Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží, které jsem vracela se mi, vrátilo zpět s tím, že byla zásilka nepřijata.

    Reakce obchodu Affekt

    Zkontrolujte, zda jste udala správnou doručovací adresu.
    Pokud ano, reklamujte zásilku na poště. Na jejich služby nemáme žádný vliv.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dne 17.3 jsem nic nezakoupil.....jak to tvrdí tento psací robot nebo co to je za nesmysl

    Reakce obchodu Affekt

    Ale ano, objednal jste si boty Aku Trekker Lite, které vám odešly přes GLS pod číslem 00065615020. To, že jste zásilku nepřebral je již jiná věc.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobra nabidka zbozi
    • Komunikace a informovani o stavu objednavky je hrozne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod zrušil nákup z důvodu nedostatku zboží. Přestože jsem platila kartou, ani po 11 dnech mi nevrátili peníze zpět. A to ani po urgenci na Heurece, kam jsem posílala číslo bankovního účtu.

    Nedoporučuji, bezdůvodně zadržují peníze za nedodané zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Bylo mi sděleno, že objednané zboží není skladem, ačkoli při objednávce bylo uvedeno, že je. Ale peníze rychle vrátili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nemají

    15.2. jsem zboží skladem objednal a zaplatil.
    17.2. email-zboží není u nás ani u dodavatele, vyberte jiné.

    Reakce obchodu Affekt

    Ano, objednal jste si zboží, které nemáme skladem ani u nás ani u dodavatele. U produktu to bylo označeno. Nerozumím, proč nás nedoporučujete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V neděli jsem objednal bundu, objednávka byla potvrzena. Ve středu jsem psal mail s dotazem, kdy bude zboží doručeno. Odpověděli mi, že zboží není skladem a mohou ho dodat za 3-4 týdny.. Přitom bunda v dané velikosti byla stále v nabídce v dostupnosti 2-3 dny, jen o cca 900 Kč dražší... Objednávku jsem tedy musel zrušit, peníze byly vráceny okamžitě. Příliš pozdě jsem si všiml ostatních recenzí s podobnými problémy.. Bundu jsem objednal jinde a měl jsem ji za dva dny po objednávce. Doporučuji velmi zvážit lákavost nižší ceny a skutečnost, že vám ani nikdo nedá vědět, že prodávané zboží nemají..

    Reakce obchodu Affekt

    Ano, u bundy byla dostupnost 21 dnů (není skladem u nás ani u dodavatele). Ale protože ji má výrobce, dá se za cca 3 týdny na obchod dostat.
    Protože si nemálo zákazníku objednává zboží s dostupností 21 dnů a pak jsou rozhořčeni, že zboží není okamžitě, tak jsme na zboží s dostupností 21 dnů dali vyšší cenu abych je od nákupu odradili.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží mělo být dodáno do 2-3 dnů. Přišlo za 10 dnů. Mohla jsem si zboží objednat jinde i s dárkem do 7 dnů. Oželela jsem dárek, protože jsem upřednostňovala rychlost dodávky. Chtěla jsem spacák vyzkoušet v mrazu, zda ie dobrý. Při 0 stupních to už nemá význam. Klamavá reklama.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkný e-shop, dobrý výběr a ceny
    • Zboží skladem už vice jak týden po objednání beze změny.
    • Na e-maily neodpovídají, telefon neberou.
    • Začínám opravdu litovat, že jsem platil předem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádný kontakt

    Přes Heureku jsem si objednala Nordic hole. Cca po týdnu jsem kontaktovala obchod ohledně mé objednávky. Neobdržela jsem žádnou odpověď, proto jsem zvolila možnost kontaktovat Heureku a ta kontaktovala obchod. Až poté, druhý den jsem obdržela telefonát z obchodu ohledně mé objednávky. Paní mi sdělila, že hole nemají a ani je nemůžou objednat. Z tohoto důvodu jsem svojí objednávku zrušila. Zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neuráčily dát vědět o tom, že objednávku nemají skladem ani u dodavatele, telefon nezvedaly. Až po sedmi dnech mi napsaly, že daný produkt nemají. To zjistily až tak pozdě?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, byť na eshopu bylo vedeno jako skladové.
    Obchod nereaguje na tel. volání ani sms.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišel pouze potvrzující email a pak
    už nic

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží je skladem u dodavatele.

    Až po objednání a zaplacení online jsem se na telefonický dotaz dozvěděl informaci, že objednané zboží dostanu až za několik týdnů.... Informace o tak dlouhé dodací době při objednání nebyla k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávku ze dne 17. 1. 2021 s platbou převodem nejenže obchod dodnes nedoručil, ale ani neavizoval potvrzení rezervace zboží. (na sledovacím panelu se objevilo pouze potvrzení platby, dál nic...). Do dnešního dne (27. 1. 2021) obchod nereaguje ani na upozornění a žádost o vyjasnění stavu objednávky (25. 1.). Sice chápeme, že zboží může zrovna na skladě dojít a doprava v dnešní době trochu trvá, ale absence komunikace je na pováženou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • solidní ceny
    • mámo komunikace se zákazníkem

    obcod má dobré ceny, po objednávce se však nic neděje. Za čtyři dny se připomenete, ani se omluví s tvrzením, že už to posílají, tak se zase připomenete a oni napíší už j to v přepravě. Dle mého názoru se má tento eshop komunikačně ještě hodně učit. Jinak zboží fajn, balení dobré.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bylo Mě doručeno docela něco jiného a ještě ve velikosti pro dítě.
  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Objednávka nedorazila a obchod nereaguje ani na mail, ani na telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena
    • Spolehlivost

    Poslední tři nákupy katastrofa. První jsem si objednal 2ks a přišel jeden. Následně jsem čekal dva měsíce. Podruhé batoh, každý týden mi psali že mi ten další už přijde. Trvalo to dva 1,5měsíce pak jsem to zrušil. Potřetí jsem si objednal balení, poslali pouze jeden kus! Doteď nemám peníze ani zboží zpátky!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zbozi oznaceno jako skladem a ani po tydnu se stav objednavky nezmenil.
    zrusil sem ji tedy.