolání jsem zjistil, že je zboží u "externího dodavatele" a čeká se na něj, až ho odešle.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi objednano 19.10. Doted jsem zbozi neobdrzel. Na dotaz ohledne objenavky zadna odpoved. Bohuzel jsem zbozi zaplatil predem. Zde jiz nic kupovat nebudu. Nedoporucuju!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    U nabízeného produktu obchod nenabízí možnosti velikostí. Tudíž střelba naslepo.

    Reakce obchodu Affekt

    Volbu velikosti máme jak je vidět https://www.affekt.cz/p/pinguin-gaiters/velikost-s-m/ , ale protože větší velikost nyní není dostupná u nás ani u dodavatele, objednat jde nyní pouze menší velikost.
    To, že nemůže objednat to, co nemůžeme dodat považujeme za výhodu nebo chybu.

  • Inzerovali zboží, které neměli skladem. Platba byla vrácena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží dle stránek skladem, zaplaceno kartou, za týden nic nepřišlo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    snad jeste prijde.

    Reakce obchodu Affekt

    Zřejmě jste zaměnil objednávky. Zásilku jsme vám poslali přes GLS, číslo balíku je 00033835943.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží v době koupě označené jako dostupné obchod ve skutečnosti neměl k dispozici, telefonoval mi a následně byla objednávka zrušena. Zboží jsem koupil jinde.